Ongeveer hetzelfde als dit geluid:quote:
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzoverquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beter
Mwah vind het bij de BBC soms wel erg afdwalen. En nogal langdradig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Klopt . Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar sky , maar gezien ik geen schotel hebquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als dit geluid:
Dus niet janken, klinken prima. Plus het is een test dus volgas zullen ze nog niet gaan.
Onboard camera's werden pas sinds 1985 tijdens races gebruikt geloof ik, daarvoor was het vooral tijdens tests en rustig gereden rondjes tijdens trainingen zoals hier. Zou me niks verbazen als ze gewoon met ducttape aan de auto werden gebonden onder het mom van "beter ga je niet te hard, want dan valt ie er af"quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
Chilton heeft zijn overal aan (volgens Autosport.com), dus ze verwachten elk moment dat die naar buiten komt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Dees dan:quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
De sponsor moeten het niet hebben van de test, exposure tijdens de race vinden ze iets belangrijker. Een sponsor van een achterhoede team moet het toch hebben van inhaal acties en crashesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Gaston Mazzacane?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef flipsen het volgende:
Ik vond Olav Mol altijd erg goed te pruimen, vooral met Kalff als pitreporter in the early days. Maar goed, woon al jaren in Argentinië en kijk F1 via Fox Sports (Spaans). Moet zeggen dat dat bijzonder goed wordt gedaan door 3 heren (en vaak ook Spaanse interviews in de pits met rijders). Enige jammere is dat ze altijd "simultaan" vertalen als rijders in het Engels spreken, rete-irritant. En sommige ex-coureurs schuiven wel eens aan en zitten dan altijd door de board-radio heen te blaten, ook kut. Wel alle races live
twitter:paolofilise twitterde op donderdag 30-01-2014 om 14:36:13#F1Jerez Red Bull problem is a packaging problem. Battery and ERS elements are too close to heat sources and suffer quick overheating reageer retweet
Wat mij betreft stellen ze een aparte schakelpook verplicht. Niks geen flippers meer.quote:
Ik dacht even, Hé die ziet er normaal uit. Helaas....quote:
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.quote:
Hij lijkt wel heel basic ja, alsof ze gewoon een piemelneus op de auto van vorig jaar hebben geplakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Die wagen moet sowieso begrepen worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:25:39Red Bull has stopped for the day after 3 laps, and no time, for @danielricciardo. Horner and Newey have left the track reageer retweet
Terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
als ze het warmteprobleem oplossen verwacht ik dat ze weer meedoen om de zeges.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Genoeg resources daar om er wat aan te doen maar dit was uiteraard niet geplandquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Ik wacht rustig de komende weken af wat de tests doen. Daarna neem ik denk ik abonnement voor maandje en daarna kijk ik opnieuw. Zit er wat spanning in dan hou ik hem als het tegenvalt schrap ik hem weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.
twitter:f1fanaticlive twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:48:08Sutil's taken the front wing off the Sauber: #F1 http://t.co/Z4Ce4hVVsU reageer retweet
Stiekem vind ik die livery van die Lola dinges wel erg gaafquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tekening die de indeling daar laat zien maar dat ze een probleem hebben is duidelijk. Doet me erg denken aan de tijd dat Newey nog bij Mclaren werkte. Echter, het grote voordeel lijkt mij dat het onderhuids is, dus aerodynamica kan gewoon blijven zoals het is. Misschien dat de gewichtsverdeling hierdoor nog licht verandert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Zo jammer dat deze auto waanzinnig is geflopt, mooie livery was dat. Toen zagen wagens er echt gaaf uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
ja. Lijkt erop dat bij de vering aan de achterzijde iets afgebroken is, waarna hij uiteindelijk met een spin tot stilstand kwam. Hierbij is de voorvleugel afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
Wut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
Dat hebben ze wel, dat ze weinig hebben kunnen rijden tot nu toe is een ander verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
De tweede keer niet eens het einde van de pitstraat gehaald..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen.
Tja, lijkt bij RBR toch vooral te komen door een koelingsprobleem van zichzelf. Vraag mij af in hoeverre dat aan Renault ligt....quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Zoals voorspeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?
Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
http://www.formule1.nl/ni(...)s-drama-duurt-voort/quote:Gisteren meldde Renault, dat behalve Red Bull Racing ook Caterham en Toro Rosso van motoren voorziet, dat het een probleem heeft met de energieopslag in de nieuwe motor. Inmiddels komen er almaar meer geluiden uit de paddock dat de motorenfabrikant helemaal niet blij is met een aantal van de elektronische onderdelen die door Red Bull zelf zijn ontwikkeld.
Voor Robin Frijns was dat een tegenvaller in zijn debuut voor Caterham. Tien rondjes reed de Limburger, maar daar zat geen een vliegende ronde bij. Na een of maximaal twee rondjes werd de groene bolide door het team uit voorzorg naar binnengehaald. Langs het circuit was duidelijk te horen dat de Caterham, net als de Toro Rosso, allesbehalve lekker loopt. Het knalde en knetterde op de zeldzame momenten dat Frijns of Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne eens voorbijkwamen.
Aah, F1 humortwitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 17:47:32How many laps did you do today Daniel? #F1 http://t.co/5SH07Ruqqe
reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, blijft saai de komende jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |