Wel als het resulteert in de hulp die Hakuna heel hard nodig heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Dreigen met een mes maakt de zaak er niet beter op.
Ik heb niet gedreigd met het mes, alleen maar laten zien, maar dat komt wel bedreiend over, daar hen ik danook heel diepe spijt van. Meer kan ik er ook niet op zeggen en zorgen dat het niet meer opnieuw gebeurd.quote:Op maandag 15 april 2013 17:57 schreef Mylene het volgende:
Dreigen met een mes maakt de zaak er niet beter op.
Normaal hebben ze voor een huuropzegging door de huurder zelf geen advocaat nodig, anders zouden ze iedere huuropzeggen een advocaat moeten inschakelen. Een advocaat schakelen meestal in als de verhuurder zelf een contract wilt ontbinden tegen de wil van de huurder in.quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Een "getekende verklaring" zegt natuurlijk erg weinig als het gaat over acties die sowieso al illegaal zijn. "Ik zal niet met een mes dreigen" heeft bar weinig zin. Wat willen ze doen: je veroordelen vanwege het mes en liegen?!
Ik kan me voorstellen dat ze die advocaat alleen benaderen om te informeren hoe sterk ze staan met de huuropzegging. Advocaten zijn erg duur voor het standaardwerk dat ze doen, dus die zullen ze niet benaderen om jou tegemoet te komen.
@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
Nee.quote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
deze fout ondek ik nu pasquote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef VacaLoca het volgende:
Ook in zijn excuusbrief hanteert ie 16 april als datum. Is dat niet gewoon een weggevertje dat dit alles getroll is?
Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone?quote:Op maandag 15 april 2013 18:02 schreef RemcoDelft het volgende:
@knoblaucha6: zet de TS even in quotes, zodat duidelijk is wie de originele starter is.
Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.quote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oeps, zou dat graag doen maar geen flauw idee hoe, ben bepaald geen held in deze. anyone?![]()
Inderdaad, dat zou ik al niet trekkenquote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Op kamers? Met luidruchtige studenten en zulks? Lijkt me geen strak plan...
I knowquote:Op maandag 15 april 2013 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je had eigenlijk moeten wachten tot de TS zelf een volgend deel startte.
Of hij is echt ten einde raad.quote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Peter het volgende:
Als ik verhuurder was, en meneer liet een mes zien, dan werd die opzegging echt niet ongedaan gemaakt. No way.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat je een mes zien? Gaat dat van 'hé, pssst, maisje! kijk eens!' of zeg je 'ik draag nu een mes bij me' en dat je hem dan sneaky uit je tas haalt?
Hij heeft aan de woningbouw laten zien dat hij een mes bij zich had omdat hij zich niet veilig voelde. Hij wilde daarmee dus zijn eigen zaak versterken. Dat laat zien hoe krom hij denkt en hoe gevaarlijk hij daardoor eigenlijk kan zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat je een mes zien? Gaat dat van 'hé, pssst, maisje! kijk eens!' of zeg je 'ik draag nu een mes bij me' en dat je hem dan sneaky uit je tas haalt?
Verbaal dreigen of met je vuisten dreigen is bij veel corporaties al reden voor ontzegging van de toegang tot hun kantoor...quote:
Ik kan zó met Hakuna mee naar een woonvormquote:
Leuk he, rellenquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik kan zó met Hakuna mee naar een woonvorm
Maar ga eerst mezelf aan barrels snijden voor het avondeten![]()
![]()
Maar is blijven zitten waar hij zit de oplossing? Of hulp accepteren?quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het sneu, hoop voor hem dat er oplossing komt.
Die hulp accepteert hij niet, ook al ligt ie onder een brug.quote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar is blijven zitten waar hij zit de oplossing? Of hulp accepteren?
Hakuna heeft de diagnose gesteld natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Qwea het volgende:
Hakuna, die hyperacusis, wie heeft die diagnose gesteld?
Toen was er, buiten een paar onschuldige tikjes, niets aan de hand.quote:Op maandag 15 april 2013 18:28 schreef kirsten. het volgende:
Wat is er met de Fusionfreak gebeurd die van die mooie truien aan het breien was![]()
Ik wil dat van TS horenquote:Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Hakuna heeft de diagnose gesteld natuurlijk.
Antwoord nou godverdomme eens op mijn vraagquote:Op maandag 15 april 2013 18:42 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb besloten pas weer iets van mij te laten horen als er een besluit is wat de woingstichting nou wel of niet gaat doen.
1ste topic, ergens tussen de OP en post 25quote:Op maandag 15 april 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
Hakuna heeft de term Hyperacusis toch nog nooit gebruikt
je vraag is te direct en te confronterend. TS reageert nooit op zulke vragen. Heeft hij ook nog nooit gedaan. Waarschijnlijk omdat er geen uitweg is om anderen de schuld te geven. Meestal komt er dan een herhaling van zetten van TS zijn kant waarin de lawaaiige buurvrouw weer aangehaald wordt.quote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Antwoord nou godverdomme eens op mijn vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |