abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136078183

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewekrer/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
pi_136078187
:7
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:35:22 #3
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136078221
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:35:50 #4
378682 JohnBercow
pi_136078241
Maar "de beheerder" denkt dus dat een wachtrijcoach en senior chef schrobmachine een teamleider is?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar "de beheerder" denkt dus dat een wachtrijcoach en senior chef schrobmachine een teamleider is?
Ja :')
pi_136078288
Kan natuurlijk ook zijn dat die het niet bekeken heeft.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:38:25 #7
378682 JohnBercow
pi_136078354
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:36 schreef d4v1d het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat die het niet bekeken heeft.
Ik gok dat ze in het Ahold adresboek hebben gezocht naar iemand die Piet de Jong heet, want aan mij is nooit deze vraag gesteld. Werd direct geaccepteerd.

Gr gr
De Beheerder
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Het gaat er niet om wat er op zijn profiel staat, maar wat hij is. De beheerder heeft David geen uitnodiging gestuurd. Maar andersom. :P
pi_136078389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik gok dat ze in het Ahold adresboek hebben gezocht naar iemand die Piet de Jong heet, want aan mij is nooit deze vraag gesteld. Werd direct geaccepteerd.

Gr gr
De Beheerder
Waarschijnlijk ja :P Kan natuurlijk is kijken of ze mij wel toevoegen, maar geen zin in :P
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136078416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gr gr
De Beheerder
Jouw naam staat ook op je profiel en je woonplaats. Dus als zij een TL vinden met dezelfde naam, niet al te ver van je woonplaats.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:40:20 #11
378682 JohnBercow
pi_136078426
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:40 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jouw naam staat ook op je profiel en je woonplaats. Dus als zij een TL vinden met dezelfde naam, niet al te ver van je woonplaats.
Stalker :X

Ik bekijk mijn profiel nu even als "geen-vriend" en dan zie je alleen mijn naam en dat ik bij AH werk. Maar goed, ik ben de enige met mijn voornaam + achternaam die in het Ahold adresboek staat volgens mij.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078614
Is er een ahold adressenboek waar alle werknemers + functie instaan? :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:47:08 #13
378682 JohnBercow
pi_136078702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:45 schreef SLP_ het volgende:
Is er een ahold adressenboek waar alle werknemers + functie instaan? :P
Nee, maar ik doelde op de Ahold-mail adresboek. Daar staan alle namen in van mensen met een @ahold-adres. Als je daar dus niet in staat heb je in Plaza in ieder geval niet de functie van TL of (A)SM.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee, maar ik doelde op de Ahold-mail adresboek. Daar staan alle namen in van mensen met een @ahold-adres. Als je daar dus niet in staat heb je in Plaza in ieder geval niet de functie van TL of (A)SM.
Of OM, RM, HK-Medewerker, CEO of iets anders :P
pi_136078764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik :P Waar kan je dat vinden? Gewoon in je mailaccount onder adressenboek ofzo? :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:51:19 #16
378682 JohnBercow
pi_136078840
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik :P Waar kan je dat vinden? Gewoon in je mailaccount onder adressenboek ofzo? :P
Inloggen op Google, app Contactpersonen openen en dan links in het menu op "Directory" drukken. Heb je Ahold wereldwijd. Succes en vergeet Sander niet te mailen ;)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Of OM, RM, HK-Medewerker, CEO of iets anders :P
Maar zou meneer CEO een plaza account hebben? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2014 23:53:12 ]
pi_136078921
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Sowieso aholdmail :)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:53:32 #19
378682 JohnBercow
pi_136078925
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vast, want HK intranet stapt ook over op Plaza.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136078936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Inloggen op Google, app Contactpersonen openen en dan links in het menu op "Directory" drukken. Heb je Ahold wereldwijd. Succes en vergeet Sander niet te mailen ;)
Wereldwijd nog wel, nice :P Hoe kan je trouwens je mail vanuit huis openen? Ik krijg zo'n melding over een twee staps verificatie code blabla..
pi_136078960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Vast, want HK intranet stapt ook over op Plaza.
Dus dan wordt het nog slomer? :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:54:39 #22
378682 JohnBercow
pi_136078969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:53 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Wereldwijd nog wel, nice :P Hoe kan je trouwens je mail vanuit huis openen? Ik krijg zo'n melding over een twee staps verificatie code blabla..
Moet je aanzetten vanaf je werkplek. Ik heb daar wel een keer iets over geschreven in dit topic. Er staat ook wat op Plaza onder Mangement >> Automatisering dacht ik. Ik weiger echter in te loggen op Plaza tijdens vakantie :D. Dat ik in dit topic bezig ben is al erg genoeg.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079137
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:?

[..]

Moet je aanzetten vanaf je werkplek. Ik heb daar wel een keer iets over geschreven in dit topic. Er staat ook wat op Plaza onder Mangement >> Automatisering dacht ik. Ik weiger echter in te loggen op Plaza tijdens vakantie :D. Dat ik in dit topic bezig ben is al erg genoeg.
Ok, te veel gedoe :P Ik zie nu wel voor het eerst dat je blijkbaar een handtekening in moet stellen :P
En ja, ga lekker vakantie vieren! (of is het nu 's nachts waar je bent?)
pi_136079183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:58 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ok, te veel gedoe :P Ik zie nu wel voor het eerst dat je blijkbaar een handtekening in moet stellen :P
En ja, ga lekker vakantie vieren! (of is het nu 's nachts waar je bent?)
Ik gok dat die aan z'n avondeten zit.

/stalk
pi_136079230
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

/stalk
Oh, in dat geval smakelijk haha.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:01:26 #26
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136079239
quote:

[..]

/stalk
Ik wilde net zeggen.

Vandaag konden we niet dweilen :'). Er was.. een dweilkar met heel smerig water, en de 'wasbak' waar we dat vuile water in moeten doen zat helemaal vol met melk en was verstopt... Dweilmachines zijn gesloopt, dus daar zaten we dan :').
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:02:05 #27
378682 JohnBercow
pi_136079262
quote:

[..]

/stalk
Nee. Dat zit ik niet.

Ga zo vrienden opzoeken die vandaag naar school moesten :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079305
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee. Dat zit ik niet.

Ga zo vrienden opzoeken die vandaag naar school moesten :P
Het is daar toch 7 uur? Of heb je al gegeten? :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:04:13 #29
378682 JohnBercow
pi_136079343
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Het is daar toch 7 uur? Of heb je al gegeten? :P
Ik heb nog niet gegeten, maar heb ik nog geen honger. Komt vannacht wel ^^
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079406
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:01 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen.

Vandaag konden we niet dweilen :'). Er was.. een dweilkar met heel smerig water, en de 'wasbak' waar we dat vuile water in moeten doen zat helemaal vol met melk en was verstopt... Dweilmachines zijn gesloopt, dus daar zaten we dan :').
Welke josti heeft dat ding laten verstoppen dan :')
pi_136079466
En dan gebruik je toch een andere wasbak?
pi_136079488
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef SLP_ het volgende:
En dan gebruik je toch een andere wasbak?
of de afvoer buiten van de gemeente...
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:11:23 #33
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136079566
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Welke josti heeft dat ding laten verstoppen dan :')
Weet ik niet. Ik liep 'ff naar achteren om wat spullen bij derving te flikkeren en dacht, laat ik de kar maar meenemen. Geen optie dus :').

Oh, ik ben vandaag overigens WEER afgevallen door de persoon achter de balie, die dus vanavond de leiding had. Ik weigerde een alcoholverkoop aan een man van 27, die met z'n, naar eigen zeggen, neefje, van duidelijk onder de 18 (en geen ID bij) aan kwam. Toen ze aan kwamen lopen, kon ik geenszins zien of dit nou vrienden, broers, of neef-oom for that matter, waren. Ik ging maar even ervan uit dat ze vrienden waren, gebaseerd op de manier waarop ze tegen elkaar spraken. Hij wil leidinggevende erbij, prima.
ZEGT ZE VERDOMME: NOU, OKE... GEEF MAAR MEE. Daarna komt TL VK toevallig aanlopen en vertelt hij die man, dat ik in 'm terecht de verkoop weigerde, maar hij het nu al afgerekend heeft.
Echt, het is dat ik die meid niet kan overrulen op zo'n moment, maar ik was echt steil achterover geslagen van verbazing. Ze hoort me in te dekken, maar was bang voor agressie. Alsof we zomaar een beer van een beveiliger hebben rondlopen..
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:13:03 #34
378682 JohnBercow
pi_136079614
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik liep 'ff naar achteren om wat spullen bij derving te flikkeren en dacht, laat ik de kar maar meenemen. Geen optie dus :').

Oh, ik ben vandaag overigens WEER afgevallen door de persoon achter de balie, die dus vanavond de leiding had. Ik weigerde een alcoholverkoop aan een man van 27, die met z'n, naar eigen zeggen, neefje zonder ID aan kwam. Toen ze aan kwamen lopen, kon ik geenszins zien of dit nou vrienden, broers, of neef-oom for that matter, waren. Ik ging maar even ervan uit dat ze vrienden waren, gebaseerd op de manier waarop ze tegen elkaar spraken. Hij wil leidinggevende erbij, prima.
ZEGT ZE VERDOMME: NOU, OKE... GEEF MAAR MEE. Daarna komt TL VK toevallig aanlopen en vertelt hij die man, dat ik in 'm terecht de verkoop weigerde, maar hij het nu al afgerekend heeft.
Echt, het is dat ik die meid niet kan overrulen op zo'n moment, maar ik was echt steil achterover geslagen van verbazing. Ze hoort me in te dekken, maar was bang voor agressie. Alsof we zomaar een beer van een beveiliger hebben rondlopen..
Heel triest dit. Zou het met je SM opnemen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Oh, ik ben vandaag overigens WEER afgevallen door de persoon achter de balie, die dus vanavond de leiding had. Ik weigerde een alcoholverkoop aan een man van 27, die met z'n, naar eigen zeggen, neefje, van duidelijk onder de 18 (en geen ID bij) aan kwam. Toen ze aan kwamen lopen, kon ik geenszins zien of dit nou vrienden, broers, of neef-oom for that matter, waren. Ik ging maar even ervan uit dat ze vrienden waren, gebaseerd op de manier waarop ze tegen elkaar spraken. Hij wil leidinggevende erbij, prima.
Oh, dit is zo irritant. Volgende keer echt voet bij stuk houden hoor!
pi_136079639
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dit.

Heb je het uberhaubt al tegen de TL verteld? Je collega hoort je gewoon te steunen..
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:15:43 #37
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136079681
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet.. Verder doet ze d'r werk heel goed en ik heb d'r wel al gezegd, dat ik 'r de volgende keer gewoon overrule als het gebeurt. Dan maar gezeik, maar ik ben uiteindelijk degene die het verkoopt en op m'n dak krijgt. Mocht dit echter nog een keer gebeuren, ga ik er wel wat van zeggen bij TLVKA/SM, ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Oh, dit is zo irritant. Volgende keer echt voet bij stuk houden hoor!
Ga ik ook doen. Hoop, dat het even 2 weken rustig blijft wat dat betreft. Dan sta ik zelf achter de balie, en kunnen ze hoog of laag springen, maar ik dek m'n collega's in.

quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dit.

Heb je het uberhaubt al tegen de TL verteld? Je collega hoort je gewoon te steunen..
TL is er niet bij sluiten.

En kijk, als TL zegt: 'ik ken 'm en weet dat 'ie oud genoeg is, geef maar mee', is dat een heel ander verhaal, dan wanneer er een volstrekt willekeurig persoon 'gematst' wordt.
Ik ben wel echt naar d'r toe gegaan en gevraagd of ze me dat nu serieus flikte.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:18:49 #38
378682 JohnBercow
pi_136079755
Het laatste wat je wilt een discussie tussen jou en je collega bij de kassa/balie. Ik weet even niet wat de functie van je collega is, maar ik raad je aan dit toch met de SM te bespreken. Er moeten gewoon afspraken gemaakt worden in je filiaal over elkaar steunen. Zodra jij om een ID hebt gevraagd moet iedere collega én leidinggevende jou ondersteunen. Niks overrulen, zelfs de SM niet. Jij bent verantwoordelijk voor die verkoop en jij wilt een ID zien (omdat jij denkt dat die persoon < 25 jaar is) en dus zal dat ID er komen.

Dit is gewoon een vuile naaistreek en gaat er uiteindelijk alleen maar toe leiden dat jij onzeker wordt en minder snel mensen gaat vragen, want die persoon is misschien toch wel wat ouder.

Het is al lastig genoeg om de leeftijd in beginsel te schatten en jouw collega's moeten jou steunen in je besluit.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:15 schreef OudeBok het volgende:
En kijk, als TL zegt: 'ik ken 'm en weet dat 'ie oud genoeg is, geef maar mee', is dat een heel ander verhaal, dan wanneer er een volstrekt willekeurig persoon 'gematst' wordt.

Nee, nee en nog eens nee. Jouw collega kent die persoon misschien, maar jij niet. En de controleur van de gemeente of de NVWA weet niet dat jouw collega deze persoon kent. Extreem voorbeeld: als jouw neef van 19 bij jou aan de kassa alcohol koopt, dan moet jij jouw neef om zijn ID vragen, ook al weet je exact wanneer hij geboren is. Hij is nou eenmaal jonger dan 25 jaar. De afspraak die wij met z'n allen gemaakt hebben is vragen tot 25 jaar. Aan iedereen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079832
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]

Nee, nee en nog eens nee. Jouw collega kent die persoon misschien, maar jij niet. En de controleur van de gemeente of de NVWA weet niet dat jouw collega deze persoon kent. Extreem voorbeeld: als jouw neef van 19 bij jou aan de kassa alcohol koopt, dan moet jij jouw neef om zijn ID vragen, ook al weet je exact wanneer hij geboren is. Hij is nou eenmaal jonger dan 25 jaar.
Even terzijde, je mocht toch niet verkopen aan familie(en vrienden?) ?
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:21:59 #40
378682 JohnBercow
pi_136079846
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Even terzijde, je mocht toch niet verkopen aan familie(en vrienden?) ?
Dat mag inderdaad niet. Maar ik geef ook aan extreem voorbeeld. Als jij iemand al 100x om zijn ID hebt gevraagd, moet het bij keer 101 ook.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136079858
Vragen jullie trouwens elke keer opnieuw aan een klant legitimatie? Ook al is die klant gisteren nog geweest en weet je dat diegene >18 is? Mij lijkt dat heel irritant, voor beide personen. Maar er zal maar op dat moment een controleur in de winkel zijn.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:23:36 #42
378682 JohnBercow
pi_136079896
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef SLP_ het volgende:
Vragen jullie trouwens elke keer opnieuw aan een klant legitimatie? Ook al is die klant gisteren nog geweest en weet je dat diegene >18 is? Mij lijkt dat heel irritant, voor beide personen. Maar er zal maar op dat moment een controleur in de winkel zijn.
De gemaakte afspraken hieromtrent lijken mij duidelijk. Vervelend voor de klant, maar de nieuwe wetgeving geeft supermarkten nou eenmaal geen andere keus. De boetes en straffen bij overtreding zijn zo hoog dat er geen fouten kunnen worden gepermitteerd.

Kort gezegd dus: Ja
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:24:29 #43
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136079911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Het laatste wat je wilt een discussie tussen jou en je collega bij de kassa/balie. Ik weet even niet wat de functie van je collega is, maar ik raad je aan dit toch met de SM te bespreken. Er moeten gewoon afspraken gemaakt worden in je filiaal over elkaar steunen. Zodra jij om een ID hebt gevraagd moet iedere collega én leidinggevende jou ondersteunen. Niks overrulen, zelfs de SM niet. Jij bent verantwoordelijk voor die verkoop en jij wilt een ID zien (omdat jij denkt dat die persoon < 25 jaar is) en dus zal dat ID er komen.

Dit is gewoon een vuile naaistreek en gaat er uiteindelijk alleen maar toe leiden dat jij onzeker wordt en minder snel mensen gaat vragen, want die persoon is misschien toch wel wat ouder.

Het is al lastig genoeg om de leeftijd in beginsel te schatten en jouw collega's moeten jou steunen in je besluit.
In principe hebben baliemedewerkers de eindverantwoordelijkheid voor de kassa, wanneer de TL er niet is. Er is natuurlijk een taak-, maar ook een zeggenschapsverschil. Balie werkt direct samen met TL bij het aansturen van de afdeling en mag ook waarschuwen (waarbij de uitvoering in de zin van een officiele, door TL geschiedt. Ik moet nu bijvoorbeeld, als ik emballage loop, alvast ladecontroles lopen en bij overtredingen alvast mededelen dat ik ze bij de volgende keer een officiële moet laten geven).
Ik laat me hier niet door uit het veld slaan, en blijf één van de strengsten in de winkel wat betreft het alcoholbeleid.
Ik heb laatst een paar mensen van 27, 31, 29 en 26 gevraagd. Ja, lullig, maar twijfel is twijfel en het laat me koud of jij je daarover opwindt. Ik zal alleen nog strakker moeten worden in het weigeren, als iemand met een 'hogere' positie dan mij me zegt het mee te geven. Ik vind het alleen jammer, dat ze me publiekelijk afvalt. Voor de rest ga ik lekker verder, met waarmee ik bezig ben joh :).

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik wel. Ik zeg 'm dan ook van: ik weet dat je oud genoeg bent, maar voor het plaatje, indien er dus een controleur langsloopt, moet je 'm 'ff laten zien. Nog nooit een probleem geweest.
pi_136079939
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

De gemaakte afspraken hieromtrent lijken mij duidelijk. Vervelend voor de klant, maar de nieuwe wetgeving geeft supermarkten nou eenmaal geen andere keus. De boetes en straffen bij overtreding zijn zo hoog dat er geen fouten kunnen worden gepermitteerd.

Kort gezegd dus: Ja
Ja, dat hele riedeltje zeg ik ook elke keer weer, maar ik blijf toch met een kutgevoel achter als de klant dan gaat zeiken en zegt dat hij/zij dan wel ergens anders alcohol en/of tabak gaat halen omdat wij (en in dat geval wordt je natuurlijk persoonlijk aangesproken) niet klantvriendelijk genoeg zijn.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:26:25 #45
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136079971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, dat hele riedeltje zeg ik ook elke keer weer, maar ik blijf toch met een kutgevoel achter als de klant dan gaat zeiken en zegt dat hij/zij dan wel ergens anders alcohol en/of tabak gaat halen omdat wij (en in dat geval wordt je natuurlijk persoonlijk aangesproken) niet klantvriendelijk genoeg zijn.
Als iemand dat tegen mij zegt, wens ik hem/haar doorgaans veel succes bij de Primera en de Gall&Gall om de hoek.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:27:06 #46
378682 JohnBercow
pi_136079990
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef OudeBok het volgende:
In principe hebben baliemedewerkers de eindverantwoordelijkheid voor de kassa, wanneer de TL er niet is. Er is natuurlijk een taak-, maar ook een zeggenschapsverschil. Balie werkt direct samen met TL bij het aansturen van de afdeling en mag ook waarschuwen (waarbij de uitvoering in de zin van een officiele, door TL geschiedt. Ik moet nu bijvoorbeeld, als ik emballage loop, alvast ladecontroles lopen en bij overtredingen alvast mededelen dat ik ze bij de volgende keer een officiële moet laten geven).
Totaal irrelevant. De chain of command is wat mij betreft totaal weg in dit soort situaties. Ik ben TL VK, maar als ik besluit tot het vragen van een ID en mijn (A)SM zou besluiten om mij te overrulen dan zal ik hem gelijk geven op dat moment maar dan was het de laatste keer dat ik balie heb gedraaid. Dit soort geintjes kan ik heel slecht tegen.

Ik ben laatst ook voor mijn collega opgestaan en heb haar gesteund in haar verhaal, hoewel ik het met haar initiële beslissing misschien niet helemaal eens was. Ik zou anders geoordeeld hebben over de persoons zijn leeftijd. Maar het is op dat moment niet mijn taak om de leeftijd van die persoon opnieuw te schatten. Mijn taak is om ervoor te zorgen dat die meneer of zijn ID laat zien of om hem uit de winkel te krijgen. Dat laatste is het geworden.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:25 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Oke tot ziens meneer :W
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:28:42 #47
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:27 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Totaal irrelevant. De chain of command is wat mij betreft totaal weg in dit soort situaties. Ik ben TL VK, maar als ik besluit tot het vragen van een ID en mijn (A)SM zou besluiten om mij te overrulen dan zal ik hem gelijk geven op dat moment maar dan was het de laatste keer dat ik balie heb gedraaid.

[..]

Ja, wat mij betreft ook, like.. ik word er uiteindelijk op aangesproken door mijnheer de controleur, mocht die aanwezig zijn. Het is eigenlijk naïef geweest om te denken, dat het wel goed zou zitten als TL/SM/ASM/wiedanookmeteenhogerefunctie me zou zeggen het mee te geven.
pi_136080039
Ja, dat zeg ik dan ook meestal en ik weet dat ik gelijk heb, maar toch krijg ik dan ff zo'n zwaar kutgevoel in m'n buik :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:30:38 #49
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:28 schreef SLP_ het volgende:
Ja, dat zeg ik dan ook meestal en ik weet dat ik gelijk heb, maar toch krijg ik dan ff zo'n zwaar kutgevoel in m'n buik :')
Oh, ik vind het juist heerlijk. DIe kop is dan doorgaans op standje 'argh, go fuck yourself'. Ik weet niet, ik kan over het algemeen heel goed met boze klanten omgaan en trek me er totaal niks van aan als ze me beledigen, of iets beginnen af te kraken. Ga je gang, ik blijf rustig, doe m'n ding en geef niet in. Gezanik? Mag je m'n leidinggevende spreken. Ga je door? Ik kan je ook de winkel uit laten zetten. Keuzes, keuzes :9. Zodra mensen de leidinggevende hebben gesproken, is het in 99% van de gevallen sowieso wel zo, dat ze 'm peren, omdat ze weten, dat het geen zin heeft.
pi_136080124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Oh, ik vind het juist heerlijk. DIe kop is dan doorgaans op standje 'argh, go fuck yourself'. Ik weet niet, ik kan over het algemeen heel goed met boze klanten omgaan en trek me er totaal niks van aan als ze me beledigen, of iets beginnen af te kraken. Ga je gang, ik blijf rustig, doe m'n ding en geef niet in. Gezanik? Mag je m'n leidinggevende spreken. Ga je door? Ik kan je ook de winkel uit laten zetten. Keuzes, keuzes :9
Oh, ik vind boze klanten zo kut. Wij hebben geen beveiligers rondlopen en zijn op een normale avond met 4 personeelsleden aanwezig :') Dus heb altijd die angst dat als een klant echt boos wordt dat ie terugkomt met een pistool ofzo :P
pi_136080141
Ik heb gewoon nog nooit een boze klant gehad. *G* Zal ook wel meer voorkomen op VA though
pi_136080154
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:27 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]
Ik ben laatst ook voor mijn collega opgestaan en heb haar gesteund in haar verhaal, hoewel ik het met haar initiële beslissing misschien niet helemaal eens was. Ik zou anders geoordeeld hebben over de persoons zijn leeftijd. Maar het is op dat moment niet mijn taak om de leeftijd van die persoon opnieuw te schatten. Mijn taak is om ervoor te zorgen dat die meneer of zijn ID laat zien of om hem uit de winkel te krijgen. Dat laatste is het geworden.

[..]

Same Here.

En ja ik heb ook wel eens gedacht. Oei volgens mij is die echt wel 30 or wath ever. Maar dat gesprek ga ik later wel even aan. Meneer/Mevrouw is wettelijk verplicht om haar ID bij zich te hebben dus wat is de moeite die te tonen.

Oeps meneer/mevrouw voldoet niet aan die verplichting. Zeur dan niet tegen mij.

Klant: "Ik ga een klacht indienen bij je hoofdkantoor"
Ik: "Dat is in orde, mag ik uw naam dan even noteren?"
Klant: Hoezo?
Ik: Dan hoef ik u niet meer te bellen als de klacht bij ons in de winkel arriveert.

Al gebruik ik die meestal bij situaties die over producten gaan en waar wij niks aan kunnen doen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:34:34 #53
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Oh, ik vind boze klanten zo kut. Wij hebben geen beveiligers rondlopen en zijn op een normale avond met 4 personeelsleden aanwezig :') Dus heb altijd die angst dat als een klant echt boos wordt dat ie terugkomt met een pistool ofzo :P
Wij hebben er op een normale avond euh.. 2 VK, 1 TL VK, 2 kassa en 1 balie. 6 man, dus. Plus een beveiliger.
Bij bepaalde figuren, ben ik ook wel eens bang, dat ze uit woede een wapen zouden kunnen trekken. Kans erop is echter zo klein, dat ik iemand hooguit voorzichtiger aanspreek, dan me daarna nog kut te voelen o.i.d.
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:36:07 #54
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080204
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit een boze klant gehad. *G* Zal ook wel meer voorkomen op VA though
VKA is het pispaaltje van de winkel. Als er dingen van VKK niet in orde zijn, krijgen wij het alsnog op ons dak :'). Gelukkig merk ik, dat er de laatste tijd meer en meer mensen zijn, die zeggen: "oh, ik zeur wel, maar.. jij kan er niks aan doen. Ik ben alleen even boos, maar bedoel het niet naar jou toe verder, niks aan de hand."
pi_136080341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:34 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Wij hebben er op een normale avond euh.. 2 VK, 1 TL VK, 2 kassa en 1 balie. 6 man, dus. Plus een beveiliger.
Bij bepaalde figuren, ben ik ook wel eens bang, dat ze uit woede een wapen zouden kunnen trekken. Kans erop is echter zo klein, dat ik iemand hooguit voorzichtiger aanspreek, dan me daarna nog kut te voelen o.i.d.
Ja i know dat de kans klein is, maar toch ben ik altijd op m'n hoede :P Lijkt me gewoon niet chill om met een pistool tegen je kop de kluis leeg moet halen :P En je weet maar nooit, het kan overal gebeuren, maar heb altijd het gevoel dat de kans op een overval in het westen het grootst is :') Toen ik vroeger nog in regio Nijmegen werkte, had ik er zelfs nog nooit over nagedacht wat ik zou doen als we overvallen werden :P
pi_136080431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja i know dat de kans klein is, maar toch ben ik altijd op m'n hoede :P Lijkt me gewoon niet chill om met een pistool tegen je kop de kluis leeg moet halen :P En je weet maar nooit, het kan overal gebeuren, maar heb altijd het gevoel dat de kans op een overval in het westen het grootst is :') Toen ik vroeger nog in regio Nijmegen werkte, had ik er zelfs nog nooit over nagedacht wat ik zou doen als we overvallen werden :P
Dat lijkt voornamelijk zo omdat er aanzienlijk meer supermarkten zitten ;)
pi_136080532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:45 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat lijkt voornamelijk zo omdat er aanzienlijk meer supermarkten zitten ;)
Ja, dat klinkt inderdaad wel logisch :P
pi_136080754
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:36 schreef OudeBok het volgende:

[..]

VKA is het pispaaltje van de winkel. Als er dingen van VKK niet in orde zijn, krijgen wij het alsnog op ons dak :'). Gelukkig merk ik, dat er de laatste tijd meer en meer mensen zijn, die zeggen: "oh, ik zeur wel, maar.. jij kan er niks aan doen. Ik ben alleen even boos, maar bedoel het niet naar jou toe verder, niks aan de hand."
Bedankt dat jullie onze klappen opvangen *O* *;
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:06:57 #59
378682 JohnBercow
pi_136080772
Godver -20 is koud
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:07:55 #60
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Gelukkig is de kans op een supermarktoverval vrij klein. Niet bepaald interessant meer, voor dieven. Verhouding inspanning/opbrengst is vrij.. minimaal. Lades hebben een minimaal geldbedrag (ook tijdens drukte, indien er een goede caissière achter de kassa zit. Als ik binnenkort 'surprise' ladecontroles ga lopen, is drukte bij mij géén excuus voor een slecht afgeroomde lade. Een paar briefjes,hooguit 4 tientjes, 5 vijfjes en 1 twintigje, en niet allemaal tegelijk, zou ik pikken, maar meer ook niet) en het duurt lang, voordat je alle lades gehad hebt, of in ieder geval genoeg om er een 'lekker bedrag' mee op te strijken. Tegen die tijd, vooral ook door de steeds groter wordende winkeloppervlakten, heeft er allang iemand op de overvalknop gedrukt en is de politie doorgaans snel ter plaatse.

Neuh, voor een overval ben ik niet bang. Ik let op evt. indicaties van een mogelijk incident bij bepaalde figuren, maar ik acht de kans écht heel klein.

quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Bedankt dat jullie onze klappen opvangen *O* *;
Geen probleem, reguliere vakkenvullers krijgen toch al genoeg gedonder van hun TL :D.
pi_136080810
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Godver -20 is koud
Niet aanstellen :{w had je maar niet moeten gaan. :P
pi_136080841
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]

Geen probleem, reguliere vakkenvullers krijgen toch al genoeg gedonder van hun TL :D.
Zal ook veel van de TL of vakkenvuller zelf afhangen.
Hier eigenlijk nooit gedonder. Niet dat ik me kan herinneren iig. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 01:15:12 ]
pi_136080872
Je moet misschien ook niet te veel aan overvallen gaan denken. Als je er teveel aan gaat denken sta je daar ook de hele tijd met een kutgevoel lijkt mij.
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:17:21 #64
378682 JohnBercow
pi_136080965
quote:
6s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Niet aanstellen :{w had je maar niet moeten gaan. :P
Bakkus houden, ik weet waar je werkt :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:18:30 #65
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136080990
Denk er ook niet aan, het is alleen, dat ik bepaalde figuren extra in de gaten houd.

Ik weet niet, ik observeer sowieso heel veel. Let de hele tijd op de omgeving, heb bijna geen 'slack' momentjes.
Vond wel interessant laatst, TL nam me even apart om e.e.a. te bespreken over wat er van me verwacht wordt achter de balie, en een van de dingen was: als je soms met z'n 2'en staat, neem dan zo nu en dan eens 5 minuutjes, ga hier bij de kassa's staan en ga gewoon eens observeren wat je caissières doen. Niks zeggen, alleen kijken. Als we met contracten bezig gaan, wil ik namelijk ook dingen van jullie horen over diegene.
Verder ook observeren, om te anticiperen natuurlijk.

Wat ik ook mooi vond, is dat het schijnt dat het balieteam bang was, dat ik TL in opleiding zou gaan doen en hun uren zou wegsnoepen :'). Alsof ik daar tijd voor heb, naast m'n studie.
pi_136081010
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bakkus houden, ik weet waar je werkt :')
Ik denk dat ik -20 ook behoorlijk onaangenaam zou vinden eigenlijk. :X
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:20:16 #67
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081022
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hebben we dat vorig jaar niet hier ook gehad? Ik vond 't best uit te houden :').
pi_136081034
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hebben we dat vorig jaar niet hier ook gehad? Ik vond 't best uit te houden :').
-20 in Nederland? :') wut.
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:21:19 #69
378682 JohnBercow
pi_136081040
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met de juiste kleding, muts en handschoenen is het wel te doen
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:21:52 #70
378682 JohnBercow
pi_136081052
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

-20 in Nederland? :') wut.
Gevoelstemperatuur
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136081086
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gevoelstemperatuur
Ja, die ligt daar bij jou nog lager dan. -O-
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:24:34 #72
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081093
Nee, for real. Het kan ook 2012 zijn, maar het is écht zo stervenskoud geweest een bepaalde periode in de winter, niet heel lang terug. Of heeft de kou mijn hersenen aangetast..
pi_136081095
Ik ben zo'n type wat zou zeiken bij kou en ook zeiken bij hitte :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:25:53 #74
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081110
Ik zeik vooral bij hitte. Tegen kou kan je je vrij eenvoudig kleden, hitte daarentegen..
pi_136081124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef OudeBok het volgende:
Ik zeik vooral bij hitte. Tegen kou kan je je vrij eenvoudig kleden, hitte daarentegen..
Kleed je maar eens tegen een sneeuwbal in je face. ;(
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:27:54 #76
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081147
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kleed je maar eens tegen een sneeuwbal in je face. ;(
Hehe, maar daar kan ik ook wel van genieten. Ik ben een enorme sneeuw- en sneeuwbalgevechtfanaat.

Het was overigens de winter van 2012. Thermometer heeft -22,9 aangetikt in die winter, en de gevoelstemperatuur heeft wel eens op -40 gelegen.
pi_136081191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hehe, maar daar kan ik ook wel van genieten. Ik ben een enorme sneeuw- en sneeuwbalgevechtfanaat.

Het was overigens de winter van 2012. Thermometer heeft -22,9 aangetikt in die winter, en de gevoelstemperatuur heeft wel eens op -40 gelegen.
Sneeuwbalgevecht is wel oke. Maar als iemands doel is om een sneeuwbal in je gezicht te drukken zou ik hem best een trap willen geven.
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:34:20 #78
378682 JohnBercow
pi_136081261
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Sneeuwbalgevecht is wel oke. Maar als iemands doel is om een sneeuwbal in je gezicht te drukken zou ik hem best een trap willen geven.
Pussy
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:34:37 #79
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081268
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat wel, ja. Het moet wel leuk blijven.
Ik zal de school vs. school gevechten missen, haha. Zaten bij ons twee middelbare scholen tegenover elkaar. De mijne havo/vwo en de andere vmbo k/g/t. Je kan je denk ik wel voorstellen wat dat opleverde. Elitair 'kijk ons eens slim zijn' tegen 'jullie kklijers wacht maar' :'). Gouden middagen gehad zo :D.
pi_136081509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Dat wel, ja. Het moet wel leuk blijven.
Ik zal de school vs. school gevechten missen, haha. Zaten bij ons twee middelbare scholen tegenover elkaar. De mijne havo/vwo en de andere vmbo k/g/t. Je kan je denk ik wel voorstellen wat dat opleverde. Elitair 'kijk ons eens slim zijn' tegen 'jullie kklijers wacht maar' :'). Gouden middagen gehad zo :D.
:') _O-
pi_136081515
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Pussy
Dan is het gewoon niet leuk meer :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:57:41 #82
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136081557
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:') _O-
Heb ook eens in m'n eentje tegen een man of dertig van hun gestaan. Ze mochten niet door het hek heen en begonnen voetballen e.d. te schieten. Ik ben helaas ook keeper, dus heb die ballen keurig geretourneerd op het hoogste dak van hun school. Aan een kant, vind ik het echt jammer, dat zulke dingen op de uni verleden tijd zijn.

Morgen weer werken, heeuj. Ik was door al 't werken en zo vergeten, dat ik aanvullende opdrachten in moest leveren voor een hertentamen, en mag nu wss niet meedoen :'). Heb gelukkig recht op een extra hertentamen ivm familiebezoek in het buitenland tijdens het eerste tentamen.
pi_136082149
quote:
Godver -20 is koud
Deze man.

Tijd om de winterjas tevoorschijn te halen?
pi_136084542
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks. ;(
pi_136084986
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks. ;(
Definieer 'klein'?
pi_136085016
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef mujentas het volgende:
Definieer 'klein'?
Het heeft ervoor gezorgd dat we nu iets minder dan 400 stuks hebben staan van iets waarvan in de eerste twee actiedagen vijf verkocht waren.
pi_136085292
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het heeft ervoor gezorgd dat we nu iets minder dan 400 stuks hebben staan van iets waarvan in de eerste twee actiedagen vijf verkocht waren.
Fantini? :')
pi_136085578
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef mujentas het volgende:
Die ja. :)
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:42:21 #89
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_136085597
quote:
zo'n tik foutje heb ik ook een keer gehad ha ha.
BAM dit is 3KB
pi_136086884
quote:
Godver -20 is koud
+27 hier :9
pi_136087934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

hoe dan...... Dan moet je dus ongeveer 200 stuks ergens van weggeteld hebben om er nu 400 van te hebben......
pi_136087971
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

help even welk Italiaans artikel is dat en waar staat het ingetekend.....
pi_136088829
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

help even welk Italiaans artikel is dat en waar staat het ingetekend.....
Fantini wijn, je weet wel.
pi_136090278
quote:
:D!

Gaf die geen melding dat het mogelijk onjuist kan zijn? Die geeft die hier meestal al als ik hem 1 omhoog of omlaag tel :') :')
pi_136090900
Farnese Fantini Montepulciano vind ik net op www.ah.nl. Is inderdaad geen hardloper nee haha

Maar ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd, 200 stuks weggeteld vlak voor OBM ofzo?

En ach, laat ze lekker niet blij met je zijn, iedereen maakt een keer zo'n fout. Gebeurt je niet nog een keer.
pi_136100612
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef ikbenschipper het volgende:
hoe dan...... Dan moet je dus ongeveer 200 stuks ergens van weggeteld hebben om er nu 400 van te hebben......
Zaterdag keek ik er naar en toen vond ik dat het wel erg veel was, komen er maandag nog eens 11 dozen binnen. Toen ging ik het maar even natrekken met de terminal, er stonden 240 flessen in. Die 240 dus per ongeluk weggeteld en dinsdag kwamen er 160 weer binnen.

quote:
:D!

Gaf die geen melding dat het mogelijk onjuist kan zijn? Die geeft die hier meestal al als ik hem 1 omhoog of omlaag tel :') :')
Niet als je 0 intoetst. :)

quote:
Maar ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd, 200 stuks weggeteld vlak voor OBM ofzo?
Niet eens voor OBM - wij hadden de tellingen die avond niet in FVOS gecontroleerd. Toen ge avond erna een rolcontainer binnenkwam, gingen de alarmbellen rinkelen bij de teamleider van die avond. :)
pi_136100750
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zaterdag keek ik er naar en toen vond ik dat het wel erg veel was, komen er maandag nog eens 11 dozen binnen. Toen ging ik het maar even natrekken met de terminal, er stonden 240 flessen in. Die 240 dus per ongeluk weggeteld en dinsdag kwamen er 160 weer binnen.

[..]

Niet als je 0 intoetst. :)

[..]

Niet eens voor OBM - wij hadden de tellingen die avond niet in FVOS gecontroleerd. Toen ge avond erna een rolcontainer binnenkwam, gingen de alarmbellen rinkelen bij de teamleider van die avond. :)
sterkte met die verkopen... :D
pi_136100779
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef SausDip het volgende:
Farnese Fantini Montepulciano vind ik net op www.ah.nl. Is inderdaad geen hardloper nee haha
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:15 schreef d4v1d het volgende:
sterkte met die verkopen... :D
Het is trouwens de Sangiovese, maar niet dat het veel uitmaakt. :)
pi_136101593
Even een vraag aan een collega teamleidert.Die zitten hier toch ook?

Gebruiken jullie in de winkel een Excel document o.i.d. voor het bijhouden van 'te laat komers', 'vultijd niet gehaald' vullers en officiele waarschuwingen? In onze winkel werken we met veel KPT teamleiders waardoor meningen en afspraken met vullers langs elkaar lopen. Om hier verandering in te brengen probeer ik nu een Excel documtent te maken waarin dit keurig per medewerker kan worden bijgehouden. Gewoon bij inschrijving gelijk even zijn of haar naam in het excel document erbij zetten.

Ik weet dat er op plaza Observatie-formulieren staan en dat er shiftklaar rapporten bestaan, maar niet iedereen is even bedreven n het lezen en schrijven hiervan. Vandaar mijn vraag of iemand misschien al een dergelijk document heeft. Ik heb net wat lopen kloten met formules, maar blijk er geen held in te zijn....

Please let me know
pi_136102157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef SlikY het volgende:

Gebruiken jullie in de winkel een Excel document o.i.d. voor het bijhouden van 'te laat komers', 'vultijd niet gehaald' vullers en officiele waarschuwingen? In onze winkel werken we met veel KPT teamleiders waardoor meningen en afspraken met vullers langs elkaar lopen. Om hier verandering in te brengen probeer ik nu een Excel documtent te maken waarin dit keurig per medewerker kan worden bijgehouden. Gewoon bij inschrijving gelijk even zijn of haar naam in het excel document erbij zetten.

Ik weet dat er op plaza Observatie-formulieren staan en dat er shiftklaar rapporten bestaan, maar niet iedereen is even bedreven n het lezen en schrijven hiervan. Vandaar mijn vraag of iemand misschien al een dergelijk document heeft. Ik heb net wat lopen kloten met formules, maar blijk er geen held in te zijn....

Please let me know
Hier hebben we volgens mij alleen maar papieren personeelsdossiers waar in principe alle ongein in hoort te komen. Alleen zijn we ze nu pas echt gaan gebruiken, terwijl ze de laatste jaren gewoon leeg bleven. OW's worden zo goed als niet gegeven, te laat komers bijhouden is wel heel erg kinderachtig en eindtijden heb je officieel niet meer.
pi_136102323
Mooie topic titel :P
Zonder wrijving geen glans
pi_136102640
Te laat komen :')

Kutmentaliteit tegenwoordig :)
pi_136102827
quote:

Please let me know
Wij gebruiken retentie-formulieren in Excel om alles vast te leggen, elke mederwerker heeft een eigen tabblad. Werken ook met weet KPT teamleiders.
pi_136103257
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef mujentas het volgende:
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks.
hahaha zo heb ik 10 jaar terug per ongeluk ipv van 100 airmilesenveloppe er 1000 stuks besteld...
we zitten nu op 185 hahahahah
pi_136103509
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef HenkAH het volgende:

[..]

Wij gebruiken retentie-formulieren in Excel om alles vast te leggen, elke mederwerker heeft een eigen tabblad. Werken ook met weet KPT teamleiders.
Hoeveel tabladen heb je wel niet dan? Werkt dat niet hartstikke kut? :X
pi_136104242
Lokaal prijsje aan je fantini plakken? :D
De microfoon heeft gesproken.
pi_136104323
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Microfoon het volgende:
Lokaal prijsje aan je fantini plakken? :D
Even afwachten wat die in de bonusactie gaat doen en de resterende hoeveelheid wordt dan wel lokaal afprijzen denk ik. Duurt anders anderhalf jaar om van de hele hoeveelheid af te komen nu...
pi_136104438
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hier hebben we volgens mij alleen maar papieren personeelsdossiers waar in principe alle ongein in hoort te komen. Alleen zijn we ze nu pas echt gaan gebruiken, terwijl ze de laatste jaren gewoon leeg bleven. OW's worden zo goed als niet gegeven, te laat komers bijhouden is wel heel erg kinderachtig en eindtijden heb je officieel niet meer.
Ik denk dat dit heel erg per winkel verschilt. Als iemand continue te laat komt wil je daar uiteindelijk een ow voor geven, lijkt mij zo. Al is het maar om in de toekomst bij contract verleningen aan te kunnen tonen dat zijn staat van dienst niet onberispelijk is geweest. Zeker nu de werkgeversbelofte een grote rol gaat spelen bij dit soort besluiten.

Tevens is het inderdaad zo dat er officieel geen eindtijden meer bestaan, maar om te voorkomen dat in de praktijk mensen te veel gaan meeliften vind ik het persoonlijk verstandig om mensen te klokken als ze zelfstandig op een pad staan. Bij ons de winkel vinden de meeste het overigens kicken als ze onder hun vultijd vullen, dus waarom deze eenvoudige manier (voor de TL) van motivatie weghalen?

Ik weet niet hoe groot je mdw-bestand is, maar als jullie geen papiere handel bij hebben gehouden, ben ik wel benieuwd naar hoe jullie het dan bij de contractbesprekingen deden. Wij deden dit namelijk ook te weinig, waardoor we de matigere vullers voor langere tijd aan ons verbonden zagen worden.

Vandaar dit excel bestandje :)

quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoeveel tabladen heb je wel niet dan? Werkt dat niet hartstikke kut? :X
Dat vraag ik me ook af :)
pi_136104685
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef SlikY het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af :)
Zou je evt. kunnen oplossen door achternamen van A-F, G-L etc. op te splitsen in apparte bestanden.
pi_136104774
Wij houden elke shift bij wie tegen vielen en wie te laat waren. Hebben allemaal een goed beeld van de probleemgevallen hierdoor (vooral in vulsnelheid zitten problemen). Laatkomers zijn er niet, aangezien ze dan direct een OW krijgen. Daar zijn we heel duidelijk in.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:37:01 #111
378682 JohnBercow
pi_136107203
Wij hebben 1 bestand waarmee wij communiceren naar de andere TL's, waarmee we bijhouden wie te laat, afwezig, ziek etc zijn en waarmee TL's kunnen stemmen op contractverlengingen en proeftijden.

Excel bestand is beveiligd met een wachtwoord.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136107298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Excel bestand is beveiligd met een wachtwoord.
Het filiaalnummer. Althans, zo is het bij ons. :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:39:19 #113
378682 JohnBercow
pi_136107349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef exelletor het volgende:

[..]

Het filiaalnummer. Althans, zo is het bij ons. :')
Bij ons niet *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136107557
Zonder wachtwoord kom je er ook wel in hoor :)
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:44:12 #115
378682 JohnBercow
pi_136107679
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef mujentas het volgende:
Zonder wachtwoord kom je er ook wel in hoor :)
Maar dan moet je het bestand kraken. Lijkt me dat je dat niet op de werkplek kunt doen?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136107901
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar dan moet je het bestand kraken. Lijkt me dat je dat niet op de werkplek kunt doen?
Het gaat inderdaad wat makkelijker om dit thuis te doen. Even het bestandje naar jezelf mailen enzo. Verder wil ik natuurlijk niemand op ideeën brengen :9
pi_136108125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef SausDip het volgende:
Wij houden elke shift bij wie tegen vielen en wie te laat waren. Hebben allemaal een goed beeld van de probleemgevallen hierdoor (vooral in vulsnelheid zitten problemen). Laatkomers zijn er niet, aangezien ze dan direct een OW krijgen. Daar zijn we heel duidelijk in.
Die OW krijg je ook als je 2 minuutjes telaat binnen komt? :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:51:44 #118
378682 JohnBercow
pi_136108148
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad wat makkelijker om dit thuis te doen. Even het bestandje naar jezelf mailen enzo. Verder wil ik natuurlijk niemand op ideeën brengen :9
Dan moet die persoon wel een Aholdmail-account hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136108383
Google Chrome kun je toch overal op komen? Althans, facebook etc kon ik gewoon openen.
pi_136108530
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Google Chrome kun je toch overal op komen? Althans, facebook etc kon ik gewoon openen.
Mag niet he o|O
pi_136109691
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die OW krijg je ook als je 2 minuutjes telaat binnen komt? :')
Tenzij je een goede reden hebt.

Kinderachtig beleid maar het werkt wel, er komt namelijk niemand meer te laat. In totaal hebben we denk ik 12 OW's uitgedeeld om dit te bereiken, alle waarschuwingen hadden geen ontslag tot gevolg. Menig medewerker zit nu 10 minuten te vroeg in de kantine, haha.
pi_136110483
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:23 schreef SausDip het volgende:

[..]

Tenzij je een goede reden hebt.

Kinderachtig beleid maar het werkt wel, er komt namelijk niemand meer te laat. In totaal hebben we denk ik 12 OW's uitgedeeld om dit te bereiken, alle waarschuwingen hadden geen ontslag tot gevolg. Menig medewerker zit nu 10 minuten te vroeg in de kantine, haha.
Mwah. Ik snap het punt wel, maar ik vind gelijk een ow wel ver gaan... Sommige komen bij ons netjes 5 voor op de afdeling en sommige 2 minuten voor. Werken ze daardoor slechter? Nee...
pi_136110876
Ik vind toch wel dat je eens in zoveel tijd kan flikken om te laat te komen. Zolang het niet een keer per week is, moet dat gewoon kunnen, vind ik.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:47:07 #124
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136110971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

hahaha zo heb ik 10 jaar terug per ongeluk ipv van 100 airmilesenveloppe er 1000 stuks besteld...
we zitten nu op 185 hahahahah
De BE-wijziging van de naambadges (van 1 naar 50) heeft in mijn filiaal ook ooit een klein voorraadoverschot opgeleverd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136111184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
Ik vind toch wel dat je eens in zoveel tijd kan flikken om te laat te komen. Zolang het niet een keer per week is, moet dat gewoon kunnen, vind ik.
Wat ik me dan afvraag: zijn de SM en ASM wel elke keer netjes op tijd dan?
pi_136111290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag: zijn de SM en ASM wel elke keer netjes op tijd dan?
Die komen en gaan wanneer ze zin hebben :')
pi_136111453
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
Idd. Zolang je maar niet elke keer komt binnenlopen tijdens het vulshift-praatje en deze verstoord.

Als je hier paar minuutjes te laat bent blijf je tot afgerond naar t volgende kwartier. Maar dat is wel redelijk imo.
pi_136111456
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die komen en gaan wanneer ze zin hebben :')
Nouja, zo wil ik het ook weer niet stellen :') maar hier komen ze met regelmaat wel 5 of 10 minuutjes te laat.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:02:58 #129
378682 JohnBercow
pi_136112042
In het kader van ONZ / [Paint] Willem Bos in het nieuws. en http://www.geenstijl.nl/m(...)bos_is_ove.html#more was Willem Bos ook even op AH Plaza

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136112189
Ken die hele vent niet :{
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:06:48 #131
378682 JohnBercow
pi_136112304
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
Ik ook niet, totdat ik vanochtend (14:00 uur NL tijd) mijn Twitter openende :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136112505
Hier ook een Ah cassiére! Ik werk in een klein dorpje bij de Appie. Ik kom me er dus ook even tussen mengen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:12:53 #133
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_136112706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
In het kader van ONZ / [Paint] Willem Bos in het nieuws. en http://www.geenstijl.nl/m(...)bos_is_ove.html#more was Willem Bos ook even op AH Plaza

[ afbeelding ]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
_O-!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_136113881
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De BE-wijziging van de naambadges (van 1 naar 50) heeft in mijn filiaal ook ooit een klein voorraadoverschot opgeleverd.
Een van onze ASM's heeft er bij de opening in 2008 ook 100 besteld, daar hebben we nu nog plezier van! :P
pi_136116306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
pi_136117150
Kut mediamarkt. Kunnen er ook wat van om tijdens acties hun voorraad niet in orde te hebben :') Zijn wij niet de enige dus *G* :')
pi_136117906
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
Kut mediamarkt. Kunnen er ook wat van om tijdens acties hun voorraad niet in orde te hebben :') Zijn wij niet de enige dus *G* :')
Wat ga je halen dan? Hebben ze het ook niet in hun webshop?
pi_136118002
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:31 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wat ga je halen dan? Hebben ze het ook niet in hun webshop?
Nexus 10... Die actie begon om 18:00 vandaag, en loopt tot zondag 18:00.. Die nexus 10 is dus nu al helemaal weg en hij komt niet meer binnen later deze week :')

Nu maar bij de webshop doen ja.
pi_136118042
Veel producten zijn ook uitgesloten van de actie.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:34:50 #140
378682 JohnBercow
pi_136118102
Mijn broertje wilde een MacBook gaan kopen bij de MM. Ik geef hem weinig kans :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136118126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:
Veel producten zijn ook uitgesloten van de actie.
Die tablet niet. Stond een aangepaste prijs bij het demo-model. En ik heb ook die hele actievoorwaarden zitten doorlezen :')
pi_136118128
Nexus 10? Is dat ding niet al twee jaar uit ofzo?
pi_136118158
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn broertje wilde een MacBook gaan kopen bij de MM. Ik geef hem weinig kans :')
Volgens mij zijn Apple producten standaard uitgesloten.
pi_136118165
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef exelletor het volgende:
Nexus 10? Is dat ding niet al twee jaar uit ofzo?
Dus? :P
pi_136118174
BCC kun je trouwens ook kijken. ;)
pi_136118192
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
Dus? :P
Iets met gedateerd. :)
pi_136118198
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef exelletor het volgende:
BCC kun je trouwens ook kijken. ;)
Denk niet dat die goedkoper zijn dan ¤314 in de webshop van de mediamarkt nu :P
pi_136118215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef exelletor het volgende:

[..]

Iets met gedateerd. :)
Prima ding voor zijn prijsklasse nogsteeds.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:36:34 #149
378682 JohnBercow
pi_136118223
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens mij zijn Apple producten standaard uitgesloten.
Alleen Apple iPad. 13" Macbook is nu 942 euro.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136118243
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Bcc gaat mee met dezelfde korting :)
pi_136118254
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Iets met laagste prijs garantie.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:37:37 #152
378682 JohnBercow
pi_136118285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik lees laagste prijs garantie en denk meteen aan de #Piekemafail
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136118287
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij dat soort garanties zijn acties en kortingen meestal uitgesloten voorzover ik weet.
pi_136118320
Ze hebben hem geeneens :P

quote:
Er zijn geen producten gevonden met de zoekopdracht 'Nexus 10'.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 22:38:26 ]
pi_136118321
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Bij dat soort garanties zijn acties en kortingen meestal uitgesloten voorzover ik weet.
Niet bij de BCC.
pi_136118331
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Niet bij BCC.
pi_136118383
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik lees laagste prijs garantie en denk meteen aan de #Piekemafail
Lapg :')
pi_136118386
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef mujentas het volgende:

[..]

Niet bij de BCC.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef exelletor het volgende:

[..]

Niet bij BCC.
Oh, ff onthouden _O_

Maar Webshops tellen zeker niet mee in de vergelijking?
pi_136118427
Wil ik bestellen bij de Mediamarkt webshop krijg ik allemaal 404's :') Prutsers.
pi_136118487
Je kan ook gewoon een random Retina Quad-core tablet nemen uit China, stukken goedkoper. :) Krijg je gekloot met ROMs gratis bij. O+
pi_136118544
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik bestellen bij de Mediamarkt webshop krijg ik allemaal 404's :') Prutsers.
Waarschijnlijk komt Samsung ook eerdaags weer met een nieuwe Galaxy tablet :)
pi_136118630
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef mujentas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt Samsung ook eerdaags weer met een nieuwe Galaxy tablet :)
Die liggen gelijk in de 400 euro :')
pi_136118697
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:43 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die liggen gelijk in de 400 euro :')
Geen probleem toch voor een rijke G?
pi_136118732
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef mujentas het volgende:

[..]

Geen probleem toch voor een rijke G?
Ik ben nu blut :')
pi_136118784
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef mujentas het volgende:

[..]

Fantini wijn, je weet wel.
ohw de wijn jeeps das een matige loper
pi_136118836
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ben nu blut :')
Maandag weer salaris met een stuiver opslag. Money G je weet.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:46:33 #167
378682 JohnBercow
pi_136118870
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Maandag weer salaris met een stuiver opslag. Money G je weet.
Nee dat helpt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136118969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee dat helpt.
Kan zo 2 of 3 euro extra zijn *O*
pi_136118980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee dat helpt.
Ik heb er nu ook deels de verhoging van 16 naar 17 jaar inzitten, dus ik merk wel iets denk ik *G*
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:49:48 #170
378682 JohnBercow
pi_136119083
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef mujentas het volgende:

[..]

Kan zo 2 of 3 euro extra zijn *O*
Poeh poeh, nou kan ik 3 kauwgomballen extra kopen
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119123
Nee? Geen opmerking over energy drank?

Oke..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 22:50:36 ]
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:51:17 #172
378682 JohnBercow
pi_136119172
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:

Oke..
En niet te vergeten dat David voor 3 euro toch wel een traytje Energy zou moeten kunnen inslaan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119183
Week 9 gesprek voor TL, finally
pi_136119207
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:

Oke..
Is dat alweer verkrijgbaar dan bij die franchiser?
pi_136119226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En niet te vergeten dat David voor 3 euro toch wel een traytje Energy zou moeten kunnen inslaan.
Die dingen zijn tussen de 8-9 euro hoor. :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:52:04 #176
378682 JohnBercow
pi_136119233
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Questionmarks het volgende:
Succes!
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119255
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is dat alweer verkrijgbaar dan bij die franchiser?
Nope, maar na mn werk haal ik gewoon in de winkel een voorraadje :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:52:29 #178
378682 JohnBercow
pi_136119262
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die dingen zijn tussen de 8-9 euro hoor. :P
Ja ik drink dat spul niet dus ik weet dat niet he. Mountain Dew FTW
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119268
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Questionmarks het volgende:
*G* *O*
pi_136119322
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja ik drink dat spul niet dus ik weet dat niet he. Mountain Dew FTW
kwestie van 0.35*24. Gr

Ja meh, Daar is het goedkoop :P
pi_136119396
Wat een dag vandaag hartstikke druk met de overdracht omdat me Smm 5 weken op vakantie is. Nog even een tl vergadering erbij. Nog een leuke andere klus voor de komende dagen ook (post dat over paar dagen wel) Dus ik ben heeeeeeel blij.

Vulploeg verkoopklaar vanavond ook aan het kutten dus ook maar even ingegrepen. Nee leuke dag NOT
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:55:23 #182
378682 JohnBercow
pi_136119415
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

kwestie van 0.35*24. Gr

Ja, alsof ik die prijs uit mijn hoofd ken :')

Wat wel raar was, 2 liter, ongekoeld, kostte, in de aanbieding, 0,99 dollar cent (moet je nog wel 10 cent milieushit bijtellen en 15% BTW). Zag ik later een flesje van 535 ml, gekoeld, liggen voor 2,99 (exclusief de BTW en milieushit) :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119484
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Vooral 2,25L flessen. :)
pi_136119529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, alsof ik die prijs uit mijn hoofd ken :')

Wat wel raar was, 2 liter, ongekoeld, kostte, in de aanbieding, 0,99 dollar cent (moet je nog wel 10 cent milieushit bijtellen en 15% BTW). Zag ik later een flesje van 535 ml, gekoeld, liggen voor 2,99 (exclusief de BTW en milieushit) :')
Dat noemen ze een impuls product :)
pi_136119619

:')14.gif
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:58:24 #186
378682 JohnBercow
pi_136119632
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat noemen ze een impuls product :)
Klopt. Alleen nu is het prijsverschil wel heel erg groot. 2 dollar.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat een dag vandaag hartstikke druk met de overdracht omdat me Smm 5 weken op vakantie is. Nog even een tl vergadering erbij. Nog een leuke andere klus voor de komende dagen ook (post dat over paar dagen wel) Dus ik ben heeeeeeel blij.

Vulploeg verkoopklaar vanavond ook aan het kutten dus ook maar even ingegrepen. Nee leuke dag NOT
Jullie wisselen elkaar altijd wel af volgens mij :9
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:04:16 #188
378682 JohnBercow
pi_136119900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:

Je maakt me nu wel nieuwsgierig over die andere klus :9
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136119911
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jullie wisselen elkaar altijd wel af volgens mij :9
wij werken het liefst zo min mogelijk samen :)
pi_136119923
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

wij werken het liefst zo min mogelijk samen :)
Is dat positief of negatief? :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:05:52 #191
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136119972
Wij moeten de kassaranden schoonmaken met terpentine :D. Toen ik dat de eerste keer hoorde, vroeg ik al wie dat in hemelsnaam bedacht had, omdat dat helemaal niet werkt... Vandaag komt SM aan een kassa en zegt: eh... het stinkt hier nogal.. naar terpentine... wie heeft dat gedaan en waarom? Dat werkt toch niet, flikker die fles weg en ga wasbenzine gebruiken.

Ik moest moeite doen niet vrij hard te gaan lachen, ik zag dit al zo'n twee weken namelijk precies op deze manier aankomen :').
pi_136119993
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef OudeBok het volgende:
Wij moeten de kassaranden schoonmaken met terpentine :D. Toen ik dat de eerste keer hoorde, vroeg ik al wie dat in hemelsnaam bedacht had, omdat dat helemaal niet werkt... Vandaag komt SM aan een kassa en zegt: eh... het stinkt hier nogal.. naar terpentine... wie heeft dat gedaan en waarom? Dat werkt toch niet, flikker die fles weg en ga wasbenzine gebruiken.

Ik moest moeite doen niet vrij hard te gaan lachen, ik zag dit al zo'n twee weken namelijk precies op deze manier aankomen :').
Maar wie had dat bedacht dan? :') _O-
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:06:30 #193
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136120004
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar wie had dat bedacht dan? :') _O-
TLVKA :D.
pi_136120009
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is dat positief of negatief? :P
kan het goed met haar vinden hoor.
pi_136120031
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ah, maar gewoon zelf lekker je gangetje gaan dus? :P
pi_136120039
Of gebruik gewoon dat schoonmaakzooi wat door AH aangeraden wordt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:07:20 #197
378682 JohnBercow
pi_136120041
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Maar....
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:12:53 #198
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136120295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef exelletor het volgende:
Of gebruik gewoon dat schoonmaakzooi wat door AH aangeraden wordt.
We gebruiken die normale spullen, maar terpentine moest om de randen shiny te maken. Dat werkt ook met wasbenzine, en dan los je tenminste nog wel vuil op.

Heb het verder ook nog wel te doen met een collega van mij. Ze is vrij nieuw, en krijgt mij constant over d'r heen als ze niet zulke slimme dingen doet. Ik heb d'r laatst moeten waarschuwen omdat ze de buis bijna flink had laten verstoppen alhoewel ik d'r wel geleerd had hoe ze 't moest doen en moest d'r vandaag aanspreken op onveilig afromen. Ik hoop dat ik binnenkort met d'r moet sluiten, want ik kan aan d'r gezicht aflezen dat haar iets een beetje dwars zit, en dan kan ik het er even met haar erover hebben. Wil kijken of ik d'r kan helpen die stress een beetje eruit te halen. En nee, in dit geval moet TL dat niet allemaal doen :'). Die riep mij juist vandaag specifiek om een beetje extra op d'r te letten en d'r op zulke dingetjes aan te spreken.
pi_136120346
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ah, maar gewoon zelf lekker je gangetje gaan dus? :P
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar....
Ja, maar dan heb je het gewoon lekker druk. Het is nu eenmaal niet zo'n grote winkel. Maar wel een aardige omzet. Zeker als je winkels hebt gestaan die dubbele omzetten draaide en net zo groot of in een XL hebt gestaan.
pi_136120504
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja, maar dan heb je het gewoon lekker druk. Het is nu eenmaal niet zo'n grote winkel. Maar wel een aardige omzet. Zeker als je winkels hebt gestaan die dubbele omzetten draaide en net zo groot of in een XL hebt gestaan.
Onze vorige SM. :Z
pi_136120528

Als een baas hosselt Hans klanten met zijn scooter _O_

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 23:18:21 ]
pi_136120659
quote:
:P waar staat dat?
pi_136120660
Vind het geen mooie winkel/presentatie.
pi_136120683
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef UncleSam het volgende:

[..]

:P waar staat dat?
edit: verkeerde. Moment.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 23:22:22 ]
pi_136120729
quote:
nee die colli reactie.
pi_136120737
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef exelletor het volgende:
Vind het geen mooie winkel/presentatie.
Ja ik zag het net :') Moment _O-
pi_136120771
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef UncleSam het volgende:

[..]

nee die colli reactie.
https://www.facebook.com/(...)0&total_comments=137
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:27:28 #208
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136120958
Die scooter, haha. Verschrikkelijk.

Hoe gaan ze trouwens bij jullie om met collega's die wat beter bevriend raken? Er is er eentje met wie ik de laatste tijd bijna nooit meer werk omdat we te goed bevriend aan het raken waren. Juist met haar waren we altijd op tijd klaar met een helemaal schone afdeling. Beetje jammer.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:28:17 #209
346939 Janneke141
pi_136121001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef OudeBok het volgende:

Hoe gaan ze trouwens bij jullie om met collega's die wat beter bevriend raken? Er is er eentje met wie ik de laatste tijd bijna nooit meer werk omdat we te goed bevriend aan het raken waren. Juist met haar waren we altijd op tijd klaar met een helemaal schone afdeling. Beetje jammer.
Ik had er nooit problemen mee. Zelfs met stelletjes niet, mits niet in hiërarchie en niet te klef.
pi_136121007
quote:

Zo goed als elke KPT TL heeft een relatie met iemand uit AH (gehad)
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:31:28 #211
346939 Janneke141
pi_136121124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

True. Heeft de leukste flipover opgeleverd die ik ooit met de vulploegleiders heb gemaakt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:32:44 #212
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136121173
Hmmm. Oke. Thanks. Niet dat er veel aan te doen valt, helaas. Lijkt mij ook geen probleem te moeten zijn, zolang het werk er maar niet onder lijdt en dat was alles behalve het geval. Oh well.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:34:16 #213
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136121231
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hehe :D. Oh meh ik vind het ook jammer dat wij alleen FT TLs hebben. Ik zou het graag gaan doen en volgens velen moet ik gewoon voor FT TL in opleiding gaan bij ons, maar heb daar geen tijd voor.
pi_136121914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Hehe :D. Oh meh ik vind het ook jammer dat wij alleen FT TLs hebben. Ik zou het graag gaan doen en volgens velen moet ik gewoon voor FT TL in opleiding gaan bij ons, maar heb daar geen tijd voor.
Jij hebt volgens mij wel n aardig hoge pet van jezelf op eh
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:55:52 #215
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136122106
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef HenkAH het volgende:

[..]

Jij hebt volgens mij wel n aardig hoge pet van jezelf op eh
En jij slaat volgens mij de plank volledig mis. Als ik zulke dingen nu uit de lucht zou grijpen... Kan er ook niks aan doen, dat ik die geluiden daadwerkelijk om me heen hoor. Als ik dat dan in mijn enthousiasme uit, heb ik dan meteen een aardig hoge pet van mezelf op? Kom op gast, get real.
pi_136122225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef OudeBok het volgende:

[..]

En jij slaat volgens mij de plank volledig mis.
Kijkend naar al je andere reacties ben je aardig vol van jezelf.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:00:39 #217
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136122315
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef HenkAH het volgende:

[..]

Kijkend naar al je andere reacties ben je aardig vol van jezelf.
Ik ben misschien een beetje overenthousiast bij tijd en wijlen, maar meer ook niet. Als jij dat zo beleeft, zal dat mij eigenlijk m'n zak roesten. Wel ben ik benieuwd waarop je dat precies baseert, want volgens mij heb ik het hier meestal gewoon over m'n werkdag en post ik verder een beetje mee met de rest.

En JA, ik ben ervan overtuigd, dat ik m'n werk meestal goed doe en bijv. de overstap naar de counter verdiend heb. Er is niets mis met zelfvertrouwen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:05:13 #218
378682 JohnBercow
pi_136122466
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]

Als een baas hosselt Hans klanten met zijn scooter _O_

SPOILER
Vind dit best nog wel een leuke presentatie..
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136122503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af wat pasta in een koelmeubel doet.. :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:07:07 #220
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136122538
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik vind die scooter nu niet echt.. toegevoegde waarde hebben, misschien vooral door dat opzichtige sponsorbord. Dat bord verpest 'm een beetje.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:13:03 #221
378682 JohnBercow
pi_136122748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik vind die scooter nu niet echt.. toegevoegde waarde hebben, misschien vooral door dat opzichtige sponsorbord. Dat bord verpest 'm een beetje.
Een sponsorbord zie ik op meerdere foto's
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:13:51 #222
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136122775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Een sponsorbord zie ik op meerdere foto's
True, maar ik weet niet. Daar viel 't me niet zo op. Deze viel me in een keer negatief op. Is een persoonlijk iets, denk ik :9.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:01 #223
346939 Janneke141
pi_136122784
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vraag me alleen af wat pasta in een koelmeubel doet.. :P
Ik vind die pasta minder storend dan die grote lege rieten mand.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:14:39 #224
378682 JohnBercow
pi_136122802
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef OudeBok het volgende:

[..]

True, maar ik weet niet. Daar viel 't me niet zo op. Deze viel me in een keer negatief op. Is een persoonlijk iets, denk ik :9.
Eigenlijk wilde jij graag met Hans op de scooter :)
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:15:31 #225
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136122831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Eigenlijk wilde jij graag met Hans op de scooter :)
Uiteraard. Die van mij is kapot, dus Hans mag me best een lift geven na werktijd hoor, als ik niet met het longboard ben. Dat gaf overigens wel leuke gezichten in het begin, met het longboard op het werk aankomen :D.
pi_136123286
Geeft het een slecht beeld om rond half1 's nachts nog een mailtje te tikken met een vraag naar het mail account voor de TLVK's? :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 00:33:03 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:34:00 #227
378682 JohnBercow
pi_136123306
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
Geeft het een slecht beeld om rond half1 's nachts nog een mailtje te tikken met een vraag naar het mail account voor de TLVK's? :')
Nee hoor. Zeg gewoon dat je de hele nacht op FOK! bezig bent als ze je erom vragen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136123382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee hoor. Zeg gewoon dat je de hele nacht op FOK! bezig bent als ze je erom vragen.
Ja en dan gaan ze mn berichten zeker lezen :'(
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:38:03 #229
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136123392
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
Eerlijk gezegd is het misschien niet per se wenselijk, gevoelsmatig. Lijkt me niet dat er iemand wakkergetrild wordt door een mailmelding op de telefoon? Ik vind het persoonlink juist heel fijn dat mailtjes in principe 24/7 gestuurd kunnen worden.. voor een eerste indruk zou ik het niet snel doen, maar als je er gewoon goed voorstaat, waarom niet?
pi_136123416
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:38 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd is het misschien niet per se wenselijk, gevoelsmatig. Lijkt me niet dat er iemand wakkergetrild wordt door een mailmelding op de telefoon? Ik vind het persoonlink juist heel fijn dat mailtjes in principe 24/7 gestuurd kunnen worden.. voor een eerste indruk zou ik het niet snel doen, maar als je er gewoon goed voorstaat, waarom niet?
Ik vraag me af of dat mail adres gelinkt is aan een telefoon.

Ik sla hem wel op als concept en verstuur hem morgen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 00:39:18 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:43:31 #231
378682 JohnBercow
pi_136123493
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dat mail adres gelinkt is aan een telefoon.

Ik sla hem wel op als concept en verstuur hem morgen :D
Dat je je hier druk over maakt :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136123496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:43 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dat je je hier druk over maakt :')
Zal wel iets met mn autisme zijn. wiv :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 00:44:00 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:44:41 #233
378682 JohnBercow
pi_136123508
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:43 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zal wel iets met mn autisme zijn. wiv :')
Gewoon versturen die mail. Als iemand zijn mail aan z'n telefoon heeft gekoppeld dan is het nou eenmaal het risico dat je daar mail op kan ontvangen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136123974
Mag toch hopen dat je TL's hun mail niet gekoppeld hebben aan hun telefoons :') als ik zie hoeveel onzin er bij ons iedere dag binnenstroomt..
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:14:26 #235
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136123997
Die van ons doen hun mail, naar ons toe in ieder geval, alleen tijdens hun werkdagen. Privétijd en werk zoveel mogelijk gescheiden houden.
pi_136124037
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:13 schreef Franknfurter het volgende:
Mag toch hopen dat je TL's hun mail niet gekoppeld hebben aan hun telefoons :') als ik zie hoeveel onzin er bij ons iedere dag binnenstroomt..
is een apart @gmail ding :P Niet 'n ahold account
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:27:36 #237
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124163
Nu begint het overigens wel binnenkort met de lange dagen, hehe. 15-22 (of ja eigenlijk 2235, maar tot 22 uitbetaald), 16-22, zulke tijden. Is op zich prima te doen, maar weer even wennen na bijna een jaar in principe hooguit 3 uurtjes.

Ik heb overigens de mail van m'n studievereniging aan m'n telefoon gekoppeld. Mag blij zijn, dat ik die app op stille notificaties kan zetten :'). Daar krijg ik echt belachelijk veel onzin binnen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:41:22 #238
378682 JohnBercow
pi_136124289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:27 schreef OudeBok het volgende:
Nu begint het overigens wel binnenkort met de lange dagen, hehe. 15-22 (of ja eigenlijk 2235, maar tot 22 uitbetaald), 16-22, zulke tijden. Is op zich prima te doen, maar weer even wennen na bijna een jaar in principe hooguit 3 uurtjes.

Ik heb overigens de mail van m'n studievereniging aan m'n telefoon gekoppeld. Mag blij zijn, dat ik die app op stille notificaties kan zetten :'). Daar krijg ik echt belachelijk veel onzin binnen.
Werken tot 22:35 maar betaald krijgen tot 22:00? Is dat een franchise-streek?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136124311
En wat doe je die 35 (onbetaalde) minuten dan?
De microfoon heeft gesproken.
pi_136124315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Zal vast ook wel bij WWM gebeuren.

Hier max een kwartiertje onbetaald bij sluit.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:44:24 #241
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:41 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

22:00 is officiele sluitingstijd, afhelpkwartiertjes e.d. doen we niet aan :'). Sluiten is dus in principe in eigen tijd en voordat je buiten staat is het minimaal 22:30, meestal 22:35.
pi_136124318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Microfoon het volgende:
Opruimen gok ik zo.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:45:51 #243
378682 JohnBercow
pi_136124332
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef OudeBok het volgende:

[..]

22:00 is officiele sluitingstijd, afhelpkwartiertjes e.d. doen we niet aan :'). Sluiten is dus in principe in eigen tijd en voordat je buiten staat is het minimaal 22:30, meestal 22:35.
Honden zijn het die franchisers.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:46:46 #244
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124341
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:43 schreef Microfoon het volgende:
Kassa's eruit, vegen en dweilen waar dat nog niet gebeurd is, laatste kassa's schoonmaken, etc. Vooral het vegen en dweilen kost veel tijd. We zitten tot 9 met drie caissières en eentje achter de balie, van 9 tot tien met 2 caissières en eentje achter de balie. Het meeste krijg je tot negen wel gedaan, maar de meest tijdrovende klussen niet helemaal. Daarna moeten we ook nog wachten op VK, die zijn vaak ietsje later klaar dan wij.
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:46:56 #245
378682 JohnBercow
pi_136124342
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Zal vast ook wel bij WWM gebeuren.

Hier max een kwartiertje onbetaald bij sluit.
Mag niet. Werkgeversbelofte. Afwerkkwartiertjes moeten gewoon worden betaald.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:47:28 #246
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:45 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Honden zijn het die franchisers.
In het begin pikte ik het niet en ben ik bijna tijdens m'n proeftijd weer weggelopen, omdat ik het niet vond kunnen. Tegenwoordig vind ik het niet eens erg meer, vind 't meestal wel gezellig en ben er ondertussen vol aan gewend :').
pi_136124368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Mag niet. Werkgeversbelofte. Afwerkkwartiertjes moeten gewoon worden betaald.
Klopt. Maar ik durf zeker te zeggen dat het ook in sommige winkels ook zo gaat. Ik werk alleen niet meer tot sluit nu dus ik heb er geen last van :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:52:04 #248
378682 JohnBercow
pi_136124375
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik durf zeker te zeggen dat het ook in sommige winkels ook zo gaat. Ik werk alleen niet meer tot sluit nu dus ik heb er geen last van :P
Oh ik weet wel zeker dat in veel filialen deze kwartiertjes onbetaald zijn. Vind het alleen niet netjes.

Maar ja, OPWU, Loonsom etc.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 01:57:03 #249
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124407
Netjes is het niet, maar goed.
Net zoals, dat ik laatst op 16:00-22:00 maar 0:15 pauze heb kunnen nemen ivm drukte. Heb dan recht op 45 minuten pauze in totaal, dus zou een half uur in tijd of geld uitbetaald moeten krijgen. Bende gek, gebeurt echt niet.

Oh heuj, zie net dat ik er binnenkort all-in toch ruim een euro op vooruit ga. Ik word rijk :D :').

En oh, hoe werkt 't bij jullie met maaltijdvergoedingen? Ik hoor dat die bij ons dus voorgeschoten moeten worden, het bonnetje met maaltijdbonnetje in een map, en je het dan teruggestort krijgt. Dat terugstorten gebeurt doorgaans echter niet bij ons, zo schijnt.

[ Bericht 28% gewijzigd door OudeBok op 30-01-2014 02:02:23 ]
pi_136124483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:57 schreef OudeBok het volgende:
Net zoals, dat ik laatst op 16:00-22:00 maar 0:15 pauze heb kunnen nemen ivm drukte. Heb dan recht op 45 minuten pauze in totaal, dus zou een half uur in tijd of geld uitbetaald moeten krijgen. Bende gek, gebeurt echt niet.

Oh heuj, zie net dat ik er binnenkort all-in toch ruim een euro op vooruit ga. Ik word rijk :D :').

En oh, hoe werkt 't bij jullie met maaltijdvergoedingen? Ik hoor dat die bij ons dus voorgeschoten moeten worden, het bonnetje met maaltijdbonnetje in een map, en je het dan teruggestort krijgt. Dat terugstorten gebeurt doorgaans echter niet bij ons, zo schijnt.
Gewoon reden 36 hier (of was t nou 33 of 34? :X)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 02:12:51 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:28:42 #251
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124557
Reden 36/33/34? Afboeken of zo?
pi_136124597
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:28 schreef OudeBok het volgende:
Reden 36/33/34? Afboeken of zo?
Afboekreden ja.

Ik heb eem keer lopen afprijzen op de reden voor maaltijden :') had pas door dat die nog verkeerd stond na anderhalve meter :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 02:48:50 #253
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136124606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Afboekreden ja.

Ik heb eem keer lopen afprijzen op de reden voor maaltijden :') had pas door dat die nog verkeerd stond na anderhalve meter :')
Lekker bezig haha! Kan een keer gebeuren, lijkt me.
Oh weet je wat ook mooi is.. ik mag s avonds geen klusjes meer doen om te sluiten omdat ik letterlijk alles achter de kassa deed. Nu mag ik tot week 7 niks meer doen omdat ik anderen de kans moet geven het ook te gaan doen, haha. Iedereen vond het juist prima dat ik het deed, maar blijkbaar gaan we een andere weg inslaan.
pi_136125212
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 02:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Afboekreden ja.

Reden 33 ja.

Overigens OudeBok, ik ben erg blij dat ik niet in jouw filiaal werk. Met deze regels was ik er al lang weggeweest.
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:43:56 #255
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136125509
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:10 schreef SausDip het volgende:

[..]

Reden 33 ja.

Overigens OudeBok, ik ben erg blij dat ik niet in jouw filiaal werk. Met deze regels was ik er al lang weggeweest.
Nieuwe collega's vinden vooral de regeltjes omtrent sluiten nooit zo fijn. Het wordt echter ruimschoots gecompenseerd door het topteam en de heel goede sfeer op de werkvloer. Op papier zijn sommige dingen haast onvoorstelbaar, en ik heb er m'n twijfels over, maar ik geef 't er graag voor op door de sfeer etc.

Wordt maar eens tijd dat ik richting school ga. Twee tentamens en daarna meteen door naar werk. Eerste tentamen wordt een hel, tweede moet ik kunnen halen. Dagje 0800-2245 op 4 uurtjes slaap, heuj :D.

[ Bericht 14% gewijzigd door OudeBok op 30-01-2014 08:52:37 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:56:44 #256
346939 Janneke141
pi_136126804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Mag niet.
Dus dan gebeurt het niet.

Oh, wacht.
pi_136127187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:43 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Nieuwe collega's vinden vooral de regeltjes omtrent sluiten nooit zo fijn. Het wordt echter ruimschoots gecompenseerd door het topteam en de heel goede sfeer op de werkvloer. Op papier zijn sommige dingen haast onvoorstelbaar, en ik heb er m'n twijfels over, maar ik geef 't er graag voor op door de sfeer etc.

Wordt maar eens tijd dat ik richting school ga. Twee tentamens en daarna meteen door naar werk. Eerste tentamen wordt een hel, tweede moet ik kunnen halen. Dagje 0800-2245 op 4 uurtjes slaap, heuj :D.
Vandaar dat die gast zo rijk is, als iedereen elke dag een half uur gratis voor hem werkt :')

Een keertje zou misschien nog kunnen, maar als jullie het structureel elke dag doen dan is het gewoon een zakkenvuller.
pi_136127310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:57 schreef OudeBok het volgende:

Jullie moeten je maaltijd bij de kassa afrekenen om het ooit nog een keer terug te krijgen (als je geluk hebt)?

Waarom wordt dit niet met de handterminal weggescant op 33?
pi_136127429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:18 schreef mujentas het volgende:

Oh heuj, zie net dat ik er binnenkort all-in toch ruim een euro op vooruit ga. Ik word rijk .

16:00-22:00 heb je ook recht op een maaltijd. Maar ik vind het wel vreemd dat jullie met cash moeten betalen en dan wel de bonnetjes moeten inleveren. Waarom?? Er zal bij Franchisers toch wel een toets op de kassa bestaan om dit boekhoudkundig netjes te regelen? En anders via de HT en printjes in een map? Strange...
pi_136127521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:23 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

16:00-22:00 heb je ook recht op een maaltijd. Maar ik vind het wel vreemd dat jullie met cash moeten betalen en dan wel de bonnetjes moeten inleveren. Waarom?? Er zal bij Franchisers toch wel een toets op de kassa bestaan om dit boekhoudkundig netjes te regelen? En anders via de HT en printjes in een map? Strange...
68 plu, maar waarom zou je dit doen als je het gewoon intern kunt wegscannen :?
pi_136128011
quote:

Bij ons is het een beetje dubbel. Een goede vriend van mij (was hij al voor hij bij de ah kwam werken) kreeg zijn contract niet verlengd omdat hij volgens mijn ASM "mij teveel van mijn werk hield" (Dit kwam compleet van 2 kanten en tegen mij heeft ze er nooit iets over gezegd, ik zie dat maar als iets positiefs :P).
De zaterdagploeg op verkoop is compleet uit elkaar getrokken omdat we het te gezellig hadden (onterecht, want de kwaliteit van de afdeling en het personeel is hard achteruit gegaan op zaterdag, als ik een keer inval krijg ik standaard opmerkingen van een aantal vaste klanten die het oprecht jammer vinden dat ik niet meer in het weekend sta). Ondertussen heeft de ASM (hij is doorgegroeid vanuit medewerker vkk en TL vkk) een relatie met een caissière en heeft een TL laatst tijdens het elke dag beter gesprek aangegeven dat hij niet precies weet waar zijn goede vriend stopt en zijn ASM begint en hij het gevoel heeft dat hij meer kan maken omdat ze goede vrienden zijn.
Waarmee hij wel een hele boel van mijn respect heeft verdiend, terwijl hij imo al de beste tl in de winkel was.
Maar waarschijnlijk wordt de asm binnenkort naar een ander filiaal overgeplaatst, dat zou al eerder gebeuren, maar door omstandigheden is dat uitgesteld.
pi_136128337
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

68 plu, maar waarom zou je dit doen als je het gewoon intern kunt wegscannen :?
Op deze manier komt het bij de omzet op, kan dat niet de reden zijn?
pi_136128426
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:59 schreef SausDip het volgende:

[..]

Op deze manier komt het bij de omzet op, kan dat niet de reden zijn?
Nee, 68 plu is kostennota.
pi_136128613
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:26 schreef mujentas het volgende:
68 plu, maar waarom zou je dit doen als je het gewoon intern kunt wegscannen
Als je 68 plu gebruikt dan hoeft degenen het niet zelf te betalen want door die toets te gebruiken klopt de administratie
pi_136128647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:10 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Als je 68 plu gebruikt dan hoeft degenen het niet zelf te betalen want door die toets te gebruiken klopt de administratie
Je vroeg immers of er een knop op de kassa was om dit boekhoudkundig netjes te regelen :+
pi_136128726
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef mujentas het volgende:
Je vroeg immers of er een knop op de kassa was om dit boekhoudkundig netjes te regelen
Klopt ik vroeg om een toets maar niet om de 68 plu toets.
Want dat is de kostennota toets, die zou ik niet gebruiken om je maaltijden te financieren als franchiser.
Ik weet niet hoeveel anders het werkt in een franchisefiliaal, maar deze manier van maaltijdvergoeding lijkt me niet helemaal juist en volgens het boekje
pi_136128783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Want dat is de kostennota toets, die zou ik niet gebruiken om je maaltijden te financieren als franchiser.
Ik weet niet hoeveel anders het werkt in een franchisefiliaal, maar deze manier van maaltijdvergoeding lijkt me niet helemaal juist en volgens het boekje
Lijkt mij ook niet, om die reden is er ook een rede 33 op de handterminal. Maar als je elders een maaltijd koopt (bij de lokale friettent ofzo) dan kun je het bonnetje wel op die manier declareren (mits de franchiser natuurlijk goedkeuring geeft dat je elders je eten mag halen)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:27:44 #268
346939 Janneke141
pi_136129066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zou het ook niet doen, maar ik zou niet direct weten waarom het niet mag. Misschien heeft de franchiser in kwestie wel bedacht dat dit fiscaal voordeliger is.
pi_136129473
quote:

Please let me know
Wij hebben een mapje met officiele waarschuwing, de rest houden we niet bij.
pi_136129587
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:06 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik ook niet, totdat ik vanochtend (14:00 uur NL tijd) mijn Twitter openende :')
Same. Was briljant. _O_ Lang leve de Twittert.
pi_136130071
Vanaf volgende week persoonlijke aanbiedingen. Ben benieuwd :)
pi_136130575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:03 schreef mujentas het volgende:
Vanaf volgende week persoonlijke aanbiedingen. Ben benieuwd :)
Kan je eigenlijk voor die producten reclamecheques krijgen voor het geval het product is uitverkocht? :P
pi_136138356
Binnenkort HOMAG 2 cursus met de andere TL's, de situatie hier vraagt er nu naar. Iemand hier die 'm ook heeft gedaan?

[ Bericht 18% gewijzigd door Questionmarks op 30-01-2014 16:29:07 ]
pi_136139343
Ja, ik.

Heeft me niet veel nieuwe inzichten gegeven eigenlijk, voor zo ver ik me kan herinneren. Het is al wel 4 jaar geleden, dus weet de inhoud niet echt meer.

Waarom moet jij hem doen? Wat is de situatie in het filiaal?
pi_136139925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:46 schreef bigbass het volgende:

[..]

Bij ons is het een beetje dubbel. Een goede vriend van mij (was hij al voor hij bij de ah kwam werken) kreeg zijn contract niet verlengd omdat hij volgens mijn ASM "mij teveel van mijn werk hield" (Dit kwam compleet van 2 kanten en tegen mij heeft ze er nooit iets over gezegd, ik zie dat maar als iets positiefs :P).
De zaterdagploeg op verkoop is compleet uit elkaar getrokken omdat we het te gezellig hadden (onterecht, want de kwaliteit van de afdeling en het personeel is hard achteruit gegaan op zaterdag, als ik een keer inval krijg ik standaard opmerkingen van een aantal vaste klanten die het oprecht jammer vinden dat ik niet meer in het weekend sta). Ondertussen heeft de ASM (hij is doorgegroeid vanuit medewerker vkk en TL vkk) een relatie met een caissière en heeft een TL laatst tijdens het elke dag beter gesprek aangegeven dat hij niet precies weet waar zijn goede vriend stopt en zijn ASM begint en hij het gevoel heeft dat hij meer kan maken omdat ze goede vrienden zijn.
Waarmee hij wel een hele boel van mijn respect heeft verdiend, terwijl hij imo al de beste tl in de winkel was.
Maar waarschijnlijk wordt de asm binnenkort naar een ander filiaal overgeplaatst, dat zou al eerder gebeuren, maar door omstandigheden is dat uitgesteld.
Ik vind een asm met een caissière ofzo altijd zo, ik weet niet, misschien een beetje ongepast. Aan de ene kant vind ik het gewoon kunnen, maar het lijkt me niet echt verstandig. Hier zat een asm achter een broodmeisje (mn beste vriendin) aan en dat ging best wel ver. Het kwam ook alleen van zijn kant af en dat meisje wist niet precies hoe ze duidelijk moest maken dat ze geen interesse had omdat hij wel asm is. Je kunt dan niet zomaar ff zeggen van: ''Goh, gast ik vind je niet leuk doei.'' :')
pi_136140074
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik vind een asm met een caissière ofzo altijd zo, ik weet niet, misschien een beetje ongepast. Aan de ene kant vind ik het gewoon kunnen, maar het lijkt me niet echt verstandig. Hier zat een asm achter een broodmeisje (mn beste vriendin) aan en dat ging best wel ver. Het kwam ook alleen van zijn kant af en dat meisje wist niet precies hoe ze duidelijk moest maken dat ze geen interesse had omdat hij wel asm is. Je kunt dan niet zomaar ff zeggen van: ''Goh, gast ik vind je niet leuk doei.'' :')
'IK ZEG HET TEGEN DE ASM HO-.. Oh, wacht'
pi_136140106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Bij ons was het al wat lang voordat hij asm werd en in de praktijk geeft het geen problemen, maar het is niet handig om je vriendin onder je te hebben werken.
pi_136140134
quote:
Meer dan driekwart van de AH-franchisers heeft de goederenfactuur over week 51 nog niet volledig betaald aan het hoofdconcern. Dat bevestigt Ton Croiset van Uchelen, directeur van het bestuursbureau van Albert Heijn Franchisenemers (VAHF) in Het Financieele Dagblad.

De franchisers weigeren AH vijftien procent te betalen van de goederenfactuur van week 51, de beste omzetweek van het jaar. AH brengt hen sinds 2010 kosten in rekening van de financiering van de voorraad. Het concern zou die kosten echter niet hebben, stelt het franchisebestuur. Het bestuur riep de franchisenemers vervolgens op vijftien procent van de goederenfactuur inclusief btw van week 51 te storneren, voor elk van hun winkels. Door de betaalweigering loopt AH miljoenen mis.

De supermarktketen stuurde de franchisenemers vorige week een brief, waarin werd gesteld dat ze de betaling binnen vijf dagen alsnog moesten voldoen. Gebeurt dat niet, dan volgt mogelijk een boete of worden leveringen gestaakt. Ook kunnen contracten worden opgezegd.

AH doet verder geen mededelingen over de inhoud van de brief. “We steken onze energie liever in het al dan niet via bemiddeling oplossen van onze meningsverschillen”, aldus een woordvoerder. De keten zei eerder al te hopen op een overeenkomst met de franchisers. "Beide partijen zijn het meest gebaat bij een goede verstandhouding. Maar niet betalen draagt daar niet aan bij."
:)
pi_136140156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

'IK ZEG HET TEGEN DE ASM HO-.. Oh, wacht'
Ja precies :') Op een gegeven moment ging ie zelfs een foto sturen, en toen heb ik gezegd dat ze het echt, maar dan ook echt af moest kappen :')
pi_136140186
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja precies :') Op een gegeven moment ging ie zelfs een foto sturen, en toen heb ik gezegd dat ze het echt, maar dan ook echt af moest kappen :')
Ja, dat is te fur inderdaad. Maar gaf ze ook geen mixed signals af dan?

Hoe oud is de ASM in kwestie?
pi_136140301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, dat is te fur inderdaad. Maar gaf ze ook geen mixed signals af dan?

Hoe oud is de ASM in kwestie?
Ik vind van niet, maar kan me voorstellen dat als je iemand leuk vindt en diegene doet leuk en aardig tegen je dat je misschien meer denkt :P Hij is 25
pi_136140402
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ik vind van niet, maar kan me voorstellen dat als je iemand leuk vindt en diegene doet leuk en aardig tegen je dat je misschien meer denkt :P Hij is 25
Gewoon niet reageren als hij selfies gaat sturen, dan houdt het vanzelf wel een keer op toch?
pi_136140416
Weet iemand eigenlijk hoe het zit als je met een all-in contract vrij wilt vragen? ik heb voor 1 maart vrij gevraagd maar ze willen niet en heb echt iets veulste belangrijks :')
pi_136140434
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef mujentas het volgende:

[..]

Gewoon niet reageren als hij selfies gaat sturen, dan houdt het vanzelf wel een keer op toch?
Ja, maar is natuurlijk wel een beetje ongemakkelijk op het werk :P
pi_136140448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef toblorone het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit als je met een all-in contract vrij wilt vragen? ik heb voor 1 maart vrij gevraagd maar ze willen niet en heb echt iets veulste belangrijks :')
1 maart is ver genoeg. Je zou gewoon vrij moeten krijgen.
pi_136140450
quote:
Hoe bedoel je 'ze willen niet'?
pi_136140500
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'ze willen niet'?
nou ja ze zeggen dat ik al te vaak vrij heb genomen de laatste tijd. (2x op zaterdag, whut?)
en dat terwijl ik de laatste 3 of 4 jaar zo goed als geen vrij neem.
pi_136140505
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja, dus dan geeft ze mixed signals af. Als ze wist dat hij haar leuk vond, had ze dat niet moeten doen. Of gewoon duidelijk moeten aangeven. Het is één van beide, niet leuk/lief/aardig blijven doen als je er niets van moet hebben. :P

quote:
Moet geen rare datum zijn lijkt mij, dus moet goedkomen? Hoezo 'willen ze niet'?
pi_136140541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef toblorone het volgende:

[..]

nou ja ze zeggen dat ik al te vaak vrij heb genomen de laatste tijd. (2x op zaterdag, whut?)
'te vaak vrij nemen', er is helemaal geen limiet aan het aantal keren dat je vrij mag nemen. Zolang je het maar niet onmogelijk maakt om je te laten in plannen.

Misschien ziet er meer achter, maar in mijn mening kan het best. De planning is nog niet eens gemaakt lijkt mij.
pi_136140544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:21 schreef toblorone het volgende:

[..]

Moet mij dan geen probleem lijken. Misschien kan je ook eventueel een dienst ruilen?
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:23:21 #291
346939 Janneke141
pi_136140553
Dat is met carnaval. Ik weet niet in welke streek je zit, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat zo'n weekend is waarvoor je niet zomaar vrij krijgt.
pi_136140582
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is met carnaval. Ik weet niet in welke streek je zit, maar ik zou me kunnen voorstellen dat dat zo'n weekend is waarvoor je niet zomaar vrij krijgt.
Idd, bij ons op brood hebben twee mensen al vrij gevraagd met carnaval dus de rest krijgt geen vrij dan.
pi_136140587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, carnaval. Ja, dat vieren we in het Noorden niet dus had ik niet zo bij nagedacht. :P
pi_136140602
Zul je zien dat hij met ''iets veuls te belangrijk" ook een of ander pauper carnaval feest bedoeld.
pi_136140625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef einschtein het volgende:

[..]

Oh, carnaval. Ja, dat vieren we in het Noorden niet dus had ik niet zo bij nagedacht. :P
Haha gelukkig niet. Wij zitten in het westen, maar een kwart van alle werknemers is Brabanders dus die willen allemaal carnavallen :P
pi_136140630
quote:
Zul je zien dat hij met ''iets veuls te belangrijk" ook een of ander pauper carnaval feest bedoeld.
Jezelf verkleden als Harry Piekema is natuurlijk veuls te belangrijk.
pi_136140651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Haha gelukkig niet. Wij zitten in het westen, maar een kwart van alle werknemers is Brabanders dus die willen allemaal carnavallen :P
Ben er wel blij om ja. :P Scheelt weer een festiviteit.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Jezelf verkleden als Harry Piekema is natuurlijk vuels te belangrijk.
Met zijn 'grote kaas'.
pi_136140690
quote:
nope, geen carnaval. weekendje weg met wat maten.
pi_136140703

Heuh.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:36 #300
378682 JohnBercow
pi_136140706
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef toblorone het volgende:

[..]

nope, geen carnaval. weekendje weg met wat maten.
Maar zit je in een regio waar carnaval gevierd wordt?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:27:46 #301
378682 JohnBercow
pi_136140723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Heuh.
Piemelbrie :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo