Maar ze hebben Newey, dat scheelt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
DIe kan ook geen ijzer met handen breken, dus ik verwacht pas een oplossing bij de volgende test in Bahrein.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze hebben Newey, dat scheelt.
ze zaten de afgelopen jaren al op het randje qua koeling, waardoor zeker bij Webber alles nog al eens te heet werdquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
Ik las dat Caterham dat Renault probleem niet had, omdat zij het systeem anders packagen dan Toro Rosso en Red Bull.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
Heeft Williams dit zien aankomen en was dat de reden om voor Mercedes te gaan?
Zou wel leuk zijn, Q1: Vettel, Ricciardo, Vergne, Kvyat, Kobayashi, Ericsson out.
twitter:bgarloff twitterde op donderdag 30-01-2014 om 12:32:12New Statement about Schumacher... http://t.co/4Bz5xINhQH reageer retweet
Ferrari volgt niemand dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...
Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
@MercedesAMGF1quote:
een ninja-editquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
Wordt niet door Ferrari gevolgd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
https://twitter.com/MercedesAMGF1
Ach, met Mol kan het niveau van de verslaggeving wel eens stijgen. Plus, je krijgt er races in HD voor terug net als een pitlane-kanaal en een onboard-kanaal. Ook laten ze alle vrije trainingen zien, daar heb ik dan wel 15 euro voor over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
weet iemand of Sport1met een aanbieding net als voirge jaar 3 maanden voor 5 euro per maand.
Ik zit zelf erg te twijfelen of ik een Sport1 abbonement ga nemen. Zeker omdat de formule1 de laatste jaar minder is geworden. Zeker met de v6 turbo en bij de laaste race dubbele punten uit te keren.
Als Sport1 met een aanbeiding komt wil ik dit zeker proberen. Maar ik blijf 15 per maand wat Sport1 normaal kost veel geld vinden.
Heb ik een deel van de races gedaan, beviel prima als de lag niet te groot was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef Fiorano het volgende:
RTL Deutschland hier. Een een streampje voor het commentaar denk ik.
Vanaf deze hoek lijkt het me dat de vorm van de voorkant prima geschikt is om een pitspoes op te draperen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:19 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Cruijff ook weer de baan op.
De Ferrari, Mercedes en McLaren zijn prima te doen... de rest isquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Karstman het volgende:
[..]
Vanaf deze hoek lijkt het me dat de vorm van de voorkant prima geschikt is om een pitspoes op te draperen.
Niet haten op de Williams FW36.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
De Ferrari, Mercedes en McLaren zijn prima te doen... de rest is
Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzoquote:
alleen Alonso op het eind van het filmpje geeft wat gasquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo
McLaren volgt mij zelfsquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen Alonso op het eind van het filmpje geeft wat gas
Eens, wat wit erbij kan geen kwaad. Al is dat blauw van Williams wel zo gruwelijk nicequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
Williams is toch wel een team waarvan je altijd hoopt dat ze het (weer) goed gaan doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, wat wit erbij kan geen kwaad. Al is dat blauw van Williams wel zo gruwelijk niceEr komen uiteraard nog wel wat sponsors bij.
Ik las dat ze tijdens deze testen sowieso niet boven de 13000 toeren komen. Betrouwbaarheid voor alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, met Mol kan het niveau van de verslaggeving wel eens stijgen. Plus, je krijgt er races in HD voor terug net als een pitlane-kanaal en een onboard-kanaal. Ook laten ze alle vrije trainingen zien, daar heb ik dan wel 15 euro voor over.
En als je het echt niks vind of te duur, je kan na een maandje gewoon weer opzeggen.
Vindt dat blauw juist mooi. Doet me denken aan Ligier/Prost. Prachtige blauwe auto's.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
Hypocriete mensenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beterquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |