belachelijk inderdaad. Teringwijf.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
Omdat iemand bij nader inzien toch niet zo leuk eruit ziet? Maar ik blokkeer dan meteen hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom like je me als je vervolgens alleen kortaf kan doen, of niet eens reageren..
tinder opnieuw installeren?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:45 schreef yats het volgende:
Het is weer zo ver, ik ben weer lekker slim bezig geweest. Ik heb wegens ruimtegebrek op mijn telefoon alle gegevens van tinder gewist en nu start hij dus niet meer op. Iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg?
Heb ik al geprobeerd, geen reactie. Ik kom weer in dat inlogscherm van facebook dat weergeeft dat de door mij opgevraagde pagina tijdelijk niet beschikbaar is of niet weergegeven kan wordenquote:
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Je zou toch mogen verwachten dat je haar minimaal een keer flink uit elkaar mag trekken bij een like.
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom ga je liken en vervolgens kortaf doen? of zelfs bitcherig?
wat is dan het hele idee van tinder? Als je niet eens mag praten.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat je een wanhopige kneus bent die verwacht dat mensen tegen je MOETEN praten na een like. Vrouwen voelen dat heel snel aan.
Het in eerste instantie eens niet zo serieus nemen. Voor veel mensen is het gewoon tijdsverdrijf, beetje foto's raten. Je tilt er veel te zwaar aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat is dan het hele idee van tinder? Als je niet eens mag praten.
Begrijp me niet verkeerd, heb een paar contacten en al een paar dates gehad erdoor.
Echt zo'n foute vrouw, jij.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageerde ook niet. Omdat ik niet met 5 man tegelijk wil chatten en dan dus de leukste uitkies oid.
En omdat ik t er alleen maar op had gezet om eens te kijken wat t was.
Ik gok dat die mannen mij ook maar een bitch vinden
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik reageerde ook niet. Omdat ik niet met 5 man tegelijk wil chatten en dan dus de leukste uitkies oid.
En omdat ik t er alleen maar op had gezet om eens te kijken wat t was.
Ik gok dat die mannen mij ook maar een bitch vinden
Hoi als openingszin gebruikenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Disorder het volgende:
Het gros van mijn Tinder-gesprekken gaat als volgt:
"Hoi"
- "........."
Je kunt toch wel origineler zijn dan 'Hoi'?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Disorder het volgende:
Het gros van mijn Tinder-gesprekken gaat als volgt:
"Hoi"
- "........."
Dit!quote:
Omdat het merendeel van de mannen een gesprek met 'hoi of hey hoe gaat het?' begint. En denk je echt dat een vrouw op Tinder die dat per dag tig keer te horen krijgt, naast al die seksgerelateerde kansloze openingszinnen, dan serieus de tijd wil nemen om die gesprekken allemaal aan te gaan? Die pikt gewoon de gasten eruit die wel op leukere manier een gesprek kunnen beginnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Waarom moet ik origineel doen? Hoi zeggen is gewoon een gebruikelijke omgangsvorm. Als ik creatief moet lopen doen om te communiceren heb ik er geen zin meer in. Ik ben toch geen 16 meer? "Hoi" zeggen zegt echt 0,0 over wat je van iemand in het echt vindt.
Sja, je hóéft ook niet met je matches te praten natuurlijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Waarom moet ik origineel doen? Hoi zeggen is gewoon een gebruikelijke omgangsvorm. Als ik creatief moet lopen doen om te communiceren heb ik er geen zin meer in. Ik ben toch geen 16 meer? "Hoi" zeggen zegt echt 0,0 over wat je van iemand in het echt vindt.
Heb je weleens van het principe vraag & aanbod gehoord? Een vrouw is op Tinder als een kind in een snoepwinkel. Er is heel veel keus én die keus is vaak ook nog eens goed te doen qua uiterlijk. Dus het onderscheid zal je moeten maken in hoe je schriftelijk weet te communiceren. Met alleen 'hoi' kom je er alleen maar als je van een exceptionele knapheid bent. Maar dan moet het ook echt overdreven, niet meer normaal lekker zijn. Dan kom je met alles weg. (zelfs met 'me' ipv 'mijn'quote:Op maandag 3 februari 2014 14:56 schreef Disorder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |