Newcastle met 10 man. Die mogen niet verliezenquote:
Ik heb enkel een mailtje aan mijn lerares gestuurd dat ik mijn cijfer binnen een week verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha, nice hoor
heb vandaag wel nog mijn project afgerond tho, dus nog wel wat nuttigs gedaan
[..]
gelukkig niet
Wat ga je vragen voor je verjaardag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
ik mail met mijn moeder over mijn verjaardagscadeautjes
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je vragen voor je verjaardag?
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik niet
Rijke tataquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
ezell en ik gaan taart bakken bij aldo
ja van mijn broertje toen iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?
is dat drquote:
arme aldoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.
quote:
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.quote:
ze had eerst een paarse maar die was te klein gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
Ok.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Of de hond laten verven dat 'ie eruitziet als een tijger ofzo. Heb je een tijgerhond.
nakomeling van jou en die hond dus?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Roze met witte stipjes was ook leuk geweest.
Haha rawr miauwquote:
jij bent echt gestoordquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Laura.b het volgende:
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou niet je eigen incompetentie gaan projecteren op een hond. Net als van die mensen die hun kat een trui aantrekken.
Hij/zij zou het lachertje van het park zijn.
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaagquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Haha, als het een puppy was geweest was het best schattig anders.
gefeliquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze is 2 jaar 1 maand en 1 week vandaag
Hahaha, nee man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt gestoord
toch moest ik lachen om deze post
maar meer omdat het zo dom is
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Navelbruik. Er is een kans van 40% dat ik te dik ben. Maar op welke post doel je?
[ afbeelding ]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
LR negeert mij, ik voel een breuk ontstaan.
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
haha ik heb iemand gevonden die meegaat naar de bloedbank
de balade is ook leuk inderdaadquote:
gewoon die P pakken en naar EUR gaan LRquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...
[..]
Ik weet wel dat je het er eerder overhad. Maar dat was uit barmhartigheid toch?
Als je geen stage kan vinden krijg je steun van je school toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah studie gerelateerd... ach ja, gaat zijn gangetje. Nog altijd geen stage dus tja...
[..]
huh wat??quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je geen stage kan vinden krijg je steun van je school toch?
wat vind je van mn tipquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.
Oh lekker danquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden het bij voorbaat moeten regelen, of dat houden ze je voor.
Die buikquote:
Ik weet niet of leuk het juiste woord is, maar wel goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wat??
ik heb me zojuist aangemeldleuk he
Gewaagd maar overdenk het weleens.quote:
Ricky uitlachenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die buikHij kan ook niet meer normaal staan onder het grote gewicht van zijn boezem.
[..]
Ik weet niet of leuk het juiste woord is, maar wel goed
[..]
Gewaagd maar overdenk het weleens.
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewaagd maar overdenk het weleens.
Ja, universitair is bovenbouw en hbo onderbouw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je toch ook leraar mee worden als je dat nog wilt?
vind het wel meevallenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.
Ik ga nu over het weer beginnen.
Wat een kutweer he?
want je wordt zeker weer te persoonlijk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan je ervoor kiezen al je pedagogische vakken in een raar af te ronden. Dus je hoeft ook geen stages meer te lopen op scholen. Al vind ik dat altijd wat dubieus aangezien het lerarenschap voor 90% op praktijkervaring is gebaseerd.
Ik ga nu over het weer beginnen.
Wat een kutweer he?
hbo is vmbo/onderbouw vwo +quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, universitair is bovenbouw en hbo onderbouw.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
ach als het commiblock tijdperk er straks is
True. Maar volgens mij heb jij die ambitie niet of wel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hbo is vmbo/onderbouw vwo +
Maar uiteindelijk is wat je brengt belangrijker dan het papiertje. Als jij een goede leraar blijkt zetten ze natuurlijk gewoon voor een klas.
zeker die ene foto van later is nog maar een kleine greepquote:
ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker die ene foto van later is nog maar een kleine greep
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
want je wordt zeker weer te persoonlijk?
okquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeuren
zal ik even gaan zeurenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeuren
dan gaan we het nu hebben over paaseierenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok dan laten we het hierbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best goed voor een klas hoor. Zou het wel prima vinden als mijn toekomst er zou liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar volgens mij heb jij die ambitie niet of wel?
have funquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok dan laten we het hierbij.
Wat heb je vanavond gegeten?
denk eens aan je strakke buikjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.
[..]
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.
Ik was zeer content met het resultaat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Wat doe je nu dan?quote:
je moet wat over hebben voor het commiblockquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik dus weer een stukje uit het verhaal verwijderen... J_V heeft het tot nu toe nog niet doorgehad, maar doet hij dat wel...
Als jij de 23ste in slaap doezelt heb ik al een ietwat zacht buikje voor je hoor.quote:
Kijk mij dan verrast naar dat Christus kruis kijken "Huh, die staat verkeerd om"quote:
je bent zelf een appquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
Films moet je niet kijken op Netflix.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |