abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 februari 2014 @ 16:08:24 #205
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_136242764
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
Waarschijnlijk had ze gewoon om een andere reden vrij genomen, en heeft iemand erbij verzonnen dat het voor de schutting was.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:
Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis waren
Dan heeft ze dus andere honden horen blaffen, en omdat jouw honden blijkbaar constant overlast geven, ging ze er logischerwijs vanuit dat het wéér jouw honden waren.

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 07:59 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb mijn buurman gevraagd of hij mijn honden hoorde, of hij mijn dochter door de kamer hoorde rennen, of hij ooit wel eens heeft gehoord dat ik om 3 uur's nachts mijn motor startte,of ik de muziek wel eens keihard aan had staan, het enige wat mijn buurman ooit heeft gehoord was dat ik 3 gaten in een muur heb geboord overdag omdat ik de gitaren wou ophangen, voor de rest hoorde of merkte hij helemaal niets van ons.
Dat iemand jouw herrie niet hoort, wil nog niet zeggen dat niemand die hoort.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 2 februari 2014 @ 17:40:05 #206
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136246582
quote:
3s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had ze gewoon om een andere reden vrij genomen, en heeft iemand erbij verzonnen dat het voor de schutting was.

[..]

Dan heeft ze dus andere honden horen blaffen, en omdat jouw honden blijkbaar constant overlast geven, ging ze er logischerwijs vanuit dat het wéér jouw honden waren.

[..]

Dat iemand jouw herrie niet hoort, wil nog niet zeggen dat niemand die hoort.
Sluit mij helemaal bij jou aan!! 👍👍👍
Mooi gesproken Joipoidoipoipoi !!
pi_136246917
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
De treurigheid :')

Maar als wraakactie zou ik het wel uitvoeren. Lang verkondigen dat je de helft van de schutting mee gaat nemen, en als het moment suprême gekomen is gewoon vertrekken zonder iets te doen.

Laat haar lekker stikken in de planken.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 2 februari 2014 @ 17:48:34 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136246964
Deze TS geeft een nieuwe betekenis aan sneuheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 2 februari 2014 @ 18:21:17 #209
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136248260
Zielig en ziek hoopje mens met alleen virtuele "vrienden"...zelfs dat niet eens hahaha... Zag dat ze ook een topic ooit had over urine/stankoverlast in haar tuin van haar honden... We weten genoeg! 😏. Tis een psycho zeikwijf....😯
pi_136272975
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_136274908
Pauper :')
pi_136276044
Eieshollijer
  maandag 3 februari 2014 @ 10:25:55 #213
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_136276671
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef hulkhogan het volgende:
Zielig en ziek hoopje mens met alleen virtuele "vrienden"...zelfs dat niet eens hahaha... Zag dat ze ook een topic ooit had over urine/stankoverlast in haar tuin van haar honden... We weten genoeg! 😏. Tis een psycho zeikwijf....😯
Heb je het linkje naar dat topic? Want als dat inderdaad zo is, vind ik het echt helemaal niet zo raar dat haar ex-buurvrouw haar niet zo aardig vindt. :D
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_136281979
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Heb je het linkje naar dat topic?
F&F / Hondengeur terras

Uit zo'n hond komt overigens geen "plasje", die zeikt zo een liter weg.

Foto uit dit topic.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_136282169
Maar euh TS krijgen we nog een foto van je bouwwerk te zien?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 13:46:04 #216
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136282967
Wat is dit voor een in- en intriest topic? :') ts heeft de planken dan niet meegenomen maar t feit alleen al dat je t ook maar overweegt, alleen maar omdat je 'alles over hebt om je buurvrouw te kloten'.

En een kennel van bouwhekken? wait whut? 8)7 Ik krijg hier (wellicht) onterecht een visual bij dat zo uit sbs6 probleemwijken zou kunnen komen.

Dit topic geeft wel een mooi beeld van wat de mensen aan de onderkant van de maatschappij bezig houdt, dat dan weer wel.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 februari 2014 @ 15:25:47 #217
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136286948
Dat bedoel ik !

[ Bericht 69% gewijzigd door hulkhogan op 03-02-2014 16:02:59 ]
pi_136292994
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:21 schreef hulkhogan het volgende:
Oke, nu begrijp ik het probleem.
pi_136293391
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Messina het volgende:

[..]

F&F / Hondengeur terras

Uit zo'n hond komt overigens geen "plasje", die zeikt zo een liter weg.

[ afbeelding ]
Foto uit dit topic.
Duidelijk......

Toch zie en hoor ik het vaker, dat mensen met een tuin geen moeite doen om de hond uit te laten. Meestal mensen met een klein hondje, maar deze, zeker als je er twee hebt, zeiken zo de schutting omver. :+

TS

maandag 3 februari 2014 @ 19:02:47 #220
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295078
F&F / Zooooo schattig!!!
Ach wat leuk... Little Lady wil ook nog wat kippen in de voortuin in het voorjaar... Leuk zo bij 2 mega grote kangal honden en 5 katten.... Gezellig voor de buurt 👍

pi_136295112
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:02 schreef hulkhogan het volgende:
F&F / Zooooo schattig!!!
Ach wat leuk... Little Lady wil ook nog wat kippen in de voortuin in het voorjaar... Leuk zo bij 2 mega grote kangal honden en 5 katten.... Gezellig voor de buurt 👍

[ afbeelding ]
Beetje sneu om TS zo achterna te gaan op het forum, hoe stom dit ook mag zijn.
Mokkel met stuntstok
  maandag 3 februari 2014 @ 19:05:40 #222
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295207
....en maar zeiken over de buurvrouw...en de schuttingplanken...
Ik denk dat ze een plank voor de kop heeft gehad....😂😂😂
  maandag 3 februari 2014 @ 19:08:15 #223
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136295344
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Toch even kijken of ze echt het slachtoffer is of de dader in deze "SchuttingPlankDrama"...... I rest my case! 🐔🐔🐔🐶🐶🐶🐱🐱🐱🐴🐑🐘🐮🐗
  maandag 3 februari 2014 @ 19:57:01 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136297989
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dit dus, je zou bijna denken dat hij zich er voor aangemeld heeft...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136298026
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef LittleLady het volgende:
Eens kijken of hier iemand er verstand van heeft, sinds 13 Januari ben ik aan het verhuizen, inmiddels is de huurwoning helemaal leeg, morgen nog even poetsen en dan staat hij klaar.
Uiteraard worden ook dingen uit de tuin meegenomen, mijn 4 bouwhekken staan al klaar, zodat we een hondenkennel kunnen bouwen, de kersenboom staat hier al in een mooie bak in de tuin, en de kleine metalen hekjes hangen hier al onder de overkapping.
Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?
O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
Nee, je mag de schutting niet afbreken, hij is namelijk niet meer van jou. Hetzelfde geldt voor de kersenboom en alle andere beplanting, behalve als je daar afspraken over hebt gemaakt met je verhuurder. Het is namelijk zo dat alles wat je in je grond zet, of daaraan vastzet, zoals een schutting natrekt met de grond en dus eigendom wordt van de eigenaar van de grond. Een huis valt daar zelfs ook onder, al kan dat wel weer gesplitst worden.

Wel kun je mogelijk het deel dat jij betaald hebt terugkrijgen van je verhuurder, omdat hij natuurlijk verrijkt wordt doordat jij die schutting hebt geplaatst. Zie het als het aanbrengen van een verbetering in je huurhuis, als dit meerwaarde oplevert kun je dit als je aan specifieke eisen voldoet ook aangeven en daarvoor een vergoeding krijgen.
pi_136298203
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nee, je mag de schutting niet afbreken, hij is namelijk niet meer van jou. Hetzelfde geldt voor de kersenboom en alle andere beplanting, behalve als je daar afspraken over hebt gemaakt met je verhuurder. Het is namelijk zo dat alles wat je in je grond zet, of daaraan vastzet, zoals een schutting natrekt met de grond en dus eigendom wordt van de eigenaar van de grond. Een huis valt daar zelfs ook onder, al kan dat wel weer gesplitst worden.

Wel kun je mogelijk het deel dat jij betaald hebt terugkrijgen van je verhuurder, omdat hij natuurlijk verrijkt wordt doordat jij die schutting hebt geplaatst. Zie het als het aanbrengen van een verbetering in je huurhuis, als dit meerwaarde oplevert kun je dit als je aan specifieke eisen voldoet ook aangeven en daarvoor een vergoeding krijgen.
Ben ik even blij dat het nu eindelijk duidelijk is.
pi_136298316
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat het nu eindelijk duidelijk is.
Beetje laat, sorry :@
Had niet gezien dat t al een week oud is.
pi_136298864
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:08 schreef hulkhogan het volgende:

[..]

Toch even kijken of ze echt het slachtoffer is of de dader in deze "SchuttingPlankDrama"...... I rest my case! 🐔🐔🐔🐶🐶🐶🐱🐱🐱🐴🐑🐘🐮🐗
Ga een hobby zoeken..?
Mokkel met stuntstok
  maandag 3 februari 2014 @ 20:25:10 #229
421293 hulkhogan
have a nice day
pi_136299349
Ik ga naar bed...voel mij al dagen niet lekker. Koorts.....plankenkoorts...
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 4 februari 2014 @ 21:11:54 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')