Waar regel jij je dates dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.
Toen ik stoned was, leek het me een leuk idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zit je dan op.tinder? Voor de bevestiging? Of omdat je thuis niet krijgt wat je zoekt?
Gelukkig maar dat ik ook heel aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Een mooi karakter heb je niets aan op tinder
Het zorgt voor mij gewoon voor de nodige tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent pas een echte faalhaas als je tinder nodig hebt om een date te fixen.
Omdat jij als homojongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef Trollscience het volgende:
waarom zien alle jongens op tinder uit als lesbische feministen?
Snap ik, maar niet alle homo's zijn van die schreeuwnichten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat jij als bi-jongen alleen homo- en bi-jongens te zien krijgt.
Gastquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.
Neuken? Dat gebeurde toch niet voor 2000?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:14 schreef Zippow het volgende:
[..]
Gastdie comma he, die staat er niet voor de sier. Die heeft gewoon een functie.
We appen sinds november, en sinds kort hebben we een aantal dates gehad (sinds januari).
Aight. Thanks man.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je alleen wil horen wat jou het beste uitkomt moet je zoiets niet op een forum komen vragen
Op de tu haha, niet al te moeilijk dus.quote:
Anders zou 't m al niet worden hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:08 schreef thettes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik ook heel aantrekkelijk ben.
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
De huisdieren-accounts hebben tinder ook gevonden
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomtquote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh oh net de stoute schoenen aangetrokken en een oudklasgenootje geliket....
Ben benieuwd wat ie doet, ken hem niet zo goed (heb m wel op fb), maar wil m wel beter leren kennen...
Moet ik me awkward voelen als ik erachter kom dat hij me ook heeft geliket?
Nog ermee gedate?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik heb ook vriendinnen geliked die me terug hebben geliked. Gesprekjes waren meer alsof je ze in de trein tegenkomten het uiteraard belachelijk maken van tinder of over hoe hilarisch het is.
Een kroeg of terras ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:49 schreef Greyson het volgende:
Tinder
Dat is gewoon verkapte vleeskeuring. Dat doet een slager ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |