Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zegquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
...
Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zeg
Dat valt bij mij onder de algemeenheden... beetje saaiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zeg
hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed ja
Wel goed dat je je plek kent.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
Vragen of haar telefoon kapot is.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef Bipsje het volgende:
[..]
hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?
Is het leuk daar in de riddertijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook sufquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
Waar ik nu steeds tegenaan loop is dat wanneer een vrouw het gesprek begint, dat het gesprek binnen no-time dood is. M.a.w. ik moet er uiteindelijk zelf weer van alles aan doen om het gaande te houden.
Nu ook weer, een meisje (leuk type overigens) begint:
Zij: Hey!
Ik: Hey
Zij: Hoe is het?
Ik: Goed, en met jou? Wat leuks aan het doen vanavond?
Zij: Ja goed blabla
Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
Meer Viva lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook sufHet kan me blijkbaar allemaal niet zo kan interesseren. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon wel snel met iemand af zal moeten spreken om het nog wat boeiend te houden
Ik vind hey alles goed trouwens vaak een prima begin van het gesprek. Zo ga je nou eenmaal vaak met elkaar praten. Al die quasi interessante openingszinnen geven me toch een nogal onpersoonlijk gevoel. Zeker als ze daarmee niet standaard over willen komen terwijl ze wel op de foto op ski's staan of aan het watersporten (of insert andere standaard). Overigens moet je wel goed nadenken over hoe je 'leuke' openingszin geïnterpreteerd kan worden. Had laatst een gast die begon met 'lang verhaal of to the point?" Dus ik dacht dat hij iets ging vertellen en zei:" ben wel benieuwd naar het lange verhaal." Gaat ie me vragen wat mijn lange verhaal is dan. Dus ik: "dacht dat jij wat in je hoofd had om te vertellen." toen ik moest aangeven wat ik dan wilde horen dacht ik, nevermind dit gaat het niet worden.
Ja, bijna.quote:
Care, ik ga geen klassieker missen voor een Tinder-date. Als het dan allebei kan..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voetbal kijken op een date
Hoe romantisch
Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren?
nou nou wat een ruige mannen allemaalquote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, bijna.
Doe eens een potje mee dan, mietje.
Dat gezeik altijd over voetballers die zich aanstellen, ruw van twee kanten; prima. Ik durf te zeggen dat je het geen wedstrijd volhoudt.
De club gaat ALTIJD voor, easy as that.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Silenus het volgende:
Ik heb wel eens m'n date naar huis gestuurd toen Ajax begon. Vind het zelf ook niet relaxed als er iemand bijzit die het toch niet begrijpt. (En zij dan met zo'n grapje: zohoooo gaat de club voor de vrouw?....Ja duh!
)
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemistquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
De club gaat ALTIJD voor, easy as that.
Nou maak er werk van danquote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef DeKstro het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...
Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.
Jo ik heb 4.5 jaar stilzwijgend geaccepteerd dat ik tussen 20.00 en 20.30 een geen kik mocht geven omdat Ludo weer iemand ging neerhoeken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Hier niks sinds installatie. Nouja, eentje dan maar die is al dagen niet meer actief geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.
On: weer 30 matches vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |