abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136166411
Al met al leuk dat het met Red Bull niet zo goed gaat, wat zie ik Vettel graag falen dit jaar en er echt voor knokken in plaats van in cruise control winnen.

De voortekenen voorspellen een gevecht in de eerste races tussen Mercedes en McLaren, met Ferrari als buitenstaander. Nog 7 weekjes *O* *O*
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:42:24 #227
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_136166916
De Renault motoren doen het nog steeds niet echt lekker, maar de Caterham heeft er wel al aardig wat rondjes op zitten
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_136166956
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Al met al leuk dat het met Red Bull niet zo goed gaat, wat zie ik Vettel graag falen dit jaar en er echt voor knokken in plaats van in cruise control winnen.

De voortekenen voorspellen een gevecht in de eerste races tussen Mercedes en McLaren, met Ferrari als buitenstaander. Nog 7 weekjes *O* *O*
De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136167024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

[ afbeelding ]
Jammer dat die sponsoring van Platform Computing en Siemens niet andersom staan, lijkt wel zo'n afvoer van een centrifuge... :D
pi_136167463
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:

[..]

De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.
Dit dus. Bahrein zul je mss iets meer weten, maar nog genoeg (kleine) aanpassingen daarna denk ik.
pi_136167731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

[ afbeelding ]
Dit is Williams geen Red Bull.

Kom weer goed van pas eendentape.
pi_136168439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Dit is Williams geen Red Bull.

Kom weer goed van pas eendentape.


Red Bull ;)
pi_136168471
1. Fernando Alonso (Ferrari) 1m35.334s, 64 laps
2. Nico Rosberg (Mercedes) 1m36.951s, 91 laps
3. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m38.391s, 49 laps
4. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1m39.256s, 34 laps
5. Daniel Juncadella (Force India-Mercedes) 1m41.132s, 32 laps
6. Kamui Kobayashi (Caterham-Renault) 1m43.193s, 45 laps
7. Daniil Kvyat (Toro Rosso-Renault) 1m44.016s, 8 laps
8. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1m44.234s, 43 laps
9. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) 1m45.374s, 7 laps
10. Jules Bianchi (Marussia-Ferrari) 1m48.192s, 5 laps

Mercedes, 268 laps
Ferrari, 200 laps
McLaren, 184 laps
Sauber, 137 laps
Williams, 123 laps
Force India, 97 laps
Caterham, 67 laps
Toro Rosso, 53 laps
Red Bull, 21 laps
Marussia, 10 laps
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:38:00 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136168536
Is het nat ofzo?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136168624
redbullracing twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 13:37:19 We've finished testing for the day. All focus now shifts to Bahrain. Full update to come shortly. http://t.co/af07fb4ccu reageer retweet
Baai baai zwaai zwaai :W

quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Is het nat ofzo?
Ja, vanmorgen wel weet niet hoe het nu is.
pi_136169121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Red Bull ;)
Je heb gelijk.
pi_136169910
Adrian newey vanaf minuut 6 over de issue's :

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136169976
Geeft gewoon aan dat die telaat is begonnen met de 2014 auto.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 14:23:22 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136170217
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136170277
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben _O-
Ja mooi he :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136170394
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben _O-
Gaat een beetje lastig in een Caterham-Renault.
pi_136170738
Ik snap de RB bash hier niet zo, niet dat het nu al vast staat dat ze niet alsnog kampioen worden, is het toch zonde dat er een team dat mee doet om de winst. Ik vond het echt jammer dat mclaren vorig jaar niet mee kon doen want daardoor werd de concurrentie in de top minder. Dan heb ik liever een seizoen als 2012 waar er 7 of 8 teams een race hadden kunnen winnen.
pi_136170828
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef opreis het volgende:
Ik snap de RB bash hier niet zo, niet dat het nu al vast staat dat ze niet alsnog kampioen worden, is het toch zonde dat er een team dat mee doet om de winst. Ik vond het echt jammer dat mclaren vorig jaar niet mee kon doen want daardoor werd de concurrentie in de top. Dan heb ik liever een seizoen als 2012 waar er 7 of 8 teams een race hadden kunnen winnen.
Ik vind het ook leuker als ze meedoen om de strijd hoor , maar het is nu eenmaal een feit dat ze nu de zaken niet voorelkaar hebben.

Wat mijbetreft hebben we een gave strijd tussen RedBull Ferrari Mclaren Mercedes en Lotus of doe eens gek Williams , zou fucking awesome zijn als Williams weer eens mee zou doen om het kampioenschap.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136172207
Massa kampioen :D Dan zou ik Alonso ze gezicht wel willen zien..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:46:26 #245
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136175106
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Massa kampioen :D Dan zou ik Alonso ze gezicht wel willen zien..
Dat zou natuurlijk de ultieme wraak zijn maar Kimi nog een keer WK bij Ferrari zou volgens mij net zo'n gezicht opleveren.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:48:08 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136175165
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk de ultieme wraak zijn maar Kimi nog een keer WK bij Ferrari zou volgens mij net zo'n gezicht opleveren.
Dat lijkt me voor hem erger, als Massa met Williams WK wordt hebben ze een betere auto
pi_136175272
Ook Alonso geeft weer even aan waar het aan het misgaan is, waar het misschien wel om draait zelfs in de F1: SNELHEID.

http://www.gpupdate.net/n(...)nder-zwaar-geworden/

Al jaren is men steeds langzamer aan het gaan. Er komen regels, waarna ze 4 a 5 seconden langzamer worden. Dan vinden ze weer 2 tot 3 seconden terug, maar dat is altijd nog 2 seconden langzamer en dan komt er weer een nieuwe regelwijziging, waardoor ze opnieuw 4 a 5 seconden verliezen. Dat is dan dus al 7 seconden langzamer en ze winnen er dan weer 2 of 3, daarna weer wat nieuws en 5 seconden langzamer etc etc. :r

De snelheden liggen dus aanzienlijk lager dan 10 jaar terug, terwijl de uitloopstroken enorm zijn toegenomen evenals de kostenvretende regels om de auto's nog veiliger dan heel veilig te maken.

En bij NASCAR bijvoorbeeld waren de auto's juist sneller dan een vernieuwing van de regels vorig jaar.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:58:41 #248
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136175462
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef opreis het volgende:
Ik snap de RB bash hier niet zo, niet dat het nu al vast staat dat ze niet alsnog kampioen worden, is het toch zonde dat er een team dat mee doet om de winst. Ik vond het echt jammer dat mclaren vorig jaar niet mee kon doen want daardoor werd de concurrentie in de top minder. Dan heb ik liever een seizoen als 2012 waar er 7 of 8 teams een race hadden kunnen winnen.
McLaren heeft er zelf voor gekozen om vorig jaar niet heel erg actief mee te doen, hebben ze ook gezegd vorig jaar.
Ze hebben het jaar ingezet om alvast de wagen van 2014 te ontwikkelen en zijn daarbij met erg innovatieve ideeën gekomen, zie de achterwiel-ophanging.

Het is nu nog maar de eerste test en voorlopig zijn ze nog niet klaar met het door-ontwikkelen van de wagen maar voorlopig staan ze er goed voor, beter dan de meeste anderen in elk geval.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:01:43 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136175556
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

McLaren heeft er zelf voor gekozen om vorig jaar niet heel erg actief mee te doen, hebben ze ook gezegd vorig jaar.
Ze hebben het jaar ingezet om alvast de wagen van 2014 te ontwikkelen en zijn daarbij met erg innovatieve ideeën gekomen, zie de achterwiel-ophanging.

Het is nu nog maar de eerste test en voorlopig zijn ze nog niet klaar met het door-ontwikkelen van de wagen maar voorlopig staan ze er goed voor, beter dan de meeste anderen in elk geval.
f1enigma twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 11:14:44 I understand that McLaren and their head of aero Marcin Budkowski parted company http://t.co/B5liY1YbAS reageer retweet
Schijnt naar Ferrari te gaan
  vrijdag 31 januari 2014 @ 17:43:31 #250
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136176664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

f1enigma twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 11:14:44 I understand that McLaren and their head of aero Marcin Budkowski parted company http://t.co/B5liY1YbAS reageer retweet
Schijnt naar Ferrari te gaan
En die van RBR is naar McLaren gegaan begrijp ik uit dat artikel, stoelendansje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')