die gaat uitlopen en zelfs in eindhoven is het al redelijk moeilijk om een goede te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon appeltaart. Al zal ik jouw regionale vlaai ook zeker niet afslaan. Neem je er de 22ste één mee?
ga nou niet bitchy doenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.
Ziet er lekker uit hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Typisch het volgende:
ik zocht op best cake ever
[ afbeelding ]![]()
Geen flauw idee, lijkt er wel op, maar ik wil dat best als cursus gaan doen. He, misschien ga ik het wel naast m'n studie doen, lijkt me echt boeiend.quote:
12-02quote:
Jimb en ik staan al jaren op S.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe je ook bezorgen?
[..]
inderdaad
#feyenoordneversurrender
dat ben ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan moet ik je wel heeeeeel lief vinden
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat is wat ik al zei, de basisquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Geen flauw idee, lijkt er wel op, maar ik wil dat best als cursus gaan doen. He, misschien ga ik het wel naast m'n studie doen, lijkt me echt boeiend.
ik kan vanaf 22 februariquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
kunnen een poging wagen
[..]
tuurlijk wel
[..]
ik ook aan jouquote:
En dus? Het is iig zo simpel dat er een cursus van is, en mij lijkt 't interessant.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees eens goed. Dat is wat ik al zei, de basis![]()
quote:
dan moet je je stukje wel ophalen onder de erasmusbrugquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ben ik
crack is het met mij eens
erasmusbrug allesquote:
dan kijken we dan even hoe het zit met tijd enzoquote:
leuk nummerquote:
is goedquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan moet je je stukje wel ophalen onder de erasmusbrug
[..]
erasmusbrug alles
[..]
dan kijken we dan even hoe het zit met tijd enzo
nee dat is de 23stequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was je net ingeplande Avicii meet dan niet, of is dat op een maandag?
Rare dag wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |