Wij gebruiken retentie-formulieren in Excel om alles vast te leggen, elke mederwerker heeft een eigen tabblad. Werken ook met weet KPT teamleiders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef SlikY het volgende:
Even een vraag aan een collega teamleidert.Die zitten hier toch ook?
Gebruiken jullie in de winkel een Excel document o.i.d. voor het bijhouden van 'te laat komers', 'vultijd niet gehaald' vullers en officiele waarschuwingen? In onze winkel werken we met veel KPT teamleiders waardoor meningen en afspraken met vullers langs elkaar lopen. Om hier verandering in te brengen probeer ik nu een Excel documtent te maken waarin dit keurig per medewerker kan worden bijgehouden. Gewoon bij inschrijving gelijk even zijn of haar naam in het excel document erbij zetten.
Ik weet dat er op plaza Observatie-formulieren staan en dat er shiftklaar rapporten bestaan, maar niet iedereen is even bedreven n het lezen en schrijven hiervan. Vandaar mijn vraag of iemand misschien al een dergelijk document heeft. Ik heb net wat lopen kloten met formules, maar blijk er geen held in te zijn....
Please let me know
hahaha zo heb ik 10 jaar terug per ongeluk ipv van 100 airmilesenveloppe er 1000 stuks besteld...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef mujentas het volgende:
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks.
Hoeveel tabladen heb je wel niet dan? Werkt dat niet hartstikke kut?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Wij gebruiken retentie-formulieren in Excel om alles vast te leggen, elke mederwerker heeft een eigen tabblad. Werken ook met weet KPT teamleiders.
Even afwachten wat die in de bonusactie gaat doen en de resterende hoeveelheid wordt dan wel lokaal afprijzen denk ik. Duurt anders anderhalf jaar om van de hele hoeveelheid af te komen nu...quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Microfoon het volgende:
Lokaal prijsje aan je fantini plakken?
Ik denk dat dit heel erg per winkel verschilt. Als iemand continue te laat komt wil je daar uiteindelijk een ow voor geven, lijkt mij zo. Al is het maar om in de toekomst bij contract verleningen aan te kunnen tonen dat zijn staat van dienst niet onberispelijk is geweest. Zeker nu de werkgeversbelofte een grote rol gaat spelen bij dit soort besluiten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hier hebben we volgens mij alleen maar papieren personeelsdossiers waar in principe alle ongein in hoort te komen. Alleen zijn we ze nu pas echt gaan gebruiken, terwijl ze de laatste jaren gewoon leeg bleven. OW's worden zo goed als niet gegeven, te laat komers bijhouden is wel heel erg kinderachtig en eindtijden heb je officieel niet meer.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel tabladen heb je wel niet dan? Werkt dat niet hartstikke kut?
Zou je evt. kunnen oplossen door achternamen van A-F, G-L etc. op te splitsen in apparte bestanden.quote:
Het filiaalnummer. Althans, zo is het bij ons.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Schuimpjes het volgende:
Excel bestand is beveiligd met een wachtwoord.
Bij ons nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het filiaalnummer. Althans, zo is het bij ons.
Maar dan moet je het bestand kraken. Lijkt me dat je dat niet op de werkplek kunt doen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef mujentas het volgende:
Zonder wachtwoord kom je er ook wel in hoor
Het gaat inderdaad wat makkelijker om dit thuis te doen. Even het bestandje naar jezelf mailen enzo. Verder wil ik natuurlijk niemand op ideeën brengenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar dan moet je het bestand kraken. Lijkt me dat je dat niet op de werkplek kunt doen?
Die OW krijg je ook als je 2 minuutjes telaat binnen komt?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef SausDip het volgende:
Wij houden elke shift bij wie tegen vielen en wie te laat waren. Hebben allemaal een goed beeld van de probleemgevallen hierdoor (vooral in vulsnelheid zitten problemen). Laatkomers zijn er niet, aangezien ze dan direct een OW krijgen. Daar zijn we heel duidelijk in.
Dan moet die persoon wel een Aholdmail-account hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wat makkelijker om dit thuis te doen. Even het bestandje naar jezelf mailen enzo. Verder wil ik natuurlijk niemand op ideeën brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Mag niet hequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:55 schreef exelletor het volgende:
Google Chrome kun je toch overal op komen? Althans, facebook etc kon ik gewoon openen.
Tenzij je een goede reden hebt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die OW krijg je ook als je 2 minuutjes telaat binnen komt?
Mwah. Ik snap het punt wel, maar ik vind gelijk een ow wel ver gaan... Sommige komen bij ons netjes 5 voor op de afdeling en sommige 2 minuten voor. Werken ze daardoor slechter? Nee...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:23 schreef SausDip het volgende:
[..]
Tenzij je een goede reden hebt.
Kinderachtig beleid maar het werkt wel, er komt namelijk niemand meer te laat. In totaal hebben we denk ik 12 OW's uitgedeeld om dit te bereiken, alle waarschuwingen hadden geen ontslag tot gevolg. Menig medewerker zit nu 10 minuten te vroeg in de kantine, haha.
De BE-wijziging van de naambadges (van 1 naar 50) heeft in mijn filiaal ook ooit een klein voorraadoverschot opgeleverd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:17 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
hahaha zo heb ik 10 jaar terug per ongeluk ipv van 100 airmilesenveloppe er 1000 stuks besteld...
we zitten nu op 185 hahahahah
Wat ik me dan afvraag: zijn de SM en ASM wel elke keer netjes op tijd dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
Ik vind toch wel dat je eens in zoveel tijd kan flikken om te laat te komen. Zolang het niet een keer per week is, moet dat gewoon kunnen, vind ik.
Die komen en gaan wanneer ze zin hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: zijn de SM en ASM wel elke keer netjes op tijd dan?
Idd. Zolang je maar niet elke keer komt binnenlopen tijdens het vulshift-praatje en deze verstoord.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef exelletor het volgende:
Ik vind toch wel dat je eens in zoveel tijd kan flikken om te laat te komen. Zolang het niet een keer per week is, moet dat gewoon kunnen, vind ik.
Nouja, zo wil ik het ook weer niet stellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die komen en gaan wanneer ze zin hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik ook niet, totdat ik vanochtend (14:00 uur NL tijd) mijn Twitter openendequote:
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Hier ook een Ah cassiére! Ik werk in een klein dorpje bij de Appie. Ik kom me er dus ook even tussen mengen.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
In het kader van ONZ / [Paint] Willem Bos in het nieuws. en http://www.geenstijl.nl/m(...)bos_is_ove.html#more was Willem Bos ook even op AH Plaza
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Een van onze ASM's heeft er bij de opening in 2008 ook 100 besteld, daar hebben we nu nog plezier van!quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De BE-wijziging van de naambadges (van 1 naar 50) heeft in mijn filiaal ook ooit een klein voorraadoverschot opgeleverd.![]()
![]()
Kut mediamarkt. Kunnen er ook wat van om tijdens acties hun voorraad niet in orde te hebbenZijn wij niet de enige dus
![]()
![]()
![]()
Wat ga je halen dan? Hebben ze het ook niet in hun webshop?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:
Kut mediamarkt. Kunnen er ook wat van om tijdens acties hun voorraad niet in orde te hebbenZijn wij niet de enige dus
![]()
![]()
Nexus 10... Die actie begon om 18:00 vandaag, en loopt tot zondag 18:00.. Die nexus 10 is dus nu al helemaal weg en hij komt niet meer binnen later deze weekquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat ga je halen dan? Hebben ze het ook niet in hun webshop?
Nu maar bij de webshop doen ja.![]()
Die tablet niet. Stond een aangepaste prijs bij het demo-model. En ik heb ook die hele actievoorwaarden zitten doorlezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:
Veel producten zijn ook uitgesloten van de actie.![]()
![]()
Volgens mij zijn Apple producten standaard uitgesloten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn broertje wilde een MacBook gaan kopen bij de MM. Ik geef hem weinig kans![]()
Dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef exelletor het volgende:
Nexus 10? Is dat ding niet al twee jaar uit ofzo?![]()
![]()
Alleen Apple iPad. 13" Macbook is nu 942 euro.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Apple producten standaard uitgesloten.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Bcc gaat mee met dezelfde kortingquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk niet dat die goedkoper zijn dan ¤314 in de webshop van de mediamarkt nu![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: