dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.
On: weer 30 matches vandaag
Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:
[..]
dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden hahaIn sommige steden is 4/10 mannen echt knap, andere steden kan ik eindeloos blijven swipen zonder iets leuks tegen te komen haha.
Tja, een mooi karakter kan je niet neuken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..
ze lijkt me iemand die vooral voor wasbordjes en ontblote bovenlijven gaat. Dan zit ze wel goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:
[..]
dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]Een wedstrijd op uitzending gemist kijken.
Typische vrouwen-opmerking weer dit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoor
...op elk potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
Ik wou nog even een pareltje met jullie delen.
Zit wel een klein beetje te twijfelen of het een troll is.
[ afbeelding ]
wat een beest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vergeten een screenshot te maken maar er kwam bij mij net een dikkop voorbij die op een foto een donut aan het eten was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge.Van een 8,5/10 naar 2/10.
Zo zie je maar weer wat een juiste foto een verschil maakt.
Ja werkt die een beetje goed?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij een match meteen eerste vraag, welke superkrachten zou je willen en waarom
Thanks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu willen we het verschil ook zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge.Van een 8,5/10 naar 2/10.
Zo zie je maar weer wat een juiste foto een verschil maakt.
Ik wil toverkrachtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie waar watquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat To aangifte gaat doen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |