Iets met laagste prijs garantie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:36 schreef d4v1d het volgende:
Denk niet dat die goedkoper zijn dan ¤314 in de webshop van de mediamarkt nu
Ik lees laagste prijs garantie en denk meteen aan de #Piekemafailquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iets met laagste prijs garantie.
Bij dat soort garanties zijn acties en kortingen meestal uitgesloten voorzover ik weet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iets met laagste prijs garantie.
quote:Er zijn geen producten gevonden met de zoekopdracht 'Nexus 10'.
Niet bij de BCC.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij dat soort garanties zijn acties en kortingen meestal uitgesloten voorzover ik weet.
Niet bij BCC.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Bij dat soort garanties zijn acties en kortingen meestal uitgesloten voorzover ik weet.
Lapgquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik lees laagste prijs garantie en denk meteen aan de #Piekemafail
Waarschijnlijk komt Samsung ook eerdaags weer met een nieuwe Galaxy tabletquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik bestellen bij de Mediamarkt webshop krijg ik allemaal 404'sPrutsers.
Die liggen gelijk in de 400 euroquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt Samsung ook eerdaags weer met een nieuwe Galaxy tablet
Ik ben nu blutquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Geen probleem toch voor een rijke G?
Nee dat helpt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maandag weer salaris met een stuiver opslag. Money G je weet.
Ik heb er nu ook deels de verhoging van 16 naar 17 jaar inzitten, dus ik merk wel iets denk ikquote:
En niet te vergeten dat David voor 3 euro toch wel een traytje Energy zou moeten kunnen inslaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:
Nee? Geen opmerking over energy drank?
Oke..
Is dat alweer verkrijgbaar dan bij die franchiser?quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:50 schreef d4v1d het volgende:
Nee? Geen opmerking over energy drank?
Oke..
Die dingen zijn tussen de 8-9 euro hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat David voor 3 euro toch wel een traytje Energy zou moeten kunnen inslaan.
Succes!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Questionmarks het volgende:
Week 9 gesprek voor TL, finally
Nope, maar na mn werk haal ik gewoon in de winkel een voorraadjequote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dat alweer verkrijgbaar dan bij die franchiser?
Ja ik drink dat spul niet dus ik weet dat niet he. Mountain Dew FTWquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die dingen zijn tussen de 8-9 euro hoor.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef Questionmarks het volgende:
Week 9 gesprek voor TL, finally
kwestie van 0.35*24. Grquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja ik drink dat spul niet dus ik weet dat niet he. Mountain Dew FTW
Ja, alsof ik die prijs uit mijn hoofd kenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kwestie van 0.35*24. Gr
Ja meh, Daar is het goedkoop
Dat noemen ze een impuls productquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, alsof ik die prijs uit mijn hoofd ken
Wat wel raar was, 2 liter, ongekoeld, kostte, in de aanbieding, 0,99 dollar cent (moet je nog wel 10 cent milieushit bijtellen en 15% BTW). Zag ik later een flesje van 535 ml, gekoeld, liggen voor 2,99 (exclusief de BTW en milieushit)
Klopt. Alleen nu is het prijsverschil wel heel erg groot. 2 dollar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat noemen ze een impuls product
Jullie wisselen elkaar altijd wel af volgens mijquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat een dag vandaag hartstikke druk met de overdracht omdat me Smm 5 weken op vakantie is. Nog even een tl vergadering erbij. Nog een leuke andere klus voor de komende dagen ook (post dat over paar dagen wel) Dus ik ben heeeeeeel blij.
Vulploeg verkoopklaar vanavond ook aan het kutten dus ook maar even ingegrepen. Nee leuke dag NOT
Je maakt me nu wel nieuwsgierig over die andere klusquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:55 schreef ikbenschipper het volgende:
Wat een dag vandaag hartstikke druk met de overdracht omdat me Smm 5 weken op vakantie is. Nog even een tl vergadering erbij. Nog een leuke andere klus voor de komende dagen ook (post dat over paar dagen wel) Dus ik ben heeeeeeel blij.
Vulploeg verkoopklaar vanavond ook aan het kutten dus ook maar even ingegrepen. Nee leuke dag NOT
wij werken het liefst zo min mogelijk samenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie wisselen elkaar altijd wel af volgens mij
Is dat positief of negatief?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
wij werken het liefst zo min mogelijk samen
Maar wie had dat bedacht dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef OudeBok het volgende:
Wij moeten de kassaranden schoonmaken met terpentine. Toen ik dat de eerste keer hoorde, vroeg ik al wie dat in hemelsnaam bedacht had, omdat dat helemaal niet werkt... Vandaag komt SM aan een kassa en zegt: eh... het stinkt hier nogal.. naar terpentine... wie heeft dat gedaan en waarom? Dat werkt toch niet, flikker die fles weg en ga wasbenzine gebruiken.
Ik moest moeite doen niet vrij hard te gaan lachen, ik zag dit al zo'n twee weken namelijk precies op deze manier aankomen.
TLVKAquote:
Ah, maar gewoon zelf lekker je gangetje gaan dus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
kan het goed met haar vinden hoor.
Maar....quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
kan het goed met haar vinden hoor.
We gebruiken die normale spullen, maar terpentine moest om de randen shiny te maken. Dat werkt ook met wasbenzine, en dan los je tenminste nog wel vuil op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef exelletor het volgende:
Of gebruik gewoon dat schoonmaakzooi wat door AH aangeraden wordt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, maar gewoon zelf lekker je gangetje gaan dus?
Ja, maar dan heb je het gewoon lekker druk. Het is nu eenmaal niet zo'n grote winkel. Maar wel een aardige omzet. Zeker als je winkels hebt gestaan die dubbele omzetten draaide en net zo groot of in een XL hebt gestaan.quote:
Onze vorige SM.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
Ja, maar dan heb je het gewoon lekker druk. Het is nu eenmaal niet zo'n grote winkel. Maar wel een aardige omzet. Zeker als je winkels hebt gestaan die dubbele omzetten draaide en net zo groot of in een XL hebt gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |