Dat verandert niets aan het feit dat deze mod het recht niet heeft om ordinaire uitlatingen te doen over mijn familie.quote:
Het recht niet? Op basis van wat heeft-ie dat niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:30 schreef alexisbest het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het feit dat deze mod het recht niet heeft om ordinaire uitlatingen te doen over mijn familie.
Ik heb genoeg posts gezien die zijn bewerkt door mods, omdat ze geen respectvolle inhoud over andermans familieleden hadden. Daarnaast heeft deze mod ook een voorbeeldfunctie, al mag dat terzijde worden gelegd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef µ het volgende:
[..]
Het recht niet? Op basis van wat heeft-ie dat niet?
Het is misschien onaardig, maar hij mag het wel zeggen toch?
Hoe is de post beledigend trouwens?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:32 schreef alexisbest het volgende:
[..]
Ik heb genoeg posts gezien die zijn bewerkt door mods, omdat ze geen respectvolle inhoud over andermans familieleden hadden. Daarnaast heeft deze mod ook een voorbeeldfunctie, al mag dat terzijde worden gelegd.
TS kan niet lezen ....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe is de post beledigend trouwens?
Dat je moeder daar naar binnen mag is toch mooi?
Ja politiek correct is het inderdaad een 'normaal' antwoord, maar ik krijg al koude rillingen als ik denk achter de gedachte ervan en hoe deze mod probeert om grappig te zijn ten koste van iemand anders. Dat hij daarna nog de topic lockt, vind ik helemaal sneu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef µ het volgende:
[..]
Hoe is de post beledigend trouwens?
Dat je moeder daar naar binnen mag is toch mooi?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef alexisbest het volgende:
Ik vind dit zacht uitgedrukt geen respectvolle post van een moderator van FOK! Heeft deze moderator enig idee hoe de thuissituatie bij mij is en daardoor zo´n ordinaire opmerking mag maken richting mijn familie om daarmee de lachers op zijn hand te krijgen (in dit geval mijn moeder).
Ik pleit voor een duidelijke verklaring of ik ga werk maken van dit verschijnsel, dat overduidelijk emoties opwekt bij mij.
de desbetreffende post: ONZ / vraag aan rdammers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |