Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn intensieve gesprek met klasgenoot is sinds eergister een gestrand...we hebben sindsdien niet meer gepraat. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merkte dat hij een beetje "anders" werd toen ik op zijn vraag antwoordde dat ik . het leven in de randstad wel zie zitten als ik een baan aangeboden krijg ( hij woont in een kleine dorp wAar hij volgens mij ook wil blijven). Vanaf dat antwoord liep t vast
Ik dnek gewoon dat laatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.
Nah, straks ken je der nog!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Verblijd mij eens en drop een pic in dm box.
Ik ken geen mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah, straks ken je der nog!
Jep. Of ze heeft haar account verwijderd.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Viezze het volgende:
Als een match uit de lijst verdwijnt ben je dan geblokkerd?
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tipsquote:
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beet en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
lololol. True, vraag gewoon om ervaringen wat betreft opties voor dates buiten het standaard drankje doenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je lijkt m'n neefje wel toen hij z'n eerst vis ving, had beetje en rende daarna in paniek over de stijger omdat hij geen idee had wat hij moest doen. Ga dan niet vissen!
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja waar is dit topic anders voor? Pics mochten niet meer :/ En jullie tinderkoningen hebben vast tips
Dat was topic 5 dacht ik. Vroeg mij af of er al nieuwe inzichten zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 18:52 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je was in de eerste tindertopics al aanwezig. Ik maag toch hopen dat je nu onderhand wel weet wat te doen?![]()
Hoe is het trouwens met de italiaanse vrouwen?
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat was topic 5 dacht ik. Vroeg mij af of er al nieuwe inzichten zijnIk heb het eigenlijk niet meer gebruikt sindsdien en ook niet op date geweest, heb het nog afgehouden maar afgelopen week weer even gekeken en opzich wel van plan om even te meeten met iemand
Italiaanse dames ging prima maar beter als ik er zat en mijn italiaans had geleerd. Jij dan?
Matches zat maar doe er hier verder ook niks mee, hoewel deze wel heel schattig is op de foto's, kan in het echt natuurlijk anders zijn mja...quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.
Hier genoeg matches, alleen geen tijd om er iets mee te doenDankjewel afstudeerproject
Al heb ik wel contact met een grietje via Tinder. Ff zien hoe dat loopt
Seriously? 'Grietje'?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:17 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Haha je kon de verleiding niet weerstaan.
Hier genoeg matches, alleen geen tijd om er iets mee te doenDankjewel afstudeerproject
Al heb ik wel contact met een grietje via Tinder. Ff zien hoe dat loopt
lolol idd. Wijf moet het zijn of hoer / slet. Over 2 weken carnaval in eindhoven, even de gps alvast afstellenquote:
Weet iemand hier antwoord op? Je zou zeggen dat je alleen plaatselijke matches krijgt. Of doet tinder ook wat met de 'zoveel gezemenlijke vrienden'...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef schermafbeelding het volgende:
Als je in het buitenland zit, daar Tinder installeert en voor je weer terug bent in Nederland de app er weer afgooit, komt mijn profiel niet voorbij in NL toch?
Als je Tinder voordat je in NL bent er weer afhaalt blijft je profiel bestaan maar wel de locatie waar jij voor het laatst had ingelogd in het buitenland.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Weet iemand hier antwoord op? Je zou zeggen dat je alleen plaatselijke matches krijgt. Of doet tinder ook wat met de 'zoveel gezemenlijke vrienden'...
Enlighten me. Ik merk er weinig van.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat me wel opvalt en eigenlijk verbaasd is hoe ongelooflijk makkelijk vrouwen zijn en hoe snel gesprekken of daten en sex uitdraaien
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een datequote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat me wel opvalt en eigenlijk verbaasd is hoe ongelooflijk makkelijk vrouwen zijn en hoe snel gesprekken of daten en sex uitdraaien
Je hebt je uiterlijk gewoon mee. Het is geen rocket science hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:37 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een dateniet verwacht dat de Nederlandse vrouwen zo makkelijk zijn.
Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 04:37 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dit dus, na 10 minuutjes vragen ze al om een dateniet verwacht dat de Nederlandse vrouwen zo makkelijk zijn.
Wel vrij relevantie info als dat zo isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 06:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Alleen de chat.
Ik kom ook veel jonge vrouwen met kinderen tegen. Sommigen zetten er ook bij: niet van mij, maar mijn neefje!
Als je een beetje handig bent dan hoef je niet eens een match te hebben om iemand te achterhalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 05:30 schreef Poolbal het volgende:
Vraagje.. als je een match hebt. Kunnen zij dan ook jouw facebookprofiel gaan bekijken?
Of krijg je echt puur de chat?
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:12 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel weken blijven appen maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk gewoon om hoe iemand in het echt is. Eerst eindeloze gesprekken aangaan is gewoon zonde van de tijd
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te datenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wel vrij relevantie info als dat zo is
Niet iedereen heeft 10.000.000 foto's van zichzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja snap ik maar plaats dan niet zo'n foto. Ik hoef je neefje niet te daten
Waarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
2 weken chatten, moet er niet aan denken zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:08 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Klopt, maar na 10 min... is ook niet normaal, 1 a 2 weken chatten en daarna afspreken is beter.
21 matches in de laatste 2 weken waarvan er 17 daadwerkelijk een gesprek zijn aangegaan en waar ik 6 whatsapp nr's van heb en er met 5 kan daten voor sexquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesprekjes en als ze uberhaupt al reageren houden ze het vaak bij 1 reactie. Ik heb amper matches ook. En als ik een match heb word ik vaak gelijk geblokt Lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |