abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:34:34 #101
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136134827
quote:
Ongeveer hetzelfde als dit geluid:


Dus niet janken, klinken prima. Plus het is een test dus volgas zullen ze nog niet gaan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:35:33 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136134849
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou dat doen ze op de BBC niet veel beter :D
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:35:58 #103
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136134860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Mwah vind het bij de BBC soms wel erg afdwalen. En nogal langdradig.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136134873
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Klopt . Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar sky , maar gezien ik geen schotel heb :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136134943
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde als dit geluid:


Dus niet janken, klinken prima. Plus het is een test dus volgas zullen ze nog niet gaan.
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
pi_136135080
De bbc claimt dat redbull alweer klaar is voor vandaag :') _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136135093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:

[..]

Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
Onboard camera's werden pas sinds 1985 tijdens races gebruikt geloof ik, daarvoor was het vooral tijdens tests en rustig gereden rondjes tijdens trainingen zoals hier. Zou me niks verbazen als ze gewoon met ducttape aan de auto werden gebonden onder het mom van "beter ga je niet te hard, want dan valt ie er af" :+
pi_136135125
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
pi_136135142
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Chilton heeft zijn overal aan (volgens Autosport.com), dus ze verwachten elk moment dat die naar buiten komt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:46:57 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136135166
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:

[..]

Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
Dees dan:


Edit: Race footage:

Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:47:12 #111
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_136135174
Ik vond Olav Mol altijd erg goed te pruimen, vooral met Kalff als pitreporter in the early days. Maar goed, woon al jaren in Argentinië en kijk F1 via Fox Sports (Spaans). Moet zeggen dat dat bijzonder goed wordt gedaan door 3 heren (en vaak ook Spaanse interviews in de pits met rijders). Enige jammere is dat ze altijd "simultaan" vertalen als rijders in het Engels spreken, rete-irritant. En sommige ex-coureurs schuiven wel eens aan en zitten dan altijd door de board-radio heen te blaten, ook kut. Wel alle races live *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_136135187
D
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
De sponsor moeten het niet hebben van de test, exposure tijdens de race vinden ze iets belangrijker. Een sponsor van een achterhoede team moet het toch hebben van inhaal acties en crashes :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136135213
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef flipsen het volgende:
Ik vond Olav Mol altijd erg goed te pruimen, vooral met Kalff als pitreporter in the early days. Maar goed, woon al jaren in Argentinië en kijk F1 via Fox Sports (Spaans). Moet zeggen dat dat bijzonder goed wordt gedaan door 3 heren (en vaak ook Spaanse interviews in de pits met rijders). Enige jammere is dat ze altijd "simultaan" vertalen als rijders in het Engels spreken, rete-irritant. En sommige ex-coureurs schuiven wel eens aan en zitten dan altijd door de board-radio heen te blaten, ook kut. Wel alle races live *O*
Gaston Mazzacane?
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:00:09 #114
178444 DenS
Crientj <3
pi_136135547
pi_136135588
Het schijnt dat Red Bull de warmteproductie van de dicht aan elkaar gemonteerde elektrische- en mechanische componenten heeft onderschat.

paolofilise twitterde op donderdag 30-01-2014 om 14:36:13 #F1Jerez Red Bull problem is a packaging problem. Battery and ERS elements are too close to heat sources and suffer quick overheating reageer retweet
pi_136135601
quote:
Wat mij betreft stellen ze een aparte schakelpook verplicht. Niks geen flippers meer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:01:46 #117
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136135603
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef DenS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even, Hé die ziet er normaal uit. Helaas.... -O-
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:06:44 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136135757
Dat is denk ik een groot voordeel voor Ferrari en Mercedes, dat ze hun chassis en hun motor op elkaar af kunnen stemmen. Van de plaatjes die ik heb gezien zien de Mercedes en Ferrari er achter ook het meest compact uit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136135938
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef DenS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:14:53 #120
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136136028
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:

[..]

Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Hij lijkt wel heel basic ja, alsof ze gewoon een piemelneus op de auto van vorig jaar hebben geplakt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:25 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136136375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Die wagen moet sowieso begrepen worden.
Tussen Frijns en Ericsson zit niet veel verschil qua F1 ervaring, sterker nog.. dan heeft Frijns íetsjes meer ervaring omdat die vorig jaar de rookietest bij Sauber reed.
Wat dat betreft kan je je afvragen waarom ze Kobayashi niet alle 4 de dagen laat rijden, die heeft de meeste ervaring in de F1
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:28:26 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136513
adamcooperf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:25:39 Red Bull has stopped for the day after 3 laps, and no time, for @danielricciardo. Horner and Newey have left the track reageer retweet
pi_136136550
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:32:23 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136651
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
Terug naar de tekentafel
pi_136136724
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:38:41 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136136877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
als ze het warmteprobleem oplossen verwacht ik dat ze weer meedoen om de zeges.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:39:05 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136890
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Genoeg resources daar om er wat aan te doen maar dit was uiteraard niet gepland
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:47:41 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136137229
crash voor Sutil met de Sauber
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136137276
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

  donderdag 30 januari 2014 @ 15:50:15 #130
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.
Ik wacht rustig de komende weken af wat de tests doen. Daarna neem ik denk ik abonnement voor maandje en daarna kijk ik opnieuw. Zit er wat spanning in dan hou ik hem als het tegenvalt schrap ik hem weer.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:34 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136137419
f1fanaticlive twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:48:08 Sutil's taken the front wing off the Sauber: #F1 http://t.co/Z4Ce4hVVsU reageer retweet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136137429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

[ afbeelding ]
Stiekem vind ik die livery van die Lola dinges wel erg gaaf :@
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:56:00 #133
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Ik heb geen tekening die de indeling daar laat zien maar dat ze een probleem hebben is duidelijk. Doet me erg denken aan de tijd dat Newey nog bij Mclaren werkte. Echter, het grote voordeel lijkt mij dat het onderhuids is, dus aerodynamica kan gewoon blijven zoals het is. Misschien dat de gewichtsverdeling hierdoor nog licht verandert.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:57:02 #134
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze auto waanzinnig is geflopt, mooie livery was dat. Toen zagen wagens er echt gaaf uit.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136137645
Q&A met

14:43 Our first question for Nico Rosberg is from Suvrajit Ganguly, who asks:

I know it's a very early stage in the game, but how different does the 2014-spec car feel from the cockpit? Are the differences in handling, sound and performance obvious?

Nico Rosberg: "The driving is similar. The tyres are harder at the moment so that makes it a bit more difficult....and the engine is different, especially because of having the low RPM - but good torque and needing to run higher gears in the corners. Last year we did a hairpin in first gear, this year it's maybe third."

14:45 Phil Waldron is next up in our "Ask Nico" section:

Lewis doesn't seem as mentally strong as yourself and some others. Is that something you work on alongside all the other aspects of racing (fitness, diet, engineering etc) or do your Finnish genes just make you naturally more chilled out?

Nico Rosberg: "It's the Finnish genes ;)"

(Incidentally, Nico was very amused to find that one member of AUTOSPORT Live didn't know what a smiley was...)

14:48 Peter from the Netherlands: Do you ever challenge your Dad in activities like karting or cycling perhaps? And if so, who wins?

Nico Rosberg: "No, but check out on YouTube - we went ice rallying against each other a couple of years ago. Guess who won...;)"

14:51 Stratos from Edinburgh: What is more difficult - trying to master four-ball juggling or trying to figure out F1's latest rules?

Nico Rosberg: "Both are very difficult - not so much the rules but the whole technology involved in driving the car is really complicated and complex.

"For example, my whole steering wheel is custom made, and I have a smart phone section in the car which I set up to my own needs with whatever I want on there."

Nico Rosberg: "We all expected a lot of reliability issues. I'm definitely surprised at our performance yesterday, that we were able to do so many laps.

"And Lewis again today is leading in terms of amount of laps and that's really important progress so early on to sort out the reliability challenge."

14:56 Mark Gavan asks: Given the love-or-hate-quality to the new turbo engines this year, what is your favourite sound from F1's history?

Nico Rosberg: "Probably the V10s, because they were the most aggressive, the loudest, the most brutal."

15:03 Brendan Delfino: You've grown up with Lewis in karting, however, since you've both come into Formula 1, Lewis has become a major celebrity. How much have you changed both as individuals and in your relationship with each other?

Nico Rosberg: "The relationship hasn't changed.

"It's just a bit more compicated in F1 because there's more involved, more people, more all over the place.

"Other than that it's pretty similar. We still have an occasional laugh together and it's still incredibly competitive as it always was."

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 16:05:01 ]
pi_136138112
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:17:23 #137
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136138163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 16:22:35 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136138377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
ja. Lijkt erop dat bij de vering aan de achterzijde iets afgebroken is, waarna hij uiteindelijk met een spin tot stilstand kwam. Hierbij is de voorvleugel afgebroken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136138863
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:48:22 #140
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136139369
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
Wut? :')
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136139708
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen. :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:16:08 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136140288
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136140484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Dat hebben ze wel, dat ze weinig hebben kunnen rijden tot nu toe is een ander verhaal
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_136140576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen. :D
De tweede keer niet eens het einde van de pitstraat gehaald.. :')

Resultaten van vandaag:

1. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m23.276s, 52 laps
2. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1m23.700s, 47 laps
3. Lewis Hamilton (Mercedes) 1m23.952s, 62 laps
4. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1m25.030s, 40 laps
5. Fernando Alonso (Ferrari) 1m25.495s, 58 laps
6. Nico Hulkenberg (Force India-Mercedes) 1m26.096s, 17 laps
7. Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Renault) 1m29.915s, 30 laps
8. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1m30.161s, 34 laps
9. Robin Frijns (Caterham-Renault) No time, 10 laps
11. Max Chilton (Marussia-Ferrari) No time, 5 laps
10. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) No time, 3 laps
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:25:48 #145
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136140650
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Tja, lijkt bij RBR toch vooral te komen door een koelingsprobleem van zichzelf. Vraag mij af in hoeverre dat aan Renault ligt....
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136140787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Zoals voorspeld :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?

Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
pi_136140791
Toch heeft Toro Rosso al 45 ronde's gehaald met die Renault.

Mercedes - 177 (Hamilton 80, Rosberg 97)
Ferrari - 136 (Raikkonen 78, Alonso 58)
McLaren - 135 (Button 83, Magnussen 52)
Sauber - 94 (Gutierrez 60, Sutil 34)
Williams - 89 (Bottas 42, Massa 47)
Force India - 65 (Perez 48, Hulkenberg 17)
Toro Rosso - 45 (Vergne 45, Kvyat 0)
Caterham - 22 (Ericsson 12, Frijns 10)
Red Bull - 14 (Vettel 11, Ricciardo 3)
Marussia - 5 (Chilton 5)

Mercedes - 466
Ferrari - 235
Renault - 81

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 18:11:36 ]
pi_136141317
quote:
Gisteren meldde Renault, dat behalve Red Bull Racing ook Caterham en Toro Rosso van motoren voorziet, dat het een probleem heeft met de energieopslag in de nieuwe motor. Inmiddels komen er almaar meer geluiden uit de paddock dat de motorenfabrikant helemaal niet blij is met een aantal van de elektronische onderdelen die door Red Bull zelf zijn ontwikkeld.

Voor Robin Frijns was dat een tegenvaller in zijn debuut voor Caterham. Tien rondjes reed de Limburger, maar daar zat geen een vliegende ronde bij. Na een of maximaal twee rondjes werd de groene bolide door het team uit voorzorg naar binnengehaald. Langs het circuit was duidelijk te horen dat de Caterham, net als de Toro Rosso, allesbehalve lekker loopt. Het knalde en knetterde op de zeldzame momenten dat Frijns of Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne eens voorbijkwamen.
http://www.formule1.nl/ni(...)s-drama-duurt-voort/

:{
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:50:35 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136141500
F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 17:47:32 How many laps did you do today Daniel? #F1 http://t.co/5SH07Ruqqe reageer retweet
Aah, F1 humor O+ Wat heb ik het toch gemist tijdens de winterstop :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136141645
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, blijft saai de komende jaren.
Fixed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')