De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Al met al leuk dat het met Red Bull niet zo goed gaat, wat zie ik Vettel graag falen dit jaar en er echt voor knokken in plaats van in cruise control winnen.
De voortekenen voorspellen een gevecht in de eerste races tussen Mercedes en McLaren, met Ferrari als buitenstaander. Nog 7 weekjes![]()
Jammer dat die sponsoring van Platform Computing en Siemens niet andersom staan, lijkt wel zo'n afvoer van een centrifuge...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull
[ afbeelding ]
Dit dus. Bahrein zul je mss iets meer weten, maar nog genoeg (kleine) aanpassingen daarna denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:
[..]
De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.
Dit is Williams geen Red Bull.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Dit is Williams geen Red Bull.
Kom weer goed van pas eendentape.
Baai baai zwaai zwaaitwitter:redbullracing twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 13:37:19We've finished testing for the day. All focus now shifts to Bahrain. Full update to come shortly. http://t.co/af07fb4ccu reageer retweet
Ja, vanmorgen wel weet niet hoe het nu is.quote:
Ja mooi hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben
Gaat een beetje lastig in een Caterham-Renault.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben
Ik vind het ook leuker als ze meedoen om de strijd hoor , maar het is nu eenmaal een feit dat ze nu de zaken niet voorelkaar hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef opreis het volgende:
Ik snap de RB bash hier niet zo, niet dat het nu al vast staat dat ze niet alsnog kampioen worden, is het toch zonde dat er een team dat mee doet om de winst. Ik vond het echt jammer dat mclaren vorig jaar niet mee kon doen want daardoor werd de concurrentie in de top. Dan heb ik liever een seizoen als 2012 waar er 7 of 8 teams een race hadden kunnen winnen.
Dat zou natuurlijk de ultieme wraak zijn maar Kimi nog een keer WK bij Ferrari zou volgens mij net zo'n gezicht opleveren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa kampioenDan zou ik Alonso ze gezicht wel willen zien..
Dat lijkt me voor hem erger, als Massa met Williams WK wordt hebben ze een betere autoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk de ultieme wraak zijn maar Kimi nog een keer WK bij Ferrari zou volgens mij net zo'n gezicht opleveren.
McLaren heeft er zelf voor gekozen om vorig jaar niet heel erg actief mee te doen, hebben ze ook gezegd vorig jaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef opreis het volgende:
Ik snap de RB bash hier niet zo, niet dat het nu al vast staat dat ze niet alsnog kampioen worden, is het toch zonde dat er een team dat mee doet om de winst. Ik vond het echt jammer dat mclaren vorig jaar niet mee kon doen want daardoor werd de concurrentie in de top minder. Dan heb ik liever een seizoen als 2012 waar er 7 of 8 teams een race hadden kunnen winnen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
McLaren heeft er zelf voor gekozen om vorig jaar niet heel erg actief mee te doen, hebben ze ook gezegd vorig jaar.
Ze hebben het jaar ingezet om alvast de wagen van 2014 te ontwikkelen en zijn daarbij met erg innovatieve ideeën gekomen, zie de achterwiel-ophanging.
Het is nu nog maar de eerste test en voorlopig zijn ze nog niet klaar met het door-ontwikkelen van de wagen maar voorlopig staan ze er goed voor, beter dan de meeste anderen in elk geval.
Schijnt naar Ferrari te gaantwitter:f1enigma twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 11:14:44I understand that McLaren and their head of aero Marcin Budkowski parted company http://t.co/B5liY1YbAS reageer retweet
En die van RBR is naar McLaren gegaan begrijp ik uit dat artikel, stoelendansje dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Schijnt naar Ferrari te gaantwitter:f1enigma twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 11:14:44I understand that McLaren and their head of aero Marcin Budkowski parted company http://t.co/B5liY1YbAS reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |