Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
[..]
wel als de andere persoon er niet tegen kan
ohquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Of zit die niet bij jullie op vakkie W?
thx bro one lovequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef VMSDKR het volgende:
ey joinges in de slowchat leuke tt thumbps up
daaromquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Het is een cakeachtige taart en veel meer dan 2 kitkats zal je niet krijgen op je bordje.
Meegenomen dat taart sowieso ongezond is.
typ is z4 hooliequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Of zit die niet bij jullie op vakkie W?
Niet? Waar dan?quote:
ja, bizar wel zulke mensenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.
Fascinerend wel.
Tevens was er een man die zijn vrouw tijdens haar slaap bezwangerde, bang dat ze hem anders zou verlaten.
Voor meer feitjes verwijs ik je graag door naar Dr.Mikey zijn DM-box
als we realistisch zijn dan is die taart gewoon mooi en lekkerquote:
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, een basiscursus bestaat. En vast ook vervolgcursussen..
Gewoon appeltaart. Al zal ik jouw regionale vlaai ook zeker niet afslaan. Neem je er de 22ste één mee?quote:
Ah prima man. Nooit geweten.quote:
okequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.
dat weet je nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
als we realistisch zijn dan is die taart gewoon mooi en lekker
gaan we die maken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
sof en ik gaan een bazentaart bakken verdomme
lekkelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
Hoef je niet gelijk te vloekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
jawel hoorquote:
HAHA! Ik vraag me af of dat niet gewoon dik gelul is allemaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij Dr.Phill zag ik eens een man welke zijn vrouw (terwijl ze sliep) 's nachts hamburgers voerde.
Fascinerend wel.
Tevens was er een man die zijn vrouw tijdens haar slaap bezwangerde, bang dat ze hem anders zou verlaten.
doe je ook bezorgen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Ezell het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
het idee dat typ en ik 1 seizoen op het zelfde vak hebben gestaan versterkt onze band erg
Ja, is precies hetzelfde ja..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ncoi.nl/opleid(...)Ditetiek-1-jaar.html één jaartje, zeven bijeenkomsten en klaar. Is gewoon een cursus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |