ja je dmt ook al niks meer terug, jeetjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het klaar is met mijn chemie typisch
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanvalquote:
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt.
Leg die uitspraak eens uit.
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou kreeg ik ook een sorteer autisme aanval
[ afbeelding ]
![]()
34 5 centen waren het. De 20 centen wonnen het toch duidelijk met 57 stuks
je bent zelf vreselijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.
Alle chemie weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je dmt ook al niks meer terug, jeetje
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Rusland lijkt mij een mooi land om te bezoeken, alleen die anit-homo shit is echt
Lekker hbo bljven doen dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo ja
ze stuurt mij ook al niks terugquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja je dmt ook al niks meer terug, jeetje
Ze hebben bijvoorbeeld liever laboranten van verschillende hogescholen dan van universiteiten. Wel logisch ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste verschil met hbo en wo ja
jaaaaa leukquote:
Ik een boer?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, jij bent een boer die dat toch niet begrijpt, want je hebt het beeld dat Afrika vreselijk is voor iedereen die dr woont.
oke nicequote:
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben bijvoorbeeld liever laboranten van verschillende hogescholen dan van universiteiten. Wel logisch ook eigenlijk.
Ik snap die selectieve verontwaardiging verder ook niet zo trouwens wat betreft homohaat.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..
Waarin? Of zijn je tranen een bron van voeding door de zouten met je strenge dieet door geld gebrekquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze stuurt mij ook al niks terug
zit nu in een klein hoekje mijn tranen te verwerken
Ik zou dan ook gaan voor de historie van Rusland enzquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen daardoor trekt het me al minder. En ik hoor negatieve verhalen over die mensen daar. St. Petersburg en Moskou lijken me mooie steden hoor, maar verder tsja..
Jij studeert Psychologie toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.
ik word er ook een beetje depressief vanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze stuurt mij ook al niks terug
zit nu in een klein hoekje mijn tranen te verwerken
oke is goed, zien we daarna welquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, geen ideekomende twee weken in ieder geval niet
sterf eensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.
Tranen van verdriet omdat Crack mijn huwelijksverzoek een beetje links laat liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarin? Of zijn je tranen een bron van voeding door de zouten met je strenge dieet door geld gebrek
...
tja
Die slet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik word er ook een beetje depressief van
ze dmt dus ook nog met meerdere mensen? man, ik ben niks waard voor haar
oh wat dan ben in de war sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt iets voor mij.
Klopt. Ik weet ook niet waarom. Gewoon onbewust negatief idee bijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap die selectieve verontwaardiging verder ook niet zo trouwens wat betreft homohaat.
Laatst had je het nog over backpacken in Marokko, daar gaan ze ook gewoon het gevang in.
Uhu, wordt sowieso een bazentaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed, zien we daarna welgezellig
Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
wat dan nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Studeer iets heul anders.
quote:
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.quote:
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
ik praat een of andere meneer van Shell ook maar na in dezequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
Foto?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]echt wel
ken je die met kitkat om de rand? die vind ik er altijd zo tof uit zien
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Maar goed, een boer ben ik niet helemaal. Een Westerling met redelijk wat algemene ontwikkeling. Anyway.quote:
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Damn.quote:
liefjquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Moest m effe ergens kwijt, en dan maar bij mn moppies
Hoi moppies
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik refereerde aan je opmerking dat je daar `heel wat'' meer blijere kinderen hebt gezien dan hier. Dat is natuurlijk de grootst mogelijke bullshit die er bestaat.
Qua discussiëren doe jij mij denken aan james.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
lekker tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een teringgrote taart.
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
ja, maar ziet er wel lekker uit tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
dit is niet culinair genoeg voor je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn opleiding dan, die is er nog geen eens op een hoger niveau.. Dus wil je diëtist worden.. moet je wel hbo doen
er zijn sommige studies waarbij er geen WO equivalent van is en waarbij de hbo variant dus direct goed wordt gewaardeerd. De fysiotherapie, ergotherapie, logopedie etc, in de ICT heb je de netwerk/server variant die niet wordt onderwezen op het WO, de HAS heeft een aantal mooie studies, etcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar ja, je weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua discussiëren doe jij mij denken aan james.
Goed teken.
O, dat kan nog wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker tochnodigen we wat fokkers uit om mee te eten.
wie mogen er van jou komen?
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet culinair genoeg voor je?
dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ziet er wel lekker uit toch
Kijk je Southampton? Zijn lekker bezigquote:
een cursus wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.
Lijkt mij trouwens wel interessant als cursus, serieus.
over joden gesproken, waar is tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.
Heb jij ook zo'n hekel aan joden?
met half oog hopelijk winnen zequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je Southampton? Zijn lekker bezig
Moeders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder belde me 3 keer in 3 minuten en werd ongerust dat ik niet opnam.
een cursus dietiste.quote:
a song of ice and firequote:
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat kan nog wel lachen zijn.Maar ik heb geen idee. Sowieso girls only, jeweet.
Ik herken nu pas de kitkats.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
je moet alleen echt niet zo'n berg erop gooien
In principe hebben ze daar meer te klagen, maar dat doen ze dus niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?
Waar woonde je dan?
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar is niet bijzonder
[..]
dat denk ik ook wel ja
alleen kun je die kitkats heul niet makkelijk eten nu
Diabetes, HIV of een lint/spoelwormquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
over joden gesproken, waar is tjacka
boeit me nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzitten
het zijn er te veel ja. ben je te veel aan het knauwelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hoe was hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!
volgens betrouwbare bron is het goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diabetes, HIV of een lint/spoelworm
Al met al zit hij zich momenteel zorgen te maken samen met zijn FOK!-relatie.
dan blijft er maar weinig over van die bijzondere taartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
kloptdie moet je dan maar eraf halen
Genoeg om kiekjes op je Facebook te posten en je te profileren als bewuste Europeaan ja?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
In principe hebben ze daar meer te klagen, maar dat doen ze dus niet echt.
Gewoon in een arm land, maar mijn vader had daar werk en zodoende. En ik had het dan wel luxe hoor, maar heb wel genoeg gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |