Eh, een nummer krijgen als vrouw is toch niet zo lastig?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Mitsu het volgende:
Whoee ik heb een telefoonnummer via tinder, voor t eerst. MIsschien gaan we deze week nog bieren in de stad waar we studeren haha.
Tis lastiger dan t lijkt haha. Of nouja ik val op mannen die nogal vol van zichzelf zijn geloof ik en zelf ben ik niet zo sociaal via whatsapp of internet dus een nummer of date via internet fixen is dan best lastig haha.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, een nummer krijgen als vrouw is toch niet zo lastig?
Ik vraag er meestal vrij snel naar. Maar dat is meer omdat ik via de app sneller en makkelijker praat dan via tinder zelf. Een date is dan ook makkelijker geregeld. Al heeft tinder mij in drie maanden tot nu toe pas vier dates (met dezelfde vrouw) opgeleverd en kwam er verder vaak weinig reactie meer na wat kletsen via tinder. Maargoed, wat klaag ik eigenlijk, ondanks dat date vier minder leuk was hebben we het nog steeds gezellig via de app en komt date vijf er binnenkort echt wel....quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Tis lastiger dan t lijkt haha. Of nouja ik val op mannen die nogal vol van zichzelf zijn geloof ik en zelf ben ik niet zo sociaal via whatsapp of internet dus een nummer of date via internet fixen is dan best lastig haha.
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag er meestal vrij snel naar. Maar dat is meer omdat ik via de app sneller en makkelijker praat dan via tinder zelf. Een date is dan ook makkelijker geregeld. Al heeft tinder mij in drie maanden tot nu toe pas vier dates (met dezelfde vrouw) opgeleverd en kwam er verder vaak weinig reactie meer na wat kletsen via tinder. Maargoed, wat klaag ik eigenlijk, ondanks dat date vier minder leuk was hebben we het nog steeds gezellig via de app en komt date vijf er binnenkort echt wel....
dan whatsapp je te lang. Als je echt interesse hebt in iemand moet je binnen een paar dagen een date regelen anders beland je al snel in de friendzone.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ik
Met de werking bedoelde ik meer hoe het onder de motorkap werkt. Ik ben aan het kijken of ik de "berichtenstroom" van Tinder kan onderscheppen en ontrafelen. En dan met als doel om iets te maken waarmee je foto's kunt koppelen aan Google image search.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo ingewikkeld is de app toch niet?
Dat klinkt bijna als mijn gave. Ik ben erg goed in het geraken in de friendzone...quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:37 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha tof! Nee ik heb de gave mensen nogal snel te friendzonen via de telefoon geloof ik
What the fuck heb jij voor foto's? Ik dacht dat een maat van me met 60 matches in twee weken al veel was (en ja, hij is zeer kritisch).quote:
Zit er relatiemateriaal tussen?quote:
60 in twee weken is ook best veel, ik heb er vier maanden over gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:30 schreef yats het volgende:
[..]
What the fuck heb jij voor foto's? Ik dacht dat een maat van me met 60 matches in twee weken al veel was (en ja, hij is zeer kritisch).
Haha, niet echt. Ik weet niet precies meer met hoeveel vrouwen ik gedate heb via tinder maar dat was nooit echt relatiemateriaal. Maargoed, dat ligt natuurlijk ook aan mij, niet aan 'de 1000 vrouwen'.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zit er relatiemateriaal tussen?
Puur van je hoofd? En dat is genoeg? Hoe zie jij er in vredesnaam uit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
60 in twee weken is ook best veel, ik heb er vier maanden over gedaan.
En heb gewoon twee normale foto's van mijn gezicht...verder niets.
[..]
Haha, niet echt. Ik weet niet precies meer met hoeveel vrouwen ik gedate heb via tinder maar dat was nooit echt relatiemateriaal. Maargoed, dat ligt natuurlijk ook aan mij, niet aan 'de 1000 vrouwen'.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb al 38 matches in een 6 dagen. Wtf.
Omdat je vrouw bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
Ik heb al 38 matches in een 6 dagen. Wtf.
Wil je wel maar zit er niks tussen of geen zin om te daten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef Plofkipje het volgende:
Ik heb langzamerhand ruim 500 matches, 0 dates. Doe ik goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |