Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:37 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een dateniet verwacht dat de Nederlandse vrouwen zo makkelijk zijn.
Wel vrij relevantie info als dat zo isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Alleen de chat.
Ik kom ook veel jonge vrouwen met kinderen tegen. Sommigen zetten er ook bij: niet van mij, maar mijn neefje!
Als je een beetje handig bent dan hoef je niet eens een match te hebben om iemand te achterhalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 05:30 schreef Poolbal het volgende:
Vraagje.. als je een match hebt. Kunnen zij dan ook jouw facebookprofiel gaan bekijken?
Of krijg je echt puur de chat?
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijd
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te datenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wel vrij relevantie info als dat zo is
Niet iedereen heeft 10.000.000 foto's van zichzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te daten
Waarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat me wel opvalt en eigenlijk verbaasd is hoe ongelooflijk makkelijk vrouwen zijn en hoe snel gesprekken of daten en sex uitdraaien
2 weken chatten, moet er niet aan denken zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.
Is ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft 10.000.000 foto's van zichzelf.
Toe maar zeg..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexvrouwen zijn soms net mannen
zolang ze maar niet poepen
Ik mag al blij zijn met vier matches in twee weken, waarbij het tot nu toe slechts met eentje tot daten geleid heeft. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexvrouwen zijn soms net mannen
zolang ze maar niet poepen
Leeftijd en afstand vergroten. App (helemaal) afsluiten en weer opstarten werkt ook vaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef jelfrikandel het volgende:
Ik kan echt nogsteeds maar 2 mensen per dag beoordelen ofzo. Ik woon midden in de randstad??? Echt heel irritant
Ja dat probeer ik ook allemaal maar het helpt niet echtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
[..]
Leeftijd en afstand vergroten. App (helemaal) afsluiten en weer opstarten werkt ook vaak.
Soms werkt het ook om de leeftijd een paar jaartjes(1 tot 3) omhoog te doen, opslaan en dan eventueel weer terug.
Oke, 1 week, toen ik het schreef dacht ik ook al, hmm misschien iets te langquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
2 weken chatten, moet er niet aan denken zeg.
1 weekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Oke, 1 week, toen ik het schreef dacht ik ook al, hmm misschien iets te lang, maar 1 weekje zeker.
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag al blij zijn met vier matches in twee weken, waarbij het tot nu toe slechts met eentje tot daten geleid heeft. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hmm ja dat doe ik allemaal (behalve de zonnebril) maar ik heb alleen regular dates. Of zijn er in den haag zoveel gewillige dames? Dh valt niet in mijn ongevingsdingquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)
Gewoon beetje chatten, interesse tonen, niet direct wanhopig terug reageren (uurtje later ofzo) en zeker niet over sexdaten beginnen of dat je graag meer foto's wil zien, kijken of je zelfde interesse hebt en die als leidraad gebruiken en soms spontaan een berichtje sturen met enkel een goedemorgen of vragen hoe de dag was
Blijkbaar zijn de dames in het oosten des lands kritischer ofzo? Ik doe voor de rest niets anders dan wat jij doet, behalve dan dat mijn foto's waarschijnlijk minder aanspreken getuige het lagere aantal matches.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks speciaals, heb 3 profielfoto's waar ik een zonnebril draag, enige profielinfo is dat ik verwacht dat ze me wel aanspreken als ze mij matchen en heb de straal op 10 km staan (woon in Den Haag)
Gewoon beetje chatten, interesse tonen, niet direct wanhopig terug reageren (uurtje later ofzo) en zeker niet over sexdaten beginnen of dat je graag meer foto's wil zien, kijken of je zelfde interesse hebt en die als leidraad gebruiken en soms spontaan een berichtje sturen met enkel een goedemorgen of vragen hoe de dag was
Maak gewoon een x op een middag een rits van 50 foto's van jezelf met een maat..dan zit er altijd wel leuke tussen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:47 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de dames in het oosten des lands kritischer ofzo? Ik doe voor de rest niets anders dan wat jij doet, behalve dan dat mijn foto's waarschijnlijk minder aanspreken getuige het lagere aantal matches.
lol wtf. Ik chat maximaal een paar minuten om te zien of er een beetje mee te lachen valt en dan is het afspreken of niets; vrouwen reageren vrijwel altijd instemmend als je een paar leuke opmerkingen over en weer hebt. Zoals gezegd zie je toch pas als je elkaar face to face ziet of het wat kan worden. Waarom al die tijd verspillen met chatten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Als je alles liked gaat het vrij snelquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je alles liked gaat het vrij snel
Doe je wel...jij liked alles!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?
Alle mannen op FOK! zijn Griekse godenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Dus dat...jaloezie is een biatchhhh (A)quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter dan dat ze in de put gaan zitten niet waar. Al genoeg drama in R&P. Beetje showen als je matches hebt mag best imo. Het laten mag ook. Blij om dat mensen via Tinder mensen kennen die hun foto's knap vinden.
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica evenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
hier 60 matches in 2,5 dag... maar niks leuks (10 min alles liken in de file)
Ben ook wel iets TE gericht op uiterlijk mss
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zou ik ook echt kut vinden. Poef, weg leven.
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
eeuuhh neequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
Klopt heb je gelijk in... Ik likete alles omdat ik toch in de file stond, en ik geen zin had al die foto's per stuk door te spitten. Komt geen eind aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica even
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goed
Heb het nu ook..inmiddels al heel wat matches in 2 dagen, zeg maar niet hoeveel want = showoff, maar denk dat ongeveer 10% mij aanspreekt en de rest zegt idd gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef marsmello het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog nooit een gesprek begonnen en heb er aardig wat gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Droomvrouw tegen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
Ja, de mensen die jou geliked hebben komen als eerste voorbij. Merk je ook wel, want bij de eerste 5-10 personen die langskomen die je liked heb je altijd meteen een match.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
leeftijd neuk je nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
Hoe dan? 😋quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
Ohh...vooral niks mee doen danquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |