Newcastle met 10 man. Die mogen niet verliezenquote:
Ik heb enkel een mailtje aan mijn lerares gestuurd dat ik mijn cijfer binnen een week verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha, nice hoor
heb vandaag wel nog mijn project afgerond tho, dus nog wel wat nuttigs gedaan
[..]
gelukkig niet
Wat ga je vragen voor je verjaardag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
ik mail met mijn moeder over mijn verjaardagscadeautjes
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je vragen voor je verjaardag?
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik niet
Rijke tataquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
ezell en ik gaan taart bakken bij aldo
ja van mijn broertje toen iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?
is dat drquote:
arme aldoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.
quote:
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.quote:
ze had eerst een paarse maar die was te klein gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
Ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
nakomeling van jou en die hond dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.
Haha rawr miauwquote:
jij bent echt gestoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.
Hij/zij zou het lachertje van het park zijn.
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.
gefeliquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |