Ok dan laten we het hierbij.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar over mijn studie praten is überhaupt niet mijn favoriete bezigheid. Echt lekker ben ik niet bezig en geen zin om hier te zeuren
Ik ben best goed voor een klas hoor. Zou het wel prima vinden als mijn toekomst er zou liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar volgens mij heb jij die ambitie niet of wel?
have funquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
ik ga de hond uitlaten
sta mij bij in deze koud pls
tot zo
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok dan laten we het hierbij.
Wat heb je vanavond gegeten?
denk eens aan je strakke buikjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt nog een blauwe lucht mogen aanschouwen vandaag.
[..]
Pasta met een saus van crème fraiche, koksroom, kaas, peper en zout en zalm.
Ik was zeer content met het resultaat.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier een dagje buiten het commiblock op een zonnige dag
Wat doe je nu dan?quote:
je moet wat over hebben voor het commiblockquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nu moet ik dus weer een stukje uit het verhaal verwijderen... J_V heeft het tot nu toe nog niet doorgehad, maar doet hij dat wel...
Als jij de 23ste in slaap doezelt heb ik al een ietwat zacht buikje voor je hoor.quote:
Kijk mij dan verrast naar dat Christus kruis kijken "Huh, die staat verkeerd om"quote:
je bent zelf een appquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
Films moet je niet kijken op Netflix.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lig op bed, appen en fokken. En kijken welke serie of film ik ga kijken op Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |