Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Lekker skypen johquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Zippow het volgende:
Leuk!
Ben al sinds november aan het appen met een jongen, aantal dates gehad en binnenkort weer. We kunnen het super goed vinden, al vanaf date één. Helaas vertrekt hij binnenkort voor een x aantal maanden naar het buitenland. Contact kan moeilijk onderhouden worden. Moet ik afwachten of verdergaan?
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Zippow het volgende:
Leuk!
Ben al sinds november aan het appen met een jongen, aantal dates gehad en binnenkort weer. We kunnen het super goed vinden, al vanaf date één. Helaas vertrekt hij binnenkort voor een x aantal maanden naar het buitenland. Contact kan moeilijk onderhouden worden. Moet ik afwachten of verdergaan?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Genoeg andere vissen in de vijver. Een aantal dates sinds november klinkt nou niet echt alsof je tijd voor elkaar vrin maakt.
Een mooi karakter heb je niets aan op tinderquote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Ontstaan hier dan echt dates en relaties uit
Ja dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee het is 2014. Iedereen gaat op zaterdag nog naar de discobar en gaat met de eerste de beste naar buiten. Schonnvader. Trouwen. Neuken. Baby. Klaar.
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:40 schreef Woods het volgende:
Ontstaan hier dan echt dates en relaties uit
Dan ben je er een faalhaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:05 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Bij mij niet, tis me nog niet gelukt een date te fixen via Tinder sinds september terwijl ik in 't echte leven wel redelijk wat dates heb.
Idem voor vrouwen hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef arachide. het volgende:
Ik snap sommige jongens op tinder echt niet. Wat heb je nou aan 3 foto's als het allemaal groepsfoto's zijn?
Niet dat ik op tinder zit om iemand te vinden, ik vind het gewoon grappig.
Die zie ik niet.quote:
Je bent pas een echte faalhaas als je tinder nodig hebt om een date te fixen.quote:
Waarom zit je dan op.tinder? Voor de bevestiging? Of omdat je thuis niet krijgt wat je zoekt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die zie ik niet.
Al zat ik net wel voor een vriend te tinderen. Het viel me op dat de echt leuke meisjes op tinder bezet waren.Dat staat dan wel netjes in hun profiel. (Net zoals bij mij.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |