Ik herinner me dat vooral van een uitgebreide topicreeks op FOK!quote:
En het akkefietje met het mes wordt uiteraard verzwegen daarquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinner me dat vooral van een uitgebreide topicreeks op FOK!Dat 'af en toe op de muren bonken' was structureel en bedoeld om haar te pesten.
Een mes?? Waar refereer jij naar? Zie er niks over staan...of was dat een andere topic...?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
En het akkefietje met het mes wordt uiteraard verzwegen daar
In dat geval; schopje [KPD].quote:Op woensdag 29 januari 2014 05:18 schreef r_one het volgende:
Kan zomaar zijn dat ze de camera rectaal bij TS inbrengt ...
Nee dat gaat niet over TS maar FusionFreak, die in dit conflict eens een mes heeft meegenomen naar gesprek bij wbv over overlastquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef hulkhogan het volgende:
[..]
Een mes?? Waar refereer jij naar? Zie er niks over staan...of was dat een andere topic...?
Alleen om te zieken dan? Tweedehands plankjes hergebruiken is niet echt jouw stijlquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Ben ik dan de enige die precies hetzelfde zou doen?
Ja dus
Om te zieken inderdaad, niets meer niets minder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef computergirl het volgende:
[..]
Alleen om te zieken dan? Tweedehands plankjes hergebruiken is niet echt jouw stijl
Ja moar, mien plank'n en de buuv das iene hoerequote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef Luxuria het volgende:
Dat is echt ontzettend kinderachtig.
Waarom sta je daar niet gewoon boven en gedraag je je als een volwassene.
Je gaat toch weg daar, laat het rusten.
En bedankt, dat zie ik nu dus letterlijk voor me hequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja moar, mien plank'n en de buuv das iene hoere
En dat dan met een schril stemgeluid met 110DB tegen de wijkagent die polshoogte komt nemen.
Doar mot je nait om lach'n want die hoere heb mien plank'n en doar heb ik veur betoald en dei plank'n nem ik mit. En als joe mie tegenhol'n willen dan voorspel ik joe een oorlog in dizze stroat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt, dat zie ik nu dus letterlijk voor me he![]()
.
Hé hé geen schuttingtaal, dat gaat te ver.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef hottentot het volgende:
Ja moar, mien plank'n en de buuv das iene hoere
Die hoere sloat zelf de plank'n mis.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hé hé geen schuttingtaal, dat gaat te ver.
*badum* *tsss*quote:
Deze post heeft enorme potentie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Mammietje het volgende:
Hé, TS... Loopt er eigenlijk ook een regenpijp tussen jullie huizen in langs de muur?
TS heeft het even te druk met haar helft van de bakstenen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Mammietje het volgende:
Hé, TS... Loopt er eigenlijk ook een regenpijp tussen jullie huizen in langs de muur?
Zelf palen zetten en er zelf planken tegenaan schroeven is de normaalste zaak ter wereld.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Leandra het volgende:
Overigens vraag ik me wel af of het inderdaad zou "mogen", je koopt de schuttingdelen immers compleet als een geheel, ik ga er tenminste vanuit dat ze hem niet zelf gemaakt hebben.... Dat ze per schuttingdeel uit 3 palen en een voorraad planken bestaan doet daar niet aan af.
Als je de helft van de planken weghaalt dan verniel je dus de schutting, en dat is iets anders dan dat je "jouw helft" van de schutting meeneemt.
Al even afgezien van de vraagstelling die imho compleet absurd is.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
TS heeft het even te druk met haar helft van de bakstenen.
dan kan ze dus complete schuttingdelen er tussenuit halenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef Leandra het volgende:
Overigens vraag ik me wel af of het inderdaad zou "mogen", je koopt de schuttingdelen immers compleet als een geheel, ik ga er tenminste vanuit dat ze hem niet zelf gemaakt hebben.... Dat ze per schuttingdeel uit 3 palen en een voorraad planken bestaan doet daar niet aan af.
Als je de helft van de planken weghaalt dan verniel je dus de schutting, en dat is iets anders dan dat je "jouw helft" van de schutting meeneemt.
Al even afgezien van de vraagstelling die imho compleet absurd is.
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlastquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is dat verhaal met FusionFreak? Heeft iemand een linkje?
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:51 schreef r_one het volgende:
Leesvoer:
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 3
WGR / Hoe nu verder? In afwachting reactie woningbouwvereniging
Lijkt me echt materiaal voor 'n topaflevering van Rijdende Rechter want die buurvrouw is volgens mij ook niet de makkelijkste.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 2
WGR / Huurcontract opgezegd wegen blijvende burenoverlast deel 3
WGR / Hoe nu verder? In afwachting reactie woningbouwvereniging
Ik zie de RR er ook wel voor aan om een aflevering aan Hakuna/Fusionfreak te wijden. Puur voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me echt materiaal voor 'n topaflevering van Rijdende Rechter want die buurvrouw is volgens mij ook niet de makkelijkste.
Ja, zo leuk, de ellende van een ander!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik zie de RR er ook wel voor aan om een aflevering aan Hakuna/Fusionfreak te wijden. Puur voor de kijkcijfers
De helft van de Nederlandse televisie bestaat tegenwoordig uit ellende van een anderquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zo leuk, de ellende van een ander!
Maar of je dan psychiatrisch patiënten in een programma als de Rijdende Rechter moet gaan opvoeren. Iemand die op het randje handelingsbekwaam is?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De helft van de Nederlandse televisie bestaat tegenwoordig uit ellende van een ander
"Even" zei je toch?quote:
Zo iemand heeft toch al eens eerder haar debuut gemaakt in de RR?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar of je dan psychiatrisch patiënten in een programma als de Rijdende Rechter moet gaan opvoeren. Iemand die op het randje handelingsbekwaam is?
Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo iemand heeft toch al eens eerder haar debuut gemaakt in de RR?
Die muts met die tuin, die bijna d'r buurvrouw op d'r muil sloeg idd..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:19 schreef r_one het volgende:
[..]
Zo iemand heeft toch al eens eerder haar debuut gemaakt in de RR?
Ik lees de commentaren. Hopelijk heeft de NCRV nog een beetje integriteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef r_one het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)d-gelopen-burenruzie
Als je bij RTL met je problemen op tv wil komen ben je wat mij betreft al handelingsonbekwaamquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar of je dan psychiatrisch patiënten in een programma als de Rijdende Rechter moet gaan opvoeren. Iemand die op het randje handelingsbekwaam is?
Beetje catch 22...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je bij RTL met je problemen op tv wil komen ben je wat mij betreft al handelingsonbekwaam
Geen idee, daar ging ook nog best veel aan vooraf. Heb je dat wel gelezen? Het is gewoon een boekwerk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus christus!![]()
![]()
Hoe kon ik dit missen.
Hoog tijd om een vakantie in te lassen, merk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, daar ging ook nog best veel aan vooraf. Heb je dat wel gelezen? Het is gewoon een boekwerk.
Van Fusionfreak dan, niet van FFquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoog tijd om een vakantie in te lassen, merk ik.![]()
Ik heb wel eens vaaaaaaag iets meegekregen van FF, maar niet de volledige geschiedenis nee.
Je bent verwarrendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:08 schreef FF het volgende:
Van Fusionfreak dan, niet van FF
Het blijft bijzonder dat ze mijn nick gebruiken als zijn afkorting...
Heb niet heel het topic gelezen, maar mij is niet duidelijk geworden dat het überhaupt om een 'erf'scheiding gaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef El_Maestro het volgende:
nee de schutting is eigendom van beiden, staat immers op de erfscheiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |