Dat wel, ja. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sneeuwbalgevecht is wel oke. Maar als iemands doel is om een sneeuwbal in je gezicht te drukken zou ik hem best een trap willen geven.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Het moet wel leuk blijven.
Ik zal de school vs. school gevechten missen, haha. Zaten bij ons twee middelbare scholen tegenover elkaar. De mijne havo/vwo en de andere vmbo k/g/t. Je kan je denk ik wel voorstellen wat dat opleverde. Elitair 'kijk ons eens slim zijn' tegen 'jullie kklijers wacht maar'. Gouden middagen gehad zo
.
Heb ook eens in m'n eentje tegen een man of dertig van hun gestaan. Ze mochten niet door het hek heen en begonnen voetballen e.d. te schieten. Ik ben helaas ook keeper, dus heb die ballen keurig geretourneerd op het hoogste dak van hun school. Aan een kant, vind ik het echt jammer, dat zulke dingen op de uni verleden tijd zijn.quote:
Definieer 'klein'?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks.
Het heeft ervoor gezorgd dat we nu iets minder dan 400 stuks hebben staan van iets waarvan in de eerste twee actiedagen vijf verkocht waren.quote:
Fantini?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat we nu iets minder dan 400 stuks hebben staan van iets waarvan in de eerste twee actiedagen vijf verkocht waren.
zo'n tik foutje heb ik ook een keer gehad ha ha.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Kleine telfout gemaakt(of beter gezegd fout in de terminal ingevoerd) en nu is iedereen boos op me. Life sucks.
hoe dan...... Dan moet je dus ongeveer 200 stuks ergens van weggeteld hebben om er nu 400 van te hebben......quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Het heeft ervoor gezorgd dat we nu iets minder dan 400 stuks hebben staan van iets waarvan in de eerste twee actiedagen vijf verkocht waren.
help even welk Italiaans artikel is dat en waar staat het ingetekend.....quote:
Fantini wijn, je weet wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
help even welk Italiaans artikel is dat en waar staat het ingetekend.....
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef exelletor het volgende:
Zaterdag keek ik er naar en toen vond ik dat het wel erg veel was, komen er maandag nog eens 11 dozen binnen. Toen ging ik het maar even natrekken met de terminal, er stonden 240 flessen in. Die 240 dus per ongeluk weggeteld en dinsdag kwamen er 160 weer binnen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:52 schreef ikbenschipper het volgende:
hoe dan...... Dan moet je dus ongeveer 200 stuks ergens van weggeteld hebben om er nu 400 van te hebben......
Niet als je 0 intoetst.quote:!
Gaf die geen melding dat het mogelijk onjuist kan zijn? Die geeft die hier meestal al als ik hem 1 omhoog of omlaag tel![]()
Niet eens voor OBM - wij hadden de tellingen die avond niet in FVOS gecontroleerd. Toen ge avond erna een rolcontainer binnenkwam, gingen de alarmbellen rinkelen bij de teamleider van die avond.quote:Maar ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt idd, 200 stuks weggeteld vlak voor OBM ofzo?
sterkte met die verkopen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:12 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zaterdag keek ik er naar en toen vond ik dat het wel erg veel was, komen er maandag nog eens 11 dozen binnen. Toen ging ik het maar even natrekken met de terminal, er stonden 240 flessen in. Die 240 dus per ongeluk weggeteld en dinsdag kwamen er 160 weer binnen.
[..]
Niet als je 0 intoetst.
[..]
Niet eens voor OBM - wij hadden de tellingen die avond niet in FVOS gecontroleerd. Toen ge avond erna een rolcontainer binnenkwam, gingen de alarmbellen rinkelen bij de teamleider van die avond.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:10 schreef SausDip het volgende:
Farnese Fantini Montepulciano vind ik net op www.ah.nl. Is inderdaad geen hardloper nee haha
Het is trouwens de Sangiovese, maar niet dat het veel uitmaakt.quote:
Hier hebben we volgens mij alleen maar papieren personeelsdossiers waar in principe alle ongein in hoort te komen. Alleen zijn we ze nu pas echt gaan gebruiken, terwijl ze de laatste jaren gewoon leeg bleven. OW's worden zo goed als niet gegeven, te laat komers bijhouden is wel heel erg kinderachtig en eindtijden heb je officieel niet meer.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef SlikY het volgende:
Even een vraag aan een collega teamleidert.Die zitten hier toch ook?
Gebruiken jullie in de winkel een Excel document o.i.d. voor het bijhouden van 'te laat komers', 'vultijd niet gehaald' vullers en officiele waarschuwingen? In onze winkel werken we met veel KPT teamleiders waardoor meningen en afspraken met vullers langs elkaar lopen. Om hier verandering in te brengen probeer ik nu een Excel documtent te maken waarin dit keurig per medewerker kan worden bijgehouden. Gewoon bij inschrijving gelijk even zijn of haar naam in het excel document erbij zetten.
Ik weet dat er op plaza Observatie-formulieren staan en dat er shiftklaar rapporten bestaan, maar niet iedereen is even bedreven n het lezen en schrijven hiervan. Vandaar mijn vraag of iemand misschien al een dergelijk document heeft. Ik heb net wat lopen kloten met formules, maar blijk er geen held in te zijn....
Please let me know
Wij gebruiken retentie-formulieren in Excel om alles vast te leggen, elke mederwerker heeft een eigen tabblad. Werken ook met weet KPT teamleiders.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef SlikY het volgende:
Even een vraag aan een collega teamleidert.Die zitten hier toch ook?
Gebruiken jullie in de winkel een Excel document o.i.d. voor het bijhouden van 'te laat komers', 'vultijd niet gehaald' vullers en officiele waarschuwingen? In onze winkel werken we met veel KPT teamleiders waardoor meningen en afspraken met vullers langs elkaar lopen. Om hier verandering in te brengen probeer ik nu een Excel documtent te maken waarin dit keurig per medewerker kan worden bijgehouden. Gewoon bij inschrijving gelijk even zijn of haar naam in het excel document erbij zetten.
Ik weet dat er op plaza Observatie-formulieren staan en dat er shiftklaar rapporten bestaan, maar niet iedereen is even bedreven n het lezen en schrijven hiervan. Vandaar mijn vraag of iemand misschien al een dergelijk document heeft. Ik heb net wat lopen kloten met formules, maar blijk er geen held in te zijn....
Please let me know
hahaha zo heb ik 10 jaar terug per ongeluk ipv van 100 airmilesenveloppe er 1000 stuks besteld...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef mujentas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |