Newcastle met 10 man. Die mogen niet verliezenquote:
Ik heb enkel een mailtje aan mijn lerares gestuurd dat ik mijn cijfer binnen een week verwachtquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha, nice hoor
heb vandaag wel nog mijn project afgerond tho, dus nog wel wat nuttigs gedaan
[..]
gelukkig niet
Wat ga je vragen voor je verjaardag?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef supersof het volgende:
ik mail met mijn moeder over mijn verjaardagscadeautjes
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ga je vragen voor je verjaardag?
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
laptop hoes, duracel mobiele oplader en verder weet ik niet
Rijke tataquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
ezell en ik gaan taart bakken bij aldo
ja van mijn broertje toen iddquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg je snoep toch? Of was dat van je broertjes?
is dat drquote:
arme aldoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een player die Aldo. Vrouwen komen nu al ongevraagd voor hem koken.
quote:
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.quote:
ze had eerst een paarse maar die was te klein gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn rode band zeer goed in contrast staan met de zwarte vacht. De kop komt op deze wijze echt goed naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |