Wij hebben er op een normale avond euh.. 2 VK, 1 TL VK, 2 kassa en 1 balie. 6 man, dus. Plus een beveiliger.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh, ik vind boze klanten zo kut. Wij hebben geen beveiligers rondlopen en zijn op een normale avond met 4 personeelsleden aanwezigDus heb altijd die angst dat als een klant echt boos wordt dat ie terugkomt met een pistool ofzo
VKA is het pispaaltje van de winkel. Als er dingen van VKK niet in orde zijn, krijgen wij het alsnog op ons dakquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:33 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit een boze klant gehad.Zal ook wel meer voorkomen op VA though
Ja i know dat de kans klein is, maar toch ben ik altijd op m'n hoedequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Wij hebben er op een normale avond euh.. 2 VK, 1 TL VK, 2 kassa en 1 balie. 6 man, dus. Plus een beveiliger.
Bij bepaalde figuren, ben ik ook wel eens bang, dat ze uit woede een wapen zouden kunnen trekken. Kans erop is echter zo klein, dat ik iemand hooguit voorzichtiger aanspreek, dan me daarna nog kut te voelen o.i.d.
Dat lijkt voornamelijk zo omdat er aanzienlijk meer supermarkten zittenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja i know dat de kans klein is, maar toch ben ik altijd op m'n hoedeLijkt me gewoon niet chill om met een pistool tegen je kop de kluis leeg moet halen
En je weet maar nooit, het kan overal gebeuren, maar heb altijd het gevoel dat de kans op een overval in het westen het grootst is
Toen ik vroeger nog in regio Nijmegen werkte, had ik er zelfs nog nooit over nagedacht wat ik zou doen als we overvallen werden
Ja, dat klinkt inderdaad wel logischquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat lijkt voornamelijk zo omdat er aanzienlijk meer supermarkten zitten
Bedankt dat jullie onze klappen opvangenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:36 schreef OudeBok het volgende:
[..]
VKA is het pispaaltje van de winkel. Als er dingen van VKK niet in orde zijn, krijgen wij het alsnog op ons dak. Gelukkig merk ik, dat er de laatste tijd meer en meer mensen zijn, die zeggen: "oh, ik zeur wel, maar.. jij kan er niks aan doen. Ik ben alleen even boos, maar bedoel het niet naar jou toe verder, niks aan de hand."
Gelukkig is de kans op een supermarktoverval vrij klein. Niet bepaald interessant meer, voor dieven. Verhouding inspanning/opbrengst is vrij.. minimaal. Lades hebben een minimaal geldbedrag (ook tijdens drukte, indien er een goede caissière achter de kassa zit. Als ik binnenkort 'surprise' ladecontroles ga lopen, is drukte bij mij géén excuus voor een slecht afgeroomde lade. Een paar briefjes,hooguit 4 tientjes, 5 vijfjes en 1 twintigje, en niet allemaal tegelijk, zou ik pikken, maar meer ook niet) en het duurt lang, voordat je alle lades gehad hebt, of in ieder geval genoeg om er een 'lekker bedrag' mee op te strijken. Tegen die tijd, vooral ook door de steeds groter wordende winkeloppervlakten, heeft er allang iemand op de overvalknop gedrukt en is de politie doorgaans snel ter plaatse.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja i know dat de kans klein is, maar toch ben ik altijd op m'n hoedeLijkt me gewoon niet chill om met een pistool tegen je kop de kluis leeg moet halen
En je weet maar nooit, het kan overal gebeuren, maar heb altijd het gevoel dat de kans op een overval in het westen het grootst is
Toen ik vroeger nog in regio Nijmegen werkte, had ik er zelfs nog nooit over nagedacht wat ik zou doen als we overvallen werden
Geen probleem, reguliere vakkenvullers krijgen toch al genoeg gedonder van hun TLquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bedankt dat jullie onze klappen opvangen![]()
Zal ook veel van de TL of vakkenvuller zelf afhangen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen probleem, reguliere vakkenvullers krijgen toch al genoeg gedonder van hun TL.
Bakkus houden, ik weet waar je werktquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet aanstellenhad je maar niet moeten gaan.
Ik denk dat ik -20 ook behoorlijk onaangenaam zou vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bakkus houden, ik weet waar je werkt
Hebben we dat vorig jaar niet hier ook gehad? Ik vond 't best uit te houdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik -20 ook behoorlijk onaangenaam zou vinden eigenlijk.
-20 in Nederland?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:20 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hebben we dat vorig jaar niet hier ook gehad? Ik vond 't best uit te houden.
Met de juiste kleding, muts en handschoenen is het wel te doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik -20 ook behoorlijk onaangenaam zou vinden eigenlijk.
Kleed je maar eens tegen een sneeuwbal in je face.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:25 schreef OudeBok het volgende:
Ik zeik vooral bij hitte. Tegen kou kan je je vrij eenvoudig kleden, hitte daarentegen..
Hehe, maar daar kan ik ook wel van genieten. Ik ben een enorme sneeuw- en sneeuwbalgevechtfanaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kleed je maar eens tegen een sneeuwbal in je face.
Sneeuwbalgevecht is wel oke. Maar als iemands doel is om een sneeuwbal in je gezicht te drukken zou ik hem best een trap willen geven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hehe, maar daar kan ik ook wel van genieten. Ik ben een enorme sneeuw- en sneeuwbalgevechtfanaat.
Het was overigens de winter van 2012. Thermometer heeft -22,9 aangetikt in die winter, en de gevoelstemperatuur heeft wel eens op -40 gelegen.
Pussyquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sneeuwbalgevecht is wel oke. Maar als iemands doel is om een sneeuwbal in je gezicht te drukken zou ik hem best een trap willen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |