abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 04:16:21 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136124697


Teams:

- Ferrari
- Force India
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams


WCC 2013
Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo
01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
03. Daniel Ricciardo


Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008
06. Nico Rosberg


Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6
14. Fernando Alonso WDC 2005/06
07. Kimi Räikkönen WDC 2007


Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo
08. Romain Grosjean
13. Pastor Maldonado


Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
20. Kevin Magnussen


Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez


Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo
99. Adrian Sutil
21. Esteban Gutierrez


Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo
25. Jean-Éric Vergne
26. Daniil Kvyat


Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas


Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo
17. Jules Bianchi
04. Max Chilton


Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo
10. Kamui Kobayashi
09. Marcus Ericsson

Voor meer info zie de [F1] Silly season topics

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Beitske Visser
- Giedo van der Garde
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks
- Daniël de Jong

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Testkalender 2014


Racekalender 2014, bestaande uit 19 races


Wijzigingen 2014 uitgelegd


De wagens van 2014

MP4-29


E22


F14-T


C33


STR9


FW36


VJM07


Mercedes W05


CT05


RB10
  donderdag 30 januari 2014 @ 04:21:31 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136124701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen. Zoveel verschillende oplossingen, lang geleden dat je écht verschillen aan de wagens zag. En dan de onzekere factor van de motoren. Er gaat gegarandeerd veel ploffen. Bring it on ~O>
Niet alleen de motoren zijn een onzekeren factor, de voorvleugel is er volgens mij ook een.
de meeste teams hebben gekozen voor een dunne ophanging van de voorvleugel, een klein tikje en de vleugel ligt onder de voorwielen.

Door de nieuwe regels die zeggen dat de voorvleugel smaller moet zijn zit het einde van de vleugel ook halverwege de band.
De wing-endplates zijn daardoor nog belangrijker geworden dan voorheen, die moet nu zorgen dat de wind niet de band raakt omdat dat grote invloed heeft op de aerodynamica.
Ik denk dat er komend seizoen ook vaker vleugels vervangen worden, zelfs als die niet al teveel schade lijken te hebben.
pi_136124808
Ik ben benieuwd of Renault de problemen op heeft kunnen lossen voor vandaag.

Jammer dat ik niks kan volgen overdag ivm werk.

Die ploegendiensten hadden ook wel een voordeel.

Maargoed, vanaf nu weer elke race live kunnen kijken is beter dan de races niet live kunnen kijken en het testen wel.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136125005
Die Renault kan echt niets.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:04:05 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_136125174
To Frijns or not to Frijns...

Hopelijk wat actie vandaag
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:10:33 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136125210
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 06:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ben benieuwd of Renault de problemen op heeft kunnen lossen voor vandaag.

Jammer dat ik niks kan volgen overdag ivm werk.

Die ploegendiensten hadden ook wel een voordeel.

Maargoed, vanaf nu weer elke race live kunnen kijken is beter dan de races niet live kunnen kijken en het testen wel.
Je mist weinig
pi_136125564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:04 schreef IkWilbert het volgende:
To Frijns or not to Frijns...

Hopelijk wat actie vandaag
Hij mag in ieder geval gewoon instappen vandaag, dat scheelt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_136125859
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
pi_136125904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
ik moet altijd zo lachen om jou comments op alles :D _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136125953
Frijns staat alweer stil ;'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:18:06 #11
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136126009
Software problemen, tijdens het inrijden van de pit...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136126303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:18 schreef caspervc het volgende:
Software problemen, tijdens het inrijden van de pit...
Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
pi_136126651
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik moet altijd zo lachen om jou comments op alles :D _O-
Stalker :{w
pi_136126694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Stalker :{w
Nee maar je hebt altijd zo leuk je mening klaar. _O- _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136126802
Moet ik mijn mening dan eerst opwarmen of in vriezer stoppen? Minimaal 3 uur laten koken voor ik hem serveer ?

Ja ik ben een flapuit en ja dit is hoe ik er over denk... welkom op het forum :|W

En nu heb ik nog steeds trek...na al dat gehap :D
pi_136127008


;(
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_136127032
Ah Frijns rijdt weer. Viel wel mee dus.

...eeeen is weer stilgevallen bij de pit entry.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_136127073
Ooh wat een gedrocht is het toch ook die Caterham. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:16:21 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136127253
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ooh wat een gedrocht is het toch ook die Caterham. :')
Idd.... puur en alleen op basis hiervan snap ik Guido's keuze
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:17:52 #20
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136127296
Ik vind die Caterham juist wel cool, lekker anders dan de andere wagens. Mooi zijn de F1's toch al niet meer....
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136127323
Giedo.. }:|
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:24:19 #22
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136127453
quote:
Wat een raar profiel op die banden? inters?
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136127470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:24 schreef caspervc het volgende:

[..]

Wat een raar profiel op die banden? inters?
Groene markering dus inters toch?
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:37:34 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136127797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef Meike26 het volgende:
Giedo.. }:|
sorry :*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136128012
Niets persoonlijks ;)

Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"

Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren :6
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 10:53:12 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_136128186
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:33 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
Programmatuur van Microsoft zit al een paar jaar in elke F1-wagen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:57:13 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Hij is wel de snelste van de 3 vermoed ik
pi_136128383
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
pi_136128436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks ;)

Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"

Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren :6
Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:05:16 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Dat is 1 kant van de zaak maar er zijn ook coureurs die betere feedback geven zodat de auto er beter voor staat (geen idee of dat in het geval van Frijns zo is).
pi_136128482
Renault heeft vandaag al meer rondjes gereden dan gisteren.

Frijns 5 en Vergne 17.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128516
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
pi_136128532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Vind ik ook vreemd.
Ben benieuwd of ze de 1.22kunnen bereiken vandaag, dat zal denk ik het snelst zijn.
pi_136128578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
Ja wie weet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128619
Ze hebben straks 9!! Testdagen op bahrein.. .das wel veel..
pi_136128627
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Wie weet heeft Frijns wel afgedwongen elke test een dag te mogen rijden. :)

Maar op dit moment denk ik dat het belangrijker is dat de auto beter / betrouwbaar wordt dan dat de coureurs de auto beter leren begrijpen. Dat kan ook tijdens de volgende testen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128692
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
pi_136128707
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja wie weet.
Nope ben ik niet... *) ;)
pi_136128738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Nou het RIJDEN kan frijns imo juist prima doen , ipv de racedrivers het gaat om kilometers maken.

Ze willen data hebben namelijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128741
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nope ben ik niet... *) ;)
Beter.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:19 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Je draaft een beetje door nu
pi_136128997
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
pi_136129081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Ik ben van mening dat het niet boeit wie er rijdt , ze willen namelijk gewoon data verzamelen over verbruik , slijtage , systemen etc. Als je op een dag als vandaag namelijk 100 ronden weet te rijden heb je info voor meer dan een grandprix afstand . Daarmee kunnen ze terug naar de fabriek komende week en 14 dagen lang dingen verandereen om vervolgens 9 dagen te testen in Bahrein van die 9 dagen zal ongetwijfeld het grootste deel worden gereden door die kut jap en zweed.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:55 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_136129160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_136129257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:33 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136129326
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
Maak je niet druk, daar is een forum voor :)
pi_136129526
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
pi_136129681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:

[..]

WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Kijk :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136129985
Lijkt net alsof Giedo bij Caterham niet zelf mocht twitteren, en bij Sauber wel wat mag typen.

Of hij verveelt zich de pleuris daar, dat kan ook...
pi_136130097
Red Bull _O-
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_136130161
En weer aan het roken die Red Bull :P
pi_136130182
It's early days, of course, but here are the best laps, per engine manufacturer, set so far at Jerez:

Mercedes - 1m24.165s (Button, day two)
Ferrari - 1m24.812s (Raikkonen, day two)
Renault - 1m36.530s (Vergne, day one)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 12:14:31 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136130417
niet te geloven dit _O-

Maar goed, er is nog tijd zat om alles te fixen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136130518
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136130612
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
Maar ze hebben Newey, dat scheelt.
pi_136130656
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar ze hebben Newey, dat scheelt.
DIe kan ook geen ijzer met handen breken, dus ik verwacht pas een oplossing bij de volgende test in Bahrein.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 12:23:10 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136130693
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:18 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull zou de ERS te weinig koelen, waardoor die brandjes ontstaan. Dat is niet in een dag te fixen.
ze zaten de afgelopen jaren al op het randje qua koeling, waardoor zeker bij Webber alles nog al eens te heet werd
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136131027
Heeft Williams dit zien aankomen en was dat de reden om voor Mercedes te gaan?

Zou wel leuk zijn, Q1: Vettel, Ricciardo, Vergne, Kvyat, Kobayashi, Ericsson out.
pi_136131070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:32 schreef Nober het volgende:
Heeft Williams dit zien aankomen en was dat de reden om voor Mercedes te gaan?

Zou wel leuk zijn, Q1: Vettel, Ricciardo, Vergne, Kvyat, Kobayashi, Ericsson out.
Ik las dat Caterham dat Renault probleem niet had, omdat zij het systeem anders packagen dan Toro Rosso en Red Bull.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:33:50 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136131076
bgarloff twitterde op donderdag 30-01-2014 om 12:32:12 New Statement about Schumacher... http://t.co/4Bz5xINhQH reageer retweet
pi_136131412
Toch een beetje goed nieuws, dat ze hem weer langzaam uit zijn coma willen halen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136131900
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...

Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:04:19 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136131947
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...

Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
Ferrari volgt niemand dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:05:00 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136131969
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ferrari volgt niemand dus.
en Mercedes dan? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:07:31 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136132061
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

en Mercedes dan? :P
Heeft geen Twitter?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136132108
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heeft geen Twitter?
@MercedesAMGF1
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:08:58 #68
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136132110
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heeft geen Twitter?
https://twitter.com/MercedesAMGF1
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136132117
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heeft geen Twitter?
Jawel, vergeten.

Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:09:34 #70
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136132125
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...

Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
een ninja-edit
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:10:57 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136132155
quote:
Wordt niet door Ferrari gevolgd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_136132161
Staat 'ie weer.


_O_
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 13:12:05 #73
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136132181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:11 schreef Nober het volgende:
Staat 'ie weer.
[ afbeelding ]

_O_
Had ie met een Samsung moeten maken ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136132226
weet iemand of Sport1met een aanbieding net als voirge jaar 3 maanden voor 5 euro per maand.
Ik zit zelf erg te twijfelen of ik een Sport1 abbonement ga nemen. Zeker omdat de formule1 de laatste jaar minder is geworden. Zeker met de v6 turbo en bij de laaste race dubbele punten uit te keren.
Als Sport1 met een aanbeiding komt wil ik dit zeker proberen. Maar ik blijf 15 per maand wat Sport1 normaal kost veel geld vinden.
pi_136132379
Zat mol vanaf dit jaar weer op de commentaarstoel? Dan kon ik ook wel eens een abo op sport1 nemen, kan ik voor de rest mijn tv abo opzeggen en ben ik uiteindelijk goedkoper uit :9
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_136132402


Cruijff ook weer de baan op.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:22:44 #77
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136132520
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
weet iemand of Sport1met een aanbieding net als voirge jaar 3 maanden voor 5 euro per maand.
Ik zit zelf erg te twijfelen of ik een Sport1 abbonement ga nemen. Zeker omdat de formule1 de laatste jaar minder is geworden. Zeker met de v6 turbo en bij de laaste race dubbele punten uit te keren.
Als Sport1 met een aanbeiding komt wil ik dit zeker proberen. Maar ik blijf 15 per maand wat Sport1 normaal kost veel geld vinden.
Ach, met Mol kan het niveau van de verslaggeving wel eens stijgen. Plus, je krijgt er races in HD voor terug net als een pitlane-kanaal en een onboard-kanaal. Ook laten ze alle vrije trainingen zien, daar heb ik dan wel 15 euro voor over.

En als je het echt niks vind of te duur, je kan na een maandje gewoon weer opzeggen.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:26:11 #78
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136132623
RTL Deutschland hier :). Een een streampje voor het commentaar denk ik.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136132639
Giedo: “@RutgerBorsje: @GvanderGarde , is die Caterham in het echt ook zo lelijk ?"?" ;-)” geen commentaar!!
_O-
pi_136132738
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef Fiorano het volgende:
RTL Deutschland hier :). Een een streampje voor het commentaar denk ik.
Heb ik een deel van de races gedaan, beviel prima als de lag niet te groot was.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_136132840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:19 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Cruijff ook weer de baan op.
Vanaf deze hoek lijkt het me dat de vorm van de voorkant prima geschikt is om een pitspoes op te draperen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:36:39 #82
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136132919
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Karstman het volgende:

[..]

Vanaf deze hoek lijkt het me dat de vorm van de voorkant prima geschikt is om een pitspoes op te draperen.
De Ferrari, Mercedes en McLaren zijn prima te doen... de rest is :r
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136133048
De Lotus vind ik ook nog wel te doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136133819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

De Ferrari, Mercedes en McLaren zijn prima te doen... de rest is :r
Niet haten op de Williams FW36.
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:06:14 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136133894
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef Syntix het volgende:

[..]

Niet haten op de Williams FW36.
Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 januari 2014 @ 14:07:54 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136133957
quote:
Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 14:08:59 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136134003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo :P
alleen Alonso op het eind van het filmpje geeft wat gas
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:09:38 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136134019
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...

Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
McLaren volgt mij zelfs
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 januari 2014 @ 14:11:08 #90
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136134067
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

alleen Alonso op het eind van het filmpje geeft wat gas
-O-

DTM > dit dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_136134108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
Eens, wat wit erbij kan geen kwaad. Al is dat blauw van Williams wel zo gruwelijk nice _O_ Er komen uiteraard nog wel wat sponsors bij.
pi_136134144
Die Williams zag er wel gebalanceerd en stabiel uit.. :) Reed ook niet heel hard, maar de rechts-links-rechts zag er mooi uit, beter dan de Caterham en F*ckIndia
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:14:01 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136134164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef Syntix het volgende:

[..]

Eens, wat wit erbij kan geen kwaad. Al is dat blauw van Williams wel zo gruwelijk nice _O_ Er komen uiteraard nog wel wat sponsors bij.
Williams is toch wel een team waarvan je altijd hoopt dat ze het (weer) goed gaan doen
pi_136134189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo :P
Ik las dat ze tijdens deze testen sowieso niet boven de 13000 toeren komen. Betrouwbaarheid voor alles.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136134250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ach, met Mol kan het niveau van de verslaggeving wel eens stijgen. Plus, je krijgt er races in HD voor terug net als een pitlane-kanaal en een onboard-kanaal. Ook laten ze alle vrije trainingen zien, daar heb ik dan wel 15 euro voor over.

En als je het echt niks vind of te duur, je kan na een maandje gewoon weer opzeggen.
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breaker.Faker op 30-01-2014 14:23:19 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:22:35 #96
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_136134453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
Vindt dat blauw juist mooi. Doet me denken aan Ligier/Prost. Prachtige blauwe auto's.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_136134470
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 14:25:38 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_136134563
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Hypocriete mensen :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:26:24 #99
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_136134586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_136134623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beter :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')