als ze het warmteprobleem oplossen verwacht ik dat ze weer meedoen om de zeges.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Genoeg resources daar om er wat aan te doen maar dit was uiteraard niet geplandquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Ik wacht rustig de komende weken af wat de tests doen. Daarna neem ik denk ik abonnement voor maandje en daarna kijk ik opnieuw. Zit er wat spanning in dan hou ik hem als het tegenvalt schrap ik hem weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.
twitter:f1fanaticlive twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:48:08Sutil's taken the front wing off the Sauber: #F1 http://t.co/Z4Ce4hVVsU reageer retweet
Stiekem vind ik die livery van die Lola dinges wel erg gaafquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tekening die de indeling daar laat zien maar dat ze een probleem hebben is duidelijk. Doet me erg denken aan de tijd dat Newey nog bij Mclaren werkte. Echter, het grote voordeel lijkt mij dat het onderhuids is, dus aerodynamica kan gewoon blijven zoals het is. Misschien dat de gewichtsverdeling hierdoor nog licht verandert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Zo jammer dat deze auto waanzinnig is geflopt, mooie livery was dat. Toen zagen wagens er echt gaaf uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
ja. Lijkt erop dat bij de vering aan de achterzijde iets afgebroken is, waarna hij uiteindelijk met een spin tot stilstand kwam. Hierbij is de voorvleugel afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
Wut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
Dat hebben ze wel, dat ze weinig hebben kunnen rijden tot nu toe is een ander verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
De tweede keer niet eens het einde van de pitstraat gehaald..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen.
Tja, lijkt bij RBR toch vooral te komen door een koelingsprobleem van zichzelf. Vraag mij af in hoeverre dat aan Renault ligt....quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Zoals voorspeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?
Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
http://www.formule1.nl/ni(...)s-drama-duurt-voort/quote:Gisteren meldde Renault, dat behalve Red Bull Racing ook Caterham en Toro Rosso van motoren voorziet, dat het een probleem heeft met de energieopslag in de nieuwe motor. Inmiddels komen er almaar meer geluiden uit de paddock dat de motorenfabrikant helemaal niet blij is met een aantal van de elektronische onderdelen die door Red Bull zelf zijn ontwikkeld.
Voor Robin Frijns was dat een tegenvaller in zijn debuut voor Caterham. Tien rondjes reed de Limburger, maar daar zat geen een vliegende ronde bij. Na een of maximaal twee rondjes werd de groene bolide door het team uit voorzorg naar binnengehaald. Langs het circuit was duidelijk te horen dat de Caterham, net als de Toro Rosso, allesbehalve lekker loopt. Het knalde en knetterde op de zeldzame momenten dat Frijns of Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne eens voorbijkwamen.
Aah, F1 humortwitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 17:47:32How many laps did you do today Daniel? #F1 http://t.co/5SH07Ruqqe
reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, blijft saai de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |