Ik las dat ze tijdens deze testen sowieso niet boven de 13000 toeren komen. Betrouwbaarheid voor alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zitten er ook rijders in dat filmpje die vol gas langskomen? Komt allemaal meer over als een uitloopronde ofzo
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, met Mol kan het niveau van de verslaggeving wel eens stijgen. Plus, je krijgt er races in HD voor terug net als een pitlane-kanaal en een onboard-kanaal. Ook laten ze alle vrije trainingen zien, daar heb ik dan wel 15 euro voor over.
En als je het echt niks vind of te duur, je kan na een maandje gewoon weer opzeggen.
Vindt dat blauw juist mooi. Doet me denken aan Ligier/Prost. Prachtige blauwe auto's.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit in 1 kleur
Hypocriete mensenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beterquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb 'm gelukkig al jaren niet meer gehoord. Kijk liever naar de BBC. Zat me teveel te ergeren aan zijn fouten. Na zoveel jaren commentaar geven wist hij de auto's nog steeds niet uit elkaar te houden en hij kan slecht een race 'lezen'. Totaal geen inzicht in strategie.
Ongeveer hetzelfde als dit geluid:quote:
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzoverquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beter
Mwah vind het bij de BBC soms wel erg afdwalen. En nogal langdradig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Klopt . Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar sky , maar gezien ik geen schotel hebquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als dit geluid:
Dus niet janken, klinken prima. Plus het is een test dus volgas zullen ze nog niet gaan.
Onboard camera's werden pas sinds 1985 tijdens races gebruikt geloof ik, daarvoor was het vooral tijdens tests en rustig gereden rondjes tijdens trainingen zoals hier. Zou me niks verbazen als ze gewoon met ducttape aan de auto werden gebonden onder het mom van "beter ga je niet te hard, want dan valt ie er af"quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
Chilton heeft zijn overal aan (volgens Autosport.com), dus ze verwachten elk moment dat die naar buiten komt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Dees dan:quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
De sponsor moeten het niet hebben van de test, exposure tijdens de race vinden ze iets belangrijker. Een sponsor van een achterhoede team moet het toch hebben van inhaal acties en crashesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Gaston Mazzacane?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef flipsen het volgende:
Ik vond Olav Mol altijd erg goed te pruimen, vooral met Kalff als pitreporter in the early days. Maar goed, woon al jaren in Argentinië en kijk F1 via Fox Sports (Spaans). Moet zeggen dat dat bijzonder goed wordt gedaan door 3 heren (en vaak ook Spaanse interviews in de pits met rijders). Enige jammere is dat ze altijd "simultaan" vertalen als rijders in het Engels spreken, rete-irritant. En sommige ex-coureurs schuiven wel eens aan en zitten dan altijd door de board-radio heen te blaten, ook kut. Wel alle races live
twitter:paolofilise twitterde op donderdag 30-01-2014 om 14:36:13#F1Jerez Red Bull problem is a packaging problem. Battery and ERS elements are too close to heat sources and suffer quick overheating reageer retweet
Wat mij betreft stellen ze een aparte schakelpook verplicht. Niks geen flippers meer.quote:
Ik dacht even, Hé die ziet er normaal uit. Helaas....quote:
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.quote:
Hij lijkt wel heel basic ja, alsof ze gewoon een piemelneus op de auto van vorig jaar hebben geplakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Die wagen moet sowieso begrepen worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:25:39Red Bull has stopped for the day after 3 laps, and no time, for @danielricciardo. Horner and Newey have left the track reageer retweet
Terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |