Niet alleen de motoren zijn een onzekeren factor, de voorvleugel is er volgens mij ook een.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb wel zin in het nieuwe seizoen. Zoveel verschillende oplossingen, lang geleden dat je écht verschillen aan de wagens zag. En dan de onzekere factor van de motoren. Er gaat gegarandeerd veel ploffen. Bring it on
Je mist weinigquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:29 schreef Geralt het volgende:
Ik ben benieuwd of Renault de problemen op heeft kunnen lossen voor vandaag.
Jammer dat ik niks kan volgen overdag ivm werk.
Die ploegendiensten hadden ook wel een voordeel.
Maargoed, vanaf nu weer elke race live kunnen kijken is beter dan de races niet live kunnen kijken en het testen wel.
Hij mag in ieder geval gewoon instappen vandaag, dat scheeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:04 schreef IkWilbert het volgende:
To Frijns or not to Frijns...
Hopelijk wat actie vandaag
ik moet altijd zo lachen om jou comments op allesquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:18 schreef caspervc het volgende:
Software problemen, tijdens het inrijden van de pit...
Stalkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moet altijd zo lachen om jou comments op alles![]()
Nee maar je hebt altijd zo leuk je mening klaar.quote:
Idd.... puur en alleen op basis hiervan snap ik Guido's keuzequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:07 schreef SimtekF1 het volgende:
Ooh wat een gedrocht is het toch ook die Caterham.
Groene markering dus inters toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:24 schreef caspervc het volgende:
[..]
Wat een raar profiel op die banden? inters?
sorryquote:
Programmatuur van Microsoft zit al een paar jaar in elke F1-wagenquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:33 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Die software zal wel door Microsoft geschreven zijn dan.
Hij is wel de snelste van de 3 vermoed ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Opzich ben je best irritantquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Niets persoonlijks![]()
Al reed VDG een heel jaar F1, iedereen blijft hem Guido noemen. Elke keer komt het dan wel weer naar boven "Het is Giedoooo"
Nu wilde ik gewoon een keer de erste zijn, alleen al om Joene te irriteren
Dat is 1 kant van de zaak maar er zijn ook coureurs die betere feedback geven zodat de auto er beter voor staat (geen idee of dat in het geval van Frijns zo is).quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Misschien is dat ook wel Meike26quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Opzich ben je best irritantmaar niet zo irritant als dat kutwijf op f1racing met dr facebook commentaren op elke nieuwspost.
Vind ik ook vreemd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Ja wie weet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel Meike26
Wie weet heeft Frijns wel afgedwongen elke test een dag te mogen rijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:01 schreef Meike26 het volgende:
Ja, dat misschien wel, maar snelheid bij tests datzegt niets, dat weet iedereen toch wel. Zowel Koba als Magnussen moeten die auto leren begrijpen of ze hangen straks in Melbourne helemaal achteraan. Elke ronde die je eerder en meer kantesten is er 1.
Nou het RIJDEN kan frijns imo juist prima doen , ipv de racedrivers het gaat om kilometers maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.
DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Beter.quote:
Je draaft een beetje door nuquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef Meike26 het volgende:
Best arrogant om te zeggen (wat ik helemaal niet ben), maar ik heb hierin gewoon gelijk. Soms kan ik er naast zitten met een mening of visie, maar met zulke regelwijzigingen moet je de racecoureurs (zeker ook met nieuwe line-up) zoveel mogelijk rondes geven. Imo maakt het niet uit hoe technisch onderlegd Frijns wel niet is, erst moet die auto rijden en coureur a en b zich thuisvoelen in de auto.
DAN pas komt het finetunen en mag Frijns van mij elke test en vrijdag rijden. Dit is tijdverspilling.
Ik ben van mening dat het niet boeit wie er rijdt , ze willen namelijk gewoon data verzamelen over verbruik , slijtage , systemen etc. Als je op een dag als vandaag namelijk 100 ronden weet te rijden heb je info voor meer dan een grandprix afstand . Daarmee kunnen ze terug naar de fabriek komende week en 14 dagen lang dingen verandereen om vervolgens 9 dagen te testen in Bahrein van die 9 dagen zal ongetwijfeld het grootste deel worden gereden door die kut jap en zweed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?
Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.
De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:24 schreef Meike26 het volgende:
Waarom dan?
Deze eerste testdagen zijn er toch juist voor om de auto te leren begrijpen, de eerste kinderziektes eruit en meters maken? Dan kan je dit toch veel beter samen met je racecoureurs doen? Natuurlijk hebben ze data nodig, Frijns zal daar ook heus wel een rolletje in spelen, maar imo hadden koba en ericson nu moeten rijden, juist ook door de gemiste 1e dag.
De input van Frijns is denk ik dan nog van groter belang in Bahrein dan dat hij hier kan geven ?
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja...quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Frijns kan technische problemen natuurlijk ook opmerken, net zoals Ericsson en Kobayashi dat kunnen. Het heeft weinig zin om die twee aan een ophanging te laten wennen die voor de volgende test toch weer veranderd wordt. Wat dat betreft is het dus belangrijker dat de coureur in de auto wat zinnigs te melden heeft, dan of ie in Melbourne aan de start staat. Kobayashi en Ericsson kunnen nu wat rust nemen, praten met de engineers en kijken naar de telemetrie terwijl het binnenkomt. Daar is ook genoeg uit te leren, bijvoorbeeld waar zij zelf nog verbetering kunnen halen.
Maak je niet druk, daar is een forum voorquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hier zit ook wel een kern van waarheid in ja...
Grappig is net dat ik met Joene in DM nog heb gezegd dat het soms irritant is dat ik mijn meningen als feiten weet te drukken, maar dat ik soms ook wel weer ander gelijk moet geven. En zie hier....
*gaat snel wat anders doen*
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom doet mercedes het nu ook gewoon goed , niet focussen op snelheid maar op betrouwbaarheid , rondjes rijden to the max.
twitter:WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Kijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]twitter:WilliamsF1Team twitterde op woensdag 29-01-2014 om 15:23:37It's all system &reliability checks before we focus more on performance in Bahrain. Before we can have a quick car we need a reliable one! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |