Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
Ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
nakomeling van jou en die hond dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.
Haha rawr miauwquote:
jij bent echt gestoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.
Hij/zij zou het lachertje van het park zijn.
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.
gefeliquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaag
Hahaha, nee man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt gestoord
toch moest ik lachen om deze post
maar meer omdat het zo dom is
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?
[ afbeelding ]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
haha ik heb iemand gevonden die meegaat naar de bloedbank
de balade is ook leuk inderdaadquote:
gewoon die P pakken en naar EUR gaan LRquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...
[..]
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |