SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 23:18:21 ]
Ja ik zag het netquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef exelletor het volgende:
Vind het geen mooie winkel/presentatie.
Ik had er nooit problemen mee. Zelfs met stelletjes niet, mits niet in hiërarchie en niet te klef.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef OudeBok het volgende:
Die scooter, haha. Verschrikkelijk.
Hoe gaan ze trouwens bij jullie om met collega's die wat beter bevriend raken? Er is er eentje met wie ik de laatste tijd bijna nooit meer werk omdat we te goed bevriend aan het raken waren. Juist met haar waren we altijd op tijd klaar met een helemaal schone afdeling. Beetje jammer.
Zo goed als elke KPT TL heeft een relatie met iemand uit AH (gehad)quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:27 schreef OudeBok het volgende:
Die scooter, haha. Verschrikkelijk.
Hoe gaan ze trouwens bij jullie om met collega's die wat beter bevriend raken? Er is er eentje met wie ik de laatste tijd bijna nooit meer werk omdat we te goed bevriend aan het raken waren. Juist met haar waren we altijd op tijd klaar met een helemaal schone afdeling. Beetje jammer.
True. Heeft de leukste flipover opgeleverd die ik ooit met de vulploegleiders heb gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zo goed als elke KPT TL heeft een relatie met iemand uit AH (gehad)
Hehequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zo goed als elke KPT TL heeft een relatie met iemand uit AH (gehad)
Jij hebt volgens mij wel n aardig hoge pet van jezelf op ehquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hehe. Oh meh ik vind het ook jammer dat wij alleen FT TLs hebben. Ik zou het graag gaan doen en volgens velen moet ik gewoon voor FT TL in opleiding gaan bij ons, maar heb daar geen tijd voor.
En jij slaat volgens mij de plank volledig mis. Als ik zulke dingen nu uit de lucht zou grijpen... Kan er ook niks aan doen, dat ik die geluiden daadwerkelijk om me heen hoor. Als ik dat dan in mijn enthousiasme uit, heb ik dan meteen een aardig hoge pet van mezelf op? Kom op gast, get real.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij wel n aardig hoge pet van jezelf op eh
Kijkend naar al je andere reacties ben je aardig vol van jezelf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
En jij slaat volgens mij de plank volledig mis.
Ik ben misschien een beetje overenthousiast bij tijd en wijlen, maar meer ook niet. Als jij dat zo beleeft, zal dat mij eigenlijk m'n zak roesten. Wel ben ik benieuwd waarop je dat precies baseert, want volgens mij heb ik het hier meestal gewoon over m'n werkdag en post ik verder een beetje mee met de rest.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:58 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Kijkend naar al je andere reacties ben je aardig vol van jezelf.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Als een baas hosselt Hans klanten met zijn scooter
Vind dit best nog wel een leuke presentatie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ik vraag me alleen af wat pasta in een koelmeubel doet..quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vind dit best nog wel een leuke presentatie..
Op zich wel, maar ik vind die scooter nu niet echt.. toegevoegde waarde hebben, misschien vooral door dat opzichtige sponsorbord. Dat bord verpest 'm een beetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vind dit best nog wel een leuke presentatie..
Een sponsorbord zie ik op meerdere foto'squote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind die scooter nu niet echt.. toegevoegde waarde hebben, misschien vooral door dat opzichtige sponsorbord. Dat bord verpest 'm een beetje.
True, maar ik weet niet. Daar viel 't me niet zo op. Deze viel me in een keer negatief op. Is een persoonlijk iets, denk ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Een sponsorbord zie ik op meerdere foto's
Ik vind die pasta minder storend dan die grote lege rieten mand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af wat pasta in een koelmeubel doet..
Eigenlijk wilde jij graag met Hans op de scooterquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef OudeBok het volgende:
[..]
True, maar ik weet niet. Daar viel 't me niet zo op. Deze viel me in een keer negatief op. Is een persoonlijk iets, denk ik.
Uiteraard. Die van mij is kapot, dus Hans mag me best een lift geven na werktijd hoor, als ik niet met het longboard ben. Dat gaf overigens wel leuke gezichten in het begin, met het longboard op het werk aankomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde jij graag met Hans op de scooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |