Na overleg met moderator HetKlusKonijn bied ik hier de laatste 3 van mijn nestje kittens aan.
Het zijn zover ik kan afpeilen nog twee katertjes en 1 poesje.
Ze zijn heel huislijk grootgebracht, ze zijn veel in de hand genomen, veel op schoot zijn nergens bang voor, stofzuigen kan gewoon rennen ze vrolijk omheen, ze zijn al ontwormt en worden behandeld met een preventief vlooienmiddel.
Zijn geheel kattenbak zindelijk, eten brokjesen krijgen hier soms nog wat geitenmelk
Ze zijn niet bang voor andere katten, mijn volwassen katers kwamen regelmatig binnen en renden dan weg omdat die kleintjes blijven klieren.
Ik zoek echt een goed tehuis voor ze, want inmiddels begint mijn jongste hond een enorme facinatie voor die rondrennende boefjes te krijgen.
naam huisdier: ( die mag je zelf verzinnen )
Soort: kat
Ras: Gewone huis tuin en keuken katjes
Leeftijd: geboren op 2 juni 2013
Dierenpaspoort beschikbaar: Nee
Gechipt: Nee
Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee
Aard van het beestje: Heel sociaal en nieuwsgierig, het poesje is iets terug houdener
Zindelijk): Ja alle drie keurig op de kattenbak
Omgang met kinderen: Vinden ze leuk, dochtertje speelde veel met ze
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): Ik weet alleen dat Opa overleden is tijdens castratie, die kon niet tegen narcose, ik zeg het even erbij, vader word binnenkort ook gecastreerd en geef ik dit zelf ook door voor hem
Volgt het dier een speciaal dieet?: Nee gewoon kittenbrokjes
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: Zijn een nestje van eigen dier
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Ze zijn oud genoeg om een nieuw thuis te krijgen en kan ze helaas niet allemaal houden anders veranderd het hier in een dierentuin
Ze zijn af te halen in Assen, bij interesse stuur me een berichtje
.
![936502_158836060969687_1066820117_n.jpg]()
![1010022_150150495171577_1732353372_n.jpg]()
![968800_152503508269609_786370830_n.jpg]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LittleLady op 28-07-2013 21:45:23 ]