Volwassen ook!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:05 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan gooi jij op het laatste moment nog even olie op het vuur, handig hoor.
Dat alzo.quote:
Ja, en als ik de motor en deuren uit jouw auto haal is het ook geen vernieling ?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Er word niets vernield, gewoon keurig de planken los gehaald
Natuurlijk kan dit. Je pakt simpelweg een schroevendraaier of een schroefmachine (wat qua snelheid wel aan te raden is) en je draait de schroeven er 1 voor 1 uit. Pak je plankjes op een aanhanger en je hebt voor elkaar wat je graag wil.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef LittleLady het volgende:
Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
Kan zomaar zijn dat ze de camera rectaal bij TS inbrengt ...quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:33 schreef itastar het volgende:
Doe ons wel een plezier en maak aub foto´s van de schutting en het gezicht van je (ex)buurvrouw als ze de schutting voor het eerst ziet.![]()
![]()
Wat wil ze doen, ook de verf van de deuren krabben? Die heeft ze immers ook betaald/geinvesteerdquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:34 schreef roberthoman het volgende:
Hoewel ik de logica in de basis wel begrijp (een jaar geleden de helft betaald, dat geld zie je niet weer)
Excuus, ik bedoel eigenlijk dat ik háár logica wel begrijp. Maar logisch is het allerminst, dat is wel duidelijk!!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat wil ze doen, ook de verf van de deuren krabben? Die heeft ze immers ook betaald/geinvesteerd![]()
In een huis doe je nu eenmaal investeringen die je er bij verhuizen/verkoop niet weer 'uithaalt'
TS is vast zo'n beroepstokkie. Zou d'r vriend ook duiven melken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met de nieuwe buren, vooral gezien die kennel van bouwhekken.
Ze wil haar soon to be ex buurvrouw sarren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor verhaal is dit? Al die moeite voor een paar planken, dan koop je toch een paar nieuwe bij de bouwmarkt?
Dat is toch een stuk minder leuk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat voor verhaal is dit? Al die moeite voor een paar planken, dan koop je toch een paar nieuwe bij de bouwmarkt?
Daar zijn wel betere manieren voor dan wat planken losschroeven, dunkt me.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Ze wil haar soon to be ex buurvrouw sarren.
Breng haar op ideeën!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar zijn wel betere manieren voor dan wat planken losschroeven, dunkt me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Je buuf en nieuwe bewoners op deze manier een loer draaien is natuurlijk wel erg humorvol..quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is toch een stuk minder leuk?snap dat dan..
Daar zullen je nieuwe buren blij mee zijn, van die lawaaibeesten in de tuin.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef LittleLady het volgende:
mijn 4 bouwhekken staan al klaar, zodat we een hondenkennel kunnen bouwen
quote:Maar nu de grote vraag, verleden jaar heb ik met de buurvrouw een schutting gezet, nu wil ik mijn planken meenemen, kan dit?
Omdat ze last had van je honden?quote:O ja overleggen met de buurvrouw is er niet bij, wij kunnen elkaars bloed wel drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |