Gewoon je fb in het KLB WA groepje gooienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had al enkele uren zitten keuren maar ik kreeg helemaal geen matches, toen werd ik argwanend.
Maar dit verklaart het, aangezien ik eigenlijk officieel geen Facebook heb en dus ook geen 50 vrienden.
Ik ga mij later wel een keer beraden of ik het hierbij laat zitten of ergens nog wat vrienden ergens vandaan tover.
Bedankt voor de tip maar ik stik nog liever in mijn eigen kots.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon je fb in het KLB WA groepje gooien
Gewoon alle chicks uit de buurt toevoegen. Werkt beter dan Tinderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip maar ik stik nog liever in mijn eigen kots.
Maar gelukkig zijn daar wel gemakkelijkere manieren voor.
Ja kan ook, ben benieuwd. Het scheelt wel dat ik hem wel interessant vind, maar niet té té eager over hem ben. Weet ff niet hoe ik het moet uitleggen. Maar bij sommige mannen zat ik me eerst helemaal gek te maken over hoe leuk en geweldig ze wel niet (moeten) zijn en was ik te veel met mezelf bezig om perfect over te komen zodat ze geïnteresseerd blijven/worden, maar bij hem heb ik dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon interesse hoor. Omdat jij hoi zegt denkt hij echt niet gelijk dat jullie gaan trouwen.
hoe komt dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat kan. Soms duurt het dagen of zelfs weken voordat je je eerste match te pakken hebt.
3e dame!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3e dame of 3e keer met dezelfde?
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?quote:
De eerste twee waren geen succes?quote:
Volpompen die zooiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
hahaha dit is wel goeie openerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel?? Waarom bij 1 blijven?
Awquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.
Daar is reden voor. Ik merk dat ik erg fijne vrienden heb (ahum)quote:
Dan zouden de mensen die je hebt geliked toch allemaal moeten opduiken als je weer inlogt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |