abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 04:16:21 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136124697


Teams:

- Ferrari
- Force India
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams


WCC 2013
Chassis/Motor: RB10 - Renault V6 turbo
01. Sebastian Vettel WDC 2010/11/12/13
03. Daniel Ricciardo


Chassis/Motor: Mercedes F1 W05 - Mercedes V6 turbo
44. Lewis Hamilton WDC 2008
06. Nico Rosberg


Chassis/Motor: Ferrari F14-T - Ferrari V6
14. Fernando Alonso WDC 2005/06
07. Kimi Räikkönen WDC 2007


Chassis/Motor: Lotus E22 - Renault V6 Turbo
08. Romain Grosjean
13. Pastor Maldonado


Chassis/Motor: McLaren MP4-29 - Mercedes V6 Turbo
22. Jenson Button WDC 2009
20. Kevin Magnussen


Chassis/Motor: Force India VJM07 - Mercedes V6 Turbo
27. Nico Hulkenberg
11. Sergio Perez


Chassis/Motor: Sauber C33 - Ferrari V6 Turbo
99. Adrian Sutil
21. Esteban Gutierrez


Chassis/Motor: Toro Rosso STR9 - Renault V6 Turbo
25. Jean-Éric Vergne
26. Daniil Kvyat


Chassis/Motor: Williams FW36 - Mercedes V6 Turbo
19. Felipe Massa
77. Valteri Bottas


Chassis/Motor: Marussia MR-03 - Ferrari V6 Turbo
17. Jules Bianchi
04. Max Chilton


Chassis/Motor: Caterham CT04 - Renault V6 Turbo
10. Kamui Kobayashi
09. Marcus Ericsson

Voor meer info zie de [F1] Silly season topics

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Beitske Visser
- Giedo van der Garde
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks
- Daniël de Jong

Zie verder de topics over Nederlandse Talenten.

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)
Regulations pagina van FIA

Testkalender 2014


Racekalender 2014, bestaande uit 19 races


Wijzigingen 2014 uitgelegd


De wagens van 2014

MP4-29


E22


F14-T


C33


STR9


FW36


VJM07


Mercedes W05


CT05


RB10
  donderdag 30 januari 2014 @ 04:21:31 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136124701
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen. Zoveel verschillende oplossingen, lang geleden dat je écht verschillen aan de wagens zag. En dan de onzekere factor van de motoren. Er gaat gegarandeerd veel ploffen. Bring it on ~O>
Niet alleen de motoren zijn een onzekeren factor, de voorvleugel is er volgens mij ook een.
de meeste teams hebben gekozen voor een dunne ophanging van de voorvleugel, een klein tikje en de vleugel ligt onder de voorwielen.

Door de nieuwe regels die zeggen dat de voorvleugel smaller moet zijn zit het einde van de vleugel ook halverwege de band.
De wing-endplates zijn daardoor nog belangrijker geworden dan voorheen, die moet nu zorgen dat de wind niet de band raakt omdat dat grote invloed heeft op de aerodynamica.
Ik denk dat er komend seizoen ook vaker vleugels vervangen worden, zelfs als die niet al teveel schade lijken te hebben.
pi_136124808
Ik ben benieuwd of Renault de problemen op heeft kunnen lossen voor vandaag.

Jammer dat ik niks kan volgen overdag ivm werk.

Die ploegendiensten hadden ook wel een voordeel.

Maargoed, vanaf nu weer elke race live kunnen kijken is beter dan de races niet live kunnen kijken en het testen wel.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136125005
Die Renault kan echt niets.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:04:05 #5
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_136125174
To Frijns or not to Frijns...

Hopelijk wat actie vandaag
* I intend to live forever, so far so good! *
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:10:33 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136125210
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 06:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ben benieuwd of Renault de problemen op heeft kunnen lossen voor vandaag.

Jammer dat ik niks kan volgen overdag ivm werk.

Die ploegendiensten hadden ook wel een voordeel.

Maargoed, vanaf nu weer elke race live kunnen kijken is beter dan de races niet live kunnen kijken en het testen wel.
Je mist weinig
pi_136125564
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:04 schreef IkWilbert het volgende:
To Frijns or not to Frijns...

Hopelijk wat actie vandaag
Hij mag in ieder geval gewoon instappen vandaag, dat scheelt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_136125859
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
pi_136125904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
ik moet altijd zo lachen om jou comments op alles :D _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136125953
Frijns staat alweer stil ;'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:18:06 #11
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136126009
Software problemen, tijdens het inrijden van de pit...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136126303
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:18 schreef caspervc het volgende:
Software problemen, tijdens het inrijden van de pit...
Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
pi_136126651
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik moet altijd zo lachen om jou comments op alles :D _O-
Stalker :{w
pi_136126694
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:50 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Stalker :{w
Nee maar je hebt altijd zo leuk je mening klaar. _O- _O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136126802
Moet ik mijn mening dan eerst opwarmen of in vriezer stoppen? Minimaal 3 uur laten koken voor ik hem serveer ?

Ja ik ben een flapuit en ja dit is hoe ik er over denk... welkom op het forum :|W

En nu heb ik nog steeds trek...na al dat gehap :D
pi_136127008


;(
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_136127032
Ah Frijns rijdt weer. Viel wel mee dus.

...eeeen is weer stilgevallen bij de pit entry.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_136127073
Ooh wat een gedrocht is het toch ook die Caterham. :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:16:21 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136127253
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ooh wat een gedrocht is het toch ook die Caterham. :')
Idd.... puur en alleen op basis hiervan snap ik Guido's keuze
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:17:52 #20
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136127296
Ik vind die Caterham juist wel cool, lekker anders dan de andere wagens. Mooi zijn de F1's toch al niet meer....
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136127323
Giedo.. }:|
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:24:19 #22
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136127453
quote:
Wat een raar profiel op die banden? inters?
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_136127470
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:24 schreef caspervc het volgende:

[..]

Wat een raar profiel op die banden? inters?
Groene markering dus inters toch?
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:37:34 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136127797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef Meike26 het volgende:
Giedo.. }:|
sorry :*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136128012
Niets persoonlijks ;)

Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"

Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren :6
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 10:53:12 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_136128186
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:33 schreef LuckyLuQ het volgende:

[..]

Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
Programmatuur van Microsoft zit al een paar jaar in elke F1-wagen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:57:13 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Hij is wel de snelste van de 3 vermoed ik
pi_136128383
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
pi_136128436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks ;)

Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"

Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren :6
Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:05:16 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128472
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Dat is 1 kant van de zaak maar er zijn ook coureurs die betere feedback geven zodat de auto er beter voor staat (geen idee of dat in het geval van Frijns zo is).
pi_136128482
Renault heeft vandaag al meer rondjes gereden dan gisteren.

Frijns 5 en Vergne 17.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128516
quote:
8s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Opzich ben je best irritant :P maar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
pi_136128532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Vind ik ook vreemd.
Ben benieuwd of ze de 1.22kunnen bereiken vandaag, dat zal denk ik het snelst zijn.
pi_136128578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel Meike26 ~O>
Ja wie weet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128619
Ze hebben straks 9!! Testdagen op bahrein.. .das wel veel..
pi_136128627
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Wie weet heeft Frijns wel afgedwongen elke test een dag te mogen rijden. :)

Maar op dit moment denk ik dat het belangrijker is dat de auto beter / betrouwbaar wordt dan dat de coureurs de auto beter leren begrijpen. Dat kan ook tijdens de volgende testen. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136128692
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
pi_136128707
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Ja wie weet.
Nope ben ik niet... *) ;)
pi_136128738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Nou het RIJDEN kan frijns imo juist prima doen , ipv de racedrivers het gaat om kilometers maken.

Ze willen data hebben namelijk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136128741
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nope ben ik niet... *) ;)
Beter.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:16:19 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136128764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.

DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Je draaft een beetje door nu
pi_136128997
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
pi_136129081
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Ik ben van mening dat het niet boeit wie er rijdt , ze willen namelijk gewoon data verzamelen over verbruik , slijtage , systemen etc. Als je op een dag als vandaag namelijk 100 ronden weet te rijden heb je info voor meer dan een grandprix afstand . Daarmee kunnen ze terug naar de fabriek komende week en 14 dagen lang dingen verandereen om vervolgens 9 dagen te testen in Bahrein van die 9 dagen zal ongetwijfeld het grootste deel worden gereden door die kut jap en zweed.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 30 januari 2014 @ 11:30:55 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_136129160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?

Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.

De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_136129257
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:37:33 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136129326
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja... :D

Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....

*gaat snel wat anders doen*
Maak je niet druk, daar is een forum voor :)
pi_136129526
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Joene het volgende:

[..]

Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
pi_136129681
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:

[..]

WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37 It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Kijk :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136129985
Lijkt net alsof Giedo bij Caterham niet zelf mocht twitteren, en bij Sauber wel wat mag typen.

Of hij verveelt zich de pleuris daar, dat kan ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')