Damn.quote:
liefjquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Rockiejj het volgende:
Moest m effe ergens kwijt, en dan maar bij mn moppies
Hoi moppies
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik refereerde aan je opmerking dat je daar `heel wat'' meer blijere kinderen hebt gezien dan hier. Dat is natuurlijk de grootst mogelijke bullshit die er bestaat.
Qua discussiėren doe jij mij denken aan james.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
lekker tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy fuck, wat een teringgrote taart.
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen gezegd, maar ik heb daar gewoond en ik heb daar wel meer positievere mensen gezien dan hier, dat is geen bullshit. Klagen ook eigenlijk niet echt daar.
ja, maar ziet er wel lekker uit tochquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
dit is niet culinair genoeg voor je?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit is gewoon een simpele taart met kitkats en m&ms er overheen geflikkerd?
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Mijn opleiding dan, die is er nog geen eens op een hoger niveau.. Dus wil je diėtist worden.. moet je wel hbo doen
er zijn sommige studies waarbij er geen WO equivalent van is en waarbij de hbo variant dus direct goed wordt gewaardeerd. De fysiotherapie, ergotherapie, logopedie etc, in de ICT heb je de netwerk/server variant die niet wordt onderwezen op het WO, de HAS heeft een aantal mooie studies, etcquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Maar ja, je weet wie ik ben.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua discussiėren doe jij mij denken aan james.
Goed teken.
O, dat kan nog wel lachen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker tochnodigen we wat fokkers uit om mee te eten.
wie mogen er van jou komen?
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet culinair genoeg voor je?
dat denk ik ook wel jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ziet er wel lekker uit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |