abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136074940
Eens kijken of hier iemand er verstand van heeft, sinds 13 Januari ben ik aan het verhuizen, inmiddels is de huurwoning helemaal leeg, morgen nog even poetsen en dan staat hij klaar.
Uiteraard worden ook dingen uit de tuin meegenomen, mijn 4 bouwhekken staan al klaar, zodat we een hondenkennel kunnen bouwen, de kersenboom staat hier al in een mooie bak in de tuin, en de kleine metalen hekjes hangen hier al onder de overkapping.
Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?
O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
pi_136075391
Nee, als je toen in overleg de schutting samen op de erfscheiding geplaatst hebt, kan je niet nu op eigen houtje de helft van de planken meenemen en zo de schutting vernielen.

Je kunt wel nagaan dat de buurvrouw niet akkoord gaat met een halve schutting, dus zelfs als er overleg mogelijk zou zijn, zal dat je niet veel verder helpen..
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_136075412
:') whut
pi_136075553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, als je toen in overleg de schutting samen op de erfscheiding geplaatst hebt, kan je niet nu op eigen houtje de helft van de planken meenemen en zo de schutting vernielen.

Je kunt wel nagaan dat de buurvrouw niet akkoord gaat met een halve schutting, dus zelfs als er overleg mogelijk zou zijn, zal dat je niet veel verder helpen..
Er word niets vernield, gewoon keurig de planken los gehaald
pi_136075632
nee de schutting is eigendom van beiden, staat immers op de erfscheiding. Stond ie op eigen grond dan mag je hem ook niet meenemen want dan geldt dat ie aard en nagelvast gemonteerd is.
pi_136075683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dan hou je toch een halve schutting over? En een halve schutting is toch geen schutting?

Ik ga er vanuit dat de schutting op de erfgrens staat. Je spreekt dan officieel niet meer over een schutting, maar over een scheidsmuur. En deze scheidsmuur is gezamenlijk eigendom van jullie buurvrouw en jullie. Er is dus niet meer zoiets als "jouw planken".
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_136075726
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef El_Maestro het volgende:
nee de schutting is eigendom van beiden, staat immers op de erfscheiding. Stond ie op eigen grond dan mag je hem ook niet meenemen want dan geldt dat ie aard en nagelvast gemonteerd is.
Dat klopt, niet want mocht gewoon mijn andere hekken meenemen, die staan al klaar voor verhuizing
pi_136075735
srsly :')
I want some NASTY !!!
pi_136075804
dan heeft de buurvrouw een schutting met gaten?

ik vind dit eigenlijk eerder lachwekkend.. ik zie me zo die schutting al voor me _O-

volgens mij mag dat gewoon niet als het een grensafscheiding is.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:46:04 #10
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_136075904
Binnenkort maakt TS haar TV debuut. :)

Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_136075928
ik ben nu de rijdende rechter aan het kijken, past deze vraag prima in.

vooral het gedeelte: "O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken." is een terugkerende motivatie voor dit soort third world problems
pi_136075961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef blikzem het volgende:
dan heeft de buurvrouw een schutting met gaten?

ik vind dit eigenlijk eerder lachwekkend.. ik zie me zo die schutting al voor me _O-

volgens mij mag dat gewoon niet als het een grensafscheiding is.
Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurder knikte alleen van ja wat jij wil
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:47:39 #13
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136075996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Binnenkort maakt TS haar TV debuut. :)

[ afbeelding ]
Jaja, voor dit soort kwesties is Mr. Visser uitermate geschikt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136076067
Die TS _O- ...wel netjes om en om een plank losmaken hè anders gaat zo schutting zo onstabiel worden. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136076084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurde knikte alleen van ja wat jij wil
dat gezicht zou ik dan ook wel voor me willen zien... owh verzuurde buurvrouw.. ik heb er al 2 voorbij zien komen in de rijdende rechter..

als je het wil doen neem je ze toch mee.. moet je het alleen doen als ze natuurlijk niet thuis is..

blijven erdan gaten in de schutting, is zeker geen dubbele planken rij..

neem je dan ook de helft van de palen mee waar de planken aan hangen.. en de helft van de schroeven? O~) O~)
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:49:59 #16
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136076098
Wat was je eigenlijk van plan om te doen met een halve schutting?
Ok stelletje hokboeren
pi_136076163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef padlarf het volgende:
Wat was je eigenlijk van plan om te doen met een halve schutting?
Het zijn alleen de planken, die worden hier weer gebruikt voor bij de overkapping
pi_136076227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat klopt, niet want mocht gewoon mijn andere hekken meenemen, die staan al klaar voor verhuizing
Het is belangrijk of de erfgrens grenst aan een ander erf (zoals dat van de buurvrouw) of aan de openbare weg. Als de hekken op de erfgrens stonden tussen jullie en je buren, had je ze niet zonder overleg met die buren mee mogen nemen. Ik betwijfel of de mening van de verhuurder daar een rol in speelt.

Je komt ermee weg als de buurvrouw niet klaagt, maar het is vernielen van gezamenlijk eigendom. Als de buurvrouw na het verwijderen van de planken de schutting in originele staat laat herstellen, staat ze volledig in haar recht om de gemaakte kosten op jullie te verhalen. En ik vrees dat het niet de buurvrouw is die dan een verzuurde kop trekt.
pi_136076241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef blikzem het volgende:

[..]

dat gezicht zou ik dan ook wel voor me willen zien... owh verzuurde buurvrouw.. ik heb er al 2 voorbij zien komen in de rijdende rechter..

als je het wil doen neem je ze toch mee.. moet je het alleen doen als ze natuurlijk niet thuis is..

blijven erdan gaten in de schutting, is zeker geen dubbele planken rij..

neem je dan ook de helft van de palen mee waar de planken aan hangen.. en de helft van de schroeven? O~) O~)
Nee alleen mijn planken de rest is van haar de schroefjes doe ik keurig in een zakje en in haar brievenbus,
pi_136076298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee alleen mijn planken de rest is van haar de schroefjes doe ik keurig in een zakje en in haar brievenbus,
De hele schutting is dus van jullie beiden en je hebt niet het recht om eigenhandig "jouw" helft te verwijderen.
pi_136076306
haha, omdat je die weer kan gebruiken voor de overkapping, ..

wil je hier een foto neerzetten als je het daadwerkelijk gaat doen van die schutting.. hilarisch!
pi_136076379
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Holenbeer het volgende:
ik ben nu de rijdende rechter aan het kijken, past deze vraag prima in.

vooral het gedeelte: "O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken." is een terugkerende motivatie voor dit soort third world problems
Maken ze in Afrika dan ook ruzie over recht van overpad? Hoe zou dat gaan? Stamhoofd vs stamhoofd? :o

Verder idd gewoon doen TS en foto's van de halve schutting aub. *O*

:')
Hallon!
pi_136076436
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Maken ze in Afrika dan ook ruzie over recht van overpad? Hoe zou dat gaan? Stamhoofd vs stamhoofd? :o
kalasjnikov vs kalasjnikov :{
pi_136076475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurder knikte alleen van ja wat jij wil
Dan is er toch geen probleem?
gewoon eraf schroeven en afwachten wat er gaat gebeuren. Het kan je wat gezeur en kosten opleveren, maar het is het blijkbaar waard. In het ergste geval zal jij er wel voor moeten zorgen dat daar een fatsoenlijke schutting staat
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:57:52 #25
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_136076493
Maar even serieus:

Je mag zonder toestemming van de buren niets veranderen aan de schutting, zoek maar eens op mandeligheid.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:57:58 #26
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136076500
Jammer dat er geen muurtje stond. Dan had TS al haar stenen mee kunnen nemen en de restjes cement bij de buurvrouw door de brievenbus kunnen doen.
Ok stelletje hokboeren
pi_136076543
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Verder idd gewoon doen TS en foto's van de halve schutting aub. *O*

scherp
pi_136076572
Zoals al heel vaak gezegd in dit topic is de schutting van jullie beiden en dus heb je toestemming van je buurvrouw nodig om de schutting of een deel er van weg te halen.
pi_136076577
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:57 schreef padlarf het volgende:
Jammer dat er geen muurtje stond. Dan had TS al haar stenen mee kunnen nemen en de restjes cement bij de buurvrouw door de brievenbus kunnen doen.
_O_

Maar het is natuurlijk te kinderachtig voor woorden die OP. :')
Optimist tot in de kist
pi_136076630
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:53 schreef blikzem het volgende:

wil je hier een foto neerzetten als je het daadwerkelijk gaat doen van die schutting.. hilarisch!
ik vind het echt een sneue tokkie mentaliteit van TS
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:00:36 #31
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_136076642
quote:
Titel 5. Mandeligheid
Artikel 60

Mandeligheid ontstaat, wanneer een onroerende zaak gemeenschappelijk eigendom is van de eigenaars van twee of meer erven en door hen tot gemeenschappelijk nut van die erven wordt bestemd bij een tussen hun opgemaakte notariële akte, gevolgd door inschrijving daarvan in de openbare registers.
Artikel 61

1. Mandeligheid die is ontstaan ingevolge het vorige artikel, eindigt:

a. wanneer de gemeenschap eindigt;

b. wanneer de bestemming van de zaak tot gemeenschappelijk nut van de erven wordt opgeheven bij een tussen de mede-eigenaars opgemaakte notariële akte, gevolgd door inschrijving daarvan in de openbare registers;

c. zodra het nut van de zaak voor elk van de erven is geëindigd.

2. Het feit dat het nut van de zaak voor elk van de erven is geëindigd, kan in de openbare registers worden ingeschreven.

Artikel 62

1. Een vrijstaande scheidsmuur, een hek of een heg is gemeenschappelijk eigendom en mandelig, indien de grens van twee erven die aan verschillende eigenaars toebehoren, er in de lengterichting onderdoor loopt.

2. De scheidsmuur die twee gebouwen of werken, welke aan verschillende eigenaars toebehoren, gemeen hebben, is eveneens gemeenschappelijk eigendom en mandelig.

Artikel 63

1. Het recht op een mandelige zaak kan niet worden gescheiden van de eigendom der erven.

2. Een vordering tot verdeling van een mandelige zaak is uitgesloten.

Artikel 64

Mandeligheid brengt mede dat ieder mede-eigenaar aan de overige mede-eigenaars toegang tot de mandelige zaak moet geven.
Artikel 65

Mandelige zaken moeten op kosten van alle mede-eigenaars worden onderhouden, gereinigd en, indien nodig, vernieuwd.
Artikel 66

1. Een mede-eigenaar van een mandelige zaak kan zijn aandeel in die zaak ook afzonderlijk van zijn erf aan de overige mede-eigenaars overdragen.

2. Indien een mede-eigenaar hiertoe op zijn kosten wil overgaan uit hoofde van de lasten van onderhoud, reiniging en vernieuwing in de toekomst, zijn de overige mede-eigenaars gehouden tot die overdracht mede te werken, mits hij hun zo nodig een recht van opstal of erfdienstbaarheid verleent, waardoor zij met betrekking tot de zaak hun rechten kunnen blijven uitoefenen.

3. De vorige leden zijn niet van toepassing op een muur die twee gebouwen of werken gemeen hebben, noch op een muur, hek of heg waardoor twee erven in een aaneengebouwd gedeelte van een gemeente van elkaar worden gescheiden.

Artikel 67

1. Iedere mede-eigenaar mag tegen de mandelige scheidsmuur aanbouwen en daarin tot op de helft der dikte balken, ribben, ankers en andere werken aanbrengen, mits hij aan de muur en aan de door de muur bevoegdelijk daarmee verbonden werken geen nadeel toebrengt.

2. Behalve in noodgevallen kan een mede-eigenaar vorderen dat, vóór de andere mede-eigenaar begint met aanbrengen van het werk, deskundigen zullen vaststellen op welke wijze dit kan geschieden zonder nadeel voor de muur of voor bevoegd aangebrachte werken van de eerst vermelde eigenaar.

Artikel 68

Iedere mede-eigenaar mag op de mandelige scheidsmuur tot op de helft der dikte een goot aanleggen, mits het water niet op het erf van de andere mede-eigenaar uitloost.
Artikel 69

De artikelen 64, 65, 66 lid 2, 67 en 68 vinden geen toepassing voorzover een overeenkomstig artikel 168 van boek 3 getroffen regeling anders bepaalt.
pi_136076648
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:59 schreef Tchock het volgende:
Zoals al heel vaak gezegd in dit topic is de schutting van jullie beiden en dus heb je toestemming van je buurvrouw nodig om de schutting of een deel er van weg te halen.
maar met toestemming is de motivatie voor TS er snel af.
Wat moet TS met een stapeltje planken zonder dat haar zure buurvrouw er problemen mee heeft?
pi_136076726
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

ze heeft het nog niet gedaan. ik denk niet dat het inderdaad dat iedereen dit op prijs stelt. ik kan er zo de lol er nog wel van inzien.
pi_136076796
Ach zolang TS niet mijn buurvrouw is kan ik er wel mee lachen.
Hallon!
pi_136076833
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

Geloof mij, ik heb mij maanden heel rustig gehouden, heb de modderklodders bij mij tegen het raam, vond het vuilnis over mijn auto en ik heb niets gedaan, heb zelfs politie bij mij voor de deur gehad vanwege enorme klachten van de buurvrouw, was gezellig hoor, die vroegen zich namelijk ook al af wat ze kwamen doen.
pi_136076864
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:04 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Geloof mij, ik heb mij maanden heel rustig gehouden, heb de modderklodders bij mij tegen het raam, vond het vuilnis over mijn auto en ik heb niets gedaan, heb zelfs politie bij mij voor de deur gehad vanwege enorme klachten van de buurvrouw, was gezellig hoor, die vroegen zich namelijk ook al af wat ze kwamen doen.
Ik denk dat het beter is als je je burenruzie hier buiten houdt als je niet wil dat het topic over vanalles gaat behalve je schutting.
pi_136076869
quote:

[..]

En dan gooi jij op het laatste moment nog even olie op het vuur, handig hoor. :')
Optimist tot in de kist
pi_136077063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef trovey het volgende:

[..]

En dan gooi jij op het laatste moment nog even olie op het vuur, handig hoor. :')
Ze gaat toch weg dus dan maakt het niks meer uit. *O*
Hallon!
pi_136077080
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ze gaat toch weg dus dan maakt het niks meer uit. *O*
Behalve als ze een dikke rekening krijgt na afloop. :P
Optimist tot in de kist
pi_136077218
quote:

[..]

kijk dan wel uit dat ze je nieuwe adres niet hebben vind je nog de rommel over je auto..
pi_136077249
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:10 schreef trovey het volgende:

[..]

Behalve als ze een dikke rekening krijgt na afloop. :P
Dan krijgen we weer 'n topic hier + misschien wel 'n RRaflevering hoewel ik nog wacht op FusionFreaks eerste optreden bij dat programma. *O*
Hallon!
pi_136077270
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dan krijgen we weer 'n topic hier + misschien wel 'n RRaflevering hoewel ik nog wacht op FusionFreaks eerste optreden bij dat programma. *O*
Optimist tot in de kist
pi_136077549
quote:

[..]

Dan is het fijn voor je dat je gaat verhuizen.

Verandert echter niets aan jouw rechten mbt de schutting. Je zal een andere manier moeten zoeken om je buuv terug te pakken. Of de mogelijke gevolgen voor lief nemen, maar dat is gewoon dom.

Niet naïef...

Dom.
pi_136077571
Dit moet een troll zijn. Toch? Niemand is toch zó debiel kansloos.. Toch?
Ja doei.
pi_136077864
Je gaat toch geen halve schutting meenemen, dit lijkt wel verdorie een kleuter in de poppenhoek die de blokkentoren van d'r buurman omschopt omdat zij er niet mee mocht spelen :')
Mokkel met stuntstok
pi_136077896
Het mag niet, maar waarschijnlijk is buuf allang blij dat je weg bent (al dan niet terecht)..
pi_136077933
Willen jullie TS niet op andere gedachten brengen aub , ik wil graag een foto na afloop zien :(
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:28:29 #48
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136077940
TS is hopi gierig. :')

Verder hebben een aantal users in dit topic al haarfijn uitgelegd dat je toestemming aan je buurvrouw moet vragen.
pi_136078185
ik vind het hilarisch, en wacht ook de foto af.

maar ik denk niet dat de buurvrouw het opprijs stelt, en dat dit vaak gebeurd omdat met de planken willen gebruiken.. eerder om de buurvrouw nog ff een loer te draaien.
pi_136078384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef blikzem het volgende:
ik vind het hilarisch, en wacht ook de foto af.

maar ik denk niet dat de buurvrouw het opprijs stelt, en dat dit vaak gebeurd omdat met de planken willen gebruiken.. eerder om de buurvrouw nog ff een loer te draaien.
Tja die planken hebben we gewoon nodig, maar dat ik haar daarmee nog een loer kan draaien, ja hoor, zal morgen de verhuurder eens bellen, zal dat eens tactisch brengen.
pi_136078573
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef LittleLady het volgende:
Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?
_O-

Januari is nog niet voorbij en nu hebben we al de stomste TS van dit jaar. Hoe kan dit nog overtroffen worden?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_136078578
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja die planken hebben we gewoon nodig, maar dat ik haar daarmee nog een loer kan draaien, ja hoor, zal morgen de verhuurder eens bellen, zal dat eens tactisch brengen.
Mens, ga slapen, je praat poep en je bent dom bezig.
pi_136078659
quote:

[..]

Ik denk dat de verhuurder gillend van de lach de telefoon neerlegt. :')
Optimist tot in de kist
pi_136078690
quote:

[..]

Shit... heb ik een beetje serieus zitten reageren op een troll :')
pi_136078740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat de verhuurder gillend van de lach de telefoon neerlegt. :')
ik denk dat sommige fokkers hier al dubbel liggen alleen al van die eerste openingspost : Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?

ik wel in elk geval.. hoe kom je er ook op _O- _O-
pi_136078757
Doen TS. Volgens Bw9 artikel 352 mag dit gewoon
pi_136078769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef blikzem het volgende:

[..]

ik denk dat sommige fokkers hier al dubbel liggen alleen al van die eerste openingspost : Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?

ik wel in elk geval.. hoe kom je er ook op _O- _O-
Ik kon bij de OP een :') ook niet onderdrukken. :P
Optimist tot in de kist
pi_136078779
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef hottentot het volgende:

[..]

_O-

Januari is nog niet voorbij en nu hebben we al de stomste TS van dit jaar. Hoe kan dit nog overtroffen worden?
iemand die de boom terug wil die ze jaren terug hebben geplant bij het huis waar ze 10 jaar terug gewoond hebben.. :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:50:28 #59
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136078812
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef blikzem het volgende:

[..]

iemand de boom mee wil die ze jaren terug hebben geplant in het huis waar ze 10 jaar terug gewoond hebben.. :')
Of de verrotte druiven die in de tuin van de buurvrouw zijn gevallen. :D
pi_136079288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Dit moet een troll zijn. Toch? Niemand is toch zó debiel kansloos.. Toch?
Kon de OP ook haast niet geloven.

Nog wat leesvoer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschroeide_aarde
-
  woensdag 29 januari 2014 @ 00:06:52 #61
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136079434
Ik lees wel vaker vreemde dingen van jou maar dit slaat alles.
Wat ben jij voor een chappie :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_136079500
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Volwassen ook! ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136079521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volwassen ook! ^O^
Dat alzo. :+
Optimist tot in de kist
pi_136080594
Dit topic roept toch een vraag op; waarom is de ruzie begonnen?

Vraag anders of de nieuwe bewoners interesse hebben, bespaart je moeite en kan je er nog een paar tientjes voor vangen ook

Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2014 @ 01:17:29 #65
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136080968
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja, en als ik de motor en deuren uit jouw auto haal is het ook geen vernieling ? :')
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_136081835
quote:
Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
Natuurlijk kan dit. Je pakt simpelweg een schroevendraaier of een schroefmachine (wat qua snelheid wel aan te raden is) en je draait de schroeven er 1 voor 1 uit. Pak je plankjes op een aanhanger en je hebt voor elkaar wat je graag wil.

Ik zeg doen!! _O_ _O_

Doe ons wel een plezier en maak aub foto´s van de schutting en het gezicht van je (ex)buurvrouw als ze de schutting voor het eerst ziet. _O- _O- 8)7
pi_136082158
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 02:33 schreef itastar het volgende:
Doe ons wel een plezier en maak aub foto´s van de schutting en het gezicht van je (ex)buurvrouw als ze de schutting voor het eerst ziet. _O- _O- 8)7
Kan zomaar zijn dat ze de camera rectaal bij TS inbrengt ... :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 29 januari 2014 @ 05:55:35 #68
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_136082175
Je doet je naam eer aan, TS :')
pi_136083849
TS, effe voor de beeldvorming: Is het zo'n schutting?

Dan draai je de buurvrouw (en de nieuwe bewoners van je huis) wel een flinke loer inderdaad. Als je daar alle planken aan één kant weghaalt, blijft er natuurlijk een wangedrocht over. Een schutting waar je dwars doorheen kijkt die bovendien ook nog eens de nodige stevigheid verliest. Hoewel ik de logica in de basis wel begrijp (een jaar geleden de helft betaald, dat geld zie je niet weer), vind ik het echt bizar dat je het überhaupt overweegt.
pi_136083967
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:34 schreef roberthoman het volgende:
Hoewel ik de logica in de basis wel begrijp (een jaar geleden de helft betaald, dat geld zie je niet weer)
Wat wil ze doen, ook de verf van de deuren krabben? Die heeft ze immers ook betaald/geinvesteerd :')

In een huis doe je nu eenmaal investeringen die je er bij verhuizen/verkoop niet weer 'uithaalt' :')
Ja doei.
pi_136083987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat wil ze doen, ook de verf van de deuren krabben? Die heeft ze immers ook betaald/geinvesteerd :')

In een huis doe je nu eenmaal investeringen die je er bij verhuizen/verkoop niet weer 'uithaalt' :')
Excuus, ik bedoel eigenlijk dat ik háár logica wel begrijp. Maar logisch is het allerminst, dat is wel duidelijk!!!
  Redactie Frontpage woensdag 29 januari 2014 @ 09:43:22 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136084026
Nee _O- _O- _O- dit moet een grap zijn toch.

Doe niet zo pauper, koop nieuwe planken, maak daar een overkapping van.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:44:30 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136084060
Ik krijg een beetje medelijden met de nieuwe buren, vooral gezien die kennel van bouwhekken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_136084125
quote:
9s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met de nieuwe buren, vooral gezien die kennel van bouwhekken.
TS is vast zo'n beroepstokkie. Zou d'r vriend ook duiven melken? ;(
Ja doei.
pi_136084351
Wat voor verhaal is dit? Al die moeite voor een paar planken, dan koop je toch een paar nieuwe bij de bouwmarkt?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:59:56 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136084394
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor verhaal is dit? Al die moeite voor een paar planken, dan koop je toch een paar nieuwe bij de bouwmarkt?
Ze wil haar soon to be ex buurvrouw sarren.
pi_136084417
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is toch een stuk minder leuk? :{w snap dat dan..
Ja doei.
pi_136084429
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ze wil haar soon to be ex buurvrouw sarren.
Daar zijn wel betere manieren voor dan wat planken losschroeven, dunkt me.
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:02:01 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136084448
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar zijn wel betere manieren voor dan wat planken losschroeven, dunkt me.
Breng haar op ideeën!
pi_136084459
:D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_136084500
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Breng haar op ideeën!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136084765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is toch een stuk minder leuk? :{w snap dat dan..
Je buuf en nieuwe bewoners op deze manier een loer draaien is natuurlijk wel erg humorvol..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136084913
TS houdt ons voor de gek hè? :{w
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:02:51 #84
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136097784
Triest
pi_136098022
Soms zijn er topics waar je écht in gepost moet hebben. Dit is er zo één.

TS :') :') :') :') :') :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136098056
TS is te druk met het leren hoe ze een koevoet moet gebruiken.
Ja doei.
pi_136098445
Vanuit de tuin van de buurvrouw de planken 's nachts stiekem losschroeven en meteen wegbrengen, de schroeven in de tuin gooien bij de buurvrouw en de volgende dag aangifte doen van diefstal en vernieling.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:18:39 #88
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_136098472
quote:
mijn 4 bouwhekken staan al klaar, zodat we een hondenkennel kunnen bouwen
Daar zullen je nieuwe buren blij mee zijn, van die lawaaibeesten in de tuin.

quote:

quote:
O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
Omdat ze last had van je honden?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_136098679
De nieuwe buren zijn blij met je.

• Hondenkennel
• Foeilelijke overkapping van oude schuttingplanken willen maken.

Waarom wraak willen nemen? Je bent er nu toch van verlost?

Maar even over die planken, je staat VOLLEDIG in je recht! gewoon losschoeven en meenemen die schutting. Dat hoef je niet met je verhuurder te overleggen. De planken zijn door jou gekocht en dus van jou! Dat is HELDER!
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:24:49 #90
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136098768
Waarom kunnen jullie elkaars bloed wel drinken? Daar ligt het euvel..dit gaat volgens mij niet over een paar houten planken...??
pi_136098912
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef hulkhogan het volgende:
Waarom kunnen jullie elkaars bloed wel drinken? Daar ligt het euvel..dit gaat volgens mij niet over een paar houten planken...??
Het scheelt dat dit nu de ex-buurvrouw wordt; dus daar hoeft hij zich niet meer mee bezig te houden :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:41:03 #92
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136099347
Worden dure planken incl herstel schutting haha.. Succes Little lady
pi_136103867
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef BlueMage het volgende:

[..]

ik zie FusionFreak nog wel eens Hakuna aanklagen :P
pi_136108480
Wat een ongelofelijke tokkie ben je dan! :')

Pauper :')
Ja, hoi!
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:03:47 #95
3185 Adelante
To let it go now
pi_136108802
De halve schutting weghalen moet je goed doen: alleen de bovenste helft :Y Blijft de buuv over met een nette schutting van 1 meter hoog ipv 2 meter.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136115085
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:30 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

ik zie FusionFreak nog wel eens Hakuna aanklagen :P
Op het moment is hij bezig met zijn onderbuurvrouw. :)
Hallon!
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:51:26 #97
206580 Luxuria
pi_136115313
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:47 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zou hem wel eens bij zo'n programma op tv willen zien :D
pi_136115503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:51 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik zou hem wel eens bij zo'n programma op tv willen zien :D
:Y :Y
pi_136115775
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:23 schreef noutie het volgende:
De nieuwe buren zijn blij met je.

• Hondenkennel
• Foeilelijke overkapping van oude schuttingplanken willen maken.

Waarom wraak willen nemen? Je bent er nu toch van verlost?

Maar even over die planken, je staat VOLLEDIG in je recht! gewoon losschoeven en meenemen die schutting. Dat hoef je niet met je verhuurder te overleggen. De planken zijn door jou gekocht en dus van jou! Dat is HELDER!
Zou TS de honden ook op de arm getatoeerd hebben?
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:12:27 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136116707
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:47 schreef BlueMage het volgende:

[..]

:o
pi_136116807
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef hottentot het volgende:
_O-

Niet. En het is niet eerlijk.... ;(

Ik heb de OP gelezen en de bek viel me open. Ga je serieus menen dat je dit serieus meent? :?
pi_136116989
quote:

[..]

Waarom vraag je het hier als je toch al vastberaden bent om het te gaan doen?

Klinkt meer als aandacht vragen van jouw kant.

Doe het gewoon, het boeit ons echt niets.
pi_136117285
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Lienekien het volgende:
:o
Ik herinner me dat vooral van een uitgebreide topicreeks op FOK! :{ Dat 'af en toe op de muren bonken' was structureel en bedoeld om haar te pesten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136120583
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik herinner me dat vooral van een uitgebreide topicreeks op FOK! :{ Dat 'af en toe op de muren bonken' was structureel en bedoeld om haar te pesten.
En het akkefietje met het mes wordt uiteraard verzwegen daar :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:00:04 #105
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136137592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

En het akkefietje met het mes wordt uiteraard verzwegen daar :X
Een mes?? Waar refereer jij naar? Zie er niks over staan...of was dat een andere topic...?
pi_136137607
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 05:18 schreef r_one het volgende:
Kan zomaar zijn dat ze de camera rectaal bij TS inbrengt ... :')
In dat geval; schopje [KPD].
pi_136140888
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef hulkhogan het volgende:

[..]

Een mes?? Waar refereer jij naar? Zie er niks over staan...of was dat een andere topic...?
Nee dat gaat niet over TS maar FusionFreak, die in dit conflict eens een mes heeft meegenomen naar gesprek bij wbv over overlast
pi_136142122
Goed plan ook voor een ieder, die binnenkort iemand te begraven heeft. Gewoon wat plankjes losschroeven, en de basis voor het kistje is gelegd.

Voortaan kan men gaan condoleren als er een halve schutting in de tuin staat.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:21:44 #109
302853 themole
graaft totaal door.
pi_136142366
Mijn koffie, hoe kom je erop TS. :D

Wil je me een plezier doen en er een zaak van maken bij de rijdende rechter?
Niet altijd serieus
pi_136143090
Ben ik dan de enige die precies hetzelfde zou doen? :D

Ja dus :')
pi_136143429
Ik kan me op zich nog best voorstellen dat een buur echt zo kan treiteren dat iemand over zulke dingen na gaat denken en uiteindelijk ook zoiets zou doen als een soort laatste wraak.

Maar het daadwerkelijk doen zelf.. nee. Ik zou er waarschijnlijk toch voor kiezen om het allemaal gewoon lekker achter me laten ;) de planken en de hele situatie met de buurvrouw :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_136144502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik dan de enige die precies hetzelfde zou doen? :D

Ja dus :')
Alleen om te zieken dan? Tweedehands plankjes hergebruiken is niet echt jouw stijl
pi_136144834
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

Alleen om te zieken dan? Tweedehands plankjes hergebruiken is niet echt jouw stijl
Om te zieken inderdaad, niets meer niets minder.
Ik ken ts's situatie niet, maar als buurvrouw écht zo'n kenau is, dan had ik het zeker gedaan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:18:49 #114
206580 Luxuria
pi_136147206
Dat is echt ontzettend kinderachtig.
Waarom sta je daar niet gewoon boven en gedraag je je als een volwassene.
Je gaat toch weg daar, laat het rusten.
pi_136150687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Luxuria het volgende:
Dat is echt ontzettend kinderachtig.
Waarom sta je daar niet gewoon boven en gedraag je je als een volwassene.
Je gaat toch weg daar, laat het rusten.
Ja moar, mien plank'n en de buuv das iene hoere

En dat dan met een schril stemgeluid met 110DB tegen de wijkagent die polshoogte komt nemen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:27:04 #116
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_136150895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef hottentot het volgende:

[..]

En dat dan met een schril stemgeluid met 110DB tegen de wijkagent die polshoogte komt nemen.
En bedankt, dat zie ik nu dus letterlijk voor me he :') _O-.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_136151294
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef MPG het volgende:

[..]

En bedankt, dat zie ik nu dus letterlijk voor me he :') _O-.
Doar mot je nait om lach'n want die hoere heb mien plank'n en doar heb ik veur betoald en dei plank'n nem ik mit. En als joe mie tegenhol'n willen dan voorspel ik joe een oorlog in dizze stroat.

Mien plank'n mien plank'n Mien plank'n (terwijl ze huilend met de armen in de lucht in ondergoed door de straat rent)

Geweldig, wat zou ik daar graag tegenover wonen. Lekker met een biertje in de hand de boel nog wat verder opstoken.
pi_136151380
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef hottentot het volgende:
Hé hé geen schuttingtaal, dat gaat te ver.
pi_136151443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Hé hé geen schuttingtaal, dat gaat te ver.
Die hoere sloat zelf de plank'n mis.
pi_136151987
Hé, TS... Loopt er eigenlijk ook een regenpijp tussen jullie huizen in langs de muur?
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:48:50 #121
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136152029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
Hé hé geen schuttingtaal
*badum* *tsss*
Hij is mooi :Y
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136152108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Mammietje het volgende:
Hé, TS... Loopt er eigenlijk ook een regenpijp tussen jullie huizen in langs de muur?
Deze post heeft enorme potentie.

^O^
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:14:17 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136153066
Overigens vraag ik me wel af of het inderdaad zou "mogen", je koopt de schuttingdelen immers compleet als een geheel, ik ga er tenminste vanuit dat ze hem niet zelf gemaakt hebben.... Dat ze per schuttingdeel uit 3 palen en een voorraad planken bestaan doet daar niet aan af.
Als je de helft van de planken weghaalt dan verniel je dus de schutting, en dat is iets anders dan dat je "jouw helft" van de schutting meeneemt.

Al even afgezien van de vraagstelling die imho compleet absurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136153323
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Mammietje het volgende:
TS heeft het even te druk met haar helft van de bakstenen.
pi_136156539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Leandra het volgende:
Overigens vraag ik me wel af of het inderdaad zou "mogen", je koopt de schuttingdelen immers compleet als een geheel, ik ga er tenminste vanuit dat ze hem niet zelf gemaakt hebben.... Dat ze per schuttingdeel uit 3 palen en een voorraad planken bestaan doet daar niet aan af.
Als je de helft van de planken weghaalt dan verniel je dus de schutting, en dat is iets anders dan dat je "jouw helft" van de schutting meeneemt.

Zelf palen zetten en er zelf planken tegenaan schroeven is de normaalste zaak ter wereld.
Kijk even rond bij je in de buurt en je zult ze waarschijnlijk overal tegen komen.
(zijn vaak ook veel steviger dan die rare "systeem" wandjes.)

En TS en haar lieve buuv hebben een gezamenlijke schutting (tenzij hij duidelijk op de grond van één staat, dan ligt het nog weer anders. Maar staat hij de scheidslijn dan is de schutting van allebeide maar het is niet zo dat ze allebeide een halve schutting hebben.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:48:03 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136161476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

TS heeft het even te druk met haar helft van de bakstenen.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136161878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Leandra het volgende:

dan kan ze dus complete schuttingdelen er tussenuit halen ^O^
compact en kleverig.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:31:48 #128
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136163495
Ze is aardig stil... Zou ze zich zitten schamen in een hoekje nadat ze zo vreselijk is afgezeken?? 😂😂😂
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:35:29 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136163572
Wat is dat verhaal met FusionFreak? Heeft iemand een linkje?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136166238
Dit valt onder burenrecht, nee je kan het niet zomaar demonteren en letterlijk de helft van de schutting meenemen.

Dan zal je haar helft moeten betalen, als ze akkoord zou gaan.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:59:16 #133
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_136168822
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Lijkt me echt materiaal voor 'n topaflevering van Rijdende Rechter want die buurvrouw is volgens mij ook niet de makkelijkste. :D
Ik zie de RR er ook wel voor aan om een aflevering aan Hakuna/Fusionfreak te wijden. Puur voor de kijkcijfers :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:56:36 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136169187
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik zie de RR er ook wel voor aan om een aflevering aan Hakuna/Fusionfreak te wijden. Puur voor de kijkcijfers :D
Ja, zo leuk, de ellende van een ander!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:08:32 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136169625
Dank!

Even lezen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136169829
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zo leuk, de ellende van een ander!
De helft van de Nederlandse televisie bestaat tegenwoordig uit ellende van een ander :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:16:15 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136169948
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De helft van de Nederlandse televisie bestaat tegenwoordig uit ellende van een ander :{
Maar of je dan psychiatrisch patiënten in een programma als de Rijdende Rechter moet gaan opvoeren. Iemand die op het randje handelingsbekwaam is?
pi_136170025
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank!

Even lezen.
"Even" zei je toch? :D :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:19:09 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136170062
Misschien kan de RR gelijk even een onder curatele stelling regelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136170063
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar of je dan psychiatrisch patiënten in een programma als de Rijdende Rechter moet gaan opvoeren. Iemand die op het randje handelingsbekwaam is?
Zo iemand heeft toch al eens eerder haar debuut gemaakt in de RR?
.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:21:43 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136170155
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bedoelt.
pi_136170177
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet niet wie je bedoelt.
http://www.eerstehulpbijr(...)d-gelopen-burenruzie
.
pi_136170186
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef r_one het volgende:

[..]

Die muts met die tuin, die bijna d'r buurvrouw op d'r muil sloeg idd..
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:24:32 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136170270
quote:
Ik lees de commentaren. Hopelijk heeft de NCRV nog een beetje integriteit.

Maar enfin.
pi_136170291
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als je bij RTL met je problemen op tv wil komen ben je wat mij betreft al handelingsonbekwaam :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:26:11 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136170325
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je bij RTL met je problemen op tv wil komen ben je wat mij betreft al handelingsonbekwaam :@
Beetje catch 22...
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:26:55 #148
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136170362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef r_one het volgende:

[..]

Jezus christus! :D :o

Hoe kon ik dit missen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136170469
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:

Jezus christus! :D :o

Hoe kon ik dit missen.
Geen idee, daar ging ook nog best veel aan vooraf. Heb je dat wel gelezen? Het is gewoon een boekwerk.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:15:39 #150
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136174035
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen idee, daar ging ook nog best veel aan vooraf. Heb je dat wel gelezen? Het is gewoon een boekwerk.
Hoog tijd om een vakantie in te lassen, merk ik. :o

Ik heb wel eens vaaaaaaag iets meegekregen van FF, maar niet de volledige geschiedenis nee.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:08:31 #151
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_136191371
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hoog tijd om een vakantie in te lassen, merk ik. :o

Ik heb wel eens vaaaaaaag iets meegekregen van FF, maar niet de volledige geschiedenis nee.
Van Fusionfreak dan, niet van FF ;)
Het blijft bijzonder dat ze mijn nick gebruiken als zijn afkorting...
pi_136191413
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef FF het volgende:

Van Fusionfreak dan, niet van FF ;)
Het blijft bijzonder dat ze mijn nick gebruiken als zijn afkorting...
Je bent verwarrend }:|
  zaterdag 1 februari 2014 @ 00:52:17 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_136195256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef El_Maestro het volgende:
nee de schutting is eigendom van beiden, staat immers op de erfscheiding.
Heb niet heel het topic gelezen, maar mij is niet duidelijk geworden dat het überhaupt om een 'erf'scheiding gaat.

Als de complexen van TS en de buurvrouw van dezelfde verhuurder zijn, dan is het één erf.
pi_136195898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:52 schreef Zelva het volgende:

[..]

Heb niet heel het topic gelezen, maar mij is niet duidelijk geworden dat het überhaupt om een 'erf'scheiding gaat.

Als de complexen van TS en de buurvrouw van dezelfde verhuurder zijn, dan is het één erf.
Baseren we de erfscheiding tegenwoordig dan niet op het kadaster maar op de eigenaar van de gebouwen?
pi_136196022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:28 schreef hottentot het volgende:

[..]

Baseren we de erfscheiding tegenwoordig dan niet op het kadaster maar op de eigenaar van de gebouwen?
Het ene sluit het andere niet uit; het zal kadastraal één groot ongesplitst perceel zijn.
Neemt niet weg dat de schutting gezamenlijk eigendom is dus mandelig.
.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 01:40:56 #156
39333 Zelva
pi_136196136
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:28 schreef hottentot het volgende:

[..]

'Dan is de kans groot dat het één erf is', was beter geweest ja.
pi_136196142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Het ene sluit het andere niet uit; het zal kadastraal één groot ongesplitst perceel zijn.
Neemt niet weg dat de schutting gezamenlijk eigendom is dus mandelig.
Ja dat begrijp ik wel.

Ik begreep gewoon het idee niet van dat we erfscheiding zouden baseren op eigenaarschap en niet op kadastrale tekeningen.

Heb volgens mij ook nog nergens gelezen dat TS in een wooncomplex woonde.
(kan ik gemist hebben natuurlijk)
pi_136196182
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel.

Ik begreep gewoon het idee niet van dat we erfscheiding zouden baseren op eigenaarschap en niet op kadastrale tekeningen.

Eigenaarschap en kadastrale tekening geven in dit geval, hoogstwaarschijnlijk, hetzelfde resultaat.
.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 01:46:30 #159
39333 Zelva
pi_136196205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef hottentot het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel.

Gemeenten maken bestemmingsplannen. Daar kan dus op voorhand zijn bepaald dat bijvoorbeeld een heel blok is bedoeld voor de woningbouwvereniging omdat de gemeente meer sociale huurwoningen wil en de woningstichting als projectontwikkelaar nog wat centjes over heeft om het plan mee te helpen realiseren, en die gaat daar dan de huizen neerzetten. Zo'n blok wordt dan kadastraal ingetekend als één perceel.
pi_136196233
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:46 schreef Zelva het volgende:

[..]

Gemeenten maken bestemmingsplannen. Daar kan dus op voorhand zijn bepaald dat bijvoorbeeld een heel blok is bedoeld voor de woningbouwvereniging omdat de gemeente meer sociale huurwoningen wil en de woningstichting als projectontwikkelaar nog wat centjes over heeft om het plan mee te helpen realiseren, en die gaat daar dan de huizen neerzetten. Zo'n blok wordt dan kadastraal ingetekend als één perceel.
Ja o.k dat weet ik, ik begreep jou waarschijnlijk op een manier zoals je het niet bedoelde.

Een erfafscheiding is per definitie de scheiding tussen twee percelen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:35:26 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136199272
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 00:52 schreef Zelva het volgende:

[..]

En toch is er gewoon sprake van een erfscheiding, alleen de eigenaar (verhuurder) bepaalt waar die ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136203162
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

En toch is er gewoon sprake van een erfscheiding, alleen de eigenaar (verhuurder) bepaalt waar die ligt.
Architectonisch gezien heb je ongelijk.

Verder ben ik het helemaal met je ééns.
pi_136214048
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:15 schreef hottentot het volgende:

[..]

Architectonisch gezien heb je ongelijk.

Verder ben ik het helemaal met je ééns.
Wat heeft de architect er nou weer mee te maken? :?
.
pi_136214214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat heeft de architect er nou weer mee te maken? :?
Meer dat we de betekenis van erf in die context moeten zien. En aldus gaat het gewoon om kadastrale lijnen.
pi_136214250
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:01 schreef hottentot het volgende:

[..]

Meer dat we de betekenis van erf in die context moeten zien. En aldus gaat het gewoon om kadastrale lijnen.
Wat is de context van een architect dan?
.
pi_136215080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat is de context van een architect dan?
Erfafscheiding
[ architectonische termen] De term erfafscheiding staat voor de fysieke begrenzing van een erf of perceel van een ernaast gelegen erf of van de openbare ruimte.

Je doet het er maar mee.
pi_136215335
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:27 schreef hottentot het volgende:

[..]

Erfafscheiding
[ architectonische termen] De term erfafscheiding staat voor de fysieke begrenzing van een erf of perceel van een ernaast gelegen erf of van de openbare ruimte.
architectenweb.nl :')
quote:
Je doet het er maar mee.
Nee. Dat gaat over een erfafscheiding :6
.
pi_136215486
Als je afscheiding erft kun je dat verwerpen, beneficiair aanvaarden zou ik niet doen.
pi_136215592
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:33 schreef r_one het volgende:

[..]

architectenweb.nl :')

[..]

Nee. Dat gaat over een erfafscheiding :6
Dan toch niet, care.... :Z
pi_136215714
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:41 schreef hottentot het volgende:

[..]

Dan toch niet, care.... :Z
Care less :O

Als je nou eens stopte met zomaar wat te roeptoeteren ... :{w
.
pi_136215742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Care less :O

Als je nou eens stopte met zomaar wat te roeptoeteren ... :{w
Neuh, in dit geval niet nee.

Geven jullie eerst maar ééns aan dan dat TS uit een complex komt.
pi_136215776
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:46 schreef hottentot het volgende:

[..]

Neuh, in dit geval niet nee.

Geven jullie eerst maar ééns aan dan dat TS uit een complex komt.
Daar staat een architect in elk geval buiten.
.
pi_136216084
Ik vind de discussie tamelijk complex, weten jullie wel waarover jullie het niet eens zijn?
pi_136216158
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:55 schreef Wespensteek het volgende:
Ik vind de discussie tamelijk complex, weten jullie wel waarover jullie het niet eens zijn?
Ja, hottentot haalt erfscheiding en erfafscheiding door elkaar; dat zijn 2 verschillende dingen.
.
pi_136217039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja, hottentot haalt erfscheiding en erfafscheiding door elkaar; dat zijn 2 verschillende dingen.
De afscheiding staat op de scheiding, wat is je punt nu eigenlijk?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:24:18 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136217251
Het een is de grens, het ander is wat tussen de beide percelen staat, bekijkt me nogal een verschil.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136217349
Goed... zucht..

Hoe komt iedereen er in één keer bij dat het om een complex zou gaan zonder kadastrale scheidingen?
pi_136217603
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef hottentot het volgende:
Goed... zucht..

Hoe komt iedereen er in één keer bij dat het om een complex zou gaan zonder kadastrale scheidingen?
Was het maar in één keer.
pi_136218408
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
pi_136218443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
Lachwekkend? Wat ben jij een ontzettend triest persoon zeg...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136218487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Lachwekkend? Wat ben jij een ontzettend triest persoon zeg...
Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis waren
pi_136218706
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis waren
Misschien heeft de buurvrouw wel tinnitus gekregen van die honden van je
pi_136218752
quote:

[..]

Nooit de hand in eigen boezem steken, hoor. Stel je voor.

Veel plezier in je nieuwe huis.
pi_136218876
quote:

[..]

Ooooooh het ligt nooit aan jou natuurlijk. Logisch...
pi_136218991
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
ach dat is eigenlijk nog lachwekkender
Of het is triest dat het nodig is, gezien het topic kan ik me de reactie van buurvrouw voorstellen.
pi_136219119
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Of het is triest dat het nodig is, gezien het topic kan ik me de reactie van buurvrouw voorstellen.
Zit je nou mijn quote aan te passen zodat het lijkt alsof ik dat heb gezegd? :? :P

Ja ik kan het me ook zeker goed voorstellen! Dat is eigenlijk nog wel triester...

Dit zal je nieuwe buurvrouw maar worden :{
pi_136219437
quote:

[..]

Even alles terzijde.........
Zou je misschien willen uitleggen hoe de buurvrouw en jij de schutting hebben geregeld?
In een van je eerdere berichten schreef je dat de palen van haar waren. De helft van de planken van de buurvrouw en de andere helft van jou.
Ik weet namelijk niet beter dat je een schutting 50/50 koopt, tenminste zo ging het bij mij.
pi_136219477
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Zou je misschien willen uitleggen hoe de buurvrouw en jij de schutting hebben geregeld?
In een van je eerdere berichten schreef je dat de palen van haar waren. De helft van de planken van de buurvrouw en de andere helft van jou.
Ik weet namelijk niet beter dat je een schutting 50/50 koopt, tenminste zo ging het bij mij.
Misschien stonden de palen er al. :P
pi_136219595
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Misschien stonden de palen er al. :P
Ja dat kan ook, dat ze beide alleen planken hebben geplaatst, om en om?
Probeer het een beeld te geven........ :)
pi_136219620
Dit topic doet mij denken aan

I want half.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:33:51 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136219677
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit topic doet mij denken aan

I want half.
_O_
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136219778
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

_O_
TS is de bush bitch with a attitude

EDDIE! EDDIE!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_136220698
quote:

[..]

Ik ben eerder benieuwd wie het schrikdraad heeft geregeld en of ze de stroomrekening deelden.
pi_136221315
quote:
Ik heb idd ff vakantie genomen omdat ik dit topic helemaal doorgelezen heb.

Gr gr,
Je buurvrouw
Hallon!
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:33:48 #195
52513 whosvegas
The Trickster
pi_136221366
Doe niet zo flauw ts, laat die schutting gewoon staan, zou ik zeggen
Are you nuts??
  zondag 2 februari 2014 @ 01:16:43 #196
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_136226593
Een hondenkennel van bouwhekken, wtf. :')

Erg maf topic.
pi_136229568
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef RichardHammond het volgende:
Een hondenkennel van bouwhekken, wtf. :')

Erg maf topic.
Doen wel meer mensen, zo raar is dat niet sterker nog, het zelfde principe kan je nu gewoon kopen en zijn de hekken zwart gespoten
pi_136229583
quote:

[..]

Nee ik had al een hele partij planken, de schutting die er stond was mij verder best maar de buurvrouw, wou hem hoger hebben omdat ze bang was dat mijn suffige oude hond met kapotte heupen over de schutting van 1.80 zou springen, dus zij heeft zelf langere palen gehaald.
pi_136229607
quote:
Gelukkig kom jij niet lachwekkend over.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_136229609
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooooooh het ligt nooit aan jou natuurlijk. Logisch...
Ik heb mijn buurman gevraagd of hij mijn honden hoorde, of hij mijn dochter door de kamer hoorde rennen, of hij ooit wel eens heeft gehoord dat ik om 3 uur's nachts mijn motor startte,of ik de muziek wel eens keihard aan had staan, het enige wat mijn buurman ooit heeft gehoord was dat ik 3 gaten in een muur heb geboord overdag omdat ik de gitaren wou ophangen, voor de rest hoorde of merkte hij helemaal niets van ons.
pi_136229741
Deze vraag :')

Net als van die mensen die bij een Funda advertentie het 8 euro/pm laminaat mee willen nemen. (of tegen betaling over te nemen :'D )

Alleen daar val je verder nog niemand mee lastig :')
  zondag 2 februari 2014 @ 09:15:47 #202
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136230117
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 07:53 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee ik had al een hele partij planken, de schutting die er stond was mij verder best maar de buurvrouw, wou hem hoger hebben omdat ze bang was dat mijn suffige oude hond met kapotte heupen over de schutting van 1.80 zou springen, dus zij heeft zelf langere palen gehaald.
Ik denk eerder dat de buurvrouw jouw suffige oude kop niet meer over de schutting wou zien.... Ppfff zag je foto bij je profiel 😂😂😂 .... En aan al je sexadviezen op FF te lezen heb je zelf versleten oude heupen.... Bbbrrrrr.. Koude rillingen krijg ik van jou!! Zou het dan toch aan jou liggen en niet aan je buurvrouw???? Woehaha. Ben benieuwd naar je ervaringen in je nieuwe buurt 😏
pi_136232469
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 07:50 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Doen wel meer mensen, zo raar is dat niet sterker nog, het zelfde principe kan je nu gewoon kopen en zijn de hekken zwart gespoten
Hiermee weerleg jij je eigen posten, een oude hond met kapotte heupen zet je niet in een kennel. ;)
Niet er goed voor de heupen en rug.
pi_136232494
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 07:53 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Bedankt, was nieuwsgierig.
  zondag 2 februari 2014 @ 16:08:24 #205
92926 Joipoidoipoipoi
pi_136242764
quote:
Waarschijnlijk had ze gewoon om een andere reden vrij genomen, en heeft iemand erbij verzonnen dat het voor de schutting was.

quote:
Dan heeft ze dus andere honden horen blaffen, en omdat jouw honden blijkbaar constant overlast geven, ging ze er logischerwijs vanuit dat het wéér jouw honden waren.

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 07:59 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb mijn buurman gevraagd of hij mijn honden hoorde, of hij mijn dochter door de kamer hoorde rennen, of hij ooit wel eens heeft gehoord dat ik om 3 uur's nachts mijn motor startte,of ik de muziek wel eens keihard aan had staan, het enige wat mijn buurman ooit heeft gehoord was dat ik 3 gaten in een muur heb geboord overdag omdat ik de gitaren wou ophangen, voor de rest hoorde of merkte hij helemaal niets van ons.
Dat iemand jouw herrie niet hoort, wil nog niet zeggen dat niemand die hoort.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:40:05 #206
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136246582
quote:
3s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had ze gewoon om een andere reden vrij genomen, en heeft iemand erbij verzonnen dat het voor de schutting was.

[..]

Dan heeft ze dus andere honden horen blaffen, en omdat jouw honden blijkbaar constant overlast geven, ging ze er logischerwijs vanuit dat het wéér jouw honden waren.

[..]

Dat iemand jouw herrie niet hoort, wil nog niet zeggen dat niemand die hoort.
Sluit mij helemaal bij jou aan!! 👍👍👍
Mooi gesproken Joipoidoipoipoi !!
pi_136246917
quote:
De treurigheid :')

Maar als wraakactie zou ik het wel uitvoeren. Lang verkondigen dat je de helft van de schutting mee gaat nemen, en als het moment suprême gekomen is gewoon vertrekken zonder iets te doen.

Laat haar lekker stikken in de planken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:48:34 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136246964
Deze TS geeft een nieuwe betekenis aan sneuheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 2 februari 2014 @ 18:21:17 #209
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136248260
Zielig en ziek hoopje mens met alleen virtuele "vrienden"...zelfs dat niet eens hahaha... Zag dat ze ook een topic ooit had over urine/stankoverlast in haar tuin van haar honden... We weten genoeg! 😏. Tis een psycho zeikwijf....😯
pi_136272975
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_136274908
Pauper :')
pi_136276044
Eieshollijer
  maandag 3 februari 2014 @ 10:25:55 #213
92926 Joipoidoipoipoi
pi_136276671
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef hulkhogan het volgende:
Zielig en ziek hoopje mens met alleen virtuele "vrienden"...zelfs dat niet eens hahaha... Zag dat ze ook een topic ooit had over urine/stankoverlast in haar tuin van haar honden... We weten genoeg! 😏. Tis een psycho zeikwijf....😯
Heb je het linkje naar dat topic? Want als dat inderdaad zo is, vind ik het echt helemaal niet zo raar dat haar ex-buurvrouw haar niet zo aardig vindt. :D
pi_136281979
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Heb je het linkje naar dat topic?
F&F / Hondengeur terras

Uit zo'n hond komt overigens geen "plasje", die zeikt zo een liter weg.

Foto uit dit topic.
pi_136282169
Maar euh TS krijgen we nog een foto van je bouwwerk te zien?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 13:46:04 #216
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136282967
Wat is dit voor een in- en intriest topic? :') ts heeft de planken dan niet meegenomen maar t feit alleen al dat je t ook maar overweegt, alleen maar omdat je 'alles over hebt om je buurvrouw te kloten'.

En een kennel van bouwhekken? wait whut? 8)7 Ik krijg hier (wellicht) onterecht een visual bij dat zo uit sbs6 probleemwijken zou kunnen komen.

Dit topic geeft wel een mooi beeld van wat de mensen aan de onderkant van de maatschappij bezig houdt, dat dan weer wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 februari 2014 @ 15:25:47 #217
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136286948
Dat bedoel ik !

[ Bericht 69% gewijzigd door hulkhogan op 03-02-2014 16:02:59 ]
pi_136292994
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef hulkhogan het volgende:
Oke, nu begrijp ik het probleem.
pi_136293391
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Messina het volgende:

[..]

F&F / Hondengeur terras

Uit zo'n hond komt overigens geen "plasje", die zeikt zo een liter weg.

[ afbeelding ]
Foto uit dit topic.
Duidelijk......

Toch zie en hoor ik het vaker, dat mensen met een tuin geen moeite doen om de hond uit te laten. Meestal mensen met een klein hondje, maar deze, zeker als je er twee hebt, zeiken zo de schutting omver. :+

TS

maandag 3 februari 2014 @ 19:02:47 #220
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295078
F&F / Zooooo schattig!!!
Ach wat leuk... Little Lady wil ook nog wat kippen in de voortuin in het voorjaar... Leuk zo bij 2 mega grote kangal honden en 5 katten.... Gezellig voor de buurt 👍

pi_136295112
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef hulkhogan het volgende:
F&F / Zooooo schattig!!!
Ach wat leuk... Little Lady wil ook nog wat kippen in de voortuin in het voorjaar... Leuk zo bij 2 mega grote kangal honden en 5 katten.... Gezellig voor de buurt 👍

[ afbeelding ]
Beetje sneu om TS zo achterna te gaan op het forum, hoe stom dit ook mag zijn.
Mokkel met stuntstok
  maandag 3 februari 2014 @ 19:05:40 #222
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295207
....en maar zeiken over de buurvrouw...en de schuttingplanken...
Ik denk dat ze een plank voor de kop heeft gehad....😂😂😂
  maandag 3 februari 2014 @ 19:08:15 #223
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295344
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Toch even kijken of ze echt het slachtoffer is of de dader in deze "SchuttingPlankDrama"...... I rest my case! 🐔🐔🐔🐶🐶🐶🐱🐱🐱🐴🐑🐘🐮🐗
  maandag 3 februari 2014 @ 19:57:01 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136297989
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dit dus, je zou bijna denken dat hij zich er voor aangemeld heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_136298026
quote:
Eens kijken of hier iemand er verstand van heeft, sinds 13 Januari ben ik aan het verhuizen, inmiddels is de huurwoning helemaal leeg, morgen nog even poetsen en dan staat hij klaar.
Uiteraard worden ook dingen uit de tuin meegenomen, mijn 4 bouwhekken staan al klaar, zodat we een hondenkennel kunnen bouwen, de kersenboom staat hier al in een mooie bak in de tuin, en de kleine metalen hekjes hangen hier al onder de overkapping.
Nee, je mag de schutting niet afbreken, hij is namelijk niet meer van jou. Hetzelfde geldt voor de kersenboom en alle andere beplanting, behalve als je daar afspraken over hebt gemaakt met je verhuurder. Het is namelijk zo dat alles wat je in je grond zet, of daaraan vastzet, zoals een schutting natrekt met de grond en dus eigendom wordt van de eigenaar van de grond. Een huis valt daar zelfs ook onder, al kan dat wel weer gesplitst worden.

Wel kun je mogelijk het deel dat jij betaald hebt terugkrijgen van je verhuurder, omdat hij natuurlijk verrijkt wordt doordat jij die schutting hebt geplaatst. Zie het als het aanbrengen van een verbetering in je huurhuis, als dit meerwaarde oplevert kun je dit als je aan specifieke eisen voldoet ook aangeven en daarvoor een vergoeding krijgen.
pi_136298203
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nee, je mag de schutting niet afbreken, hij is namelijk niet meer van jou. Hetzelfde geldt voor de kersenboom en alle andere beplanting, behalve als je daar afspraken over hebt gemaakt met je verhuurder. Het is namelijk zo dat alles wat je in je grond zet, of daaraan vastzet, zoals een schutting natrekt met de grond en dus eigendom wordt van de eigenaar van de grond. Een huis valt daar zelfs ook onder, al kan dat wel weer gesplitst worden.

Wel kun je mogelijk het deel dat jij betaald hebt terugkrijgen van je verhuurder, omdat hij natuurlijk verrijkt wordt doordat jij die schutting hebt geplaatst. Zie het als het aanbrengen van een verbetering in je huurhuis, als dit meerwaarde oplevert kun je dit als je aan specifieke eisen voldoet ook aangeven en daarvoor een vergoeding krijgen.
Ben ik even blij dat het nu eindelijk duidelijk is.
pi_136298316
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat het nu eindelijk duidelijk is.
Beetje laat, sorry :@
Had niet gezien dat t al een week oud is.
pi_136298864
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef hulkhogan het volgende:

[..]

Toch even kijken of ze echt het slachtoffer is of de dader in deze "SchuttingPlankDrama"...... I rest my case! 🐔🐔🐔🐶🐶🐶🐱🐱🐱🐴🐑🐘🐮🐗
Ga een hobby zoeken..?
Mokkel met stuntstok
  maandag 3 februari 2014 @ 20:25:10 #229
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136299349
Ik ga naar bed...voel mij al dagen niet lekker. Koorts.....plankenkoorts...
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 4 februari 2014 @ 21:11:54 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')