Ongeveer hetzelfde als dit geluid:quote:
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzoverquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou dat doen ze op de BBC niet veel beter
Mwah vind het bij de BBC soms wel erg afdwalen. En nogal langdradig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Klopt . Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar sky , maar gezien ik geen schotel hebquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar is het randprogramma wel een stuk beter dan bij Sport1, dat commentaar van Mol is maar een kleine verbetering voorzover
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als dit geluid:
Dus niet janken, klinken prima. Plus het is een test dus volgas zullen ze nog niet gaan.
Onboard camera's werden pas sinds 1985 tijdens races gebruikt geloof ik, daarvoor was het vooral tijdens tests en rustig gereden rondjes tijdens trainingen zoals hier. Zou me niks verbazen als ze gewoon met ducttape aan de auto werden gebonden onder het mom van "beter ga je niet te hard, want dan valt ie er af"quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
Chilton heeft zijn overal aan (volgens Autosport.com), dus ze verwachten elk moment dat die naar buiten komt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Dees dan:quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Leek wel alsof er een SC op de baan was, erg sloom.
De sponsor moeten het niet hebben van de test, exposure tijdens de race vinden ze iets belangrijker. Een sponsor van een achterhoede team moet het toch hebben van inhaal acties en crashesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Is er eigenlijk al nieuws over Marussia? Volgens mij gaat het daar ook niet helemaal goed. 3e dag en nog steeds niets van team vernomen. Zullen de sponsers blij mee zijn.:{ Lekker vooruitzicht..
Gaston Mazzacane?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef flipsen het volgende:
Ik vond Olav Mol altijd erg goed te pruimen, vooral met Kalff als pitreporter in the early days. Maar goed, woon al jaren in Argentinië en kijk F1 via Fox Sports (Spaans). Moet zeggen dat dat bijzonder goed wordt gedaan door 3 heren (en vaak ook Spaanse interviews in de pits met rijders). Enige jammere is dat ze altijd "simultaan" vertalen als rijders in het Engels spreken, rete-irritant. En sommige ex-coureurs schuiven wel eens aan en zitten dan altijd door de board-radio heen te blaten, ook kut. Wel alle races live
twitter:paolofilise twitterde op donderdag 30-01-2014 om 14:36:13#F1Jerez Red Bull problem is a packaging problem. Battery and ERS elements are too close to heat sources and suffer quick overheating reageer retweet
Wat mij betreft stellen ze een aparte schakelpook verplicht. Niks geen flippers meer.quote:
Ik dacht even, Hé die ziet er normaal uit. Helaas....quote:
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.quote:
Hij lijkt wel heel basic ja, alsof ze gewoon een piemelneus op de auto van vorig jaar hebben geplakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Die wagen moet sowieso begrepen worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:25:39Red Bull has stopped for the day after 3 laps, and no time, for @danielricciardo. Horner and Newey have left the track reageer retweet
Terug naar de tekentafelquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
als ze het warmteprobleem oplossen verwacht ik dat ze weer meedoen om de zeges.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Genoeg resources daar om er wat aan te doen maar dit was uiteraard niet geplandquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Ik wacht rustig de komende weken af wat de tests doen. Daarna neem ik denk ik abonnement voor maandje en daarna kijk ik opnieuw. Zit er wat spanning in dan hou ik hem als het tegenvalt schrap ik hem weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.
twitter:f1fanaticlive twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:48:08Sutil's taken the front wing off the Sauber: #F1 http://t.co/Z4Ce4hVVsU reageer retweet
Stiekem vind ik die livery van die Lola dinges wel erg gaafquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tekening die de indeling daar laat zien maar dat ze een probleem hebben is duidelijk. Doet me erg denken aan de tijd dat Newey nog bij Mclaren werkte. Echter, het grote voordeel lijkt mij dat het onderhuids is, dus aerodynamica kan gewoon blijven zoals het is. Misschien dat de gewichtsverdeling hierdoor nog licht verandert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?
Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Zo jammer dat deze auto waanzinnig is geflopt, mooie livery was dat. Toen zagen wagens er echt gaaf uit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.
[ afbeelding ]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
ja. Lijkt erop dat bij de vering aan de achterzijde iets afgebroken is, waarna hij uiteindelijk met een spin tot stilstand kwam. Hierbij is de voorvleugel afgebroken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
Wut?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
Dat hebben ze wel, dat ze weinig hebben kunnen rijden tot nu toe is een ander verhaalquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
De tweede keer niet eens het einde van de pitstraat gehaald..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen.
Tja, lijkt bij RBR toch vooral te komen door een koelingsprobleem van zichzelf. Vraag mij af in hoeverre dat aan Renault ligt....quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Zoals voorspeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?
Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
http://www.formule1.nl/ni(...)s-drama-duurt-voort/quote:Gisteren meldde Renault, dat behalve Red Bull Racing ook Caterham en Toro Rosso van motoren voorziet, dat het een probleem heeft met de energieopslag in de nieuwe motor. Inmiddels komen er almaar meer geluiden uit de paddock dat de motorenfabrikant helemaal niet blij is met een aantal van de elektronische onderdelen die door Red Bull zelf zijn ontwikkeld.
Voor Robin Frijns was dat een tegenvaller in zijn debuut voor Caterham. Tien rondjes reed de Limburger, maar daar zat geen een vliegende ronde bij. Na een of maximaal twee rondjes werd de groene bolide door het team uit voorzorg naar binnengehaald. Langs het circuit was duidelijk te horen dat de Caterham, net als de Toro Rosso, allesbehalve lekker loopt. Het knalde en knetterde op de zeldzame momenten dat Frijns of Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne eens voorbijkwamen.
Aah, F1 humortwitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 17:47:32How many laps did you do today Daniel? #F1 http://t.co/5SH07Ruqqe
reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, blijft saai de komende jaren.
edit: Bevestigd door RBR zelf nu.....twitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:44:18Adrians gone back to the factory to work out the next best step. These guys know how to win. Shell be right! http://t.co/zRih9gQQoN reageer retweet
Wat is dat met Engelsen die Spaanse plaatsnamen raar uitspreken Eyebifa bijv en in dit filmpje Heref...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef rockstah het volgende:
Voor wie hem nog niet gezien had. Uitgebreid item over de nieuwe PU's, en aan het einde toont hij nog even zijn walging over het feit dat er nu een "Europeaan" aan het roer bij mclaren staat, heerlijk.
sowieso zijn dat erg weinig toeren en dan klinken al die motoren alsof ze aan het overlijden zijnquote:
Leuk is dat bij Newey dat "drawing board" ook letterlijk zo is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
Aerodynamisch gezien ziet het er idd zeer standaard uit. Maar de airintake is toch ook wel bijzonder gevormd, geen openingen om de wagen te tillen bij panne of een crash. En er zit een splitter in, zowel horizontaal en een verticale bij het onderste gedeelte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Buiten dat vind ik de Marussia er beter uitzien dan de Caterham. Die ziet er veel bonkiger uit, de Marussia lijkt dan toch wat gestroomlijnder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aerodynamisch gezien ziet het er idd zeer standaard uit. Maar de airintake is toch ook wel bijzonder gevormd, geen openingen om de wagen te tillen bij panne of een crash. En er zit een splitter in, zowel horizontaal en een verticale bij het onderste gedeelte.
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan 20 jaar geleden ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
idd, ik had daarnet nog even verbaasd gekeken hoe ''lomp'' dat die wagen gebouwd is.
De voorvleugel ziet er nog enigszins complex uit, maat ik vraag me af hoe ze dezer dagen nog sidepods zo recht naar onder kunnen lopenAlsof er een radiateur van een DAF insteekt
![]()
Hier heel goed te zien, maar het zal z'n nut wel hebben bij hun ontwerp....
[ afbeelding ]
Yup, al begin je je met al die Renault ellende af te vragen in hoeverre het nodig was om de motor+ERS te koelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
idd, ik had daarnet nog even verbaasd gekeken hoe ''lomp'' dat die wagen gebouwd is.
De voorvleugel ziet er nog enigszins complex uit, maat ik vraag me af hoe ze dezer dagen nog sidepods zo recht naar onder kunnen lopenAlsof er een radiateur van een DAF insteekt
![]()
Hier heel goed te zien, maar het zal z'n nut wel hebben bij hun ontwerp....
[ afbeelding ]
Red Bull is gewoon al begonnen met het sparen van banden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
edit: Bevestigd door RBR zelf nu.....twitter:F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:44:18Adrians gone back to the factory to work out the next best step. These guys know how to win. Shell be right! http://t.co/zRih9gQQoN reageer retweet
Nog even teruggekeken en die loopt maar op 2 cilinders ofzo. Ga je dit jaar wel vaker zien dat er her en der cilinders uitgeschakeld worden. Is prima te regelen door die cilinder even geen brandstof te geven. Je hebt nu directe injectie namelijk.quote:
En Caterham heeft daar wel de ruimte voor gekozen in het hun bodywork. Itt RBR welke wel een erg compacte ruimte heeft. Al heeft RBR een meer bollere airbox, en vraag ik me af wat daar dan weer de bedoeling van zou moeten zijn......quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, al begin je je met al die Renault ellende af te vragen in hoeverre het nodig was om de motor+ERS te koelen.
En volgens mij heeft de Caterham in vergelijking met de andere Renault teams nog best aardig wat getimede ronden kunnen afleggen. Al is dat nou ook niet heel moeilijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En Caterham heeft daar wel de ruimte voor gekozen in het hun bodywork. Itt RBR welke wel een erg compacte ruimte heeft. Al heeft RBR een meer bollere airbox, en vraag ik me af wat daar dan weer de bedoeling van zou moeten zijn......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Ferrari en Mercedes' teams hebben dan al een meer normalere vorm, dus denk ik toch dat zij minder warmte problemen/ontwikkeling hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is allemaal voor het testen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef Tieske89 het volgende:
Kan Ferrari die antenne bovenop eraf halen?!?!
Lijken wel van die op afstand bestuurbare autootjes...
bij mijn weten geen sponsorquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef Geralt het volgende:
Is er overigens al bekend of er een grote titelsponsor op die MP4-29 komt te staan straks? Hij is wel erg kaal zo.
Cool. Mooi zilver is niet lelijk. Mooier zilver dan die Mercs in elk gevalquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mijn weten geen sponsor
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Toch handig, een wijnflessenhouder aan je sidepod?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Dat is allemaal voor het testen.
Zit er tijdens het racen niet meer op.
Of denk je dat Ferrari met dat rek aan de zijkant gaat rijden?
De neus van de Lotus ook las ik zojuist.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Als ik de regels zo lees mag het geen aerodynamisch profiel hebben wat neerwaartse druk creëert, en mag het een maximale lengte/breedte verhouding hebben van 3.5:1; er staat niets over in dat het niet 90 graden gekanteld mag worden...quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....twitter:andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Zoals ik gisteren zelf ook al aanhaalde in het vorig topicquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als ik de regels zo lees mag het geen aerodynamisch profiel hebben wat neerwaartse druk creëert, en mag het een maximale lengte/breedte verhouding hebben van 3.5:1; er staat niets over in dat het niet 90 graden gekanteld mag worden...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Edit: om het even te verduidelijken. Puch/pullrods en stuurstangen mogen een iet wat aerodynamische vorm hebben. Maar de vorm moet dusdanig gemaakt zijn dat de ze geen neerwaartse druk generen. Doen ze dat wel, dan zijn het dus beweegbare aero onderdelen.
Maar het blijft wel vaag dat de onderdelen zelf geen aerodynamische functie hebben (Integendeel zelfs!) maar de combinatie van de vloer en de twee bewegende ophangingsdelen wél.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Zoals ik gisteren zelf ook al aanhaalde in het vorig topic![]()
Alleen had ik niet zo uitgebreid de regeltjes erop nagelezen
Ik denk dat een aantal concurrenten wel andere zaken aan hun hoofd hebben dan platte ophangingsdelen op het moment..quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Mclaren heeft nu weer zoiets heel leuks in handen, maar ik ga ervan uit dat er al ontwerpers mee bezig zijn bij andere teams sinds gistermorgen [ afbeelding ]
Nog steeds geen mediatraining gehadquote:Robin Frijns heeft zijn eerste werkdag als reserve bij het team van Caterham erop zitten. Veel heeft de 22-jarige Nederlander niet voor het team kunnen betekenen. Door problemen met de elektronica kon hij maar tien ronden afleggen over het circuit van Jerez de la Frontera.
"Dat was een beetje irritant”, zegt Frijns, die uiteindelijk geen tijd op de klokken kon brengen, tegen GPUpdate.net. "Je wil natuurlijk veel rijden en een beetje laten zien wat je kan. Maar dat is natuurlijk niet de insteek van deze testdag. Het doel was om zoveel mogelijk kilometers te rijden en goede feedback te geven over de wagen. Dat laatste heb ik wel kunnen doen. Ondanks dat ik alleen maar de pits uit en in ben gereden, kan ik natuurlijk nog wel aan het team uitleggen wat er allemaal met de auto gebeurt en aangeven waar de problemen zouden kunnen liggen. Dat is erg belangrijke informatie voor het team, aangezien zij moeite had om te bepalen waar de problemen precies zaten.”
"Het plan was eigenlijk om met de harde banden te gaan testen”, vervolgde de Limburger. "We hebben hier twee harde compounds, één specifiek voor Jerez en één die gedurende het hele seizoen gebruikt zal worden. Verder wilden we met flow-vis gaan rijden en kijken hoe de auto zich zou stabiliseren. Maar dat is er allemaal niet van gekomen.”
Aan het begin van de dag moest Frijns tot twee keer toe door zijn monteurs worden opgehaald, nadat hij na een ronde aan het begin van de pitstraat was stilgevallen. "Of onze problemen vergelijkbaar zijn met die bij Red Bull, weet ik niet. Ik kan alleen maar aan het team doorgeven wat ik in de auto voel. Het heeft iets te maken met de elektronica en al die andere dingen die om de motor heen zitten. Dat werkt allemaal nog niet fatsoenlijk. Ik hoop dat Renault alles morgen in orde kan hebben, zodat wij wat meer over onze auto te weten kunnen komen.”
Mij ook, toen ze nog The Fifth Driver als naam hadden.quote:
Doornbos uit mijn hoofd Jordan RB en Minardi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef Nober het volgende:
Is Frijns de eerste Nederlander sinds Verstappen die voor drie verschillende teams reed? (Al waren het tests)
[..]
Mij ook, toen ze nog The Fifth Driver als naam hadden.
Wacht nog maar even. RBR is in staat om in korte tijd heel snel te ontwikkelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Meike26 het volgende:
Fijn dat ze de ophanging van McLaren hebben goedgekeurd. En RBR in de problemen. En Williams lekker op dreef. Ik had dit halverwege 2013 niet gedacht, met alle vooroordelen over deze regelwijzigingen...
Ik heb er zin inBinnenkort eens bellen met Sport1 om te vragen of ze weer zo'n actie gaan doen ? :-)
Newey staat wel een beetje bekend om onbetrouwbare wagens, dus hopelijk dit seizoen eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Wacht nog maar even. RBR is in staat om in korte tijd heel snel te ontwikkelen.
Albers officieel ook. Minardi, Midland en Spyker. Die laatste zijn in de praktijk natuurlijk maar 1 team geweest.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Doornbos uit mijn hoofd Jordan RB en Minardi.
Als de geruchten die ik lees over de Renault-motor waar zijn hebben ze daar een veel groter probleem, samen met de andere Renault teams. Dus Williams kan weleens een hele goede beslissing hebben gemaakt door voor Mercedes te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Newey staat wel een beetje bekend om onbetrouwbare wagens, dus hopelijk dit seizoen eens
Ik heb begrepen dat de Red Bull problemen schijnt te hebben met de koeling/integratie van de Renault, dus dat probleem ligt misschien iets dieperquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als de geruchten die ik lees over de Renault-motor waar zijn hebben ze daar een veel groter probleem, samen met de andere Renault teams. Dus Williams kan weleens een hele goede beslissing hebben gemaakt door voor Mercedes te gaan.
-Edit-
Voor de geïnteresseerden: http://thejudge13.com/2014/01/30/f1-testing-jerez-day-3/
De koeling schijnt meer een Red Bull specifiek probleem te zijn. De andere Renault teams zitten meer met de motor zelf in hun maag, om het maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de Red Bull problemen schijnt te hebben met de koeling/integratie van de Renault, dus dat probleem ligt misschien iets dieper
rbquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Geralt het volgende:
Red Bull
Godver wat heb ik zin in Melbourne
Ik bedoelde meerquote:
Als dat verhaal klopt, dan hebben de Renault teams serieuze problemen zeg!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef ElmarO het volgende:
Voor de geïnteresseerden: http://thejudge13.com/2014/01/30/f1-testing-jerez-day-3/
Primaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik bedoelde meerdat RB aan het kutten is eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |