Misschien is dat ook wel Meike26quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich ben je best irritantmaar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
Vind ik ook vreemd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Ja wie weet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel Meike26
Wie weet heeft Frijns wel afgedwongen elke test een dag te mogen rijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Nou het RIJDEN kan frijns imo juist prima doen , ipv de racedrivers het gaat om kilometers maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.
DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Beter.quote:
Je draaft een beetje door nuquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.
DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Ik ben van mening dat het niet boeit wie er rijdt , ze willen namelijk gewoon data verzamelen over verbruik , slijtage , systemen etc. Als je op een dag als vandaag namelijk 100 ronden weet te rijden heb je info voor meer dan een grandprix afstand . Daarmee kunnen ze terug naar de fabriek komende week en 14 dagen lang dingen verandereen om vervolgens 9 dagen te testen in Bahrein van die 9 dagen zal ongetwijfeld het grootste deel worden gereden door die kut jap en zweed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?
Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.
De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?
Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.
De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Maak je niet druk, daar is een forum voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja...
Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....
*gaat snel wat anders doen*
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
twitter:WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Kijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]twitter:WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Maar ze hebben Newey, dat scheelt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
DIe kan ook geen ijzer met handen breken, dus ik verwacht pas een oplossing bij de volgende test in Bahrein.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ze hebben Newey, dat scheelt.
ze zaten de afgelopen jaren al op het randje qua koeling, waardoor zeker bij Webber alles nog al eens te heet werdquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
Ik las dat Caterham dat Renault probleem niet had, omdat zij het systeem anders packagen dan Toro Rosso en Red Bull.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
Heeft Williams dit zien aankomen en was dat de reden om voor Mercedes te gaan?
Zou wel leuk zijn, Q1: Vettel, Ricciardo, Vergne, Kvyat, Kobayashi, Ericsson out.
twitter:bgarloff twitterde op donderdag 30-01-2014 om 12:32:12New Statement about Schumacher... http://t.co/4Bz5xINhQH reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |