abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 10:53:12 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_136128186
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:33 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
Programmatuur van Microsoft zit al een paar jaar in elke F1-wagen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:57:13 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Hij is wel de snelste van de 3 vermoed ik
pi_136128383
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
pi_136128436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks ;)

Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"

Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren :6
Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:05:16 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Dat is 1 kant van de zaak maar er zijn ook coureurs die betere feedback geven zodat de auto er beter voor staat (geen idee of dat in het geval van Frijns zo is).
pi_136128482
Renault heeft vandaag al meer rondjes gereden dan gisteren.

Frijns 5 en Vergne 17.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128516
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
pi_136128532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Vind ik ook vreemd.
Ben benieuwd of ze de 1.22kunnen bereiken vandaag, dat zal denk ik het snelst zijn.
pi_136128578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
Ja wie weet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128619
Ze hebben straks 9!! Testdagen op bahrein.. .das wel veel..
pi_136128627
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Wie weet heeft Frijns wel afgedwongen elke test een dag te mogen rijden. :)

Maar op dit moment denk ik dat het belangrijker is dat de auto beter / betrouwbaar wordt dan dat de coureurs de auto beter leren begrijpen. Dat kan ook tijdens de volgende testen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128692
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
pi_136128707
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja wie weet.
Nope ben ik niet... *) ;)
pi_136128738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Nou het RIJDEN kan frijns imo juist prima doen , ipv de racedrivers het gaat om kilometers maken.

Ze willen data hebben namelijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128741
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nope ben ik niet... *) ;)
Beter.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:19 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Je draaft een beetje door nu
pi_136128997
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
pi_136129081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Ik ben van mening dat het niet boeit wie er rijdt , ze willen namelijk gewoon data verzamelen over verbruik , slijtage , systemen etc. Als je op een dag als vandaag namelijk 100 ronden weet te rijden heb je info voor meer dan een grandprix afstand . Daarmee kunnen ze terug naar de fabriek komende week en 14 dagen lang dingen verandereen om vervolgens 9 dagen te testen in Bahrein van die 9 dagen zal ongetwijfeld het grootste deel worden gereden door die kut jap en zweed.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:55 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_136129160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_136129257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:33 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136129326
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
Maak je niet druk, daar is een forum voor :)
pi_136129526
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
pi_136129681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:

[..]

WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Kijk :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136129985
Lijkt net alsof Giedo bij Caterham niet zelf mocht twitteren, en bij Sauber wel wat mag typen.

Of hij verveelt zich de pleuris daar, dat kan ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')