Wel. Is echt klote.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over voetbal domme kut
andere lichaamssappen ook?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
voor jou zou ik wel bloed doneren hoor
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb A-quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet serieus mijn bloedgroep niet overigens. Mocht ik ooit doodbloeden en ik krijg die vraag dan val ik maar zogenaamd flauw.
Jij ook wel toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
nee laag libidoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zou je bloed wel ergens heen pompen voor haar?
romantisch hoor
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hebben veel dikke mensen inderdaad, best vervelend maarja.
euh oke ik ben niet dikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
vind jequote:
Ze wordt mijn nieuwe rolmodelquote:
gadverquote:
Jij zal het wel weten als ervaringsdeskundige nu je van 50 kilo naar 53 kilo bent gegaanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:14 schreef Laura.b het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |