Kijk je Southampton? Zijn lekker bezigquote:
een cursus wat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Komt er ook niet, dus haal 'nog' maar weg.
Lijkt mij trouwens wel interessant als cursus, serieus.
over joden gesproken, waar is tjackaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Eindelijk iemand die de waarheid durft te benoemen in deze kleffe bende.
Heb jij ook zo'n hekel aan joden?
met half oog hopelijk winnen zequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je Southampton? Zijn lekker bezig
Moeders.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder belde me 3 keer in 3 minuten en werd ongerust dat ik niet opnam.
een cursus dietiste.quote:
a song of ice and firequote:
sowiesoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat kan nog wel lachen zijn.Maar ik heb geen idee. Sowieso girls only, jeweet.
Ik herken nu pas de kitkats.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
je moet alleen echt niet zo'n berg erop gooien
In principe hebben ze daar meer te klagen, maar dat doen ze dus niet echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is toch logisch dat westerlingen klagen over andere dingen dan mensen in Afrika?
Waar woonde je dan?
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzittenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar is niet bijzonder
[..]
dat denk ik ook wel ja
alleen kun je die kitkats heul niet makkelijk eten nu
Diabetes, HIV of een lint/spoelwormquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:58 schreef Adames het volgende:
[..]
over joden gesproken, waar is tjacka
boeit me nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal zullen daar wel niet inzitten
het zijn er te veel ja. ben je te veel aan het knauwelenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
hoe was hetquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriendin laatst gemaakt!
volgens betrouwbare bron is het goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Diabetes, HIV of een lint/spoelworm
Al met al zit hij zich momenteel zorgen te maken samen met zijn FOK!-relatie.
dan blijft er maar weinig over van die bijzondere taartquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]
kloptdie moet je dan maar eraf halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |