Wel als het resulteert in de hulp die Hakuna heel hard nodig heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Dreigen met een mes maakt de zaak er niet beter op.
Ik heb niet gedreigd met het mes, alleen maar laten zien, maar dat komt wel bedreiend over, daar hen ik danook heel diepe spijt van. Meer kan ik er ook niet op zeggen en zorgen dat het niet meer opnieuw gebeurd.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Dreigen met een mes maakt de zaak er niet beter op.
Normaal hebben ze voor een huuropzegging door de huurder zelf geen advocaat nodig, anders zouden ze iedere huuropzeggen een advocaat moeten inschakelen. Een advocaat schakelen meestal in als de verhuurder zelf een contract wilt ontbinden tegen de wil van de huurder in.quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Een "getekende verklaring" zegt natuurlijk erg weinig als het gaat over acties die sowieso al illegaal zijn. "Ik zal niet met een mes dreigen" heeft bar weinig zin. Wat willen ze doen: je veroordelen vanwege het mes en liegen?!
Ik kan me voorstellen dat ze die advocaat alleen benaderen om te informeren hoe sterk ze staan met de huuropzegging. Advocaten zijn erg duur voor het standaardwerk dat ze doen, dus die zullen ze niet benaderen om jou tegemoet te komen.
@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
deze fout ondek ik nu pasquote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone?quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.quote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone?![]()
Inderdaad, dat zou ik al niet trekkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Op kamers? Met luidruchtige studenten en zulks? Lijkt me geen strak plan...
I knowquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |