Omdat jij als homojongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Trollscience het volgende:
waarom zien alle jongens op tinder uit als lesbische feministen?
Snap ik, maar niet alle homo's zijn van die schreeuwnichten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat jij als bi-jongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.
Gastquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.
Neuken? Dat gebeurde toch niet voor 2000?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef Zippow het volgende:
[..]
Gastdie comma he, die staat er niet voor de sier. Die heeft gewoon een functie.
We appen sinds november, en sinds kort hebben we een aantal dates gehad (sinds januari).
Aight. Thanks man.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragen
Op de tu haha, niet al te moeilijk dus.quote:
Anders zou 't m al niet worden hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:08 schreef thettes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik ook heel aantrekkelijk ben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
De huisdieren-accounts hebben tinder ook gevonden
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh oh net de stoute schoenen aangetrokken en een oudklasgenootje geliket....
Ben benieuwd wat ie doet, ken hem niet zo goed (heb m wel op fb), maar wil m wel beter leren kennen...
Moet ik me awkward voelen als ik erachter kom dat hij me ook heeft geliket?
Nog ermee gedate?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomten het uiteraard belachelijk maken van tinder of over hoe hilarisch het is.
Een kroeg of terras ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:49 schreef Greyson het volgende:
Tinder
Dat is gewoon verkapte vleeskeuring. Dat doet een slager ook.
belachelijk inderdaad. Teringwijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
Omdat iemand bij nader inzien toch niet zo leuk eruit ziet? Maar ik blokkeer dan meteen hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
tinder opnieuw installeren?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:45 schreef yats het volgende:
Het is weer zo ver, ik ben weer lekker slim bezig geweest. Ik heb wegens ruimtegebrek op mijn telefoon alle gegevens van tinder gewist en nu start hij dus niet meer op. Iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?
Heb ik al geprobeerd, geen reactie. Ik kom weer in dat inlogscherm van facebook dat weergeeft dat de door mij opgevraagde pagina tijdelijk niet beschikbaar is of niet weergegeven kan wordenquote:
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?
wat is dan het hele idee van tinder? Als je niet eens mag praten.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |