sterf eensquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Gewoon jezelf blijven overtuigen idd.
Tranen van verdriet omdat Crack mijn huwelijksverzoek een beetje links laat liggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarin? Of zijn je tranen een bron van voeding door de zouten met je strenge dieet door geld gebrek
...
tja
Die slet!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik word er ook een beetje depressief van
ze dmt dus ook nog met meerdere mensen? man, ik ben niks waard voor haar
oh wat dan ben in de war sorryquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt iets voor mij.
Klopt. Ik weet ook niet waarom. Gewoon onbewust negatief idee bijquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik snap die selectieve verontwaardiging verder ook niet zo trouwens wat betreft homohaat.
Laatst had je het nog over backpacken in Marokko, daar gaan ze ook gewoon het gevang in.
Uhu, wordt sowieso een bazentaart.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
oke is goed, zien we daarna welgezellig
Op dinsdag 28 januari 2014 21:52 schreef Ezell het volgende:
wat dan nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Studeer iets heul anders.
quote:
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.quote:
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
ik praat een of andere meneer van Shell ook maar na in dezequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Adames het volgende:
[..]
valt wel mee, al is de voorsprong in labervaring wel mooi meegenomen. vergeleken met iemand die op de uni niet in zichzelf investeert en een stage regelt dan.
Foto?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]echt wel
ken je die met kitkat om de rand? die vind ik er altijd zo tof uit zien
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
Maar goed, een boer ben ik niet helemaal. Een Westerling met redelijk wat algemene ontwikkeling. Anyway.quote:
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik denk echt dat wo'ers alsnog meer worden geliefd. Ik weet het haast wel zeker, maar snap ook best dat hij zichzelf wil doen laten geloven dat het goed komt/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |