haha jouw vriendin is een feederquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!
hij leest betere boeken dan Dan Brownquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
a song of ice and fire
harry potter
lord of the rings
the hobbit
al denk ik dat Dan Brown ook wel wat voor jou is
oh echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
hij leest betere boeken dan Dan Brown
Valt toch wel mee? Het is een cakeachtige taart en veel meer dan 2 kitkats zal je niet krijgen op je bordje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzitten
Ik weet wel wie zijn vriendin is.quote:
Doe ik nooit echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg om kiekjes op je Facebook te posten en je te profileren als bewuste Europeaan ja?
Ik hoop dat alles goed is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diabetes, HIV of een lint/spoelworm
Al met al zit hij zich momenteel zorgen te maken samen met zijn FOK!-relatie.
Dan Brown gaat zijn nieuwe boek misschien laten plaatsvinden in Amsterdam.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
hij leest betere boeken dan Dan Brown
quote:
ja klopt. iets te veel op deze manierquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef Adames het volgende:
[..]
het zijn er te veel ja. ben je te veel aan het knauwelen
en de taart is lekkerder dan een hap smarties
wees eens blij johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan blijft er maar weinig over van die bijzondere taart
hopelijk gesitueerd in het anne frank huisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan Brown gaat zijn nieuwe boek misschien laten plaatsvinden in Amsterdam.
nee true. maar hij ziet er zwaar uitquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is een cakeachtige taart en veel meer dan 2 kitkats zal je niet krijgen op je bordje.
Meegenomen dat taart sowieso ongezond is.
Boycot dan brown.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan Brown gaat zijn nieuwe boek misschien laten plaatsvinden in Amsterdam.
Het is diëtetiek. En zo'n cursus bestaat niet, dat is de opleiding hbo. Anders krijg je cursussjes die je basisshit leren.. Ja, dan weet je de basis. Wel interessant maar kun je nog niet veel mee eigenlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Voeding en diëtiek, gewoon meer kennis over eten enzovoort.
Of zit die niet bij jullie op vakkie W?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
zat die niet bij crack in de klas?
Jawel, bestaat heus wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is diëtetiek. En zo'n cursus bestaat niet, dat is de opleiding hbo. Anders krijg je cursussjes die je basisshit leren.. Ja, dan weet je de basis. Wel interessant maar kun je nog niet veel mee eigenlijk
Rijksmuseum wellicht. Hij had ook allerlei afspraken met musea en kunstdeskundige enzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk gesitueerd in het anne frank huis
Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
[..]
wel als de andere persoon er niet tegen kan
ohquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Of zit die niet bij jullie op vakkie W?
thx bro one lovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
ey joinges in de slowchat leuke tt thumbps up
daaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is een cakeachtige taart en veel meer dan 2 kitkats zal je niet krijgen op je bordje.
Meegenomen dat taart sowieso ongezond is.
typ is z4 hooliequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Of zit die niet bij jullie op vakkie W?
Niet? Waar dan?quote:
ja, bizar wel zulke mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.
Fascinerend wel.
Tevens was er een man die zijn vrouw tijdens haar slaap bezwangerde, bang dat ze hem anders zou verlaten.
Voor meer feitjes verwijs ik je graag door naar Dr.Mikey zijn DM-box
als we realistisch zijn dan is die taart gewoon mooi en lekkerquote:
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een basiscursus bestaat. En vast ook vervolgcursussen..
Gewoon appeltaart. Al zal ik jouw regionale vlaai ook zeker niet afslaan. Neem je er de 22ste één mee?quote:
Ah prima man. Nooit geweten.quote:
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.
dat weet je nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
als we realistisch zijn dan is die taart gewoon mooi en lekker
gaan we die maken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
sof en ik gaan een bazentaart bakken verdomme
lekkelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
Hoef je niet gelijk te vloekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
jawel hoorquote:
HAHA! Ik vraag me af of dat niet gewoon dik gelul is allemaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.
Fascinerend wel.
Tevens was er een man die zijn vrouw tijdens haar slaap bezwangerde, bang dat ze hem anders zou verlaten.
doe je ook bezorgen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
het idee dat typ en ik 1 seizoen op het zelfde vak hebben gestaan versterkt onze band erg
Ja, is precies hetzelfde ja..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.
die gaat uitlopen en zelfs in eindhoven is het al redelijk moeilijk om een goede te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon appeltaart. Al zal ik jouw regionale vlaai ook zeker niet afslaan. Neem je er de 22ste één mee?
ga nou niet bitchy doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Typisch het volgende:
ik zocht op best cake ever
[ afbeelding ]![]()
Geen flauw idee, lijkt er wel op, maar ik wil dat best als cursus gaan doen. He, misschien ga ik het wel naast m'n studie doen, lijkt me echt boeiend.quote:
12-02quote:
Jimb en ik staan al jaren op S.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe je ook bezorgen?
[..]
inderdaad
#feyenoordneversurrender
dat ben ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan moet ik je wel heeeeeel lief vinden
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat is wat ik al zei, de basisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Geen flauw idee, lijkt er wel op, maar ik wil dat best als cursus gaan doen. He, misschien ga ik het wel naast m'n studie doen, lijkt me echt boeiend.
ik kan vanaf 22 februariquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
kunnen een poging wagen
[..]
tuurlijk wel
[..]
ik ook aan jouquote:
En dus? Het is iig zo simpel dat er een cursus van is, en mij lijkt 't interessant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat is wat ik al zei, de basis![]()
quote:
dan moet je je stukje wel ophalen onder de erasmusbrugquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ben ik
crack is het met mij eens
erasmusbrug allesquote:
dan kijken we dan even hoe het zit met tijd enzoquote:
leuk nummerquote:
is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan moet je je stukje wel ophalen onder de erasmusbrug
[..]
erasmusbrug alles
[..]
dan kijken we dan even hoe het zit met tijd enzo
nee dat is de 23stequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was je net ingeplande Avicii meet dan niet, of is dat op een maandag?
Rare dag wel.
er is voor bijna alles wel een cursus te vinden, helder lichtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En dus? Het is iig zo simpel dat er een cursus van is, en mij lijkt 't interessant.
doeiquote:
DoeiMuutquote:
Goh, je kunt het zo simpel maken als je zelf wilt natuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
En dus? Het is iig zo simpel dat er een cursus van is, en mij lijkt 't interessant.
Tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
ik ga me inschrijven bij een bloedbank
?!??@??@@?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh kut. Dan is mijn 'meet' ook de 23ste.
leukquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
ik ga me inschrijven bij een bloedbank
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh kut. Dan is mijn 'meet' de 23ste.
ik vroeg of mijn vader mee wilde (hij deed dat vroeger ook) maar hij wilde niet meequote:
wrm?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
het is dat ik de bloedbank principieel boycot
Helder licht ook echtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
er is voor bijna alles wel een cursus te vinden, helder licht
ik vind het gek dat die directeur dikke money maakt en donors nietquote:
halo de vaquote:
goed ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
je krijgt er toch wat voor?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind het gek dat die directeur dikke money maakt en donors niet
quote:
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan neem ik sof mee
zij is mijn bodyguard
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ado nam te veel tijd in beslag he
oh nou ja maakt me niet uitquote:
oke moment.quote:
huhquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel al 2x geweest dit jaar, geen grap
ach saind is naar eindhoven - helmond sport gegaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel al 2x geweest dit jaar, geen grap
quote:
weet ik niet, dat wil ik graag wetenquote:
Heerenveen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh
ik weet nog steeds niet echt voor welke club jij bent
heb het al gedaanquote:
Het gaat niet eens over voetbal domme kutquote:
voor jou zou ik wel bloed doneren hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, dat wil ik graag weten
Wel. Is echt klote.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over voetbal domme kut
andere lichaamssappen ook?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor jou zou ik wel bloed doneren hoor
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb A-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Jij ook wel toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
nee laag libidoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hebben veel dikke mensen inderdaad, best vervelend maarja.
euh oke ik ben niet dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
vind jequote:
Ze wordt mijn nieuwe rolmodelquote:
gadverquote:
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige nu je van 50 kilo naar 53 kilo bent gegaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
hebben onzekere mensen vaker last van, toevallig zijn die ook bovengemiddeld dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige nu je van 50 kilo naar 53 kilo bent gegaan
Ik ben heel makkelijk. Zodra je aan mijn clubje Psv komt sla ik door.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Beetje wel toch, ik weet meteen wie hier op de kast te jagen is.
Jij luistert geen Taylor Swift toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
i knew she was trouble when she walked in :s
ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert geen Taylor Swift toch?
ik welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
quote:
Geen zin in voetbalrellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk. Zodra je aan mijn clubje Psv komt sla ik door.
quote:
Ja, dit is wel duidelijk.quote:
normaal nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat is duidelijk?quote:
Made for eachotherquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
normaal niet
maar nu eventjes wel
even zin
doe normaal inso is bezetquote:
Ik begin aan Jurriaan Handenzoonquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
normaal niet
maar nu eventjes wel
even zin
oh sorry, wist ik niet.quote:
euhquote:
je mag toch wel FOK!-verkeringquote:
inso leeft de monogaam leefquote:
met wie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
het gaat echt niet goed met je he?
ik doe meequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin aan Jurriaan Handenzoon
toch?quote:
Schijnt best goed te zijn jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
va is die mobiele oplader van durabel goed?
ik maak nu een post, teveel gepost vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik rook nu een peuk, weinig gerookt vandaag
in elk stadje een schatje hahahaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Engeland wel. op het vasteland in elke stad wel één![]()
echt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik maak nu een post, teveel gepost vandaag
Ja tog. In de regio Haaglanden weet ik zelf wiequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in elk stadje een schatje hahaha
230 maarquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik maak nu een post, teveel gepost vandaag
maar het is niet vorig jaar meer typjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat haalde ik vorig jaar maar bij hoge uitzondering
Je wilde toch al vorig weekend beginnen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker. Ik loopt zelfs op schema qua leren aangezien ik pas morgen wilde beginnen.
grtd effectquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat haalde ik vorig jaar maar bij hoge uitzondering
haha, nice hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker. Ik loopt zelfs op schema qua leren aangezien ik pas morgen wilde beginnen.
gelukkig nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
maar het is niet vorig jaar meer typje
Ja voor maandag. Mag vrijdag pas weer. Jottemquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilde toch al vorig weekend beginnen?
hoeveel staat hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
ahhaha arsenal met 10 man
[ afbeelding ]
Heb je je studie weer beetje op de rails dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja voor maandag. Mag vrijdag pas weer. Jottem
Newcastle met 10 man. Die mogen niet verliezenquote:
Ik heb enkel een mailtje aan mijn lerares gestuurd dat ik mijn cijfer binnen een week verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha, nice hoor
heb vandaag wel nog mijn project afgerond tho, dus nog wel wat nuttigs gedaan
[..]
gelukkig niet
Wat ga je vragen voor je verjaardag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
ik mail met mijn moeder over mijn verjaardagscadeautjes
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je vragen voor je verjaardag?
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik niet
Rijke tataquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
ezell en ik gaan taart bakken bij aldo
ja van mijn broertje toen iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?
is dat drquote:
arme aldoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.
quote:
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.quote:
ze had eerst een paarse maar die was te klein gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
Ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
nakomeling van jou en die hond dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.
Haha rawr miauwquote:
jij bent echt gestoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.
Hij/zij zou het lachertje van het park zijn.
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.
gefeliquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaag
Hahaha, nee man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt gestoord
toch moest ik lachen om deze post
maar meer omdat het zo dom is
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?
[ afbeelding ]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
haha ik heb iemand gevonden die meegaat naar de bloedbank
de balade is ook leuk inderdaadquote:
gewoon die P pakken en naar EUR gaan LRquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...
[..]
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?
Als je geen stage kan vinden krijg je steun van je school toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...
[..]
huh wat??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je geen stage kan vinden krijg je steun van je school toch?
wat vind je van mn tipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.
Oh lekker danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.
Die buikquote:
Ik weet niet of leuk het juiste woord is, maar wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wat??
ik heb me zojuist aangemeldleuk he
Gewaagd maar overdenk het weleens.quote:
Ricky uitlachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die buikHij kan ook niet meer normaal staan onder het grote gewicht van zijn boezem.
[..]
Ik weet niet of leuk het juiste woord is, maar wel goed
[..]
Gewaagd maar overdenk het weleens.
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagd maar overdenk het weleens.
Ja, universitair is bovenbouw en hbo onderbouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?
vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.
Ik ga nu over het weer beginnen.
Wat een kutweer he?
want je wordt zeker weer te persoonlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.
Ik ga nu over het weer beginnen.
Wat een kutweer he?
hbo is vmbo/onderbouw vwo +quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, universitair is bovenbouw en hbo onderbouw.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ach als het commiblock tijdperk er straks is
True. Maar volgens mij heb jij die ambitie niet of wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hbo is vmbo/onderbouw vwo +
Maar uiteindelijk is wat je brengt belangrijker dan het papiertje. Als jij een goede leraar blijkt zetten ze natuurlijk gewoon voor een klas.
zeker die ene foto van later is nog maar een kleine greepquote:
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker die ene foto van later is nog maar een kleine greep
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
want je wordt zeker weer te persoonlijk?
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeuren
zal ik even gaan zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeuren
dan gaan we het nu hebben over paaseierenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan laten we het hierbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best goed voor een klas hoor. Zou het wel prima vinden als mijn toekomst er zou liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar volgens mij heb jij die ambitie niet of wel?
have funquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok dan laten we het hierbij.
Wat heb je vanavond gegeten?
denk eens aan je strakke buikjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.
[..]
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.
Ik was zeer content met het resultaat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Wat doe je nu dan?quote:
je moet wat over hebben voor het commiblockquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik dus weer een stukje uit het verhaal verwijderen... J_V heeft het tot nu toe nog niet doorgehad, maar doet hij dat wel...
Als jij de 23ste in slaap doezelt heb ik al een ietwat zacht buikje voor je hoor.quote:
Kijk mij dan verrast naar dat Christus kruis kijken "Huh, die staat verkeerd om"quote:
je bent zelf een appquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
Films moet je niet kijken op Netflix.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |