Of hij is echt ten einde raad.quote:Op maandag 15 april 2013 18:18 schreef Peter het volgende:
Als ik verhuurder was, en meneer liet een mes zien, dan werd die opzegging echt niet ongedaan gemaakt. No way.
quote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat je een mes zien? Gaat dat van 'hé, pssst, maisje! kijk eens!' of zeg je 'ik draag nu een mes bij me' en dat je hem dan sneaky uit je tas haalt?
Hij heeft aan de woningbouw laten zien dat hij een mes bij zich had omdat hij zich niet veilig voelde. Hij wilde daarmee dus zijn eigen zaak versterken. Dat laat zien hoe krom hij denkt en hoe gevaarlijk hij daardoor eigenlijk kan zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Hoe laat je een mes zien? Gaat dat van 'hé, pssst, maisje! kijk eens!' of zeg je 'ik draag nu een mes bij me' en dat je hem dan sneaky uit je tas haalt?
Verbaal dreigen of met je vuisten dreigen is bij veel corporaties al reden voor ontzegging van de toegang tot hun kantoor...quote:
Ik kan zó met Hakuna mee naar een woonvormquote:
Leuk he, rellenquote:Op maandag 15 april 2013 18:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik kan zó met Hakuna mee naar een woonvorm
Maar ga eerst mezelf aan barrels snijden voor het avondeten![]()
![]()
Maar is blijven zitten waar hij zit de oplossing? Of hulp accepteren?quote:Op maandag 15 april 2013 18:24 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het sneu, hoop voor hem dat er oplossing komt.
Die hulp accepteert hij niet, ook al ligt ie onder een brug.quote:Op maandag 15 april 2013 18:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar is blijven zitten waar hij zit de oplossing? Of hulp accepteren?
Hakuna heeft de diagnose gesteld natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 18:35 schreef Qwea het volgende:
Hakuna, die hyperacusis, wie heeft die diagnose gesteld?
Toen was er, buiten een paar onschuldige tikjes, niets aan de hand.quote:Op maandag 15 april 2013 18:28 schreef kirsten. het volgende:
Wat is er met de Fusionfreak gebeurd die van die mooie truien aan het breien was![]()
Ik wil dat van TS horenquote:Op maandag 15 april 2013 18:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Hakuna heeft de diagnose gesteld natuurlijk.
Antwoord nou godverdomme eens op mijn vraagquote:Op maandag 15 april 2013 18:42 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik heb besloten pas weer iets van mij te laten horen als er een besluit is wat de woingstichting nou wel of niet gaat doen.
1ste topic, ergens tussen de OP en post 25quote:Op maandag 15 april 2013 18:42 schreef Mirjam het volgende:
Hakuna heeft de term Hyperacusis toch nog nooit gebruikt
je vraag is te direct en te confronterend. TS reageert nooit op zulke vragen. Heeft hij ook nog nooit gedaan. Waarschijnlijk omdat er geen uitweg is om anderen de schuld te geven. Meestal komt er dan een herhaling van zetten van TS zijn kant waarin de lawaaiige buurvrouw weer aangehaald wordt.quote:Op maandag 15 april 2013 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Antwoord nou godverdomme eens op mijn vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |