abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125317545
(Waarschuwing: allerslechtste OP aller tijden door totale domme nitwit :+ )

Orgineel topic is (hoe niet! verbazingwekkend) van Hakuna, aka FusionFreak.
Tekst van het originele topic:

[quote Hakuna] Zoals jullie weten ga ik maandag al heel vroeg naar het kantoor om de huuropzegging ongedaan te maken, maar wat als ik te horen krijg dat ze zeggen...We hebben al een nieuwe huurder toegewezen. Theoretisch kan dat omdat de woingstigting verwacht dat ik zal proberen de opzegging ongedaan te maken (is al eerder gebeurt) Want in dit geval is de opzegging niet meer ongedaan te maken en is het definitief . Maar ik kan dit niet toetsen of dat argument van Heem wonen waar is.

Hier het tijdsverloop van de opzegging

Vrijdag 13 april 15 uur opzegging per formulier
Zaterdag 14 zondag 15 april geen kantoor.
Maandag 16 april 08:30 – 09:00 uur ongedaan maken.

Als ze zeggen dat ze al een nieuwe huurder hebben toegewezen, dan zouden ze vrijdag tussen 15 en 17 uur met spoed naar en huurder gezocht moeten hebben. Als dat zo is dan ik hieruit afleiden dat ze kosten wat kost willen voorkomen dat ik de opzegging ongedaan kan maken.

Een scenario waar ik zeker rekening mee moet houden

Wat is dan het advies bij dit antwoord? [unquote]

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 15-04-2013 18:31:03 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_125317590
Dreigen met een mes maakt de zaak er niet beter op.
  maandag 15 april 2013 @ 17:58:32 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_125317619
Heeh, een topic van die Hakuna. Even volgen 8-)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_125317640
Maandag 16 april..... 2018?
  maandag 15 april 2013 @ 17:59:18 #5
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_125317644
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Wel als het resulteert in de hulp die Hakuna heel hard nodig heeft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_125317649
Oh. Een nieuw topic. Is dat wel een goed idee?
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_125317680
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Ik heb niet gedreigd met het mes, alleen maar laten zien, maar dat komt wel bedreiend over, daar hen ik danook heel diepe spijt van. Meer kan ik er ook niet op zeggen en zorgen dat het niet meer opnieuw gebeurd.

Hopelijk gaat dit drede topic niet alleen maar over dat mes. Het mes was ongeveer 12 cm,een soort klein stanleymesje .
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_125317691
Afijn, hier dus weer verder in de bodemloze put :X
Eigenlijk is het totale verspilling van tijd want we vechten tegen de bierkaai met z'n allen want hij wil geen advies, eist enkel, wil geen inmening behalve als het hem in de kraam te pas komt maar hé, hij is alleen, heeft geen hulptroepen en wie dat ooit wel was heeft afgehaakt. Zonde van de bossen bij Heerlen waar niemand meer durft rond te lopen uit angst TS tegen te komen?
Maar écht: dreigen met een mes?
Hoe ernstig gestoord kun je zij dat te doen? Oh, wacht, het is Hakuna/FF.
pi_125317715
oeps dubbel gepost
  maandag 15 april 2013 @ 18:02:28 #10
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125317735
Een "getekende verklaring" zegt natuurlijk erg weinig als het gaat over acties die sowieso al illegaal zijn. "Ik zal niet met een mes dreigen" heeft bar weinig zin. Wat willen ze doen: je veroordelen vanwege het mes en liegen?!

Ik kan me voorstellen dat ze die advocaat alleen benaderen om te informeren hoe sterk ze staan met de huuropzegging. Advocaten zijn erg duur voor het standaardwerk dat ze doen, dus die zullen ze niet benaderen om jou tegemoet te komen.

@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
censuur :O
pi_125317809
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Een "getekende verklaring" zegt natuurlijk erg weinig als het gaat over acties die sowieso al illegaal zijn. "Ik zal niet met een mes dreigen" heeft bar weinig zin. Wat willen ze doen: je veroordelen vanwege het mes en liegen?!

Ik kan me voorstellen dat ze die advocaat alleen benaderen om te informeren hoe sterk ze staan met de huuropzegging. Advocaten zijn erg duur voor het standaardwerk dat ze doen, dus die zullen ze niet benaderen om jou tegemoet te komen.

@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
Normaal hebben ze voor een huuropzegging door de huurder zelf geen advocaat nodig, anders zouden ze iedere huuropzeggen een advocaat moeten inschakelen. Een advocaat schakelen meestal in als de verhuurder zelf een contract wilt ontbinden tegen de wil van de huurder in.

Intussen probeer ik toch naar andere woonruimte aan het zoeken, desnoods ga ik maar weer op kamers als ik eruit moet, beter dan de crisesopvang waar je ook voor betalen moet. Dan huur ik voor mijn inboedel een opslagruimtv oor 80 euro per maand.

Ik indien ik moet vertekken wel verzoeken om 1 of 2 maanden verlenging, maar meer ook niet dat is mij wel verteld bij het loket. Maar dan zal ik wel de huur over doe extra weken moeten blijven betalen.
pi_125317930
Ik hoop echt dat je verhuurder je eruit knalt, dat maakt je wellicht wakker om hulp te zoeken, wat ook eens tijd zou worden.
En waarom reageer jij nou nooit eens op de vele, vele goede adviezen en doet daar ook geen reet mee?
pi_125317966
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
  maandag 15 april 2013 @ 18:10:18 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125317978
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
Nee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_125317980
Een kamer ga je natuurlijk ook niet trekken als je hier al geluidsoverlast hebt.
Jammer dat je jezelf zo onmogelijk gemaakt hebt.
pi_125317992
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee.
Hij houd er willens en wetens een eigen kalender op na?
pi_125318034
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
deze fout ondek ik nu pas
pi_125318061
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone? :@ _O_
pi_125318065
Op kamers? Met luidruchtige studenten en zulks? Lijkt me geen strak plan...
  maandag 15 april 2013 @ 18:15:37 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125318141
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone? :@ _O_
Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.
pi_125318145
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Op kamers? Met luidruchtige studenten en zulks? Lijkt me geen strak plan...
Inderdaad, dat zou ik al niet trekken :P
Tap tap tap
pi_125318165
Maar, in de wetenschap dat ik ws een hele historie weer boven water knol, TS, wáárom heb je nooit professionele hulp geaccepteerd dan wel weggestuurd, waarom ben je nooit het traject van hulp ingegaan, ben je nu niet eindelijk eens aan de weet dat je nu finaal je eigen graf aan het graven bent qua wonen . Dat je een stoornis of 20 hebt weten we nu wel maar potdomme, als jij het nu niet snapt bén je niet meer te helpen.
Je hebt je grenzen nu wel bereikt, voor anderen dan dus nog ff en je staat er idd helemaal alleen voor. Is dat nu wat je wilt? Blijkbaar dus je hebt straks alle medewerking maximaal gehad en dan sta je zelf te kutten, en, imo, geheel terecht.
pi_125318187
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.
I know :+
  maandag 15 april 2013 @ 18:18:11 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_125318216
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

I know :+
Jij bent niet meer te helpen.
pi_125318220
Wat mij betreft is geen enkele zelfstandige woonvorm geschikt voor hem. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')