Er word niets vernield, gewoon keurig de planken los gehaaldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, als je toen in overleg de schutting samen op de erfscheiding geplaatst hebt, kan je niet nu op eigen houtje de helft van de planken meenemen en zo de schutting vernielen.
Je kunt wel nagaan dat de buurvrouw niet akkoord gaat met een halve schutting, dus zelfs als er overleg mogelijk zou zijn, zal dat je niet veel verder helpen..
Dan hou je toch een halve schutting over? En een halve schutting is toch geen schutting?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Er word niets vernield, gewoon keurig de planken los gehaald
Dat klopt, niet want mocht gewoon mijn andere hekken meenemen, die staan al klaar voor verhuizingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef El_Maestro het volgende:
nee de schutting is eigendom van beiden, staat immers op de erfscheiding. Stond ie op eigen grond dan mag je hem ook niet meenemen want dan geldt dat ie aard en nagelvast gemonteerd is.
Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurder knikte alleen van ja wat jij wilquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef blikzem het volgende:
dan heeft de buurvrouw een schutting met gaten?
ik vind dit eigenlijk eerder lachwekkend.. ik zie me zo die schutting al voor me![]()
volgens mij mag dat gewoon niet als het een grensafscheiding is.
Jaja, voor dit soort kwesties is Mr. Visser uitermate geschikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Binnenkort maakt TS haar TV debuut.
[ afbeelding ]
dat gezicht zou ik dan ook wel voor me willen zien... owh verzuurde buurvrouw.. ik heb er al 2 voorbij zien komen in de rijdende rechter..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurde knikte alleen van ja wat jij wil
Het zijn alleen de planken, die worden hier weer gebruikt voor bij de overkappingquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef padlarf het volgende:
Wat was je eigenlijk van plan om te doen met een halve schutting?
Het is belangrijk of de erfgrens grenst aan een ander erf (zoals dat van de buurvrouw) of aan de openbare weg. Als de hekken op de erfgrens stonden tussen jullie en je buren, had je ze niet zonder overleg met die buren mee mogen nemen. Ik betwijfel of de mening van de verhuurder daar een rol in speelt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat klopt, niet want mocht gewoon mijn andere hekken meenemen, die staan al klaar voor verhuizing
Nee alleen mijn planken de rest is van haar de schroefjes doe ik keurig in een zakje en in haar brievenbus,quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:49 schreef blikzem het volgende:
[..]
dat gezicht zou ik dan ook wel voor me willen zien... owh verzuurde buurvrouw.. ik heb er al 2 voorbij zien komen in de rijdende rechter..
als je het wil doen neem je ze toch mee.. moet je het alleen doen als ze natuurlijk niet thuis is..
blijven erdan gaten in de schutting, is zeker geen dubbele planken rij..
neem je dan ook de helft van de palen mee waar de planken aan hangen.. en de helft van de schroeven?![]()
![]()
De hele schutting is dus van jullie beiden en je hebt niet het recht om eigenhandig "jouw" helft te verwijderen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:52 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee alleen mijn planken de rest is van haar de schroefjes doe ik keurig in een zakje en in haar brievenbus,
Maken ze in Afrika dan ook ruzie over recht van overpad? Hoe zou dat gaan? Stamhoofd vs stamhoofd?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Holenbeer het volgende:
ik ben nu de rijdende rechter aan het kijken, past deze vraag prima in.
vooral het gedeelte: "O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken." is een terugkerende motivatie voor dit soort third world problems
kalasjnikov vs kalasjnikovquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maken ze in Afrika dan ook ruzie over recht van overpad? Hoe zou dat gaan? Stamhoofd vs stamhoofd?
Dan is er toch geen probleem?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Geloof me heb er alles voor over om dat verzuurde gezicht te zien als ze de schutting zo ziet, tja mijn andere grens afscheidingen kon ik gewoon meenemen, de verhuurder knikte alleen van ja wat jij wil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |