Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Lekker skypen johquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Zippow het volgende:
Leuk!
Ben al sinds november aan het appen met een jongen, aantal dates gehad en binnenkort weer. We kunnen het super goed vinden, al vanaf date één. Helaas vertrekt hij binnenkort voor een x aantal maanden naar het buitenland. Contact kan moeilijk onderhouden worden. Moet ik afwachten of verdergaan?
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Zippow het volgende:
Leuk!
Ben al sinds november aan het appen met een jongen, aantal dates gehad en binnenkort weer. We kunnen het super goed vinden, al vanaf date één. Helaas vertrekt hij binnenkort voor een x aantal maanden naar het buitenland. Contact kan moeilijk onderhouden worden. Moet ik afwachten of verdergaan?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.
Een mooi karakter heb je niets aan op tinderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Ontstaan hier dan echt dates en relaties uit
Ja dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Ontstaan hier dan echt dates en relaties uit
Dan ben je er een faalhaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.
Idem voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
Ik snap sommige jongens op tinder echt niet. Wat heb je nou aan 3 foto's als het allemaal groepsfoto's zijn?
Niet dat ik op tinder zit om iemand te vinden, ik vind het gewoon grappig.
Die zie ik niet.quote:
Je bent pas een echte faalhaas als je tinder nodig hebt om een date te fixen.quote:
Waarom zit je dan op.tinder? Voor de bevestiging? Of omdat je thuis niet krijgt wat je zoekt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zie ik niet.
Al zat ik net wel voor een vriend te tinderen. Het viel me op dat de echt leuke meisjes op tinder bezet waren.Dat staat dan wel netjes in hun profiel. (Net zoals bij mij.)
Waar regel jij je dates dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.
Toen ik stoned was, leek het me een leuk idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zit je dan op.tinder? Voor de bevestiging? Of omdat je thuis niet krijgt wat je zoekt?
Gelukkig maar dat ik ook heel aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Een mooi karakter heb je niets aan op tinder
Het zorgt voor mij gewoon voor de nodige tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent pas een echte faalhaas als je tinder nodig hebt om een date te fixen.
Omdat jij als homojongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Trollscience het volgende:
waarom zien alle jongens op tinder uit als lesbische feministen?
Snap ik, maar niet alle homo's zijn van die schreeuwnichten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat jij als bi-jongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.
Gastquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.
Neuken? Dat gebeurde toch niet voor 2000?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef Zippow het volgende:
[..]
Gastdie comma he, die staat er niet voor de sier. Die heeft gewoon een functie.
We appen sinds november, en sinds kort hebben we een aantal dates gehad (sinds januari).
Aight. Thanks man.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragen
Op de tu haha, niet al te moeilijk dus.quote:
Anders zou 't m al niet worden hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:08 schreef thettes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik ook heel aantrekkelijk ben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
De huisdieren-accounts hebben tinder ook gevonden
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh oh net de stoute schoenen aangetrokken en een oudklasgenootje geliket....
Ben benieuwd wat ie doet, ken hem niet zo goed (heb m wel op fb), maar wil m wel beter leren kennen...
Moet ik me awkward voelen als ik erachter kom dat hij me ook heeft geliket?
Nog ermee gedate?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomten het uiteraard belachelijk maken van tinder of over hoe hilarisch het is.
Een kroeg of terras ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:49 schreef Greyson het volgende:
Tinder
Dat is gewoon verkapte vleeskeuring. Dat doet een slager ook.
belachelijk inderdaad. Teringwijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
Omdat iemand bij nader inzien toch niet zo leuk eruit ziet? Maar ik blokkeer dan meteen hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
tinder opnieuw installeren?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:45 schreef yats het volgende:
Het is weer zo ver, ik ben weer lekker slim bezig geweest. Ik heb wegens ruimtegebrek op mijn telefoon alle gegevens van tinder gewist en nu start hij dus niet meer op. Iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?
Heb ik al geprobeerd, geen reactie. Ik kom weer in dat inlogscherm van facebook dat weergeeft dat de door mij opgevraagde pagina tijdelijk niet beschikbaar is of niet weergegeven kan wordenquote:
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?
wat is dan het hele idee van tinder? Als je niet eens mag praten.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.
Het in eerste instantie eens niet zo serieus nemen. Voor veel mensen is het gewoon tijdsverdrijf, beetje foto's raten. Je tilt er veel te zwaar aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat is dan het hele idee van tinder? Als je niet eens mag praten.
Begrijp me niet verkeerd, heb een paar contacten en al een paar dates gehad erdoor.
Echt zo'n foute vrouw, jij.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageerde ook niet. Omdat ik niet met 5 man tegelijk wil chatten en dan dus de leukste uitkies oid.
En omdat ik t er alleen maar op had gezet om eens te kijken wat t was.
Ik gok dat die mannen mij ook maar een bitch vinden
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageerde ook niet. Omdat ik niet met 5 man tegelijk wil chatten en dan dus de leukste uitkies oid.
En omdat ik t er alleen maar op had gezet om eens te kijken wat t was.
Ik gok dat die mannen mij ook maar een bitch vinden
Hoi als openingszin gebruikenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Disorder het volgende:
Het gros van mijn Tinder-gesprekken gaat als volgt:
"Hoi"
- "........."
Je kunt toch wel origineler zijn dan 'Hoi'?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Disorder het volgende:
Het gros van mijn Tinder-gesprekken gaat als volgt:
"Hoi"
- "........."
Dit!quote:
Omdat het merendeel van de mannen een gesprek met 'hoi of hey hoe gaat het?' begint. En denk je echt dat een vrouw op Tinder die dat per dag tig keer te horen krijgt, naast al die seksgerelateerde kansloze openingszinnen, dan serieus de tijd wil nemen om die gesprekken allemaal aan te gaan? Die pikt gewoon de gasten eruit die wel op leukere manier een gesprek kunnen beginnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Waarom moet ik origineel doen? Hoi zeggen is gewoon een gebruikelijke omgangsvorm. Als ik creatief moet lopen doen om te communiceren heb ik er geen zin meer in. Ik ben toch geen 16 meer? "Hoi" zeggen zegt echt 0,0 over wat je van iemand in het echt vindt.
Sja, je hóéft ook niet met je matches te praten natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Waarom moet ik origineel doen? Hoi zeggen is gewoon een gebruikelijke omgangsvorm. Als ik creatief moet lopen doen om te communiceren heb ik er geen zin meer in. Ik ben toch geen 16 meer? "Hoi" zeggen zegt echt 0,0 over wat je van iemand in het echt vindt.
Heb je weleens van het principe vraag & aanbod gehoord? Een vrouw is op Tinder als een kind in een snoepwinkel. Er is heel veel keus én die keus is vaak ook nog eens goed te doen qua uiterlijk. Dus het onderscheid zal je moeten maken in hoe je schriftelijk weet te communiceren. Met alleen 'hoi' kom je er alleen maar als je van een exceptionele knapheid bent. Maar dan moet het ook echt overdreven, niet meer normaal lekker zijn. Dan kom je met alles weg. (zelfs met 'me' ipv 'mijn'quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Euh. De dames die ik heb ontmoet via Tinder gingen gewoon in op mijn 'niet originele' vragen. Het komt wat mij betreft neer op kans. Als iemand anders je voor is kun je nog zo origineel zijn. Als dat gesprek al lekker gaande is kom je er vast niet meer tussen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de mannen een gesprek met 'hoi of hey hoe gaat het?' begint. En denk je echt dat een vrouw op Tinder die dat per dag tig keer te horen krijgt, naast al die seksgerelateerde kansloze openingszinnen, dan serieus de tijd wil nemen om die gesprekken allemaal aan te gaan?
Tinder is dan ook niet echt gebruikelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Was je door die level heen gekomen met draken en eindbazen? Zoja, dan wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Mr.ACE het volgende:
Waarom krijg ik opeens geen matches meer? Ik krijg ook voornamelijk alleen nog maar foto's van meiden die al dagen/weken niet meer online zijn geweest.
Inb4 je bent lelijk..![]()
Heb hiervoor genoeg matches en dates gehad, alleen nu ik erover nadenk, ik heb ook zelden een melding van een match gehad. Alleen dat als ik iemand likete, het een match (of niet) werd.
Of heb ik 't uitgespeeld?
Eindbazen nog niet, draken genoegquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Was je door die level heen gekomen met draken en eindbazen? Zoja, dan wel.
Vriendinnetje van me zei ik ook toen ik haar op een feestje tegenkwam: ik zag je laatst nog..... op Tinder. Toen zei ze van ooh daar ben ik al 2 weken niet geweest. Paar dagen erna was ik match.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat ik mijn account over een paar uur maar verwijder, had het meer voor die klasgenoot aangehouden..maar volgens mij heeft ie me gedisliked
Dat zegt echt helemaal niets. Kan soms weken duren.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:09 schreef Jurrgirl het volgende:
Oud klasgenootje heeft me sinds gisternacht nog niet terug geliked...
Die opmerking kun je tegenwoordig tegen iedereen gebruiken. Als ze zegt 'dat klopt!' heb je al een gesprek (heb je al veel matches? etc) en als ze zegt 'lul niet, dat heb ik niet eens' kun je gewoon zeggen: haha ik had ook geen idee, wilde even kijken of ie zou werken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me zei ik ook toen ik haar op een feestje tegenkwam: ik zag je laatst nog..... op Tinder. Toen zei ze van ooh daar ben ik al 2 weken niet geweest. Paar dagen erna was ik match.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Vriendinnetje van me zei ik ook toen ik haar op een feestje tegenkwam: ik zag je laatst nog..... op Tinder. Toen zei ze van ooh daar ben ik al 2 weken niet geweest. Paar dagen erna was ik match.
Dus maak je geen zorgen. Anders spreek je m aan op fb, zo moeilijk is dat toch nietals je wilt weten wat je moet zeggen kan ik je wel adviseren
Nou ik woon in een klein gat, dus dan kun je elkaar niet mislopen. Plus, wanneer je iemand liket dan verschijn je gelijk bij de personen die die persoon te zien krijgt en dus kan liken of niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt echt helemaal niets. Kan soms weken duren.Ik heb een meisje geliked waarvan ik weet dat ze mij ook zou liken en er gebeurt al weken niets.
En ja, ik weet zeker dat ze mij zou liken."Zet je profiel eens op die afstand, dan kunnen we elkaar liken" Haar idee. Ben nog steeds niet langsgekomen.
Hebben jullie elkaar op facebook? Want ik kom geen facebookvrienden tegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef Silenus het volgende:
Maak je niet zo druk om dat liken. Ik kwam zelfs mn huisgenoot niet eens tegen terwijl we naast elkaar zaten en de afstand op max 1 kilometer hadden gezet. Die app klopt soms ook gewoon niet.
En daarbij...als je 'm zo leuk vindt....spreek 'm dan aan? Of zijn we als samenleving inmiddels zover gedevalueerd dat 'hij liket me niet op tinder' gelijk staat aan 'hij vindt me dus een lelijk misbaksel'?
Ja, maar ik ben ook regelmatig facebookvrienden tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op facebook? Want ik kom geen facebookvrienden tegen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:53 schreef Godshand het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon een datingapp en -site verbod krijgen. Gewoon omdat ze er niet mee om kunnen gaan. Kost de GGZ weer klauwen vol geld...
Ja je hebt wel gelijk..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:30 schreef Silenus het volgende:
Maak je niet zo druk om dat liken. Ik kwam zelfs mn huisgenoot niet eens tegen terwijl we naast elkaar zaten en de afstand op max 1 kilometer hadden gezet. Die app klopt soms ook gewoon niet.
En daarbij...als je 'm zo leuk vindt....spreek 'm dan aan? Of zijn we als samenleving inmiddels zover gedevalueerd dat 'hij liket me niet op tinder' gelijk staat aan 'hij vindt me dus een lelijk misbaksel'?
Want dat zou het op Tinder natuurlijk niet zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk..
maar nee ik ga hem denk ik niet aanspreken...heb geen zin in een geforceerd gesprek
Was niet alleen aan jou gericht hoor..quote:
Eh, een nummer krijgen als vrouw is toch niet zo lastig?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Mitsu het volgende:
Whoee ik heb een telefoonnummer via tinder, voor t eerst. MIsschien gaan we deze week nog bieren in de stad waar we studeren haha.
Tis lastiger dan t lijkt haha. Of nouja ik val op mannen die nogal vol van zichzelf zijn geloof ik en zelf ben ik niet zo sociaal via whatsapp of internet dus een nummer of date via internet fixen is dan best lastig haha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, een nummer krijgen als vrouw is toch niet zo lastig?
Ik vraag er meestal vrij snel naar. Maar dat is meer omdat ik via de app sneller en makkelijker praat dan via tinder zelf. Een date is dan ook makkelijker geregeld. Al heeft tinder mij in drie maanden tot nu toe pas vier dates (met dezelfde vrouw) opgeleverd en kwam er verder vaak weinig reactie meer na wat kletsen via tinder. Maargoed, wat klaag ik eigenlijk, ondanks dat date vier minder leuk was hebben we het nog steeds gezellig via de app en komt date vijf er binnenkort echt wel....quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tis lastiger dan t lijkt haha. Of nouja ik val op mannen die nogal vol van zichzelf zijn geloof ik en zelf ben ik niet zo sociaal via whatsapp of internet dus een nummer of date via internet fixen is dan best lastig haha.
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag er meestal vrij snel naar. Maar dat is meer omdat ik via de app sneller en makkelijker praat dan via tinder zelf. Een date is dan ook makkelijker geregeld. Al heeft tinder mij in drie maanden tot nu toe pas vier dates (met dezelfde vrouw) opgeleverd en kwam er verder vaak weinig reactie meer na wat kletsen via tinder. Maargoed, wat klaag ik eigenlijk, ondanks dat date vier minder leuk was hebben we het nog steeds gezellig via de app en komt date vijf er binnenkort echt wel....
dan whatsapp je te lang. Als je echt interesse hebt in iemand moet je binnen een paar dagen een date regelen anders beland je al snel in de friendzone.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ik
Met de werking bedoelde ik meer hoe het onder de motorkap werkt. Ik ben aan het kijken of ik de "berichtenstroom" van Tinder kan onderscheppen en ontrafelen. En dan met als doel om iets te maken waarmee je foto's kunt koppelen aan Google image search.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo ingewikkeld is de app toch niet?
Dat klinkt bijna als mijn gave. Ik ben erg goed in het geraken in de friendzone...quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ik
What the fuck heb jij voor foto's? Ik dacht dat een maat van me met 60 matches in twee weken al veel was (en ja, hij is zeer kritisch).quote:
Zit er relatiemateriaal tussen?quote:
60 in twee weken is ook best veel, ik heb er vier maanden over gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
What the fuck heb jij voor foto's? Ik dacht dat een maat van me met 60 matches in twee weken al veel was (en ja, hij is zeer kritisch).
Haha, niet echt. Ik weet niet precies meer met hoeveel vrouwen ik gedate heb via tinder maar dat was nooit echt relatiemateriaal. Maargoed, dat ligt natuurlijk ook aan mij, niet aan 'de 1000 vrouwen'.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zit er relatiemateriaal tussen?
Puur van je hoofd? En dat is genoeg? Hoe zie jij er in vredesnaam uit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
60 in twee weken is ook best veel, ik heb er vier maanden over gedaan.
En heb gewoon twee normale foto's van mijn gezicht...verder niets.
[..]
Haha, niet echt. Ik weet niet precies meer met hoeveel vrouwen ik gedate heb via tinder maar dat was nooit echt relatiemateriaal. Maargoed, dat ligt natuurlijk ook aan mij, niet aan 'de 1000 vrouwen'.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb al 38 matches in een 6 dagen. Wtf.
Omdat je vrouw bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb al 38 matches in een 6 dagen. Wtf.
Wil je wel maar zit er niks tussen of geen zin om te daten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef Plofkipje het volgende:
Ik heb langzamerhand ruim 500 matches, 0 dates. Doe ik goed
Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wil je wel maar zit er niks tussen of geen zin om te daten?
Ah zo. Is toch ook een beetje hoe men het insteekt ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.
Ja nouja tis natuurlijk ook verschillend hoe t gaat, of dat t is dat je al een idee hebt dat ze seks verwachten of dat het aan het einde (of halverwegequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah zo. Is toch ook een beetje hoe men het insteekt ja.
Ligt ook beetje hoe het gesprek gaat. Als het er op neerkomt of ik het erg zou vinden als er seks is, dan is dat natuurlijk niet zo. Maar dat is wat anders dan een seksdate. Ook gedate als puur daten en geen seks. Die zie ik nu nog omdat het gewoon leuk is.
Gek genoeg waren mijn twee laatste tinder dates leuker dan mij twee laatste kroeg dates. Ik hou het op alcohol.
Zover komen mijn kroegdates niet eensquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ja nouja tis natuurlijk ook verschillend hoe t gaat, of dat t is dat je al een idee hebt dat ze seks verwachten of dat het aan het einde (of halverwege) de date gebeurd.
Daarom, ieder zn ding. Al zijn mn kroegdates meestal ook niets, blijft bij een date of 4/5 hangen
Hoe werkt dat uberhaupt qua seksdates? Krijg je ineens een foto van een leuter opgestuurd of worden er te foute opmerkingen geplaatst? Verder overigens een prima instelling!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uberhaupt qua seksdates? Krijg je ineens een foto van een leuter opgestuurd of worden er te foute opmerkingen geplaatst? Verder overigens een prima instelling!
Dat is geen seksdate.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.
inb4 hoe regel je dat vraagquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is geen seksdate.Dat is gewoon een date.
Een seksdate is dat je afspreekt om te neuken.
Ja duh, dat snap ik ook! Ik bedoel meer hoe mensen dat voor elkaar (proberen te) krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.
Duitse vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef BeamofLight het volgende:
De Duitse dames hebben het ook ontdekt zeg.
Op date gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Mitsu het volgende:
Wow ik ben lichtelijk in shock
Ik had afgelopen periode een ziek knappe student-assistent voor een vak, die beoordeelde of ik mn vak zou halen. Vond m leuk maar dacht kan m moeilijk gaan versieren alsie mn begeleider is terwijl ik wel t gevoel had dat hij me zag zitten, kom ik m net tegen op tinder. Likede m en t was meteen een match, maar nu weet ik niet wat ik moet doen haha.
Het vak is toch voorbij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Mitsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Correctie: nu weet ik niet of ik moet gaan praten of niets doen
Nee hij heeft niets meer met m'n vak te maken nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het vak is toch voorbij?
Dan zou ik een praatje maken. Als je nog in een afhankelijkheidspositie komt zou ik nog even wachten.
Hey wat leuk je hier te treffenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee hij heeft niets meer met m'n vak te maken nee.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik een gesprek ga starten
Thanks voor de inspiratiequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hey wat leuk je hier te treffen
Ja, dat klopt wel geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopt het dat je hiervoor minstens 50 man op facebook moet hebben ?
Ach, elke man reageert meestal wel hoor.quote:
Waarom zou je wachten? Hij speelt heus niet dat, nou ga ik niks sturen spelletje met je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Jurrgirl het volgende:
Update: Hij is vandaag jarig, dus prive bereichtje gestuurd om m te feliciteren...hij reageert gelijk en bedankt me enzo en toen vroeg ik hoe het gaat en hij zegt goed etc en vraagt hoe het mij gaat en ik heb nog niet gereageerd...ik wacht wel ff tot morgen als ie niet meer jarig is
Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten? Hij speelt heus niet dat, nou ga ik niks sturend spelletje met je.
Doet me denken aan m'n studietijd. Altijd maar uitstellen met de meest belachelijke smoesjes, terwijl ik gewoon geen zin had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggen
HAhaah doen we al, hij toont veel interesse en reageert supersnel en uitgebreid telkens hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n studietijd. Altijd maar uitstellen met de meest belachelijke smoesjes, terwijl ik gewoon geen zin had.
Gewoon praten, nu. HOP!
Vrouwen zijn om de stomste dingen onzeker. Zo hoog ligt de lat meestal helemaal niet...quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef ntm het volgende:
Constant op like drukken is wel goed voor je ego moet ik zeggen.
Ja, zo werkt dat. Voordat je ze hebt geliked staan ze op jouw maximale straal. Als jij ze dan ook naar rechts veegt en het is een match, dan zie je pas het werkelijk aantal km.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Disorder het volgende:
De laatste paar matches die ik had bleken ver buiten mijn straal te liggen. Blijkbaar hadden zij mij al geliked, aangezien ze af en toe in mijn rijtje voorgestelde matches terug bleven komen. Maf.
Ah. Heb ik het dus toch goed gezien. Wat lelijk dan. Denk je een leuke match in de buurt te hebben gevonden, kom je er na het liken achter dat ze 80 km verderop woontquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Voordat je ze hebt geliked staan ze op jou maximale straal. Als jij ze dan ook naar rechts veegt en het is een match, dan zie je pas het werkelijk aantal km.
Op deze manier denkt hij waarschijnlijk dat je geen interesse hebt. Niet helemaal de bedoeling denk ik?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggen
Zie mijn updatequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Op deze manier denkt hij waarschijnlijk dat je geen interesse hebt. Niet helemaal de bedoeling denk ik?
Vraag gewoon hoe z'n verjaardag is, of hij cadeaus heeft gehad, of stel voor om samen z'n verjaardag te vieren
We hebben vandaag de hele dag zitten praten op facebook pm! Echt goed dat ik niet heb gewacht tot we op tinder een match waren...maar het scheelde ook weer dat hij gister jarig was en ik na zoveel jaar een excuus had om hem te benaderen anders had ik hhet waarschijnlijk niet gedaan. Verder stelde hij ook gerichtere vragen over waar ik straks wil gaan wonen als ik straks klaar ben met mijn stage in de randstad...het kwam eeen beetje over alsof hij wilde peilen wat mijn toekomstplannen zijn etc en of deze bij die van hem passen?. Maargoed, ik weet het allemaal niet...ik zie wel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
HAhaah doen we al, hij toont veel interesse en reageert supersnel en uitgebreid telkens hahaha
Dat kan. Soms duurt het dagen of zelfs weken voordat je je eerste match te pakken hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef pietjetiet het volgende:
Ik heb tinder voorhet eerst gebruikt nu maar na 30 likes heb ik na 10 minuten nog geen reactie!!
Dat laatste is gewoon interesse hoor. Omdat jij hoi zegt denkt hij echt niet gelijk dat jullie gaan trouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Zie mijn update
[..]
We hebben vandaag de hele dag zitten praten op facebook pm! Echt goed dat ik niet heb gewacht tot we op tinder een match waren...maar het scheelde ook weer dat hij gister jarig was en ik na zoveel jaar een excuus had om hem te benaderen anders had ik hhet waarschijnlijk niet gedaan. Verder stelde hij ook gerichtere vragen over waar ik straks wil gaan wonen als ik straks klaar ben met mijn stage in de randstad...het kwam eeen beetje over alsof hij wilde peilen wat mijn toekomstplannen zijn etc en of deze bij die van hem passen?. Maargoed, ik weet het allemaal niet...ik zie wel..
Kan iemand dit verifiëren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopt het dat je hiervoor minstens 50 man op facebook moet hebben ?
Ik had al enkele uren zitten keuren maar ik kreeg helemaal geen matches, toen werd ik argwanend.quote:
Gewoon je fb in het KLB WA groepje gooienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had al enkele uren zitten keuren maar ik kreeg helemaal geen matches, toen werd ik argwanend.
Maar dit verklaart het, aangezien ik eigenlijk officieel geen Facebook heb en dus ook geen 50 vrienden.
Ik ga mij later wel een keer beraden of ik het hierbij laat zitten of ergens nog wat vrienden ergens vandaan tover.
Bedankt voor de tip maar ik stik nog liever in mijn eigen kots.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon je fb in het KLB WA groepje gooien
Gewoon alle chicks uit de buurt toevoegen. Werkt beter dan Tinderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar ik stik nog liever in mijn eigen kots.
Maar gelukkig zijn daar wel gemakkelijkere manieren voor.
Ja kan ook, ben benieuwd. Het scheelt wel dat ik hem wel interessant vind, maar niet té té eager over hem ben. Weet ff niet hoe ik het moet uitleggen. Maar bij sommige mannen zat ik me eerst helemaal gek te maken over hoe leuk en geweldig ze wel niet (moeten) zijn en was ik te veel met mezelf bezig om perfect over te komen zodat ze geïnteresseerd blijven/worden, maar bij hem heb ik dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon interesse hoor. Omdat jij hoi zegt denkt hij echt niet gelijk dat jullie gaan trouwen.
hoe komt dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat kan. Soms duurt het dagen of zelfs weken voordat je je eerste match te pakken hebt.
3e dame!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3e dame of 3e keer met dezelfde?
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?quote:
De eerste twee waren geen succes?quote:
Volpompen die zooiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
hahaha dit is wel goeie openerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel?? Waarom bij 1 blijven?
Awquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.
Daar is reden voor. Ik merk dat ik erg fijne vrienden heb (ahum)quote:
Dan zouden de mensen die je hebt geliked toch allemaal moeten opduiken als je weer inlogt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn intensieve gesprek met klasgenoot is sinds eergister een gestrand...we hebben sindsdien niet meer gepraat. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merkte dat hij een beetje "anders" werd toen ik op zijn vraag antwoordde dat ik . het leven in de randstad wel zie zitten als ik een baan aangeboden krijg ( hij woont in een kleine dorp wAar hij volgens mij ook wil blijven). Vanaf dat antwoord liep t vast
Ik dnek gewoon dat laatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.
Nah, straks ken je der nog!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verblijd mij eens en drop een pic in dm box.
Ik ken geen mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah, straks ken je der nog!
Jep. Of ze heeft haar account verwijderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Viezze het volgende:
Als een match uit de lijst verdwijnt ben je dan geblokkerd?
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tipsquote:
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beet en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
lololol. True, vraag gewoon om ervaringen wat betreft opties voor dates buiten het standaard drankje doenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beetje en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
Dat was topic 5 dacht ik. Vroeg mij af of er al nieuwe inzichten zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?![]()
Hoe is het trouwens met de italiaanse vrouwen?
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat was topic 5 dacht ik. Vroeg mij af of er al nieuwe inzichten zijnIk heb het eigenlijk niet meer gebruikt sindsdien en ook niet op date geweest, heb het nog afgehouden maar afgelopen week weer even gekeken en opzich wel van plan om even te meeten met iemand
Italiaanse dames ging prima maar beter als ik er zat en mijn italiaans had geleerd. Jij dan?
Matches zat maar doe er hier verder ook niks mee, hoewel deze wel heel schattig is op de foto's, kan in het echt natuurlijk anders zijn mja...quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.
Hier genoeg matches, alleen geen tijd om er iets mee te doenDankjewel afstudeerproject
Al heb ik wel contact met een grietje via Tinder. Ff zien hoe dat loopt
Seriously? 'Grietje'?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.
Hier genoeg matches, alleen geen tijd om er iets mee te doenDankjewel afstudeerproject
Al heb ik wel contact met een grietje via Tinder. Ff zien hoe dat loopt
lolol idd. Wijf moet het zijn of hoer / slet. Over 2 weken carnaval in eindhoven, even de gps alvast afstellenquote:
Weet iemand hier antwoord op? Je zou zeggen dat je alleen plaatselijke matches krijgt. Of doet tinder ook wat met de 'zoveel gezemenlijke vrienden'...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef schermafbeelding het volgende:
Als je in het buitenland zit, daar Tinder installeert en voor je weer terug bent in Nederland de app er weer afgooit, komt mijn profiel niet voorbij in NL toch?
Als je Tinder voordat je in NL bent er weer afhaalt blijft je profiel bestaan maar wel de locatie waar jij voor het laatst had ingelogd in het buitenland.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Weet iemand hier antwoord op? Je zou zeggen dat je alleen plaatselijke matches krijgt. Of doet tinder ook wat met de 'zoveel gezemenlijke vrienden'...
Enlighten me. Ik merk er weinig van.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat me wel opvalt en eigenlijk verbaasd is hoe ongelooflijk makkelijk vrouwen zijn en hoe snel gesprekken of daten en sex uitdraaien
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een datequote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat me wel opvalt en eigenlijk verbaasd is hoe ongelooflijk makkelijk vrouwen zijn en hoe snel gesprekken of daten en sex uitdraaien
Je hebt je uiterlijk gewoon mee. Het is geen rocket science hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:37 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een dateniet verwacht dat de Nederlandse vrouwen zo makkelijk zijn.
Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:37 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een dateniet verwacht dat de Nederlandse vrouwen zo makkelijk zijn.
Wel vrij relevantie info als dat zo isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Alleen de chat.
Ik kom ook veel jonge vrouwen met kinderen tegen. Sommigen zetten er ook bij: niet van mij, maar mijn neefje!
Als je een beetje handig bent dan hoef je niet eens een match te hebben om iemand te achterhalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 05:30 schreef Poolbal het volgende:
Vraagje.. als je een match hebt. Kunnen zij dan ook jouw facebookprofiel gaan bekijken?
Of krijg je echt puur de chat?
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijd
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te datenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wel vrij relevantie info als dat zo is
Niet iedereen heeft 10.000.000 foto's van zichzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te daten
Waarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 weken chatten, moet er niet aan denken zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.
Is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 10.000.000 foto's van zichzelf.
Toe maar zeg..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexvrouwen zijn soms net mannen
zolang ze maar niet poepen
Ik mag al blij zijn met vier matches in twee weken, waarbij het tot nu toe slechts met eentje tot daten geleid heeft. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexvrouwen zijn soms net mannen
zolang ze maar niet poepen
Leeftijd en afstand vergroten. App (helemaal) afsluiten en weer opstarten werkt ook vaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik kan echt nogsteeds maar 2 mensen per dag beoordelen ofzo. Ik woon midden in de randstad??? Echt heel irritant
Ja dat probeer ik ook allemaal maar het helpt niet echtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Leeftijd en afstand vergroten. App (helemaal) afsluiten en weer opstarten werkt ook vaak.
Soms werkt het ook om de leeftijd een paar jaartjes(1 tot 3) omhoog te doen, opslaan en dan eventueel weer terug.
Oke, 1 week, toen ik het schreef dacht ik ook al, hmm misschien iets te langquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
2 weken chatten, moet er niet aan denken zeg.
1 weekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Oke, 1 week, toen ik het schreef dacht ik ook al, hmm misschien iets te lang, maar 1 weekje zeker.
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag al blij zijn met vier matches in twee weken, waarbij het tot nu toe slechts met eentje tot daten geleid heeft. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hmm ja dat doe ik allemaal (behalve de zonnebril) maar ik heb alleen regular dates. Of zijn er in den haag zoveel gewillige dames? Dh valt niet in mijn ongevingsdingquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)
Gewoon beetje chatten, interesse tonen, niet direct wanhopig terug reageren (uurtje later ofzo) en zeker niet over sexdaten beginnen of dat je graag meer foto's wil zien, kijken of je zelfde interesse hebt en die als leidraad gebruiken en soms spontaan een berichtje sturen met enkel een goedemorgen of vragen hoe de dag was
Blijkbaar zijn de dames in het oosten des lands kritischer ofzo? Ik doe voor de rest niets anders dan wat jij doet, behalve dan dat mijn foto's waarschijnlijk minder aanspreken getuige het lagere aantal matches.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)
Gewoon beetje chatten, interesse tonen, niet direct wanhopig terug reageren (uurtje later ofzo) en zeker niet over sexdaten beginnen of dat je graag meer foto's wil zien, kijken of je zelfde interesse hebt en die als leidraad gebruiken en soms spontaan een berichtje sturen met enkel een goedemorgen of vragen hoe de dag was
Maak gewoon een x op een middag een rits van 50 foto's van jezelf met een maat..dan zit er altijd wel leuke tussen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de dames in het oosten des lands kritischer ofzo? Ik doe voor de rest niets anders dan wat jij doet, behalve dan dat mijn foto's waarschijnlijk minder aanspreken getuige het lagere aantal matches.
lol wtf. Ik chat maximaal een paar minuten om te zien of er een beetje mee te lachen valt en dan is het afspreken of niets; vrouwen reageren vrijwel altijd instemmend als je een paar leuke opmerkingen over en weer hebt. Zoals gezegd zie je toch pas als je elkaar face to face ziet of het wat kan worden. Waarom al die tijd verspillen met chatten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Als je alles liked gaat het vrij snelquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je alles liked gaat het vrij snel
Doe je wel...jij liked alles!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?
Alle mannen op FOK! zijn Griekse godenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Dus dat...jaloezie is een biatchhhh (A)quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter dan dat ze in de put gaan zitten niet waar. Al genoeg drama in R&P. Beetje showen als je matches hebt mag best imo. Het laten mag ook. Blij om dat mensen via Tinder mensen kennen die hun foto's knap vinden.
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica evenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
hier 60 matches in 2,5 dag... maar niks leuks (10 min alles liken in de file)
Ben ook wel iets TE gericht op uiterlijk mss
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zou ik ook echt kut vinden. Poef, weg leven.
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
eeuuhh neequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
Klopt heb je gelijk in... Ik likete alles omdat ik toch in de file stond, en ik geen zin had al die foto's per stuk door te spitten. Komt geen eind aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica even
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goed
Heb het nu ook..inmiddels al heel wat matches in 2 dagen, zeg maar niet hoeveel want = showoff, maar denk dat ongeveer 10% mij aanspreekt en de rest zegt idd gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef marsmello het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog nooit een gesprek begonnen en heb er aardig wat gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Droomvrouw tegen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
Ja, de mensen die jou geliked hebben komen als eerste voorbij. Merk je ook wel, want bij de eerste 5-10 personen die langskomen die je liked heb je altijd meteen een match.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
leeftijd neuk je nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
Hoe dan? 😋quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
Ohh...vooral niks mee doen danquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |